build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Железници (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4849505152 65>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #981 Posted: 26-Jun-2014 at 19:56
Кичево-Скопје оперираат најчесто патнички со најчесто 661 локомотиви,а понекогаш се појавува и маневарката.Никогаш неставаат повеќе од 2(два) вагона.

Попладневниот воз почесто знае и да е шпанец,ама за точниот распоред треба да се провери.
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 296
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #982 Posted: 26-Jun-2014 at 21:23
Значи, покрај кинеското ѓубре по скопските улици, ќе гледаме и кинеско ѓубре по македонските пруги.

Аман веќе од тоа „жутите„!

Кинеска „технологија„ купуваат само беда од земји (нашава ја подразбирам...), попут африканските и до скоро, јужно американските, кои решија да си ја поправат грешката. Купувањето кинески технолошки производи е исто што и купување производ за еднократна употреба.


Edited by MIKI1 - 26-Jun-2014 at 21:24
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 3889
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #983 Posted: 26-Jun-2014 at 22:36
Зошто не од швајцарија? Изгледа во македонија цената е најважно од квалитетот, ќе видиме колку ќе трае кинеското ѓубре! Аман !!
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #984 Posted: 26-Jun-2014 at 23:59











Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 707
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #985 Posted: 27-Jun-2014 at 05:22
Не сум некој стручњак ама би требало овие кинескиве да се поквалитетни
од оние руски гарнитури кои ги набави Србија пред некоја година.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 296
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #986 Posted: 27-Jun-2014 at 10:34
Originally posted by my Macedonia

Зошто не од швајцарија? Изгледа во македонија цената е најважно од квалитетот, ќе видиме колку ќе трае кинеското ѓубре! Аман !!


А разликата е неверојатни 500 000 Е во корист од кинезите...Question
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 296
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #987 Posted: 27-Jun-2014 at 10:37
Originally posted by mon

Не сум некој стручњак ама би требало овие кинескиве да се поквалитетни
од оние руски гарнитури кои ги набави Србија пред некоја година.


Точно: од српскиот форум за возољубители, се гледа дека руските возови не се покажале во позитивно светло. Во однос на руските, кинеските можеби се поквалитетни, но во споредба со фирмите кои традиционално произведуваат возови, кинезите ќе попричекаат некоја деценија, за да го достигнат нивниот квалитет...
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #988 Posted: 27-Jun-2014 at 16:06
Жална слика од Ѓорче. И даље не ми е верно дека овие бетонски плугови не можат пак да се искористат.


23ka.wordpress.com
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7378
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #989 Posted: 27-Jun-2014 at 22:29
мислам дека прерано критикуваме за возовиве од Кина, затоа што од кинески воз, до кинески воз, има разлика... зависи што ќе купат
мене не ми се допаѓа чисто фактот што кај нас се форсира кинескотот производство без некој посебен план, дали производите се квалитетни или не, е дискутабилно, не може да се генерализира
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 379
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #990 Posted: 29-Jun-2014 at 02:36
Добро, значи останаа уште 10 милиона евра што треба да се искористат за старите возови.....има ли некоја поконретна информација за што ќе се вложат овие пари, следи ли репарирање на некоја гарнитура (шпанец или електро гарнитура) или нешто друго е во план?
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #991 Posted: 08-Jul-2014 at 12:20
Знае ли некаде каде се издава таа легитимација за млади к13б што важи за попусти на карти за воз?Гледам дека со таа картичка,ISIC или Euro 26 има 50% попуст па ме интересира кај може да се извади.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #992 Posted: 08-Jul-2014 at 12:53
Се издава од благајна на железничка, треба и фотографија мала, чини 150 денари Big%20smile Важи една година
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #993 Posted: 11-Jul-2014 at 16:42
Нови бесплатни и повластени патувања

Со важност од 01.07.2014 година се воведуваат следниве бесплатни и повластени патувања во железничкиот внатрешен патнички сообраќај:
1. Се одобрува повластица од 50% за патување на ученици и студенти до навршени 26 години (до денот пред 27 роденден) на пругите во Р. Македонија, во една насока и за повратни патувања врз основ на:
Легитимација за млади К-13б;
Меѓународна студентска легитимација ISIC;
Европска младинска картичка.
2. Се одобрува бесплатно патување во една насока и за повратни патувања на пругите на Р. Македонија на млади лица до 27 години, третиот викенд во месецот (петок, сабота и недела). Патниците правото за користење на бесплатното патување мора да го докажат, со ставање на увид на извршниот персонал на благајните и во возот, документ за идентификација (лична карта, пасош или друг документ со фотографија и датумот на раѓање).
Билетот во една насока важи 1 ден, а за повратното патување до крајот на викендот.
3. Се одобрува секој четврток бесплатно патување на студенти во една насока и за повратно патување на пругите во Р. Македонија. Студентите правото за користење на бесплатното патување мора да го докажат, со ставање на увид на извршниот персонал на благајните и во возот, заверена студентска легитимација со фотографија. Билетот во една насока и за повратно патување важи 1 ден.
4. Се одобрува бесплатно патување во една насока и за повратни патувања на пругите во Р. Македонија на стари лица (жени од 62 годишна возраст, мажи од 64 годишна возраст), вториот викенд во месецот (петок, сабота и недела). Патниците правото за користење на бесплатното патување мора да го докажат, со ставање на увид на извршниот персонал на благајните и во возот, документ за идентификација (лична карта, пасош или друг документ со фотографија и датумот на раѓање). Билетот во една насока важи 1 ден, а за повратно патување до крајот на викендот.
5. Патниците кои патуваат бесплатно во одредените денови, можат да ги користат само патничките возови без доплата за ранг на воз и резервација.
За секој патник, кој патува врз основа на горенаведените одлуки, се издава посебен билет.

http://www.mztransportad.com.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=411%3A-01072014-&catid=1%3A2013-08-29-12-07-13&lang=mk
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #994 Posted: 11-Jul-2014 at 16:43
Билети за повеќе патувања

Со важност од 10.07.2014 година се воведува нов тип на билет за 10 патувања. За билетот за повеќе патувања одобрена е повластица од 30% од редовната возна цена согласно Тарифата за превоз на патници Дел III.
Возните билети за 10 патувања важат за еден календарски месец, за релација и класа одредена од страна на патникот, за патнички воз.
Доколку патникот сака да користи воз од повисок ранг или воз со задолжителна резервација, мора дополнително да доплати соодветен износ согласно, Тарифа за превоз на патници Дел III.

http://www.mztransportad.com.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=413%3A2014-07-03-10-44-36&catid=1%3A2013-08-29-12-07-13&lang=mk
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #995 Posted: 21-Jul-2014 at 15:42
Освен поволностите кои младинава конечно може да ги користи, МЖ си тера со истата песна. Освен што бевме столчени као Евреи у товарни возови према концентрациони логори у 42ра, луѓе не можеа ни до тоалетите да стигнат, нормално Шпанецот претоварен, без осет колку карти се штанцаат за таа проблематича линија кога е Шпанецот на возен ред, на Богомила истиот откажа па моравме да се враќаме назад и да чекаме Американецот као и увек да ја извади ситуацијата. На крај одвај некако догура до Битола, на место каде што треба да развие 100км/час, поради проблеми, одвај 80 дигна и скоро па прокува. На крај со 2 саати закаснување стигнавме у Битола. Срамота у 21ви век тривијалности да ни служат МЖ и државата, внатре имаше и странски туристи, луѓе кои идеа на пиво-фест, па коа знаат дека е таква ситуацијата, зошто не направија комбинација со гевгелискиот, па уместо 4-5 празни вагони да возат до таму, можеа Шпанецот да го пуштат. Али веројатно тоа е веќе у доменот на rocket science, па не оставија да се куваме 5 и пол саати. На крај од Прилеп према Битола дури и кондуктер пуштија, после сета голгота. Јачањето строгоча и дрскост као заштитен знак на државата мораа да се одработат.

1.

2.

3.


За жал од најголемата гужва внатре нема слика, пошто моравме да се сместиме у делот кај машиновозачот пошто луѓе почнаа да висат дословно од скалите
23ka.wordpress.com
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #996 Posted: 21-Jul-2014 at 16:31
Бев на Пивофест во Прилеп викендов и можам да го потврдам твоето искуство. Посебен хаос е со издавањето бесплатни билети на студенти. Верувај дека и постари луѓе се возат без пари. Се штанцаат билети без име и презиме, а оној што платил карта може и да не влезе во возот.

Не мислам дека овие дадени поволности се добри од страна на владата. Прво, можеа да ги вратат цените на билетите на ниво од пред 2-3 години, кога цените за патување скокнаа за 50%. На тој начин ќе се вратат патниците. Второ, можеа да се зголемат поволностите, односно снижувањето на картите за 50 или 70% за студенти и за пензионери. Со почетокот на новата учебна година, допрва ќе следува хаос и гужви при патувањето со воз.
Back to Top
martind View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote martind Quote  Post ReplyReply #997 Posted: 21-Jul-2014 at 19:20
Originally posted by BOJAN

Бев на Пивофест во Прилеп викендов и можам да го потврдам твоето искуство. Посебен хаос е со издавањето бесплатни билети на студенти. Верувај дека и постари луѓе се возат без пари. Се штанцаат билети без име и презиме, а оној што платил карта може и да не влезе во возот.

Не мислам дека овие дадени поволности се добри од страна на владата. Прво, можеа да ги вратат цените на билетите на ниво од пред 2-3 години, кога цените за патување скокнаа за 50%. На тој начин ќе се вратат патниците. Второ, можеа да се зголемат поволностите, односно снижувањето на картите за 50 или 70% за студенти и за пензионери. Со почетокот на новата учебна година, допрва ќе следува хаос и гужви при патувањето со воз.


Целосно си во право, целосно се сложувам со тебе
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #998 Posted: 22-Jul-2014 at 05:49
Малку пореално запознавање со квалитетот на возовите од кинескиот производител CSR (China South Locomotive & Rolling Stock Corporation Limited), од кој владата на Република Македонија нарача нови возови за Македонски Железници.
 
За потребите на подземната железница, односно метрото во Мумбај - најбројниот град во Индија и 5-ти најброен град во светот, индиската компанија Reliance Infrastructure нарачала возови дизајнирани од францускиот производител на возови Алстом.
 
Но тоа што жителите на Мумбај го дознале на потешкиот начин, е фактот дека возовите кои биле дизајнирани од страна на француската компанија Алстом, сепак не биле произведени од страна на Алстом, туку биле произведени од страна на кинескиот производител на возови CSR по лиценца на Алстом. Но Кинезите не се држеле до оригиналниот дизајн од Алстом, туку ги произвеле возовите базирани врз еден од нивниот модели наречен Type A.
 
Жителите на Мумбај дознале дека сепак не се возат во возови од светски квалитет дизајнирани од Алстом на почетокот на јули 2014 кога почнала да тече вода од покривот на еден од овие тазе нови возови, по што истиот веднаш бил повлечен од сообраќај.
 
Несомнено после ова ќе следуваат безброј прашања од страна на жителите на Мумбај до мумбајските власти и до Reliance Infrastructure и некој ќе мора да сноси одговорност за ова.
 
Но тоа што ние Македонците би требало да се запрашаме е:
 
Какви возови ќе им испорача CSR на Македонски Железници ?
 
Во статијата цитирана во наредниот цитат е прикажан и видео клип кој заслужува да одземе 21 секунда од времето на читателите и на членовите на овој форум.
 
http://www.firstpost.com/politics/leaking-metro-trains-justified-mumbaikars-angry-1601595.html
 

Leaking metro trains: Why it is justified for Mumbaikars to be angry

 
 Jul 3, 2014 15:55 IST
 
On Wednesday, commuters on the Mumbai Metro were taken by surprise when they were subjected to a sudden monsoon downpour, right inside one of the metro trains’ compartments. The incident which was reported at 11.30 am was recorded by several commuters and uploaded online where, needless to say, it went viral.
 

 
The video shows a large quantity of water leaking from the air conditioning ducts, splashing on to the floor of the train.
 

Representational image. PTI
 
Mumbai Metro One Pvt Ltd (MMOPL) officials were quick to act and immediately took the train off the line and replaced it, but not before questions began to be raised on whether the brand new Metro Rail system was strong enough to withstand Mumbai’s famed heavy showers.
 
Reliance Infrastructure, one of the stakeholders in MMOPL and which is operating the service, finally responded on the matter at 7.30 pm when it released statements on its social media pages on Twitter and Facebook stating: “It (the train) has already been replaced and will be put to service tomorrow.” This comment came eight hours too late and, as the video had generated a tremendous buzz by then, didn’t get any forgiving readers.
 
Pressed for a comment on Thursday, a spokesperson for Reliance Infrastructure stated that the problem in the train was caused from one of the AC ducts in train number 1005. The problem was quickly rectified and the train went back on the tracks on Friday. The spokesperson went on to add that on Thursday night, all 129 AC ducts in the 16 trains were checked thoroughly to ensure that the problem does not occur again.
 
The incident occurs just 25 days since the commencement of the Mumbai Metro services. Perhaps that is why Mumbaiites, who have been waiting a total of nine years for this metro rail system, were not the most understanding as they made strong comments against the service operator. The Metro representatives attempted to defend the firm in a late night post that stated:
 
“The Mumbai Metro trains are of world class quality designed by ALSTOM; it has been quality tested by Indian Railways and it has no faults whatsoever. The technical issue witnessed today is not uncommon worldwide. It already has been rectified and the train is ready to serve tomorrow morning. We regret the inconvenience caused to our passengers today. #MumbaiMetro is committed to provide world class service. We are witnessing a few teething problems and trying to fix these things.”
 
However, while Reliance can state that trains were designed by ALSTOM, a French multinational company, the trains were actually manufactured by CSR Nanjing Puzhen and based of the Chinese domestic Type A design for a total of Rs 6 billion, according to reports.
 
When asked to respond on where Reliance had purchased their trains from, a Reliance spokesperson was unable to comment.
 
Several people, however, took the liberty to advise Reliance that they did indeed, buy their trains from CSR Nanjing Puzhen, but a lot more people seemed interested in asking Reliance to validate their vague statement that the technical problem was “not uncommon worldwide”.
 
When asked to comment on that, the Reliance spokesperson clarified that the message was a miscommunication and that the intended message was to reassure people that while a problem had indeed occurred, it was not one that was uncommon. The spokesperson went on to mention that the Mumbai Metro is now running at “99 percent efficiency”.
 
The Mumbai Metro was completed in 2014 after nine years and at a cost of over Rs 4,000 crore. The project was completed through a joint venture between Reliance Infrastructure, Veolia Transport and Mumbai Metropolitan Region Development Authority (MMRDA). It opened on 8 June, 2014 and has been running for less than a month.

Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4189
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #999 Posted: 07-Aug-2014 at 14:23
КАМЕРИТЕ НЕ СПРЕЧУВААТ ДА СЕ ПОМИНЕ ПРУГА СО СПУШТЕНА РАМПА

Се "шверцаат", но возот секогаш е побрз

Видеомониторингот не ги спречува возачите на автомобили, мотори и велосипеди, и покрај спуштената рампа и црвеното светло на сигналниот уред кој најавува доаѓање на воз, да се "прошверцуваат" и да ја преминат пругата, иако во многу случаи се потврдило дека "возот секогаш е побрз"



Пред еден и пол месец јавното претпријатие МЖ - Инфраструктура" започна со камери да ги надгледува најфреквентните вкрстувања на патиштата со железничка пруга и прекршителите јавно да ги објавува на својата интернет-страница. Но, видеомониторингот не ги спречува возачите на автомобили, мотори и велосипеди и покрај спуштената рампа и црвеното светло на сигналниот уред кој најавува доаѓање на воз да се прошверцуваат" и да ја преминат пругата, иако во многу случаи се потврдило дека возот секогаш е побрз".

МЖ - Инфраструктура" после немилите настани на патните премини на пругите почна да снима и да мониторира на најкритичните премини преку железничките пруги, меѓу кои и патниот премин на пругата Скопје - Белград кај Кванташки пазар, за кој ВЕЧЕР во неколку наврати предупредуваше.
- Непочитување на поставената сигнализација нашата камера забележа на 23 јуни, кога возачот на приватната градска линија број 23 поминува преку преминот кај Кванташки пазар, иако рампата е спуштена, а таа не му попречи и на возачот на белиот голф" кој го следеше автобусот во правењето на прекршокот. За неколку секунди потоа поминува товарниот воз - велат од МЖ - Инфраструктура".

После прво објавената снимка, на интернет-страницата на МЖ" се објавени уште три прекршувања, но овој пат се евидентирани на преминот кај скопско Драчево и истите можат да се погледнат на следниот линк: хттп://њњњ.мзи.мк/нењс-инфо.пхп?ид=261&&цат=7
- Снимките за установеното непочитување на поставената сигнализација се поставени како пример за опасностите што демнат од несовесноста на возачите на друмските возила, но и на мотоциклистите и велосипедистите - истакнуваат од МЖ".

Ова е само мал сегмент од секојдневното непочитување на сигналните знаци на патните премини на железницата. Избегнатите несреќи сведочат за големата недисциплина која владее кај возачите при преминувањето на железничките премини. Загрозувајќи ги сопствените животи, ги загрозуваат и животите на патниците на железницата. Последната немила случка беше кон средината на мај годинава кога возачот на автобусот на Струмица експрес" не ја испочитувал звучната и светлосната сигнализација, ниту, пак, спуштената рампа пред пругата кај село Лозово и се обидел да ја заобиколи рампата за да ја помине пругата, но наместо тоа, во него удрил воз кој го превртел автобусот полн со патници. Епилогот беше: повредени 80% од патниците, односно од 45 патници, повредени беа 36, од кој само еден или двајца со потешки повреди.
Од СВР-Скопје велат дека според Законот за безбедност во сообраќајот, учесниците во сообраќајот задолжително мора да застанат пред црвено светло.
- Казната за лицето што го возело автомобилот или автобусот, без разлика, е 300 евра. На преминот кај пругата за непочитување на сообраќајните знаци месечно во просек се казнуваат од 5 до 6 луѓе - велат од СВР-Скопје.

http://www.vecer.mk/default.asp?ItemID=2DE42C36C4186F47AFAEFBC9B1E9CA12

Edited by jyvation - 07-Aug-2014 at 14:23
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4189
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1000 Posted: 07-Aug-2014 at 22:27
Каменуван возот Скопје-Кичево



На излезот од железничката станица Скопје-Север, во текот на вчерашниот ден засега непознат сторител го каменувал возот кој сообраќа на релацијата Скопје-Кичево. Според податоците од полицијата, било искршено едно стакло.
Се преземаат мерки за откривање на сторителот.

http://skopjeinfo.mk/gradot/350674296/kamenuvan-vozot-skopje-kicevo

До кога ќе се толерираат "каменковците" од Скопје-Север.Ова им стана зачестена појава.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4849505152 65>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.246 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.