build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #761 Posted: 22-Nov-2011 at 22:56
Originally posted by BOJAN

За да имаме нормална врска со Битола, според мене треба да има два патнички и два експресни возови. Значи, еден утрински и попладневен експресен воз од Скопје и од Битола, тие треба да имаат првенство во определувањето на возниот ред во однос на атрактивен термин. Непростливо е од Скопје да нема експресен воз до Битола.

 
До неодамна беше непростливо Скопје да нема современи автобуси, па и со овие што ни ги подари актуелната Влада на Република Македонија не сме баш најсовремени.
 
А бе, ова е Македонија, земјата на чудата, не знам што друго да додадам.


Edited by Dexter26 - 22-Nov-2011 at 22:57
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #762 Posted: 23-Nov-2011 at 21:26
Originally posted by BOJAN


За да имаме нормална врска со Битола, според мене треба да има два патнички и два експресни возови. Значи, еден утрински и попладневен експресен воз од Скопје и од Битола, тие треба да имаат првенство во определувањето на возниот ред во однос на атрактивен термин. Непростливо е од Скопје да нема експресен воз до Битола.


Јас би рекол Куманово - Битола.Барем двата пара експресни.Со забелешка, овие времиња се побрзи, а истите ги видов во возниот ред од 1995/96 во подфорумот Возен ред.
Моментално се зголемени времињата на патување за експресните (СК-ВЕ од 38 мин. во 1995/96 до 43-47 мин. моментално), (ПП-БТ од 32 на 36-40 мин.).

Целта е на сите на кои им е потребна некоја работа да си завршат во еден ден меѓу овие места, да можат да се вратат по крајот на работниот ден.
Дополнително првиот пар од Ку-во би се опфатиле студентите за Скопје (во 8 се првите предавања на сите факултети), исто и во обратна насока студентите од Бт за Пп.
Исто и стекнување предност спрема автобусите (СК-БТ е 3:15 со автобус, СК-ПП 2:30 ;значи пола саат скратување на времето.Исто и за Велес од 55 мин. со автобус на 38 мин.со воз.+ ценовната предност.

КУ     СК               ВЕ     Бог    ПП    БТ
        06:27     07:20 08:16 09:02 09:47           4900
07:05 07:37-07:45 08:23 09:11 09:48 10:20                  190
(10:48) (11:32)-11:4012:33 13:25 14:11 14:56 4902
(14:09) (14:53)-15:0015:53 16:47 17:33 18:20 4904
16:10 16:42-16:48 17:26 18:14 18:51 19:24                  192
        19:18     20:11 21:08 21:55 22:40           4906       
БТ      ПП      Бог     ВЕ     СК                 КУ
04:18 05:04 05:50 06:45 07:38                                4901
07:06 07:38 08:15 09:03 09:41-09:49   10:21           191
10:06 10:52 11:38 12:34 13:27-(13:30)(14:14)          4903
13:27 14:13 14:57 15:5216:45-(16:53)(17:37)4905
17:02 17:34 18:15 19:03 19:41-19:48   20:20    193
19:35 20:21 21:07 22:04 22:57                         4907

Подвлечените се времиња за разминување на две композиции.



Edited by Тркало - 23-Nov-2011 at 21:36
Back to Top
WNBARCH View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 15-Apr-2011
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote WNBARCH Quote  Post ReplyReply #763 Posted: 03-Dec-2011 at 16:59
деловен воз за битола можда стар од пола век ама чистнезнам дали имаше колска третман,со резервација, цена така така.има два интересни моменти.човек иде со количка и најљубезно дели топло кафе и флаширана вода(изворска) БЕЗПЛАТНО.а да, и стигна возот 20 минути ПРЕД ВРЕМЕt т.е. патот траеше нешто како 2 саати????
twilight zone
what the what???
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #764 Posted: 03-Dec-2011 at 22:57
Originally posted by WNBARCH

деловен воз за битола можда стар од пола век ама чистнезнам дали имаше колска третман,со резервација, цена така така.има два интересни моменти.човек иде со количка и најљубезно дели топло кафе и флаширана вода(изворска) БЕЗПЛАТНО.а да, и стигна возот 20 минути ПРЕД ВРЕМЕt т.е. патот траеше нешто како 2 саати????
twilight zone
what the what???


Ова е прекрасно искуство, ретко видено на нашите пруги. Најдоброто е што се сетија да го обноват последниот обновен Шпанец и истиот да сообраќа исклучиво на овој воз кон Битола. Добро им текна, се надевам дека експресниот воз ќе продолжи да вози и наредната година.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #765 Posted: 03-Dec-2011 at 23:17
Originally posted by BOJAN

Originally posted by WNBARCH

деловен воз за битола можда стар од пола век ама чистнезнам дали имаше колска третман,со резервација, цена така така.има два интересни моменти.човек иде со количка и најљубезно дели топло кафе и флаширана вода(изворска) БЕЗПЛАТНО.а да, и стигна возот 20 минути ПРЕД ВРЕМЕt т.е. патот траеше нешто како 2 саати????
twilight zone
what the what???


Ова е прекрасно искуство, ретко видено на нашите пруги. Најдоброто е што се сетија да го обноват последниот обновен Шпанец и истиот да сообраќа исклучиво на овој воз кон Битола. Добро им текна, се надевам дека експресниот воз ќе продолжи да вози и наредната година.


Ова е веќе голема конкурентска предност и во време ако некако достигнат редовен возен ред до 2 сати пат со Пелагонија Експрес.
Веќе и моментално е побрз Пелагонија Експрес спрема автобусите, а нормално и поефтин.копје - Прилеп со автобус е 2:15-2:30, зависи од паузата на Плетвар.Битола 40 мин. плус.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #766 Posted: 06-Dec-2011 at 00:21

УСЛУГИТЕ НА ЖЕЛЕЗНИЦАТА СЕ ДАЛЕKУ ОД ЗАДОВОЛИТЕЛНИ

Патниците измрзнаа во возовите

Во вагоните нема парно, прозорците не се затвораат и фури провев. Голем број од луѓето имаат лоши сеќавања од патувањата со воз, бидејќи се случувало и по 6 часа да стојат на станица поради дефект или да доцнат три часа уште на поаѓање

Доцнење на возовите, нехигиена во старите и незатоплени вагони, несредени железнички станици и перони, се само неколку од многуте поплаки што секојдневно ги упатуваат луѓето што патуваат со железница. Со цел да ги поправи овие пропусти, Агенцијата за регулирање на железничкиот сектор во наредниот период ќе прави анкета меѓу патниците за да види дали и каде им се прекршуваат правата во железничкиот сообраќај. Ова беше повод екипа на „Дневник“ да се качи на возот за Велес и лично да се увери во условите во кои секојдневно патуваат илјадници граѓани. Нашата анкета, пак, покажа дека патниците што ги користат услугите на „Македонски железници“ се далеку од задоволни.

Јанакиески поканет да патува со воз

Голем број од луѓето имаат лоши сеќавања од патувањата со воз, бидејќи се случувало и по 6 часа да стојат на станица поради дефект или да доцнат три часа уште на поаѓање.

- Секој ден патувам од Велес на работа во Скопје. Патувам уште од 1987 година, кога одев на школо во Скопје. Секоја нехигиена, секое фрлено ѓубре е наша одговорност, на патниците. Но нема парно, прозорците не се затвораат и фури провев и преку нив ништо не се гледа од нечистотија. Тоа што возовите постојано доцнат, немаат парно и се смрзнуваме, сигурно не е одговорност на патниците. И ајде што доцнат, не пуштаат ниту доволно вагони - вели Боби Саздов, патник за Велес.

Најнепријатно искуство во воз за него е кога поради дефект возот заглавил на станицата „Рајко Жизифов“, па морал пеш да си оди до Велес.

- Министерот за транспорт да дојде еднаш и да се вози со нас во возот, па да види во какви услови патуваме ние - вели тој.

Според него, само така надлежните ќе сфатат зошто е потребно да се инвестира во железницата.

И другите патници се со исти впечатоци. Сите бараат нормални услови за патување.

- Ние се смееме ако некогаш возот дојде навреме. Се чудиме што се случило - коментира Тодор Гелев, кој секој ден оди на работа од Велес во Скопје.

Според него, ако ништо друго патничките возови треба барем да се реновираат, да имаат парно и да не доцнат.

- Патував за Битола, се расипа локомотивата, едвај стаса до Прилеп. Чекавме 2 часа во Прилеп да дојде локомотива од Скопје за да не однесе до Битола. Kаков апсурд - вели тој.

Гелев вели дека во петок, кога има повеќе студенти и вработени кои одат за Битола, се пуштаат само два до три вагони, иако сите не би ги собрало ниту во пет.

- Сите платиле регуларно билет и треба да им е обезбедено седиште. Минатата недела патниците го сопреа возот за Битола и не дозволуваа да тргне поради ова. Интервенираше и полицијата - вели тој и потенцира дека пак не е ништо сменето.

Провев од сите страни

Младиот велешанец Александар кој средно учел во Скопје и секој ден патувал на истата релација најдобро ја опиша состојбата.

- Возовите многу доцнат, не дај боже да ти се приоди во тоалет во нив, бидејќи ќе си го занејќиш животот од аромата во тоалетот. А може и да нема вода. Провев фури од сите страни, услуга никаква, нехигиена на ниво, прозорецот од што е сив не можеш ништо да видиш - вели тој.

Најлошо искуство му било тоа кога возот заглавил на станицата во Kадино и 4 часа во зима стоел во место.

- Се смрзнавме и не стигнавме во Велес, туку пак се вративме во Скопје. Kој како се снајде така отиде за Велес, не ни организираа никаков превоз - вели Александар.

А дека возовите доцнат од разни причини се уверивме и самите. Во Скопје се вративме со задоцнување од 1,5 час.

Анкетата само за на хартија

Дали сте задоволни од условите кои ви се нудат додека патувате со воз? Што би требало да се подобри во иднина? Ова се прашањата на кои околу 1.000 испитаници- патници би требало да одговорат на анкетата нарачана од Агенцијата за регулирање на железничкиот сектор. Агенцијата на јавен оглас бара агенција која ќе го испита јавното мислење дали се почитуваат правата на патниците во железничкиот сообраќај. Според Агенцијата имаат мал буџет за оваа намена, неколку илјади евра. Анкетарите треба да се прошетаат по возовите , железничките станици низ земјава за да прашаат околу 1.000 граѓани колку се задоволни од услугата во возовите и што во иднина треба да се смени.

- Ние и мината година правевме ваква анкета. Бидејќи немавме доволно средства таа се правеше во соработка со еден професор во рамките на научен труд од истата област и успеавме без буџет да направиме. Годинава имаме буџет од неколку илјади евра кој е релативно мал, но се надеваме дека ќе направиме квалитетна анкета. Вклучува околу 1.000 испитаници. Ланската анкета покажа дека има потреба од подобрување на условите кои ги дава железничкиот транспорт - вели Никола Димитровски, директор на Агенцијата за регулирање на железничкиот сектор.

Возовите доцнат се помалку

Директорот на „МЖ- Транспорт“, Оливер Деркоски вели дека резултатите од оваа анкета, односно забелешките кои ќе ги дадат граѓаните за условите во возовите не се обврзувачки за спроведување за нив с` додека земјава не влезе во Европската Унија.

- Сепак, ние се трудиме дел од тие препораки од анкетата да ги имплементираме. Така во споредба со лани кога за прв пат беше направена оваа анкета сега возовите се почисти. Не дека се целосно чисти, ама во споредба со претходните години е подобрена хигиената. Годинава имаме помалку проблеми со греењето. До пред некоја година воопшто немаше греење, сега оспособивме 5 локомотиви да ги греат вагоните. Возовите во Македонија во просек доцнат 16 минути што е многу подобро во однос на претходно. При вадењето на просекот на доцнење на возовите влегува и просекот од летниот период кога возовите поради жештините возат со ограничена брзина поради ширењето на пругата и поради безбедноста на патниците- вели Деркоски.

Гратис интернет во вагоните

„МЖ-Транспорт“ планира да пушти бесплатна интернет-врска за патниците кои се возат во шпанските гарнитури на претпријатието.

- Во моментов сме во фаза на местење на дисплеј за информирање на патниците во возовите- шпанци. Ќе добиваат информации каде се движат, на која станица ќе пристигне возот и слично. Планираме околу 10 декември да го пуштиме првиот воз со таа опрема – вели Деркоски.

Нови 5 локомотиви до 2016 година

Владата најави инвестиции од 11 милиони евра во железничкиот сообраќај со буџетот за идната година. Kако дел од многуте инвестиции се најавува рехабилитација и надградба на железничката станица во Скопје, која треба заврши до септември 2013. До крајот на 2016 година се планираат да се купат 3 дизел-моторни и 2 електромоторни гарнитури и 150 вагони од разни типови за товарен превоз.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=8C1DD1A26325B24A97101B0358D3FFC5

Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #767 Posted: 06-Dec-2011 at 01:18
Све фино текстов додека не стигнеш до крај и така куртоазно ти бапнат дека до 2016 нема да има нови возови и дека ќе се уложат еб*ни 11 милиони евра, пари колку што ќе се дадат за реновисање на владата, зашто ладно им било и имале азбестни плочи. И пак ние ќе се фрустрираме, ама мора топло да им е на стоте вработени таму на илинденска бб,  а народов кој што работи за тие таму плата да земат може да се мрзне и да се гнаси у возовиве. Па вие од дневник барем знаевте убав противречен текст да напишете...  
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #768 Posted: 10-Dec-2011 at 19:27
Прво и основно за зголемување на свеста на луѓето почето да го користат железничкиот сообраќај покрај подобрување на квалитетот на услугите* е и промоција на овој вид на сообраќај особено кај помладите генерации, тука спаѓат почестви ескурзии со дечињата, вметнување на овој вид на транспорт во наставата и секако градење на еден пристоен музеј каде што на лице место ќе можат заинтересираните да се запознаат со историјата и денешните трендови на железничкиот сообраќај.



*Хигиената и одржувањето на постојаниот возен парк. Исто тоа се однесува и на подобрување и постојано актуализирање на интернет страната.Според мене несватливо е во денешно време каде што за 500 евра секој може да изработи солидна веб страна а за 50 евра месечно да ја актуализира, МЖ да нудат да не кажам мизерен веб простор со ПДФ возен ред. Поинтензивно медиумска презентација и почести понуди во стилот дневна карта за 5 особи низ цела Македонија и слични понуди.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #769 Posted: 10-Dec-2011 at 20:27

Потполно се сложувам,

Има некој поранешни вредности кој се заборавени, но изгледа ќе треба на жалост повторно да ги учиме.

Што се однесува до страницата на МЗ Транспорт разбрав дека наскоро ќе почне да се работи.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #770 Posted: 10-Dec-2011 at 21:44
Originally posted by Vladimir P


Потполно се сложувам,

Има некој поранешни вредности кој се заборавени, но изгледа ќе треба на жалост повторно да ги учиме.

Што се однесува до страницата на МЗ Транспорт разбрав дека наскоро ќе почне да се работи.


Владимир не е голема филозофија тоа што го напишав значи потребно е желба, добра организираност и малку средства.
Што се однесува до страната на МЖ интересно е да се види што ќе се направи но она што јас би сакал да го видам е активен планер на патување , што ќе рече јас да му ја внесам почетната и крајната станица, датата и времето на тргнување и потоа да стартува барањето. Исто така би било добро евентуално да се поврзаме со соседните земји па така кога ќе му напишам Прилеп - Белград на планерот да бара колку прекачувања имам на кој перони треба да се прекачувам, време на прекачување и слично.
Мислам дека имаме луѓе за тоа кои работат за 400 евра и не се голема инвестиција за МЖ.

Што се однесува до предлозите за ескурзии и погоема информираност и тоа е можно со мали средства. Исто така МЖ мора да се потруди да прави почесто промоции и понуди.
Но како што рече ти тажно е што и тие работи што беа добро поставени во некое минато време ние ги упропастиме место да ги надоградуваме.
А тоа за жал или утеха не е случај само во МЖ.
Back to Top
krkilipa View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 11-Aug-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote krkilipa Quote  Post ReplyReply #771 Posted: 12-Dec-2011 at 14:49
Се додека не почне железницата да работи на комерцијална основа, односно кога ќе се знае кои производи се профитабилни, а кои производи треба државата да го субвенционира како јавен превоз, односно кога корисникот ќе биде на прво место, а целокупната услуга ќе застане позади неговото величество-патникот, може да говориме како да се развива оваа услуга. Во тој случај самиот пазар ќе ја налага потребата од инвестиции, подобрување на сегашната состојба и друго.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #772 Posted: 20-Jan-2012 at 00:56
Колку е повратна карта до Белград. Ме мрзи да барам по нишките и страниците, знам дека имаше негде, ама каде (?), незнам...
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #773 Posted: 20-Jan-2012 at 01:01
32 evra Од Белград Скопје Белград. А од СКопје незнам.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #774 Posted: 20-Jan-2012 at 01:07

Па ваљда е исто. 

Малку ме револтира што на страната на МЖ Транспорт неможев да најдам цени. А на страната на СЖ многу полесно се снајдов.

Само, 2000 денари нели се малку многу?

Мислам дека е добро да направиме список на цени за патување со воз за дома и за во странство и да го објавиме, поставиме негде на форумов или на порталот, а би го корегирале по потреба.



Edited by FoSsiL - 20-Jan-2012 at 01:08
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #775 Posted: 20-Jan-2012 at 01:42
Originally posted by FoSsiL


Па ваљда е исто. 

Малку ме револтира што на страната на МЖ Транспорт неможев да најдам цени. А на страната на СЖ многу полесно се снајдов.

Само, 2000 денари нели се малку многу?

Мислам дека е добро да направиме список на цени за патување со воз за дома и за во странство и да го објавиме, поставиме негде на форумов или на порталот, а би го корегирале по потреба.




Список на цени за домашен железнички сообраќај е истакнат на страницата на МЖ Транспорт, но не е истакнат оној за странските дестинации. Цената за странските дестинации секогаш се изразува во евра, и ми се чини еднаш годишно може да се промени во зависност од промената на курсот на валутата, минатата година повратна карта Скопје-Белград-Скопје изнесуваше 2018 денари за седиште во вагон 2 класа. Легло во кушет или во спален вагон се доплаќа, но е дефинитивно поевтино од ноќевање во Белград.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #776 Posted: 20-Jan-2012 at 15:26
Легло у кушет е околу 5 евра + уште некој денар и е многу поудобно наместо цела вечер да се клацкаш у обично купе, а и цената не е спектакуларно различна. И чисти чаршафи даваат.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #777 Posted: 01-Feb-2012 at 16:52
За велешани возот станува желба

Велешани кои патуваат за Скопје на своите работни места реагираат на доцнењето на возовите.

Возот што сообраќа на релација Гевгелија-Скопје вчера доцнел два и пол часа. Повеќе од двеста велешани кои имаат месечни билети мораа да чекаат на железничката станица, други пак се снаоѓаа со други превозни средства.

Се жалат дека возовите често каснат, па доцнат и тие на своите работни места. Од МЖ велат дека причина за доцнењето се ектремно ниските температури кои ја замрзнуваат електричната инсталација на возот.

Izvor: 24 Vesti, http://www.time.mk/read/NONE/3d13b8a59f/index.html
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #778 Posted: 03-Feb-2012 at 16:23

Штрајк во Македонски Железници

Независниот синдикат на машино-возачите во МЖ од денеска почнува со штрајк. Причина за протестот, како што велат, е доцнењето на платите и одбивањето на раковдството да се сретнат.

Работниците нема да ги возат локомотивите кои технички се неисправни, а со останатите, во знак на протест, ќе ги возат со 40 км на час.

Додека синдикатот бара да биде вклучен во преговорите за новиот колективен договор кој го крои раководството, оттаму регираат дека не може 60-ина членови да зборуваат во име на сите 1.400 и дека согласно законските промени не може самоволно да се протестира и да се прекине возниот ред.  

Директорот Дерковски најави дека колективниот договор ќе биде донесен надоцна до крајот на месецов.

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #779 Posted: 04-Feb-2012 at 11:47
Многу малку коментираме на темава, има ли некој дополнителни информации колку доцнат возовите во просек со организираниов штрајк?
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #780 Posted: 04-Feb-2012 at 13:19
Возовите не доцнат а платата е исплатена....Немаше никаков штрајк...

Edited by zookisk - 04-Feb-2012 at 13:20
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.270 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.