Железници (општо) |
Post Reply | Page <1 3637383940 69> |
Author | ||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #741 Posted: 06-Oct-2011 at 14:44 | |||||
Словенечки Железници ќе возат по македонските пруги?Ќе дозволи ли државата покрај Железница транспорт, по македонските пруги да возат и словенeчките железници. Словенците веќе еднаш беа одбиени, но сега се сериозен конкурент на домашниот железнички транспорт.
Од претставништвото во Македонија очекуваат дека во скоро ќе ја добијат потребната лиценца за превоз во Македонија.
06.10.2011, 14:54
http://daily.mk/cluster3/8e70c44633cc563f19a0d9d9df27e32d/933442 |
||||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #742 Posted: 06-Oct-2011 at 16:21 | |||||
Зошто не влезе заедничката компанијата Карго 10 во Македонија? Словенечки железници треба да влезе и да добие дозвола за работа во земјава, но од Министерство за транспорт и врски треба да размислат во каква состојба е МЖ - Транспорт во моментов и дали државната компанија може да пружа квалитетни и поевтини услуги.
Од друга страна, Словенечки железници е притисната на словенечкиот пазар од други приватни железнички компании и нормално е да бара понеразвиен пазар каде што би можела да остварува профит. |
||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #743 Posted: 07-Oct-2011 at 11:15 | |||||
Словенечки железници не се откажуваатСоња ЈовановаАко влезе во товарниот сообраќај, Словенечки железници планира да оперира со 30% од транспортот, а остатокот да го врши партнерски со МЖ-Транспорт. Македонија, формално, го либерализираше железничкиот сообраќај, но реално, не дозвололува влез на приватен оператор затоа што “друг ќе го соберел шлагот“ Словенечката национална железница не се откажува од идејата за влез во товарниот сообраќај во земјава, иако поради неисполнување на критериумите еднаш беше одбиена. Како учесник на Меѓународниот саем за транспорт и логистика, Марјан Масич, директор на подружницата АБЦ на Словенечки железници, најави зголемување на товарниот железнички транспорт по Коридорот 10. Според пресметките, доколку влезат како приватен оператор во товарниот сообраќај, Словенечки железници би оперирале со 30% од транспортот, а остатокот ќе го вршат партнерски со МЖ-Транспорт. “Во моментов превезуваме 18 милиони тони годишно, од кои 15 милиони тони се превезуваат преку Коридорот 4. Целта ни е по влезот на македонскиот пазар дел од тој товар, односно три милиони тони годишно да се превезува преку Коридорот 10, а ќе го постигнеме тоа затоа што нашите клиенти бараат европски партнер“, додава Масич. Во Македонски железници-Транспорт пак, сметаат дека конкуренцијата од приватни оператори во товарниот сообраќај е добредојдена, но не очекуваат ни подобрување на услугите, ни зголемување на обемот на транспорт по Коридорот 10. Велат дека целта на странските оператори е да го соберат целиот профит од транзитните возови. “И Словенија и Бугарија го либерализираа пазарот по влезот во ЕУ. Тие не ги фрлија државните компании во оган, туку ги подигнаа на повисоко ниво“, вели Кире Диманоски од Секторот за товарен транспорт при МЖ-Транспорт. Формална, но не и фактичка либерализацијаМакедонија минатата година го донесе Законот за либерализација на железничкиот сообраќај, но досега три компании беа одбиени да добијат лиценца. Освен Словенечки железници, кои беа одбиени бидејќи Министерството за транспорт не им издаде сертификат за сигурност, досега за превоз на стоки во товарниот железнички сообраќај аплицираа и две домашни приватни компании. Делта реил карго и Елинг беа одбиени уште во фазата на барање дозвола за работа од Агенцијата за регулирање на пазарот за железнички услуги. Сопственикот на Елинг тогаш обвини дека барањето му е намерно одбиено за да не се дозволи конкуренција на МЖ-Транспорт. Исто како Словенечки железници, компанијата Елинг има поднесено жалба до Управен суд. Упатените коментираат за “Капитал“ дека интересот за влез на приватни компании за превоз на товар и стоки е огромен, бидејќи ќе резултира со намалување на цените на транспортот во просек 10%-15% и зголемување на квалитетот на услугите. Со тоа македонските компании би добиле поевтин превоз, а нивните производи би станале поконкурентни на странските пазари. Според Законот за железнички систем, донесен минатата година, секоја приватна, домашна и странска компанија може да побара дозвола за вршење јавен железнички превоз. Освен големиот број услови кои треба да ги исполни, мора да поседува и сертификат за сигурност за вршење јавен железнички превоз. Откако ќе добие можност да оперира по пругите, во првите три години ќе превезува само стока, а потоа може да поднесе и барање за закуп на пруги за превоз на патници. Коридорот 4, кој ги поврзува западните земји со Турција преку Бугарија и Грција, е сериозна конкуренција на Коридорот 10, кој поради постојаните блокади од грчка страна го отежнува товарниот сообраќај за европските компании. Токму
затоа и земјите од регионот, Србија, Хрватска и Словенија, ја создадоа
железничката алијанса Карго 10, чија цел е да ги поедностави царинските
бариери низ поранешните југословенски држави. Засега, поедноставувањето
на бирократските процедури е во процедура, а подобрување има само во
делот на границата со Србија. |
||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #744 Posted: 12-Oct-2011 at 15:46 | |||||
|
||||||
Goce
Newbiе Joined: 20-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #745 Posted: 15-Oct-2011 at 06:27 | |||||
Дали некој знае на која фрекфенција работат радиостаниците на македонски железници ?
