Железници (општо) |
Post Reply | Page <1 5657585960 69> |
Author | ||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #1141 Posted: 19-Nov-2015 at 11:02 | |
Нема подобар опис за тоа колку е „добро“ во железницата од статистичките показатели. Минатата година се превезени најмалку патници во историјата на Македонски железници-извор Државен завод за статистика. Тоа се тие инвестиции и вложувања како што никогаш немало во историјата на железницата.
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #1142 Posted: 19-Nov-2015 at 11:08 | |
А еве и доказ за никогаш невидените во историја потфати во железничката инфраструктура:
Товарен воз излета од шини кај Демир Капија, нема повредени Товарен воз кој сообраќал на релацијата Гевгелија – Скопје излета утрово од шините кај Демир Капија. Нема повредени, причинета е мала материјална штета. Железничкиот сообраќај е во прекин. – При влез во железничка станица Демир Капија изутрина во 8 и 30 товарен воз се лизнал на свртницата при што таа е оштетена. Оштетени се и дел од колосеците, сигналите и вагоните. Возот бил товарен со слабови на Железарницата Скопје, изјави за МИА Невзат Мамути, портпарот на МЖ Инфраструктура. Комисијата за увид и расчистување на настанот е на терен и ги утврдува причините поради кои дошло до несреќата. – Се прават напори сообраќајот да се пренасочи во другиот колосек, со цел да нема застој во железничкиот сообраќај во тој дел на земјата, информираат од МЖ Инфраструктура. http://a1on.mk/wordpress/archives/552120 |
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #1143 Posted: 19-Nov-2015 at 15:17 | |
@ehrlich jas go delam tvoeto razocaruvanje. No ostavam da se promenat rabotite vo narednite edna, dve, pet, deset godini. Germanija ne ja sporeduvaj so MK tamu ne spiele 40 godini tuku kontinuirano inevstirale. Nerealno e da se ocekuva deka nesto sto 40 godini propaga naednas ke go digneme od klinicka smrt i ke bide vo top forma. Znaci treba vreme. Treba duri promena i na generacii i na podrazbiranje na zeleznicata. NO isto taka treba da se obnovat kontaktite so sosednite zemji i da se obnovat nekoj linii koi vsusnost ja pravele zeleznicata atraktivna. Vakvo "LJULJANJE" pomegu Gevgelija i Tabanovce ne e zeleznica spored mene. Treba da se raboti na vrskata Solun, Ljubljana i natamu kon München. Treba da se otvori pazarot, za zal toa najmalku zavisi od nas a poveke od onie koi poradi politicko "kurcenje" i ego tripovi ja zrtvuvaat zeleznicata. Osven toa sostojbata na zeleznicata vo Srbija e zalosna isto kako kaj nas. Bev minatata godina tamu na zeleznicata za Saat vreme ne dojde ni eden voz, a zeleznicata izgleda kako nekoja napustena fabrika. Taka da tocno e deka nie treba da si ja zavrsime domasnata zadaca no najubavo bi bilo paralelno i srbite da cepnat nesto na zeleznicata i da gi nadminat problemite so Hrvatska i Slovenija za da mozeme da dobieme vozovi za megunarodna relacija. |
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Online Posts: 2646 |
Quote Reply #1144 Posted: 19-Nov-2015 at 16:44 | |
Заборави да спомнеш и дека до 2013 година, Дојче Бан имаше монопол бидејќи не постоеше меѓуградски автобуски превоз. http://www.dw.com/sr/zbogom-skupa-%C5%BEeleznice/a-16496953 |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #1145 Posted: 19-Nov-2015 at 18:01 | |
Ne bese vo kontekst na muabetot. No Deutscha Bahn seuste go ima monopolot vrz zeleznickata infrastruktura. Deutscha Bahn si ima svoj problemi poradi glomaznata i troma administracija i slicno. Isto taka vo nekoj aspekti sosednite drzavi otidoa podaleku so modernizacijata na prugite. Kako na primer posebni sini za brzite vozovi i slicno. No sepak Deutscha Bahm i MZ da se sporedat spored mene sepak e neseriozno. |
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15016 |
Quote Reply #1146 Posted: 24-Nov-2015 at 14:40 | |
Здраво офф нет,
поради секојдневните проблеми со МЖ решивме да ви се обратиме со едно јавно писмо. За да се одлучиме да ви се обратиме собравме потписи од работниците кои патуваат секојдневно со возовите на македонски железници и решивме јавно да ви ја кажеме на кратко нашата приказна односно патешествие кое ни е приредено од повисоките органи поради 30 евра билет од емигрант по глава. Ви го проследувам писмото кое го пишувавме минатата недела за време на нашите патувања до работа и назад до дома и би ви биле благодарни ако го објавите за да се чуе нашиот глас и вистината во врска со МЖ и емигрантската „криза" ------------------------ Здраво Македонијо, Ова е писмо од илјадниците работници кои патуваат со Македонски Железници за да стасаат до работно место и да се вратат назад дома, и ви пишуваме од името на сите нив. За оваа порака да ви ја пратам собрани се над 300 потписи од работници само од Велес кои работат во Скопје, но секојдневно со нас се сложуваат ијадници други од Гевгелија до Скопје. Веќе со месеци со МЖ се случуваат неубави работи кои мора да се прикажат вистински во јавноста. (Но отсекогаш Македонецот е продаден од Македонецот на „власт") За да бидам краток и јасен само ќе набројам мал дел нештата кои се злоупотребувани и нерегуларностите кои секојдневно се случуваат. 1.За да има возови за емигрантите на кои им наплаќаат по мин. 30 евра, последниве неколку месеци од кога почна оваа „криза" константно ни ги укинуваа, преместуваа или возовите каснеа со часови, и ние не сме можеле да си дојдеме дома од работа со часови или пак само што ќе си дојдевме, ни почнуваше новиот работен ден, овака со месеци. 2. За да има возови за емигрантите, на македонските работници кои всушност се оние кои плаќаат данок во оваа држава, ни пуштаа и се уште ни пуштаат по само еден вагон кадешто за пример собира 100 луѓе, а во него се качуваат патници, Македонци, трикратно и повеќе отколку што собира и нема место не да се седи туку ниту да се стои, буквално една нога врз друга, лице до лице доближени и така минимум еден час, во зависност кој од каде патува. 3. Јас самиот само неколку пати искусив како е да се возиш на локомотивата од надворешната страна како во Индија пред 10 години (добро е што беше лето). 4. Овие возови, вагони кои сите до еден ги имаат користено емигрантите минимум по десет пати, никој буквално не се грижи за хигиената, односно никој не ги чисти ни по нивното ни по нашето возење. 5.Многу странски медиуми докажаа и покажаа дека една десетина од емигрантите кои ги користат нашите возеви имаат страшни болести кои се пренесуваат на разни начини, дури во европските земји се запознале и со некои тропски болести од Африка кои се пренесуваат преку допир, воздух па и отпечаток. 6. Ние како работници овие неколку месеци имавме претерано преголеми патни трошкови бидејќи МЖ не ни пушташе возеви па требаше да се снаоѓаме како што знаеме, а за тоа време неколку пати во денот возеви со по 10-12 вагони ги возеа емигрантите, без да размислат за никакви последици. Има уште многу да набројувам но за крај само би нагласил дека тој што одлучил да има возеви за емигрантите кои плаќаат по мин.30 евра а одлучил да нема возеви или да пуштаат по еден вагон и да се возиме во него тродупло не од колку што собира, туку тродупло од колку што тежи вагонот, тој или тие се наши непријатели и нема да дозволиме повеќе парите на странците да бидат поважни од нашите макотрпно заработени пари. За ова да се реши ние како работници даваме предлог во јавноста, овие луѓе да бидат превезувани од приватни фирми и приватни лица, за парите од нив да идат кај македонските граѓани, работници фирми, така што возевите ќе си возат на време, односно ќе има возеви не само по едно вагонче во кое се качуваме 3000 луѓе како во Индија пред 10 години. Во името на работниците и студентите во Македонија пренесуваме дека ако не го решат проблемов кои МЖ го прави за да ги украде парите и да не ги пушти кај народот, а со тоа да страда работникот на Македонија и студентите, јавно кажуваме дека пругата Велес-Скопје ќе биде минирана и ќе нема возеви за никого. Би биле благодарни ако бидеме сфатени сериозно, во спротивно за разлика од нашите политички актери за нас ќе зборат делата. -од името на македонските работници и студенти. http://off.net.mk/pisma-na-chitateli/vozno-minerski-pisma-na-chitateli |
||
За сè има вторпат
|
||
Sharko
Newbie Joined: 06-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 20 |
Quote Reply #1147 Posted: 24-Nov-2015 at 16:57 | |
Сите пљукачишта се фатија за 30 евра карта а не знаат колку е трошокот, возот е специјален и во еден правец оди ПРАЗЕН па да не сакаат антимакедонците да им наплаќаат нормална карта како за во еден правец??? Второ секој вагон оди на дезинфекција после вожњата и трето од искршени сега им ја доебаа мајката на тие вагони. Да, некој ќе рече па немора со воз ама нека си ја чукнат тоа лејката и нека размислат дали е подобро експресно да се иснесат од државава или да почнат да се шуткаат со други превози...
Edited by Sharko - 24-Nov-2015 at 16:57 |
||
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #1148 Posted: 24-Nov-2015 at 22:23 | |
Пишував и јас веќе за истото, а јас се возев еднаш, можам да замислам само како им е на овие луѓе
|
||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #1149 Posted: 24-Nov-2015 at 22:35 | |
Не е за 30-те евра, нека им наплатат и 50. Проблемот е губењето превоз (и драгоцено време) од дома до работа/факултет за една огромна маса луѓе кои секогаш давале предност на железница пред автобуски превоз.И овие луѓе најмногу придонесле за колку толку да се помали губитоците во патничкиот превоз во МЖ, за добивка не ни спомнуваме. И на ваков начин им е вратено. Мислам дека приоритет на Република Македонија се граѓаните на РМ, па после странците.Барем во нормални земји е така, а ние така се декларираме официјално. Во овие услови кога на сила е законот на џунглата, на работодавецот ич не му е гајле дали имало или немало воз и поради која причина, дали имало мигранти од Гевгелија или во Куманово имало војна состојба низ град (за ова постојат реални примери од 9-ти мај). |
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #1150 Posted: 24-Nov-2015 at 23:06 | |
според мене, во ред е да постојат вонредни состојби додека има било каква криза, или конкретно во случајов кризата со бегалците... значи нормално е да има одредени застои, пречки и привремени промени, ама сето тоа треба да се изменаџира кон најповолни решенија
кај нас не постои способен менаџмент и не постои одговорност кон клиенти... затоа фирми не се даваат како поклон, што за жал не е случај и кај нас |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #1151 Posted: 25-Nov-2015 at 10:14 | |
Се сложувам со сите вас, железница не смее да продава месечни билети на велешани и на останатите граѓани ако немаат капацитети да ги одржуваат линиите. Баш завчера бев на железничката станица за да купам карта до Солун за воз, за кој ми објаснија дека редовно сообраќа. Преку медиумите разбрав потоа дека пругата е блокирана.
|
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #1152 Posted: 25-Nov-2015 at 13:49 | |
Бегалската криза е вонредна состојба која им прави проблеми и на гиганти како .Deutsche Bahn а не па на џуџиња како МЖ.
|
||
11111
Newbie Joined: 04-Jan-2015 Location: tetovo Online Status: Offline Posts: 27 |
Quote Reply #1153 Posted: 27-Dec-2015 at 21:13 | |
www.youtube.com/watch?v=rp2y6cWvWkY
|
||
11111
Newbie Joined: 04-Jan-2015 Location: tetovo Online Status: Offline Posts: 27 |
Quote Reply #1154 Posted: 27-Dec-2015 at 21:13 | |
DALI E OVA NARODE NORMALNOOOOOOOOOOOOOOO.............. |
||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #1155 Posted: 31-Dec-2015 at 00:19 | |
Добро, карпата кај Богомила нели ја санираа?
Или оваа која паднала на возот вчера е друга? |
||
Daniel111222
Newbiе Joined: 28-Oct-2015 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #1156 Posted: 31-Dec-2015 at 12:58 | |
Дее бре само кенеди страдаат ...
|
||
661 forever
|
||
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 124 |
Quote Reply #1157 Posted: 01-Jan-2016 at 17:13 | |
Крајно разочаран од македонски железници. Требаше на гости за Битола да одам, сега к*рац заради неспособни што работат таму и врска немаат за 10 воза во денот кој воз им сообраќа, а кој не.
Во понеделникот се јавив на информации да прашам дали на 1 јануари возовите ќе сообраќаат нормално според распоредот. Ај што првин чекав 1 минута додека некој крене слушалка, да го оставиме настрана тоа, добив информација дека возовите си сообраќаат нормално без разлика дали е празник, нова година или слично. На тоа уште еднаш препрашав дали Пелагонија експрес сообраќа од 17:10 часот, на тоа исто така добив позитивен одговор. Исто и на распоредот на сајтот на железница стои дека воз во 17:10 часот има за Битола. Денес одам на железничка, таа на билетарата ми вика пелагонија експрес е укинат пред 1 година. Одам на информации, таа таму ми вика укинат е пред 5 месеци. А на телевизорите стои информација дека во 17:10 ќе поаѓа воз за Битола. И на информации таа уште ми се сили, ме прави будала, не сум знаел ја што сум прашал, врска сум немал. И онака се најбедно претпријатие во државава, во новава 2016 година им посакувам да се распаднат и засекогаш да престанат да постојат како претпријатие. Edited by FiLo - 01-Jan-2016 at 17:18 |
||
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 752 |
Quote Reply #1158 Posted: 01-Jan-2016 at 17:35 | |
Просто да човек не поверува во напишаното, неверојатно до каде се оди човечката неодговорност и непрофесионалност! |
||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 124 |
Quote Reply #1159 Posted: 01-Jan-2016 at 17:40 | |
Затоа на автобуската станица вриеше од луѓе, додека во железничкава немаше ни духови, само 3-ца вработени, таа на информации, и двајца на билетарата.
Да сум отишол половина час порано, односно во 16 часот ке сум фател автобус од 17 часот, вака во 16:30 на автобуската ми вика сега тек во 19 часот имаш автобус. Како и да е, не отидов, прекасно ќе ми беше за со автобус од 19 часот. 10 возови во денот, врска немаат кој воз сообраќа, кој не. На прашањето зашто пак стои информација на телевизорите дека ке има воз од 17:10 часот, на тоа добив одговор дека така стоело, немало кој да го преправи. Edited by FiLo - 01-Jan-2016 at 17:41 |
||
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 752 |
Quote Reply #1160 Posted: 01-Jan-2016 at 17:56 | |
Не ми е јасно тогаш која беше потребата од набавка на овие кинески гарнитури, кого ќе превезуваат? |
||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
Post Reply | Page <1 5657585960 69> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |