Железници (општо) |
Post Reply | Page <1 3738394041 69> |
Author | ||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #761 Posted: 22-Nov-2011 at 22:56 | |
До неодамна беше непростливо Скопје да нема современи автобуси, па и со овие што ни ги подари актуелната Влада на Република Македонија не сме баш најсовремени. А бе, ова е Македонија, земјата на чудата, не знам што друго да додадам. Edited by Dexter26 - 22-Nov-2011 at 22:57 |
||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #762 Posted: 23-Nov-2011 at 21:26 | |
Јас би рекол Куманово - Битола.Барем двата пара експресни.Со забелешка, овие времиња се побрзи, а истите ги видов во возниот ред од 1995/96 во подфорумот Возен ред. Моментално се зголемени времињата на патување за експресните (СК-ВЕ од 38 мин. во 1995/96 до 43-47 мин. моментално), (ПП-БТ од 32 на 36-40 мин.). Целта е на сите на кои им е потребна некоја работа да си завршат во еден ден меѓу овие места, да можат да се вратат по крајот на работниот ден. Дополнително првиот пар од Ку-во би се опфатиле студентите за Скопје (во 8 се првите предавања на сите факултети), исто и во обратна насока студентите од Бт за Пп. Исто и стекнување предност спрема автобусите (СК-БТ е 3:15 со автобус, СК-ПП 2:30 ;значи пола саат скратување на времето.Исто и за Велес од 55 мин. со автобус на 38 мин.со воз.+ ценовната предност. КУ СК ВЕ Бог ПП БТ 06:27 07:20 08:16 09:02 09:47 4900 07:05 07:37-07:45 08:23 09:11 09:48 10:20 190 (10:48) (11:32)-11:4012:33 13:25 14:11 14:56 4902 (14:09) (14:53)-15:0015:53 16:47 17:33 18:20 4904 16:10 16:42-16:48 17:26 18:14 18:51 19:24 192 19:18 20:11 21:08 21:55 22:40 4906 БТ ПП Бог ВЕ СК КУ 04:18 05:04 05:50 06:45 07:38 4901 07:06 07:38 08:15 09:03 09:41-09:49 10:21 191 10:06 10:52 11:38 12:34 13:27-(13:30)(14:14) 4903 13:27 14:13 14:57 15:5216:45-(16:53)(17:37)4905 17:02 17:34 18:15 19:03 19:41-19:48 20:20 193 19:35 20:21 21:07 22:04 22:57 4907 Подвлечените се времиња за разминување на две композиции. Edited by Тркало - 23-Nov-2011 at 21:36 |
||
WNBARCH
Groupie Joined: 15-Apr-2011 Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply #763 Posted: 03-Dec-2011 at 16:59 | |
деловен воз за битола можда стар од пола век ама чистнезнам дали имаше колска третман,со резервација, цена така така.има два интересни моменти.човек иде со количка и најљубезно дели топло кафе и флаширана вода(изворска) БЕЗПЛАТНО.а да, и стигна возот 20 минути ПРЕД ВРЕМЕt т.е. патот траеше нешто како 2 саати????
twilight zone what the what??? |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #764 Posted: 03-Dec-2011 at 22:57 | |
Ова е прекрасно искуство, ретко видено на нашите пруги. Најдоброто е што се сетија да го обноват последниот обновен Шпанец и истиот да сообраќа исклучиво на овој воз кон Битола. Добро им текна, се надевам дека експресниот воз ќе продолжи да вози и наредната година. |
||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #765 Posted: 03-Dec-2011 at 23:17 | |
Ова е веќе голема конкурентска предност и во време ако некако достигнат редовен возен ред до 2 сати пат со Пелагонија Експрес. Веќе и моментално е побрз Пелагонија Експрес спрема автобусите, а нормално и поефтин.копје - Прилеп со автобус е 2:15-2:30, зависи од паузата на Плетвар.Битола 40 мин. плус. |
||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #766 Posted: 06-Dec-2011 at 00:21 | |
УСЛУГИТЕ НА ЖЕЛЕЗНИЦАТА СЕ ДАЛЕKУ ОД ЗАДОВОЛИТЕЛНИ Патниците измрзнаа во возовите Во вагоните нема парно, прозорците не се затвораат и фури провев. Голем број од луѓето имаат лоши сеќавања од патувањата со воз, бидејќи се случувало и по 6 часа да стојат на станица поради дефект или да доцнат три часа уште на поаѓање Доцнење на возовите, нехигиена во старите и незатоплени вагони, несредени железнички станици и перони, се само неколку од многуте
поплаки што секојдневно ги упатуваат луѓето што патуваат со железница.
Со цел да ги поправи овие пропусти, Агенцијата за регулирање на железничкиот сектор во наредниот период ќе прави анкета меѓу патниците за да види дали и каде им се прекршуваат правата во железничкиот сообраќај. Ова беше повод екипа на „Дневник“ да се качи на возот за Велес и лично да се увери во условите во кои секојдневно патуваат илјадници граѓани. Нашата анкета, пак, покажа дека патниците што ги користат услугите на „Македонски железници“ се далеку од задоволни. Гратис интернет во вагоните „МЖ-Транспорт“ планира да пушти бесплатна интернет-врска за патниците кои се возат во шпанските гарнитури на претпријатието. Нови 5 локомотиви до 2016 година Владата најави инвестиции од 11 милиони евра во железничкиот сообраќај со буџетот за идната година. Kако дел од многуте инвестиции се најавува рехабилитација и надградба на железничката станица во Скопје, која треба заврши до септември 2013. До крајот на 2016 година се планираат да се купат 3 дизел-моторни и 2 електромоторни гарнитури и 150 вагони од разни типови за товарен превоз. http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=8C1DD1A26325B24A97101B0358D3FFC5 |
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #767 Posted: 06-Dec-2011 at 01:18 | |
Све фино текстов додека не стигнеш до крај и така куртоазно ти бапнат дека до 2016 нема да има нови возови и дека ќе се уложат еб*ни 11 милиони евра, пари колку што ќе се дадат за реновисање на владата, зашто ладно им било и имале азбестни плочи. И пак ние ќе се фрустрираме, ама мора топло да им е на стоте вработени таму на илинденска бб, а народов кој што работи за тие таму плата да земат може да се мрзне и да се гнаси у возовиве. Па вие од дневник барем знаевте убав противречен текст да напишете...
|
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #768 Posted: 10-Dec-2011 at 19:27 | |
Прво и основно за зголемување на свеста на луѓето почето да го користат железничкиот сообраќај покрај подобрување на квалитетот на услугите* е и промоција на овој вид на сообраќај особено кај помладите генерации, тука спаѓат почестви ескурзии со дечињата, вметнување на овој вид на транспорт во наставата и секако градење на еден пристоен музеј каде што на лице место ќе можат заинтересираните да се запознаат со историјата и денешните трендови на железничкиот сообраќај.
*Хигиената и одржувањето на постојаниот возен парк. Исто тоа се однесува и на подобрување и постојано актуализирање на интернет страната.Според мене несватливо е во денешно време каде што за 500 евра секој може да изработи солидна веб страна а за 50 евра месечно да ја актуализира, МЖ да нудат да не кажам мизерен веб простор со ПДФ возен ред. Поинтензивно медиумска презентација и почести понуди во стилот дневна карта за 5 особи низ цела Македонија и слични понуди. |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #769 Posted: 10-Dec-2011 at 20:27 | |
Потполно се сложувам, Има некој поранешни вредности кој се заборавени, но изгледа ќе треба на жалост повторно да ги учиме. Што се однесува до страницата на МЗ Транспорт разбрав дека наскоро ќе почне да се работи. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #770 Posted: 10-Dec-2011 at 21:44 | |
Владимир не е голема филозофија тоа што го напишав значи потребно е желба, добра организираност и малку средства. Што се однесува до страната на МЖ интересно е да се види што ќе се направи но она што јас би сакал да го видам е активен планер на патување , што ќе рече јас да му ја внесам почетната и крајната станица, датата и времето на тргнување и потоа да стартува барањето. Исто така би било добро евентуално да се поврзаме со соседните земји па така кога ќе му напишам Прилеп - Белград на планерот да бара колку прекачувања имам на кој перони треба да се прекачувам, време на прекачување и слично. Мислам дека имаме луѓе за тоа кои работат за 400 евра и не се голема инвестиција за МЖ. Што се однесува до предлозите за ескурзии и погоема информираност и тоа е можно со мали средства. Исто така МЖ мора да се потруди да прави почесто промоции и понуди. Но како што рече ти тажно е што и тие работи што беа добро поставени во некое минато време ние ги упропастиме место да ги надоградуваме. А тоа за жал или утеха не е случај само во МЖ. |
||
krkilipa
Newbiе Joined: 11-Aug-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #771 Posted: 12-Dec-2011 at 14:49 | |
Се додека не почне железницата да работи на комерцијална основа, односно кога ќе се знае кои производи се профитабилни, а кои производи треба државата да го субвенционира како јавен превоз, односно кога корисникот ќе биде на прво место, а целокупната услуга ќе застане позади неговото величество-патникот, може да говориме како да се развива оваа услуга. Во тој случај самиот пазар ќе ја налага потребата од инвестиции, подобрување на сегашната состојба и друго.
|
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #772 Posted: 20-Jan-2012 at 00:56 | |
Колку е повратна карта до Белград. Ме мрзи да барам по нишките и страниците, знам дека имаше негде, ама каде (?), незнам...
|
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #773 Posted: 20-Jan-2012 at 01:01 | |
32 evra Од Белград Скопје Белград. А од СКопје незнам.
|
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #774 Posted: 20-Jan-2012 at 01:07 | |
Па ваљда е исто. Малку ме револтира што на страната на МЖ Транспорт неможев да најдам цени. А на страната на СЖ многу полесно се снајдов. Само, 2000 денари нели се малку многу? Мислам дека е добро да направиме список на цени за патување со воз за дома и за во странство и да го објавиме, поставиме негде на форумов или на порталот, а би го корегирале по потреба. Edited by FoSsiL - 20-Jan-2012 at 01:08 |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #775 Posted: 20-Jan-2012 at 01:42 | |
Список на цени за домашен железнички сообраќај е истакнат на страницата на МЖ Транспорт, но не е истакнат оној за странските дестинации. Цената за странските дестинации секогаш се изразува во евра, и ми се чини еднаш годишно може да се промени во зависност од промената на курсот на валутата, минатата година повратна карта Скопје-Белград-Скопје изнесуваше 2018 денари за седиште во вагон 2 класа. Легло во кушет или во спален вагон се доплаќа, но е дефинитивно поевтино од ноќевање во Белград. |
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #776 Posted: 20-Jan-2012 at 15:26 | |
Легло у кушет е околу 5 евра + уште некој денар и е многу поудобно наместо цела вечер да се клацкаш у обично купе, а и цената не е спектакуларно различна. И чисти чаршафи даваат.
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #777 Posted: 01-Feb-2012 at 16:52 | |
За велешани возот станува желба
Велешани кои патуваат за Скопје на своите работни места реагираат на доцнењето на возовите. Возот што сообраќа на релација Гевгелија-Скопје вчера доцнел два и пол часа. Повеќе од двеста велешани кои имаат месечни билети мораа да чекаат на железничката станица, други пак се снаоѓаа со други превозни средства. Се жалат дека возовите често каснат, па доцнат и тие на своите работни места. Од МЖ велат дека причина за доцнењето се ектремно ниските температури кои ја замрзнуваат електричната инсталација на возот. Izvor: 24 Vesti, http://www.time.mk/read/NONE/3d13b8a59f/index.html |
||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #778 Posted: 03-Feb-2012 at 16:23 | |
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #779 Posted: 04-Feb-2012 at 11:47 | |
Многу малку коментираме на темава, има ли некој дополнителни информации колку доцнат возовите во просек со организираниов штрајк?
|
||
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #780 Posted: 04-Feb-2012 at 13:19 | |
Возовите не доцнат а платата е исплатена....Немаше никаков штрајк...
Edited by zookisk - 04-Feb-2012 at 13:20 |
||
Post Reply | Page <1 3738394041 69> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |