build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 06-May-2009 at 17:35

Од „МЖ-транспорт“ истакнуваат дека имале тендер за набавка на 25 нови вагони, а очекуваат да пристигнат и нови локомотиви.

Како што дознаваме, токму доизградбата на пругата кон Бугарија е клучниот проект на „МЖ-инфраструктура“, кој треба да се официјализира до крајот на неделава.



?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 06-May-2009 at 17:40
Originally posted by Cloverstack

Грчките железници годишно имаат 230 дена штрајковни ограничувања
Не, ова не е нормално! Дали ние барем се обидуваме да истераме правда за ова, затоа што не верувам дека било која меѓународна инстанца би поверувала во вакви штрајкови...


Правда дефинитфно треба да се тера! И тоа не сами, него заедно со другите загрозени железници од регионов (на пример ЖС или некои други) пошто вака големи загуби за нанесуваат и на стопанставата и на железниците. Но секаков дополнителен судски процес би значел политички потрес и покрај онака ладните односи. А од друга страна ситуацијава остава простор да се протолкува како едно тивко ембарго. Него на страна политикиве, мене ме занима како воопшто грчките железници успеваат да опстојат и како досега не банкротирале со толку неработење?!
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 06-May-2009 at 17:52
Originally posted by Cloverstack

Грчките железници годишно имаат 230 дена штрајковни ограничувања

Не, ова не е нормално! Дали ние барем се обидуваме да истераме правда за ова, затоа што не верувам дека било која меѓународна инстанца би поверувала во вакви штрајкови...


Луѓе, верувајте ме и мене, едноставно си ги бараат секој втор ден правата LOL Од лично искуство ви кажувам нема никаква врска со нас ова. Нема транспорт ни кон другите градови во Грција, и не работат пристаништата. Истото важи и да е бугарски возот, и да е турски и било каков.

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 06-May-2009 at 23:30
@ lslcrew
Ние се глупираме со тотално бесполезни и непотребни работи кои во овој момент сите освен нас ги толкуваат како провокации, а ваму викаш треба да се воздржиме и да молчиме за нешто што ни нанесува огромна штета, а за што имаме целосен легитимитет да бараме правда??? Не верувам дека било кој освен грците тоа би го протолкувал како провокација, а грчките толкувања ионака не менуваат ништо - што и да правиме тие исто ќе си толкуваат и ако не превземеме нешто исто ќе си тераат и понатака. Ако веќе изигруваме дипломати, воздржаност и тактичност требаше да покажеме за други работи, никако за ова!


@ гитардемон
230 дена човече... тоа не е ни секој втор туку на секои 3 дена да има 2 дена штрајк. Чудни некои штрајкови... не знам како не пропаднаа до сега, освен ако не се тоа селективни штрајкови.
Да не се залажуваме, колку и да штрајкуваат грците (а точно е дека многу штрајкуваат), но вакви бројки за гинис откриваат и друга агенда. Па еве дури и да немало никаква друга агенда мислам дека брзо мора да превземеме нешто (подолгорочно се знае - К8), од алармирање на меѓународни субјекти до тужби и барања за обештетување, затоа што нашата неактивност само оди во прилог на ова тивко ембарго кое не гуши. Уствари кога не сум запознаен со детали ај да не солам памет кои точно чекори треба да се превземат... кој е надлежен нека си брка работа и нека наоѓа начини, ама некако мораме да се избориме против оваа грчка пракса, па макар нивната мотивација и да немала врска со нас! Со скрстени раце не смее да стоиме!


Edited by Cloverstack - 07-May-2009 at 03:05
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 07-May-2009 at 01:59
Тужба за закочувањето на транспортот ќе биде потполно легитимна, без разлика кај каго ќе се протолкува. А би била поиздржана доколку неколку држави во пакет застанат зад нејзе, а така остава и помалку простор да биде намерно погрешно протолкувана, а воедно и добива на тежина.


Edited by lslcrew - 07-May-2009 at 02:39
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 07-May-2009 at 02:44
Да се надополнам. Во конкретниов случај не ја познавам баш ситуацијата во Грција и кое уствари од претпријатијата штрајкува. дали сите трабспортни?! Дали инфраструктура или па што знам каква им е нив организацијата. Но јас колку што се знам, секоја држава без излез на море има право по меѓународно право да добие бесплатен излез на море и пристаниште до 10000 метри квадратни на најблиското море. Ова ми е енкој податок останат, мислам дека по географија уште у основно гоп имам чуено, дали е шпекулација или не незнам. Но доколку е така незнам зашто Македонија не го користи ваквото право и доколку го користи зашто Македонија не би исоновала фирма во Грција доколкуГрција има либерализиран транспорт па да се јави транспортно претпријатие во сопственост на ПГДМ (Roll%20eyesфиром (РМ)) кое нема да ги почитува штрајковите на нивните колеги од другите транспортни претпријатија и да оперира слободно. Кој е позапознаен со грчкото законодавство ако може да ми каже колку реално постои ваква можност?!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 07-May-2009 at 03:38
Originally posted by lslcrew

Но јас колку што се знам, секоја држава без излез на море има право по меѓународно право да добие бесплатен излез на море и пристаниште до 10000 метри квадратни на најблиското море.

Нормално не бесплатен туку не смеат да ти наметнуваат дополнителни давачки вон оние комерцијалните. А за она со пристаниште до 10000m^2 не најдов ништо, а и малце нелогично звучи. Има оставено можност да се договориш за слободни зони и слично ама нема обврска.

Но членот 130 е прилично интересен од аспект на муабетот со „штрајковите“

United Nations Convention on the Law of the Sea
http://www.un.org/Depts/los/convention_agreements/texts/unclos/closindx.htm

PART X

RIGHT OF ACCESS OF LAND-LOCKED

STATES TO AND FROM THE SEA

AND FREEDOM OF TRANSIT


Article124

Use of terms

1. For the purposes of this Convention:

(a) "land-locked State" means a State which has no sea-coast;

(b) "transit State" means a State, with or without a sea-coast, situated between a land-locked State and the sea, through whose territory traffic in transit passes;

(c) "traffic in transit" means transit of persons, baggage, goods and means of transport across the territory of one or more transit States, when the passage across such territory, with or without trans-shipment, warehousing, breaking bulk or change in the mode of transport, is only a portion of a complete journey which begins or terminates within the territory of the land-locked State;

(d) "means of transport" means:

(i) railway rolling stock, sea, lake and river craft and road vehicles;

(ii) where local conditions so require, porters and pack animals.

2. Land-locked States and transit States may, by agreement between them, include as means of transport pipelines and gas lines and means of transport other than those included in paragraph 1.

Article125

Right of access to and from the sea and freedom of transit

1. Land-locked States shall have the right of access to and from the sea for the purpose of exercising the rights provided for in this Convention including those relating to the freedom of the high seas and the common heritage of mankind. To this end, land-locked States shall enjoy freedom of transit through the territory of transit States by all means of transport.

2. The terms and modalities for exercising freedom of transit shall be agreed between the land-locked States and transit States concerned through bilateral, subregional or regional agreements.

3. Transit States, in the exercise of their full sovereignty over their territory, shall have the right to take all measures necessary to ensure that the rights and facilities provided for in this Part for land-locked States shall in no way infringe their legitimate interests.

Article126

Exclusion of application of the most-favoured-nation clause

The provisions of this Convention, as well as special agreements relating to the exercise of the right of access to and from the sea, establishing rights and facilities on account of the special geographical position of land-locked States, are excluded from the application of the most-favoured-nation clause.

Article127

Customs duties, taxes and other charges

1. Traffic in transit shall not be subject to any customs duties, taxes or other charges except charges levied for specific services rendered in connection with such traffic.

2. Means of transport in transit and other facilities provided for and used by land-locked States shall not be subject to taxes or charges higher than those levied for the use of means of transport of the transit State.

Article128

Free zones and other customs facilities

For the convenience of traffic in transit, free zones or other customs facilities may be provided at the ports of entry and exit in the transit States, by agreement between those States and the land-locked States.

Article129

Cooperation in the construction and improvement of means of transport

Where there are no means of transport in transit States to give effect to the freedom of transit or where the existing means, including the port installations and equipment, are inadequate in any respect, the transit States and land-locked States concerned may cooperate in constructing or improving them.

Article130

Measures to avoid or eliminate delays

or other difficulties of a technical nature in traffic in transit

1. Transit States shall take all appropriate measures to avoid delays or other difficulties of a technical nature in traffic in transit.

2. Should such delays or difficulties occur, the competent authorities of the transit States and land-locked States concerned shall cooperate towards their expeditious elimination.

Article131

Equal treatment in maritime ports

Ships flying the flag of land-locked States shall enjoy treatment equal to that accorded to other foreign ships in maritime ports.

Article132

Grant of greater transit facilities

This Convention does not entail in any way the withdrawal of transit facilities which are greater than those provided for in this Convention and which are agreed between States Parties to this Convention or granted by a State Party. This Convention also does not preclude such grant of greater facilities in the future.


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 07-May-2009 at 10:16
Е сега колку ние ги користиме овие бенефиции е прашање?! Вероватно со онаа флота наша што се најави, вероватно ќе се заангажираме повеќе околу ова прашање.

Е сега поставив погоре прашање околу грчкиот модел на отганизација на железницата и колкава е можноста Македонија да се јави како основач на претпријатие во соседна Грција?!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 07-May-2009 at 10:23
Мислам дека не се работи само за штрајк на грчките железничари, туку и за вработените во солунското пристаниште, па и за вработените од царината и граничната служба. Кој и да штрајкува, товарниот сообраќај кон Македонија се блокира, така што овие 230 денови треба внимателно да се испитаат дали се единствено од грчките железничари.
Исто така, треба да се има на ум дека во Грција се мноооогу силни синдикатите, а штрајковите се буквално секојдневна ситуација во сите делови од земјата. Во тој поглед Грција е понапред дури и од Франција и Италија!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 07-May-2009 at 10:26
Инаку во однос на текстовите од Нова Македонија разбира се дека се нарачани од Макстил. Токму Минчо во моментов има најголеми шанси да ги купи Железници при евентуална приватизација или пак да си основа сопствена приватна железница.
НИШТО НЕ Е СЛУЧАЈНОLaugh!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 07-May-2009 at 19:06
Originally posted by BOJAN

Инаку во однос на текстовите од Нова Македонија разбира се дека се нарачани од Макстил. Токму Минчо во моментов има најголеми шанси да ги купи Железници при евентуална приватизација или пак да си основа сопствена приватна железница.
НИШТО НЕ Е СЛУЧАЈНОLaugh!

два потписа Thumbs%20Up
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
tasko View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 11-Apr-2009
Location: London
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote tasko Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 08-May-2009 at 14:09

Zdravo drugari!

Od deneska 08 Maj 2009 se otvoruva nov forum za ljubiteli na Makedonski Zeleznici.
Forumot uste e nov i treba da se clenuvate pred da gi videte kategoriite.
Forumot uste e nov, potrebni se moderatori i clenovi.
 
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 08-May-2009 at 14:22
дај ни врска (link) повеќе од среќни би биле да учествуваме (демек more than happy)
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
tasko View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 11-Apr-2009
Location: London
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote tasko Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 08-May-2009 at 14:26

ej da zaboraiv da stavam linkBash

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 16-May-2009 at 00:18

Железницата транспортирала 14 милиони евра во непознат правец

На многу домашни и странски фирми претпријатието однапред им исплаќало милионски суми за изградба на пруги, кои до денеска не се завршени, утврдил Државниот завод за ревизија

Раководствата на „Македонски железници“ во изминатите петнаесетина години потрошиле околу 14 милиони евра за различни градежни активности и набавки, кои никогаш не биле завршени. На голем број домашни и странски фирми однапред им исплаќале милионски суми за да изградат и модернизираат пруги, кои до денеска не се завршени. Парите авансно биле исплаќани и за купување машини и опрема, кои никогаш не стасале во претпријатието, утврдил Државниот завод за ревизија.

Ревизорите ја проверуваа документацијата на Јавното претпријатие за железничка инфраструктура „Македонски железници“ - Скопје, кое е едно од двете формирани по трансформацијата на „Македонски железници“, за периодот од август до декември 2007 година. Сепак, исплатените аванси во изминатите 15 години се' уште се провлекуваат низ финансиската документација бидејќи се' уште не се оправдани. Освен побарувањата, јавното претпријатие им должи околу 1,7 милион евра на домашни и странски фирми од кои набавувало услуги, машини и опрема.

Според ревизорскиот извештај, во периодот од 1994 до 1996 година, како и од 1999 до 2000 година, јавното претпријатие на четири градежни фирми однапред им платило околу девет милиони евра за изградба на пругата Бељаковци-Деве Баир. Градежните фирми добиле пари, материјали и опрема, но не ја завршиле работата. Поранешни раководства на „Македонски железници“ од три германски фирми набавиле репроматеријали и опрема вредни повеќе од милион евра наменети за модернизација на пругата Табановце-Гевгелија. Репроматеријалите и опремата директно ги дале во друга странска фирма на доработка, а сите пари однапред ги платиле. Но, до 2007 година, до кога е проверена документацијата, опремата не стасала во земјава.

Во 1995 година раководството на Железницата платило околу 150.000 евра за набавка на специјална опрема од странство за изградба на пругата Скопје-Деве Баир. До денеска не се знае дали опремата била купена и каде завршил авансот од оваа зделка. Слична ситуација имало и во периодот од 1996 до 1998 година, кога со една фирма бил склучен договор за изведување земјени градежни работи на пругата Куманово-Бељаковци. Оттогаш не се оправдани околу 64.000 евра потрошени за овие активности, со оглед на тоа дека фирмата на која и' биле префрлени парите веќе не постои. Во 2006 година новото претпријатие склучило договор со една фирма за поставување оптички кабел на делницата Скопје-Тетово. Однапред биле платени околу 102.000 евра, но работата не е завршена.

- Наведените неправилности кои потекнуваат од минатите години се една од причините за тешката финансиска состојба на Јавното претпријатие за железничка инфраструктура. Одговорните лица што тогаш работеле во Железницата не воделе грижа дали работите за кои се исплатени големи аванси се изведуваат, не преземале активности за враќање на исплатените аванси, ниту се спроведувани судски постапки за тоа - пишува во ревизорскиот извештај.Поради тоа, ревизорите препорачуваат надлежните институции да преземат соодветни мерки спрема поранешните раководства на претпријатието. Освен неоправданите аванси, ревизорите утврдиле и незаконски спроведени јавни набавки, незаконско продавање државно земјиште што претпријатието го добило само на користење.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=2E6CC76B59C9564A9575DC209D2B4C42
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 16-May-2009 at 17:49
ApplauseБРАВО
КОГА ТОГАШ СЕ ЌЕ СИ ИЗЛЕЗЕ НА ВИДЕЛИНА

САМО АКО НЕМА СУДСКА РАЗРЕШНИЦА НА СОСТОЈБАТА ЗА БАДИЈАЛА Е РЕВИЗИЈАТА

ПОЗДРАВ ДО РЕВИЗОРИТЕ И НЕКА ЈА ИСТЕРААТ РАБОТАТА ДО КРАЈ
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 16-May-2009 at 20:24
Одлетале милиони ЕUR во ветар, НЕВЕРОВАТНО

И сакаме железница,  држава ... Wallbash
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 17-May-2009 at 16:28
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by гитардемон

... Туку што ме интересира мене, веројатно би била глупава идеја да се направи, но дали некогаш постоеле електрични маневарки? Не ја гледам практичноста во такво нешто, но дали постоеле (постојат) некогаш?

Да постоеле и постојат, но за рударски и фабрички потреби, кратки и лесни маневри.




Интересно!
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 20-May-2009 at 23:01

Патници два часа чекаа локомотива

Поради дефект на локомотивата, наместо во 6,45 часот, возот тргнал во 8,30 часот

Снежана Калабакова

Дефектот на локомотивата што се случи вчера во Скопје, беше причина што речиси два часа подоцна тргна возот за Битола, кој вообичаено поаѓа во 6,45 часот. Скопската Железничка станица беше преполна со нервозни патници, кои со торби в раце одеа горе-долу и чекаа во неизвесност некој да ги информира зашто поаѓањето на патничкиот воз доцни. Голем дел од нив не можеа да дојдат на закажаните средби, судски рочишта, на закоп на свој близок или термини од факултетските предавања на Универзитетот во Битола.

Од „Транспорт“ АД Скопје информираа дека локомотивата одредена за возот што требало да тргне за Битола во 6,45 часот, се расипала веднаш штом тргнала од Влеча, односно од познатите гаражи во населбата 11 Октомври. Додаваат дека вакви дефекти не се случуваат често, иако се знае дека возниот парк не е нов и дел од него е репариран.

Портпаролот Јовица Трајановски вели дека на одговорните им било потребно време да се најде друга локомотива, додека работниците од работилницата за тековно одржување не ја поправат расипаната машина. Тој, иако прашан, сепак вчера не беше достапен за да одговори со колку локомотиви располага „Транспорт“ АД Скопје и колкава е нивната просечна старост. Невозможен беше контакт и со директорот, бидејќи секретарката постојано не' упатуваше на портпаролот.

Неофицијално дознаваме дека „Транспорт“ располага со околу 27 машини. Само шест-седум машини одат на пат и тие постојано се одржуваат. Неофицијалните информации говорат дека бројот на резервни делови за овие машини е незадоволителен, а тендер за набавка на резервни делови последен пат имало минатата година. Сега, велат неименувани извори, работниците мораат сами да прават одредени делови, затоа што набавените веќе се истрошиле.

Патниците кои вчера патуваа за Битола објаснија дека, откако биле информирани оти возот не поаѓа затоа што нема локомотива, на Железничката станица во Скопје никој не им кажувал за колку време таа ќе дојде. И на телефонскиот број на информации на Железничката станица одговорните во осум часот се' уште немале одговор кога ќе пристигне локомотива. Патниците биле револтирани, а голем дел од нив размислувале дали да ги вратат купените билети, а потоа од Меѓуградската автобуска станица да отпатуваат со автобус за Битола. Оние кои се информирале дека автобус има точно во 9 часот, повторно се нашле во дилема дали да го чекаат поаѓањето на возот, кое може да биде пред автобусот или да се решат за сигурното поаѓање на автобусот во 9 часот. Целата драма и неизвесност завршила кога најпосле локомотивата пристигнала и возот од Скопје за Битола тргнал во 8,30 часот.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=2D6E6D6D322B6146BAD9881D531D10F5
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 21-May-2009 at 05:24
ОДГОВОРНОСТ НА МИНИСТЕРОТ ЗА ТРАНСПОРТ И ВРСКИ
 
ПА ДАЛИ НЕКОЈ ИМА ВРСКА ШТО ПРАВИ СО ОВАА ИГРА
 
НЕМА ОПРАВДУВАЊЕ ЗА НАСТАНАТА СОСТОЈБА
 
ДОДЕКА НЕ СЕ ОБЕСИ ЈАВНО ВИНОВНИКОТ
 
ЗА ЏАБЕ Е ЦЕЛАТА РАШОМОНИЈАДА
 
ОЦЕНКА ЗА ВЛАДАТА -10
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.438 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.