|
||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #746 Posted: 15-Oct-2011 at 11:01 | |||||
МЖ Транспорт користи рачни радио станици само за маневра, иначе сообраќајот се одвива со помош на сигнализација. Тоа го имаш од актуелните веси со крадење на бакарни и оптички кабли по трасата на МЖ Инфаструктура со кој се прекинува сигнализацијата и комуникацијата помегу учесниците. |
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
Goce
Newbiе Joined: 20-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #747 Posted: 15-Oct-2011 at 18:30 | |||||
А зошто ги користат радиостаниците кои се наоѓаат на станиците во Прилеп имам видено,Битола и низ сите други станици ?
|
||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #748 Posted: 16-Oct-2011 at 01:48 | |||||
Само ако има некое ранжирање во станиците тогаш добиваат ради станици.
|
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #749 Posted: 18-Oct-2011 at 14:02 | |||||
Ова е извадок од еден друг форум за патувањето на некој дечко од Прилеп за Скопје ,во неделата навечер.По некоја случајност МЖ пуштиле ДМВ712 во најголемата гужва.За ова со светлава немање навечер и мене два пати ми се случило меѓу Прилеп и Битола и не беше баш добро искуство ,тешко на тие шо оделе Битола - Скопје.
>>>>> 'Најпресно нешто баш во неделата вечерта си идам, така изнервиран од дома и си викам ај од Битола че дојди че се најди некое место за седење. Одам на станица гужва упм. Стасува возо и од далеку нешто чудно ми изгледа, кога тоа шпанскиот да ти го пратиле па уште со сите 2 вагони. А внатре сите испоседнати. 10-15 минути влегуваја лујџе, си бараја сите место каде да застанат. Јас стандард си седнувам на торбица. Кога веќе тргна возот немаше место ни за уште едно лице. И така сите изнервирани, згужвани си се возиме, светла не работат, абе хорор. Кога стигнавме во Гостиражни народ што да ти расправам. Се качуваат упорно и викаат место, место. Викаат од кај вратата одете понатаму, јас викам нема место. Кога почнаја да караат, да викаат, мислам дека падна и некој бокс, ама ништо не се гледа од пуста темница. Потоа од кај Богомила мислам дека беше имаше едно чиче со точакот шо сакаше да влези. И така во Велес малце како да се подиспразни, во Скопје стандард 10 и пол си беше. Кога излегов ме болеја сите мускули како да сум копал сам 10 декари нива. Ама тоа е, карта ми е 232 денари повратна, упола од автобус. Да би имал пари не би одел, ама пуста сиромаштија шо да се прај'. |
||||||
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #750 Posted: 18-Oct-2011 at 16:34 | |||||
Од кој форум е ова?
|
||||||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #751 Posted: 18-Oct-2011 at 18:49 | |||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #752 Posted: 21-Oct-2011 at 22:28 | |||||
Извор: Утрински весник |
||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #753 Posted: 27-Oct-2011 at 14:11 | |||||
Macedonian railway to be sold or given into concession?27.10.2011 15:03:00 | Author/Source PressCut Chinese companies are prepared to buy Greek, Serbian and Macedonian railway along with the Thessaloniki port. The offer is still unofficial. It was made during the visit of the Macedonian business delegation in Thessaloniki.After announced foreign interest in cargo railway concession, all options in Macedonia are open: concession, full sale and maintenance of the situation as it is. In this way, they would form a logistics base and transport corridor for their goods in Europe. Taking Chinese interest in Vardarska dolina project into consideration, it is clear why they are so interested in the Macedonian railway, since the project is directly linked with Corridor 10. Experts find these announcements serious since railway traffic is the cheapest in terms of goods transport. http://limun.hr/en/main.aspx?id=755274 |
||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #754 Posted: 31-Oct-2011 at 12:35 | |||||
Зошто Јанакиески не дозволува конкуренција во железницатаСоња ЈовановаУште една странска компанија пројави интерес за влез во товарниот железнички сообраќај во Македонија, дознава “Капитал“. Фирмата Локо транс од Чешка, која веќе отвори претставништво во Скопје, ја почнала процедурата за добивање дозвола за влез на пазарот. Лиценцата за работа ја доставиле до Агенцијата за регулурање на железничкиот сообраќај, каде што им ја признале. Следниот чекор е Управата за сигурност при Министерството за транспорт, од каде што компанијата мора да добие сертификат за сигурност за вршење јавен железнички превоз. Во меѓувреме компанијата веќе објави оглас за вработување на машиновозачи за дизел и електролокомотиви. Дали и овој обид за влез на приватен капитал во товарниот железнички транспорт во земјава ќе биде неуспешен? Досега пропаднаа три понуди со што овој сегмент остана монополизиран од МЖ-Транспорт, државно претпријатие кое не инвестира во инфраструктура и во опрема и не им нуди на најголемите македонски производни компании (извозници) можност за поефикасен и поевтин транспорт. Со тоа ја убива нивната конкурентност на меѓународниот пазар.
Директорот на Агенцијата за регулирање на железничкиот сообраќај, Никола Димитровски, за “Капитал“ вели дека Леко транспорт го поминала првиот филтер за добивање дозвола. Останува уште Министерството за транспорт. “Ни ги доставија лиценците издадени од надлежна институција во Чешка. Бидејќи доаѓаат од држава-членка на Европската унија ние ги признаваме тие лиценци. Немаме никакви забелешки, постапката е дефинирана. Но, мора да исполнуваат и други услови, меѓу кои и сертификат за сигурност“, објаснува Димитров. Локо транс е четвртата компанија која бара влез во железничкиот сообраќај во земјава. Иако Законот за железнички систем е донесен пред една година, Македонски железници сè уште ја имаат монополската позиција во овој бизнис. Две домашни компании аплицираа за дозвола да оперираат по македонските пруги. Беа одбиени уште во фазата на барање дозвола за работа од Агенцијата. Словенечки железници, третата пријавена компанија, не обезбеди сертификат од Министерството за транспорт затоа што Управата за сигурност констатирала “неправилности и недостатоци“ во нивното барање. Дали одбивањето на понудите е намерен бојкот од државата за да се одржи монополот на Македонски железници, јавно претпријатие со голем број вработени, но неефикасно, со застарена опрема и инфраструктура? Ваквата политика е ризична затоа што железницата треба да претставува најевтин и најбрз начин за превоз на стоки. Во МЖ-Транспорт сметаат дека приватната конкуренција е добредојдена, но не очекувале таа да ги подобри услугите и да го зголеми обемот на транспорт по Коридорот 10. Велат целта на странските оператори била да го соберат целиот профит од транзитните возови. “И Словенија и Бугарија го либерализираа пазарот по влезот во ЕУ. Тие не ги фрлија државните компании во оган, туку ги подигнаа на повисоко ниво“, вели Кире Диманоски од Секторот за товарен транспорт при МЖ-Транспорт. Многу ветени, но нереализирани инвестицииМакедонските компании со години бараат модернизирање и подобрување на железницата. Тоа ќе ги намали транспортните трошоци и оптоварувањето на автопатиштата. Владата во 2008 година вети набавка на 100 нови товарни вагони, но за четири години донесе само 36. Вети и дека возовите ќе возат со 100 километри на час, но тие сè уште возат со 40 километри на час. “Не е спорно дека модернизацијата на Коридорот 10 е клучна. Но, многу е важно да имаме и алтернатива. Изградбата на Коридорот 8 не смее да се заборави, иако има и такви кои ќе речат дека не е исплатлива. Ние си знаевме колку е погубно за бизнисот кога се затворени македонско-грчката граница и Солунското пристаниште“, истакнува Александар Панов, генерален директор на Макстил. Во комбинатот Фени од Кавадарци потенцираат дека поради лошата железничка инфраструктура се принудени да го користат патниот сообраќај, што е лошо за околината, бидејќи камионите значително ги оштетуваат патиштата. Експертите сметаат дека либерализацијата на товарниот железнички сообраќај ќе ги намали цените на транспортот за 10-15% и ќе го зголеми квалитетот на услугите, со што домашните компании ќе бидат поконкурентни на странските пазари. Дополнителен бенефит ќе добие и македонскиот дел од Коридорот 10, кој ќе стане поатрактивен за странските компании своите производи да ги транспортираат преку македонските пруги, наместо преку Бугарија или преку море со брод.
http://www.kapital.com.mk/mk/dneven_vesnik.aspx/75432/zoshto_janakieski_ne_dozvoluva_konkurencija_vo_zheleznicata.aspx?iId=2428 |
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #755 Posted: 31-Oct-2011 at 23:41 | |||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #756 Posted: 18-Nov-2011 at 13:05 | |||||
Еве како железница реконструирала вагони во Колска:
Македонски железници оштетени за над 40.000 евра Поради злоупотреба на службената положба, 59-годишниот Ф.С. и 52-годишниот С.Б. заработија кривични пријави, поради злоупотреба на законот за јавни набавки. Имено, според информациите од полицијата, лицата од кој едниот бил поранешно одговорно лице во фабриката за шински возила Велес и поранешен шеф на комерција во фабрика за шински возила Велес, во период од 2008 до 2010 година спротивно на Законот вршеле јавни набавки на репроматеријали потребни за извршување ремонти на патничките и товарни вагони и коли на ЈП “Македонски Железници“. Истите биле спроведувани без претходно спроведена тендерска процедура за доделување договор за јавна набавка. На овој начин двете лица и нанеле штета на Фабриката за шински возила Велес во износ од 2.537.392 денари. http://kurir.mk/makedonija/crna-hronika/50268-Makedonski-zeleznici-osteteni-za-nad-40000-evra |
||||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #757 Posted: 22-Nov-2011 at 11:55 | |||||
Извор: Курир |
||||||
JOE
Senior Member Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 209 |
Quote Reply #758 Posted: 22-Nov-2011 at 20:37 | |||||
Во неделата се возев со воз од Скопје до Битола.На МЖ му треба уште многу работа за да стане сериозна и респектабилна компанија. Крајно време е да се воведи систем на чекирање и нумерирање на местата и да се знае точно кој на кое седиште е за него, недозволиво е а скоро секогаш ми се случува да купам карта и пак едно пола сат а некогаш и 1 сат да стојам на нозе дури патувам, а претходно лугето да се тепаат кој да фати побрзо место.Значи интерес има голем за патување со воз ама крајно време е сето тоа да се регулира добро да се организира, зошто моментално е распашана банда, да се тепаш за место ејј за нешто што ти следува што е нормално, џабе се и реновирањето на вагоните па дури и нови гарнитури да се купат ако нема ред. Инаку патувањето до Битола 4 сати. Мислам дека е премногу и е премногу напорно ама пак од друга страна е дупло поефтино одколку со автобус.
|
||||||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #759 Posted: 22-Nov-2011 at 21:50 | |||||
За гужвите и тепањата за место има решение, се вика експресен воз, а тоа е воз кој не застанува никаде по пат, така ќе се воведе ред и дисциплина во железничкиот сообраќај. Но немањето современа железница го прави експресниот воз мисловна именка и детинеста илузија, барем засега. |
||||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #760 Posted: 22-Nov-2011 at 22:23 | |||||
За да имаме нормална врска со Битола, според мене треба да има два патнички и два експресни возови. Значи, еден утрински и попладневен експресен воз од Скопје и од Битола, тие треба да имаат првенство во определувањето на возниот ред во однос на атрактивен термин. Непростливо е од Скопје да нема експресен воз до Битола. |
||||||
Post Reply | Page <1 3637383940 69> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |