build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3839404142 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Online
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #781 Posted: 04-Feb-2012 at 17:55
Шокира делот:

Работниците нема да ги возат локомотивите кои технички се неисправни, а со останатите, во знак на протест, ќе ги возат со 40 км на час.


Добро, јасно дека не се во најсјајна состојба локомотивите на МЖ, но веќе востановено дека се неисправни се возат?
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #782 Posted: 05-Feb-2012 at 14:53
Originally posted by гитардемон

Добро, јасно дека не се во најсјајна состојба локомотивите на МЖ, но веќе востановено дека се неисправни се возат?


Тоа се дезинформации гитардемон...како би се возеле неисправни??? Во депо Лисиче постојат мајстори-сервисери кои се платени за одржување и сервисирање на локомотивите...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #783 Posted: 05-Feb-2012 at 20:15
Originally posted by zookisk

Originally posted by гитардемон

Добро, јасно дека не се во најсјајна состојба локомотивите на МЖ, но веќе востановено дека се неисправни се возат?


Тоа се дезинформации гитардемон...како би се возеле неисправни??? Во депо Лисиче постојат мајстори-сервисери кои се платени за одржување и сервисирање на локомотивите...


Не знам каква е внатрешната состојба, но и јас се сложувам дека возењето на неисправни локомотиви е надвор од умот, доколку машиновозачот процени дека возното средство е неисправно и опасно за возење може да одбие да го прими.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #784 Posted: 20-Feb-2012 at 18:08

Macedonia Calls Tender for Supply of Railway Transport Equipment - TED

SKOPJE (Macedonia), February 20 (SeeNews) – Macedonian state-owned railway company Makedonski Zeleznici Infrastruktura has called a tender for the supply of transport equipment, a notice in the EU procurement journal indicated.

http://www.seenews.com/news/latestnews/macedoniacallstenderforrailwaytransportequipmentserviceproject-110358/

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #785 Posted: 02-Mar-2012 at 17:05
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=87941
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #786 Posted: 06-Mar-2012 at 13:41

„Фершпед“ ја тужи железницата за 1,5 милион евра


 

Претпријатија од Чешка, од Србија, но и од Македонија со тужби побаруваат од „МЖ-транспорт“ основен долг од околу 8 милиони евра

 
 
%20  

Ревизорите утврдиле дека „МЖ-транспорт“ работи без дозвола за јавен превоз и без сертификат за безбедност

Шпедитерската компанија „Фершпед“ го тужи државното претпријатие „Македонски железници-транспорт“ и бара надомест на штета од околу 1,5 милион евра, бидејќи за превоз на различни стоки од 1993 до 2003 година претпријатието применувало повисок курс при пресметка на фактурите, утврдиле во Државниот завод за ревизија. Ова е само еден од многуте судски спорови во кои железничкото претпријатие се јавува како тужена странка. Претпријатија од Чешка, од Србија, но и од Македонија со тужби побаруваат од „МЖ-транспорт“ основен долг од околу 8 милиони евра.

- Имајќи ја предвид висината на тужбените барања во делот на главниот долг, евентуалните пресметани и признаени камати и судските трошоци за водење на постапката, може да се создаде можност за влошување на ликвидноста на друштвото - велат во ДЗР.

Дополнително, против „МЖ-транспорт“ се водат уште седум судски постапки со неопределена вредност од кои можат да произлезат одливи на пари што не можат да се пресметаат до завршувањето на постапките. Од друга страна, претпријатието има поднесено тужби кон повеќе купувачи во вредност од околу 6,3 милиони евра, кои во зависност од исходот може да обезбедат прилив на средства на сметката на „МЖ-транспорт“. Ревизорите во извештајот откриваат и дека претпријатието врши превоз на стоки и на патници иако нема обезбедено дозвола за јавен превоз и сертификат за безбедност во согласност со постојната регулатива. Во ДЗР укажуваат дека во 2009 година надлежното министерство на „МЖ-транспорт“ му издало дозвола за јавен превоз со рок на важење од пет години иако притоа претпријатието не поднело доказ од Централниот регистар за економска и финансиска способност.

Наедно, претпријатието не презентирало ниту доказ дека е осигурено во осигурителна компанија преку писмен документ што ќе гарантира дека е способно да надомести евентуална штета во случај на несреќа во однос на патниците, багажот, околината или трети лица, што е обврска во согласност со меѓународните договори и Законот за железници. Ревизорите утврдиле и дека „МЖ-транспорт“ работи без сертификат за безбедност, што е исто така спротивно на регулативата. Во ДЗР укажуваат дека поради неневремена исплата на ратите за локомотиви и вагони што биле земени на лизинг од Швајцарија постои можност „МЖ-транспорт“ да ги загуби овие средства.

Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #787 Posted: 06-Mar-2012 at 14:05
А кои се овие локомотиви и вагони кои МЖ ги земало од Швајцарија?
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #788 Posted: 07-Mar-2012 at 02:47
Финансиски извештај за Македонски Железници за 2009 и 2010



http://www.dzr.gov.mk/Uploads/KOMPLET_2010_Makedonski_zeleznici_Transport_AD.pdf
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #789 Posted: 07-Mar-2012 at 14:20

Синдикатите во МЖ Инфраструктура бараат исплата на јануарската плата, а доколку не им биде исплатена до утре до 12 часот можно е да прекинат со работа.

voz.jpg500

Претседателите на синдикалните организации на денешната прес-конференција истакнаа дека незадоволството кај вработените е големо и оти тоа може да доведе до загрозување на безбедноста во железничкиот сообраќај. Како синдикати не се согласуваат ниту со најавата за намалување на платите за 20 проценти.

- Незадоволството преминува во револт поради недобивањето на јануарската плата. Ситуацијата кај нашите вработени е доведена до работ на опстанок, рече Драган Спасовски од СЖМ Инфраструктура.

Според нив, една од причините за состојбата во која се наоѓа МЖ Инфраструктура е раководењето на одредени менаџери со претпријатието и долгот кој кон нив го има МЖ Транспорт во висина од околу 200 милиони денари со кои би се исплатиле по четири плати.

- Не не интересира кој ќе ни биде директор, само сакаме она што сме го заработиле чесно да ни биде исплатено. Во спротивно вработените утре во 12 часот ќе си го кажат својот став, рече Марјан Ристески од НСМЖ.

Синдикатите сметаат дека од трансформацијата на Македонски железници на две претпријатија не се добило ништо, освен тоа што се нарушени меѓучовечките односи.

Директорот на МЖ Транспорт Оливер Дерковски ги оцени како паушални обвинувањата од синдикатите. Истакна дека приходите се намалени поради намалениот превоз на патници за 40 проценти, но оти се прават напори да им се префрлат пари.



Edited by Danielbtmk - 07-Mar-2012 at 14:20
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #790 Posted: 20-Mar-2012 at 15:04
600 вработени од Железница на принуден одмор

вторник, 20 март 2012
 
Проценките се дека двете компании со оваа мерка ќе заштедат околу 20 милиони денари месечно или 2 милиони евра годишно
 

 
 

600 вработени од Железница се испратени на принуден одмор. 300 вработени од Транспорт и околу 300 вработени од Инфраструктура издале решенија за принуден одмор поради намалениот обем на работа и неможноста да ги покријат трошоците. Најавуваат дека вработените ќе ротираат со принудниот одмор. Само мал дел од оние кои се на принуден добиле решенија за принуден на неограничено време.

Проценките се дека двете компании со оваа мерка ќе заштедат околу 20 милиони денари месечно или 2 милиони евра годишно.



Edited by Danielbtmk - 20-Mar-2012 at 15:04
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #791 Posted: 25-Mar-2012 at 17:43

Прво во ЕУ, па либерализација на железницата

недела, 25 март 2012, 17:32

Пред да станеме членка на ЕУ нема либерализација на железницата. Наместо реализација на планот за конкуренција во овој сектор, со измени во законот владата ќе го штити јавното претпријатие од конкуренција. Министерот з атранспорт и врски Миле Јанакиески изјави дека Македонија се уште не е подготвена за влез на нов оператор во железницата. Според него, потребни се инвестици во железничкиот систем и инфраструктура, како и набавка на возови па потоа да се овозмоќи влез на конкуренција. Јанакиески соопшти дека одлуката за измени на законот за железнички систем со која се предвидува либерзализација во овој сектор по влезот на земјата во ЕУ била донесена на владина седница во петокот.

Според него, Македонски железници тонат во загуби поради намалениот превоз во делот на транспортот како последица на кризата и проблемите со штрајковите во Грција. Кризата ќе се надминува со испраќање под завод на работниците со 18 месеци до пензија, враќање во употреба на штедливите локомотиви и принуден одмор на дел од вработените. Јанакиески вели дека немало да има отпуштања и намалување на платите, а со мерките се планирале заштеди на околу пет милиони евра.

Експертите постојано предупредуваат дека модернизацијата и ефикасноста на железницата е еден од клучните услови за одржлив долгорочен развој на економијата. Меѓутоа инвестициите со години го заобиколуваат овој сектор.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #792 Posted: 26-Mar-2012 at 15:04
Значи повеќе од јасно е дека приказната дека нема заинтересирани железнички транспортери за транзитирање низ македонските пруги од поодамна е падната во вода.
 
Вистинскиот проблем поради слабиот транзит на странска роба низ македонските пруги не се вика незаинтересираност на странските железнички транспортери, туку се вика држава која при сиот здрав ум и разум фрла пари за спасување на загубар, а притоа ги лишува странските железнички транспортери од можноста да транзитираат низ македонските пруги.
 
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=89117
 

Најавата за зачувување на монополот на железница ги вознемири инвеститорите

 
Странските компании кои планираа да инвестираат во македонскиот железнички сообраќај се изненадени од планот на Владата да се сочува монополот на Македонски железници се до зачленувањето на државата во Европската Унија. Од компаниите велат дека ќе бараат објаснување од Владата за изјавата на министерот Јанакиески - ако одлуката е дефинитивна, најавија повлекување на инвестициите.
 

 
Изјавата на министерот Јанакиески за одлагање на либерализацијата во железничкиот сообраќај ги дигна на нозе странските компании кои планираа влез на македонските пруги. Изненадени се од реакцијата на Владата за заштита на домашниот оператор, денеска побараа измена на одлуката и фаворизирање на Коридорот 10 еден од најважните и најевтините правци кон централна Европа. Ќе бараат објаснување од министерот, ако одлуката е конечна ќе ги затворат компаниите во земјава. Само за годинава планирале да превезат околу еден милион тони стока низ Македонија, а во следните пет години да инвестираат околу 40 милиони евра.
 
„Ќе реагираме преку инструментите од ЕУ и ако нема ништо конкретно ќе си ги спакуваме куферите“, рече Дејан Трпевски - Логотранс Чешка.
 
„Законот кој беше донесен пред две години и кој гарантираше либерализација во железничкиот превоз денеска одеднаш го снема, зошто, не знам. Какви ќе бидат нашите чекори ќе видиме, но треба да ги известиме нашите органи во Словенија“, изјави Марјан Масиќ - Словенски железници.
 
Одлуката за пролонгирање на либерализацијата ќе значи заштита на домашниот транспорт, но и губење пари за железница инфраструктура. Зошто, бидејќи Коридорот 10 станува се по неконкурентен а странските компании ја заобиколуваат Македонија и го користат Коридор 4. Цената што ја нудат земјите за транспорт по овој Коридор била поевтина 3, 2 евра по километар за разлика од 5 евра што ги бара железница. Македонија сега не е подготвена за конкуренција.
 
„Македонија не е подготвена за втор оператор. Треба да се инвестира во инфраструктурата и во нови вагони за што веќе има постапка во тек, па потоа да се овозможи либерализацијата која патем ќе биде откако Македонија ќе влезе во ЕУ. Таква одредба ставивме во законот за железнички систем кој помина на владина процедура во петокот“, изјави Миле Јанакиески Министер за транспорт.
 
До сега три компании се обидуваа да влезат во Македонија, но на ниту една не им беше дозволено од регулаторот.
 
Кире Коцевски
26.03.2012, 14:50

Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #793 Posted: 26-Mar-2012 at 15:18
Маријан Масич, претставник на љубљанската железница, која требаше да вложи пари во македонската - веста за укинување на либерализацијата ја слушнал од медиумите.

„Вчера гледав телевизија, седев на кауч и се прашувам каде сум јас, во Македонија, во некоја сериозна држава или сум во Буркина Фасо, каде законот кој беше донесен пред две години и беше гаранција за либерализацијата на железницата едноставно да биде променет“, рече Масич.

http://24vesti.com.mk/index.php/ekonomija/296-ekonomija/5364-2012-03-26-14-02-19

Back to Top
zoro.man View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 28-Mar-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote zoro.man Quote  Post ReplyReply #794 Posted: 28-Mar-2012 at 18:34
Sto kje iskomentirate za ova sto go izjavuva ministerot na (1:04)
http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=37&eventId=47901

Bash

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #795 Posted: 30-Mar-2012 at 17:58
Постовите за Вупертал се префрлени овде:

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=894&PID=126557#126557


Edited by Cloverstack - 30-Mar-2012 at 17:59
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #796 Posted: 30-Mar-2012 at 19:52
Originally posted by zoro.man

Sto kje iskomentirate za ova sto go izjavuva ministerot na (1:04)
http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=37&eventId=47901

Bash


Што да се искоментира пријателе, Миле Јанакиески се однесува како да е министер за транспорт и врски 6 дена, а не 6 години!

Еве ги преточив во текст неговите неверојатни изјави, да ги архивираме саглам, бидејќи навистина се фасцинантни. Значи буквално од збор до збор:

Миле Јанакиески:
Јас одговорно тврдам дека доколку овозможиме приватен оператор да влези на македонскиот пазар со ваква ситуација, ќе треба да отпуштаме неколку стотици вработени од акционерското друштво транспорт, бидејќи ќе ги преземат најревносните бизниси, односно најдобрите компании ќе ги преземат, бидејќи сега АД транспорт има повеќе вработени, затоа 300 одат на привремен одмор, немаме нови влечни возила, значи доколку бројот на вработени е во ред, значи со текот на времето се намали со некои програми и доколку купиме најважно нови влечни средства кои што ќе го намалат потрошувачката на горивото, тогаш можиме да овозможиме.

Новинарско прашање:
Добро, до тогаш како мислите да функционира транспортот?

Миле Јанакиески:
Како што функционираше последните 20 години.



Особено би сакал да обрнам внимание на двата моменти кои погоре ги имам обележано со црвено.

1. Околу превработеноста... Минатата деценија од железницата масовно се отпуштаа железничари ради превработеност, со цел претпријатието да се доведе во задоволителна кондиција. Но целата таа жртва очигледно беше прокоцкана многу лесно... Според оваа вест од 2009 година, тогаш за само една година биле примени нови 400 работници! Министерот тогаш изјави дека се работи за „подмладување на кадарот“. Сега откако ја напумпаа железницата со стотици благонадежни партиски војници, испадна дека така „подмладена“ била неконкурентна и дека ќе морало да продолжи да функционира како и во последните 20 години. Кој е крив? Сигурно Цацко е крив, а Миле допрва ќе ги средувал работите, бидејќи овие 6 години само се загреваше.

2. Немало нови влечни средства и заради тоа се трошело многу гориво... Епа за влечни средства треба инвестиции, а кога сите пари ќе се фрлат на непродуктивни глупости, тогаш се разбира дека ќе нема нови влечни средства и дека ќе и даваме на велешката фабрика „Колска“ некакви смешни суми (колку што се фрлаат само за осветлување на некоја пресвлечена фасадичка во „барокно Скопје“) за да реновира по 2-3 вагони годишно и мислам дека треба да бидеме пресреќни со сепак квалитетната работа која ја вршат добрите работници во „Колска“ со трошките кои им ги фрла крајно циничнава власт. Но би му предложил на министерот и на другите „крупни ѕверки“, да пресметаат колкави вложувања ќе можеше да направиме во железницата, доколку на пример скратеа само мал дел од Ск2014 или некоја друга глупост. Само 10% од досега потрошените пари за спомениците да скратеа, ете пари за две патнички гарнитури од западно производство. Наместо триумфалната капија, можевме да имаме железничка врска до скопскиот аеродром. Со парите фрлени за некоја зграда од Ск2014, изградена врз некоја од малоумно збутаните градежни маркички, ќе се купеја неколку локомотиви. Со парите што ги спремаат за панорамското тркало, може да се купат неколку патнички или уште повеќе товарни вагони. Ама не, на кого му е потребна железница, кога може да имаме барокни фасади, осветлени со ненормални суми евра, кои ќе можеме да ги гледаме од панорамско тркало на сред Вардар. Милина! И само во Македонија!

Дека ниту Миле ниту некој друг одговорен сериозно ја есапел железницата мислам дека е очигледно од уште една постара вест, крајно бизарна, но токму таква ни е и реалноста:
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=550&PID=48195#48195



Браво за Миле Јанакиески! Не може секој после 6 години министерување и безброј неисполнети ветувања, мртов ладен да излезе со онакви ставови, како да вчера паднал од Марс. А во друга прилика кога контекстот ќе биде поинаков, пак ќе слушаме прикаски за пруга до Бугарија, пруга до Албанија, нови локомотиви, нови патнички гарнитури и што све не. Секоја чест, симнувам капа - на ова веќе може да позавиди и баронот Минхаузен!






Edited by Cloverstack - 30-Mar-2012 at 20:06
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #797 Posted: 31-Mar-2012 at 00:58

Поголема глупост во живот немам слушнато, а доаѓа од министер во влада.

Да се заштитуваат интересите на оклу 300 работници и нивни семејства, а цело стопанство се става во втор план. А бе од вакви прости луѓе ни пропаѓа државата.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #798 Posted: 31-Mar-2012 at 18:03

Интресен момент во МЖ. Девојка на практиканство во МЖ, како дел од својата студентска работа, направила анкетни листови и ги делеше на секој од патниците кој беше расположен за анкета (иако според некои правила кои се применуваат кај анкетите, ваквата анкета не би можела да е најмеродавна, сепак како за студентска практика е и повеќе од одлична). "Среќа" се погоди да сум дел од, во друг пост споменатиот, Горбачов, кој ја погоди сржта на анкетата, нечистотата во возовите. Иако девојката упорно тврдеше дека станува збор само за нејзина оценка на факс, факт е дека имаше два типа на анкети, каде на едниот лист беше истакнато името на МЖ како и нивното лого. Да се надеваме дека резултатите од анкетата ќе ја подобрат хигиената, а најповеќе нивото на одржуваност на тоалетите. Мал проблем е што кај оваа анкета требаше да се даде глобална оценка, а факт е дека има гарнитури и вагони во МЖ, кои рака на срце, по хигиената и среденоста можат да се носат и со вагони од некои европски земји.

1.

2.

23ka.wordpress.com
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #799 Posted: 31-Mar-2012 at 20:03
МЖ Транспорт знаела да направи вакви анкети и претходно, ова не е прв пат. Инаку важно е да се напомене дека неколку пати во годинава се врши и анализа на бројот на патници во возовите, врз таа основа се формира возниот ред на претпријатието, но и се укинуваат возовите.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #800 Posted: 04-Apr-2012 at 14:19
Не ми е јасно, како е можно полицијата секогаш да е на лице место кога на мирен начин граѓаните ги искажуваат своето незадоволство и својот револт кон Македонски Железници, а никаде ја нема кога се краде од пругите и кога се каменуваат возовите ?
 
http://kajgana.com/patnici-go-zaprea-so-zhiv-shtit-vozot-od-veles-do-skopje

Поради револт

Патници го запреа со жив штит возот од Велес до Скопје
 
Текст: Макфакс
04 април 2012
 
Револтирани патници кои требало да патуваат до Скопје, утрово застанале на станицата во Велес и со жив штит го блокирале возот од Битола, јавува велешкиот портал Лисица.
 
 
 
Незадоволството на патниците кои одат на работа, во болница, на факултет или во училиште, кулминирало откако виделе дека возот кој имал само две класи, на станицата во Велес стигнал преполн и практично немало место за патниците од Велес. Затоа решиле да застанат на пругата со намера да не му дозволат да продолжи.
 
Натегањето траело околу 30 минути. Интервенирала полицијата, која ги тргнала луѓето и ја ослободиле пругата  за возот.
 
Патниците за порталот Лисица тврдат дека ова не е прв ваков случај. Слична блокада имало и во понеделникот. Посебно се револтирани што од неодамна железницата реши да ги поскапе билетите за 50 проценти, а патниците освен поголем трошок за возврат не добија ништо, а и натаму се возат во стари и дотрајани класи, често без парно и место за седење.
 
Најавен е протест за утре , доколку повторно во утринскиот воз нема место за да се качат во него.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3839404142 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 7.887 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.