build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 18-Apr-2009 at 12:08


Не верувам. Schenker скоро се ребрендираше во DB Schenker. Но колку што знам во Македонија се бави единствено со шпедиција. Еднашка беше споменат во контекст на приватизација на МЖ Транспорт но ништо повеќе од тоа.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 18-Apr-2009 at 12:19
Originally posted by pbanks



Не верувам. Schenker скоро се ребрендираше во DB Schenker. Но колку што знам во Македонија се бави единствено со шпедиција. Еднашка беше споменат во контекст на приватизација на МЖ Транспорт но ништо повеќе од тоа.

Ја би сакал да верувам Smile



DB Schenker ги презентира деталите за превземањето на Romtrans
... DB Schenker Romtrans, најголемата транспортна компанија во Романија, ќе расте нагло и постојано.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 26-Apr-2009 at 08:38
Владимир да не случајно имаш некои познавања од сигнализиацијата што се користи во железници. Колку што сум приметил кај нас некако по стари мтедо работат и сеуште по станиците ги има едни стари зелени кутии со милијарда сијалички на нив и отцртани перони. Да не имаш некои матерјали од светските трендови или па од нашиве станици?!

И дали знаеш нешто повеќе како се употребувал тој т.н. жетон (token) кога се работи за единечна пруга како кај нас?!


Edited by lslcrew - 26-Apr-2009 at 08:44
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 26-Apr-2009 at 11:51
Originally posted by lslcrew

Владимир да не случајно имаш некои познавања од сигнализиацијата што се користи во железници. Колку што сум приметил кај нас некако по стари мтедо работат и сеуште по станиците ги има едни стари зелени кутии со милијарда сијалички на нив и отцртани перони. Да не имаш некои матерјали од светските трендови или па од нашиве станици?!

Кај нас се употребува електронски систем APB (аутоматски блок на пруга) кој уопште не е стар систем, него немаме шминка, естетика и дизајн па затоа си ги приметил оние стари пултови со прекидачи и сиалички.
Има и уште некој други склопови но ... за APB карактерисики

- Помеѓу станично растојание поделено на просторни делови кои граничат со сигнали
- Самиот воз автоматски ги активира сигналите
- Сигурност е на високо ниво
- Поголема пропусна моќ

Еве пробав да нацртам една шема како он работи



А еве нешто и од свет на железничка контрола, а за ваква убавина треба ПАРИиии...


Originally posted by lslcrew

И дали знаеш нешто повеќе како се употребувал тој т.н. жетон (token) кога се работи за единечна пруга како кај нас?!

Token - железничка сигнализација кај нас нема можда е останата кај англосаксонцита понекаде уште.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 26-Apr-2009 at 17:12
Владимир баш не ја контам логикава на семафорите, а и не сваќам што улога би имале тие пултови на железничките станици и како се исповрзани со семафориве или користат само за мониторинг, а не за контрола. Очигледно чим постојат пултовите значи имаме некој децентрализиран систем на контрола, а не како овј на сликата (ваљда некој централизиран).
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 27-Apr-2009 at 21:35
На кратко,

Секоја делница е поделена на повеќе просторни делови. Пример, Скопје до некое место е поделено на 3, 4, 9 дела зависи од самата траса.
Кога еден воз ке пројде еден семафор зад него се пали семафорот автоматски во црвено а тој пред него во жолто, така да секој воз зазема една просторен дел која е недостапна (црвен) за другите возови, така да неможе да налета еден воз на друг.

А самите пултови на станиците се за ранжирање на возовите по колосеците во истата, да пребаци некој воз од 1 на 3 колосек или ... и некој одвојувања од главниот правец.

А пултовите на сликата е контрола-пратење на сите возови во еден дел од земјата или целата, но за тоа треба голема електроника и како реков пари
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 02-May-2009 at 00:27
Со исклучок на статистичкиот податок во последната реченица, текстов единствено успеа да ми створи забуна...

МАКЕДОНСКА ЖЕЛЕЗНИЦА ГУБИ ЗДЕЛКИ

Западните транспортери ја заобиколија нашата пруга Транспортните патишта ја заобиколуваат Македонија поради што македонска железница трпи огромни загуби. Неофицијално дознаваме дека речиси сите контејнери со стока што доаѓаат од западноевропските земји, поради застој на македонските граници се пренасочени кон Бугарија. Се работи за контејнери со стока, кои преку патничкиот или железничкиот сообраќај стигнуваат до македонско-српската граница од каде што ги преземаат вагоните на македонска железница, кои треба да ги префрлат кон Грција. Во Царина велат дека нема застој на границите, но можна причина за пренасочување на вагоните е засилената контрола на цариниците. - Повеќе пати се случува при контрола на граница да фатиме непријавена стока. Место бисквити или хартија се пренесува тутун, прехранбени производи и алкохол. Ако некој сака да пренесува нерегуларна стока ќе ја избегнува нашата граница. Можеби, ќе од преку Бугарија, ако таму дозволуваат - вели Ванчо Каргов, директор на Царинската управа. Во „Македонска железница “ Транспорт“ велат дека од март транспортот повторно се враќа преку македонската територија. - Проблемот беше актуелен минатата година зашто транспортните компании имале проблем со Македонска царина, велат во „МЖ - Транспорт“. Поради економската криза Македонски железници имаат големи загуби во товарниот сообраќај. Во „МЖ - Транспорт“ велат дека намалувањето на товарниот сообраќај најмногу се должи на намалениот обем на работа на компаниите во металната индустрија. Според статистика за минатата година, количеството на превезената стока во железничкиот превоз е намален за 26,3 проценти во споредба со 2007 година.


http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=8&tabid=1&EditionID=1692&ArticleID=112903
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 02-May-2009 at 00:58
Документ во кој можете да најдете богатство информации за нашата железница:

http://mz.com.mk/Uploads/Objava_na_mreza_za_2009.pdf
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 02-May-2009 at 12:14
... Се работи за контејнери со стока, кои преку патничкиот или железничкиот сообраќај стигнуваат до македонско-српската граница од каде што ги преземаат вагоните на македонска железница, кои треба да ги префрлат кон Грција. ...

Од целиот имешан текст ова е најголема глупост напишана на новинарот.
МЖ само тие вагони со контејнери ги царини, потоа се сортираат, и се приклучува едино наша локомотива да ги одвлече до следната дестинација.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 02-May-2009 at 12:22
Има јак дел кој вели дека ја избегнуваат Македонија бидејќи имаме добра царина и не дозволуваме шверц (се фалат цариниците), па затоа сега оди транспортот преку Бугарија, ама не се грижете ќе дојдат пак преку Македонија, ќе се погрижиме (цариниците) за тоа. Авторот изгледа не знае ништо за интерпункција, ништо не го разбрав, многу е контрадикторен.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 02-May-2009 at 12:24
Ма човеков е „сакам кажам, незнам речам“
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 02-May-2009 at 16:17
Originally posted by Vladimir P

Ма човеков е „сакам кажам, незнам речам“


ДА ЧИТАМЕ МАЛКУ МЕЃУ РЕДОВИ ШТО САКАШЕ ДА КАЖЕ ПИСАТЕЛОТ !!!

Коридорот 10 е најповолната траса за поврзување на Германија со Грција.
Елем нашите цариници терале мак на конец па транспортот бегал преку Бугарија.
Ова не држи вода, па затоа целата статија е конфузна.
Се работи за нешто многу по деликатно.
Имено Македонија е под притисок од Грција.
Во тоа и помагаат и Бугарија и Србија, секоја од свој интерес.
Арно ама цехот е многу голем, па ЕУ тешко да ќе ги издржи игрите на Грција.

И КОНТЕЈНЕРСКИТЕ ТРАНСПОРТИ НОРМАЛНО ПАК СИ СЕ ВРАЌААТ НА СТАР КОЛОСЕК !!!
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 04-May-2009 at 10:30
Кој вели дека македонската железница ни е за никаде


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 04-May-2009 at 16:19
Железницата го подјадува стопанството
Економија
Недостиг од вагони, лоша инфраструктура, високи цени за возарина. Ова се карактеристиките на товарниот железнички превоз во државава. Од ваквата состојба најмногу трпи стопанството. Речиси 80 отсто од транспортот на суровини и производи кај големи компании од металната индустрија се одвива преку железницата. Успешноста на овие фирми, кои со најголем процент учествуваат во вкупниот извоз на државата, а со тоа и во креирањето на економскиот раст и бруто-домашниот производ, во директна мерка зависи од ефикасноста на железничкиот транспорт. А транспортот не само што е лош, туку е и најскап во регионот.

И покрај одличната стратегиска положба на Македонија, во центарот на меѓународните рути кон Европа, нашата железничка поврзаност со светот е штура. Коридорот 8 (исток-запад) сè уште не функционира, а постојната мрежа е застарена.

Сето ова е причина низ македонските пруги секојдневно да се одлеваат големи суми пари во вид на несразмерно високи трошоци кои ги плаќаат македонските компании.

- Од Скопје до Солун железничкиот транспорт не чини 13,5 евра по тон. Толку чини и камионскиот превоз до истата дестинација со таа разлика што камионскиот превоз е многу побрз. На вагоните им треба 3-4 дена да отидат дотаму и да се вратат, додека со камиони може и три тури да се направат за овој период - вели Јане Адамчески, менаџер за транспорт во „Макстил“. Од друга страна производството на „Макстил“ е такво што мора да се користат вагони бидејќи во нив може повеќе да се товари. Наспроти тоа во МЖ имаа постојан недостаток на вагони.

- Железничките трошоци преку Србија и Бугарија изнесуваат 38,50 евра по тон или поделено со бројот на километри (730 км) цената е 0,053 евра по тон на еден километар. Низ Грција плаќаме 0,060 евра по километар. Во Македонија пак цената на железничкиот транспорт изнесува 0,085 евра по тон за поминат километар. Излегува дека споредено со Грција, цената на превозот кај нас е повисока за 41,6 отсто. Сето тоа се одразува на конкурентноста на домашните компании на странскиот пазар - истакнува Адамчески. Сосема друго прашање се недоволниот број вагони и локомотиви со кои располагаат македонските железници.

За надминување на ваквите состојби големите индустриски капацитети предлагаа зголемување на бројот на вагони и локомотиви, ревидирање на постојните цени на железницата како и довршување на пругата кон Бугарија, односно коридорот 8.

Доколку и ние кренеме раце од македонската железница, таа ќе нема што да вози, нагласуваат металурзите. Заради застарената инфраструктура возовите во Македонија патуваат со просечна брзина од 40- 60 километри на час. Во Србија и Бугарија се вози со 120 километри на час. Ако се знае дека времето е пари може само да се претпостави колку губат македонските компании.

Во Силмак, кој од март не работи заради високата цена на струјата и ниската цена на нивниот производ, ни изјавија дека кај нас железничкиот транспорт е поскап од камионскиот што е апсурд.

- Ние секаде каде што сме возеле сме користеле камионски транспорт- ни изјави директорот Звонко Стојановски. Заедничка констатација на експертската јавност е дека е потребна приватизација на Македонските железници. Тогаш ќе видат како се работи, а не вака, се навикнале на државни јасли, само чекаат да им дојде платата - велат упатените во оваа проблематика.

Според Џаконот за железници, железничкиот систем во Македонија е поделен на железнички превоз и на железничката инфраструктура. Во контактите и со двата субјекти ни рекоа дека заедно со Владата интензивно работат на новите мерки со кои треба да се решат состојбите во железничкиот сообраќај. Од минатиот месец започна со работа и Агенцијата за регулирање на пазарот на железнички услуги, чија цел е регулирање на односите помеѓу сите субјекти во услови на либерализиран пазар.

- Во Македонија има само една транспортна компанија МЖ Транспорт. Кога ќе се појават и други транспортери во железницата, на оние што им е скапо ќе отидат кај нив. Потребна е либерализација на пазарот. Само на тој начин ќе се подигне квалитетот на услугите и тие ќе бидат поевтини- вели Никола Димитровски, директор на оваа Агенција.

На прашањето дали тоа ќе значи згаснување на МЖ Транспорт, Димитровски вели дека овој субјект ќе продолжи да работи и нема да дојде до затворање. Кога на пазарот на мобилни оператори се појави ВИП, не престанаа со работа Т- Мобил и Космофон, нагласува тој.

http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=384&ArticleID=23739
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 04-May-2009 at 18:04
Токму написот во денешниот весник внесува уште поголема конфузија за состојбата во Македонски железници.

Не навлегувам во анализа на податоците, но некои работи ме збунуваат.
Имено ме радува ако нашите соседи ги возат товарните возови со бзина од 120 км/час, ама не е така.
До кога со јалови новинарски анализи ќе градиме ставови.

Ме чуди што директорот на агенцијата за железници Никола Димитров така лаконски ги решава проблемите во железничкиот транспорт.
Но не ме чуди што излезот се бара во конкуренција, само незнам кој ќе биде конкурентниот транспортер на МЖ Транспорт.

Мојот став е дека само со вложување во железничката инфраструктура може да се створат услови за конкуренција во железничкиот транспорт.

За жал таквите вложувања сега се минимални, па кој ќе се стрча да биде втор или трет железнички транспортер на пругите на МЖ Инфраструктура само ќе ниже катастрофални загуби.
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 04-May-2009 at 21:03
... Заради застарената инфраструктура возовите во Македонија патуваат со просечна брзина од 40- 60 километри на час. Во Србија и Бугарија се вози со 120 километри на час. Ако се знае дека времето е пари може само да се претпостави колку губат македонските компании....

Прилог: Една побрза делница во Србија за патничи сообраќај, товарниот е далеку поспор поради тежината



Можете сами да ја процените точноста на информациите
(А за Македонија ги има брзините на овој форум)
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 06-May-2009 at 13:07
Застојот на вагоните е од другата страна на границата



Автор:  Александар С. Димковски
Економија
Железницата не го подјадува стопанството ако тоа не се подјадува самото себеси. Тоа што не работи стопанството пак ја подјадува железницата, велат од „МЖ-транспорт“ како реакција на тврдењата на големите индустриски компании за неефикасност и високи цени на товарниот железнички сообраќај во државава.

- Ние сме мала железница и доста сме ефикасни. Кога возот ќе се натовари, за еден час го носиме до станицата Табановце, каде што го презема српската железница. Кај странските компании треба да се бара вината за бавниот обрт на вагоните и губењето денови - вели Благоја Крстевски, генерален директор на „МЖ-транспорт“ АД-Скопје.

Упатените во оваа проблематика се согласуваат со констатацијата дека дел од вината за застојот на вагоните и бавниот обрт е токму од другата страна на границата. Србите немаат доволно вагони за претовар. Проблемот со Грција, пак, е што таму многу често има штрајкови на железницата и на солунското пристаниште, што го отежнува сообраќајот.

- Грчките железници годишно имаат 230 дена штрајковни ограничувања, Дали сме ние одговорни и за транспортот надвор од територијата на државата - прашуваат од „МЖ-транспорт“.

Иако отпремувањето на вагоните кај нас оди брзо, сосема друго е прашањето што од Сплит, Пула или од Солун тие се враќаат за 13, 14 или 15 дена.

Според познавачите на состојбите, еден од проблемите е и тоа што Македонија има едноколосечни пруги и треба возовите да се чекаат, за разлика од двоколосечните пруги, каде што во еден правец се движат едни возови, а во друг правец други возови.

Од „МЖ-транспорт“ истакнуваат дека имале тендер за набавка на 25 нови вагони, а очекуваат да пристигнат и нови локомотиви.

За зголемување на ефикасноста на железничкиот сообраќај големите компании од металната индустрија предлагаат зголемување на бројот на вагони и локомотиви, ревидирање на постојните цени на железницата, како и довршување на пругата кон Бугарија, односно коридорот 8.

Како што дознаваме, токму доизградбата на пругата кон Бугарија е клучниот проект на „МЖ-инфраструктура“, кој треба да се официјализира до крајот на неделава.

Во однос на либерализација на железничкиот транспорт, Крстевски вели дека државата треба да го најде својот интерес.

Никола Димитровски, директор на Агенцијата за регулирање на пазарот на железнички услуги, смета дека е потребна либерализација на пазарот бидејќи само на тој начин ќе се пиздигне квалитетот на услугите и тие ќе бидат поевтини.

- Кога ќе се појават и други транспортери во железницата, на оние што им е скапо ќе отидат кај нив - нагласува Димитровски.

http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=3&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=386&ArticleID=23931
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 06-May-2009 at 14:00
Прво напиши текст, па потоа отиди да ја прашаме и другата страната. !!!

Тоа е нашето истражувачко новинарство со макотрпно прибирање на податоци од ракав
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 06-May-2009 at 17:35
Грчките железници годишно имаат 230 дена штрајковни ограничувања
Не, ова не е нормално! Дали ние барем се обидуваме да истераме правда за ова, затоа што не верувам дека било која меѓународна инстанца би поверувала во вакви штрајкови...


Како што дознаваме, токму доизградбата на пругата кон Бугарија е клучниот проект на „МЖ-инфраструктура“, кој треба да се официјализира до крајот на неделава.


Eeek2

Ова вистина ли е? Дали е можно дека конечно го дочекавме тој ден???
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 06-May-2009 at 17:35
Originally posted by Vladimir P

Прво напиши текст, па потоа отиди да ја прашаме и другата страната. !!!

Тоа е нашето истражувачко новинарство со макотрпно прибирање на податоци од ракав


Владимир ај те молам ако може пасус по пасус да ни појасниш што е тачно што не пошто вака сега сум збунет после секој новинарски текст. Највеќе ме интересира она што се спомнува за пругата према Бугарија што наводно ќе се заокружело за една недела што воопшто не ми се верува?!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.330 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.