build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5657585960 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1141 Posted: 19-Nov-2015 at 11:02
Нема подобар опис за тоа колку е „добро“ во железницата од статистичките показатели. Минатата година се превезени најмалку патници во историјата на Македонски железници-извор Државен завод за статистика. Тоа се тие инвестиции и вложувања како што никогаш немало во историјата на железницата.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1142 Posted: 19-Nov-2015 at 11:08
А еве и доказ за никогаш невидените во историја потфати во железничката инфраструктура:

Товарен воз излета од шини кај Демир Капија, нема повредени

Товарен воз кој сообраќал на релацијата Гевгелија – Скопје излета утрово од шините кај Демир Капија. Нема повредени, причинета е мала материјална штета. Железничкиот сообраќај е во прекин.

– При влез во железничка станица Демир Капија изутрина во 8 и 30 товарен воз се лизнал на свртницата при што таа е оштетена. Оштетени се и дел од колосеците, сигналите и вагоните. Возот бил товарен со слабови на Железарницата Скопје, изјави за МИА Невзат Мамути, портпарот на МЖ Инфраструктура.

Комисијата за увид и расчистување на настанот е на терен и ги утврдува причините поради кои дошло до несреќата.

– Се прават напори сообраќајот да се пренасочи во другиот колосек, со цел да нема застој во железничкиот сообраќај во тој дел на земјата, информираат од МЖ Инфраструктура.

http://a1on.mk/wordpress/archives/552120
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1143 Posted: 19-Nov-2015 at 15:17
Originally posted by ehrlich

Originally posted by kultuzin

Za se treba vreme a osobeno za zeleznica. Nemoze zemja koja nekolku decenii a osobeno decenijata i pol po osamostojuvanjeto bila bukvalno ruinirana, vo nisto ne bese investirano, se se raspagase za 10 godini da bide TIP TOP. Investiciskiot ciklus vo zeleznicata startuva pred godina ili dve taka da jasno e deka rezultatite uste ne se vidlivi. NO do idnoto leto mnogu raboti verojatno ke si dojdat na svoe. Se renovirat zeleznickite stanici, ke dojdat i vozovite i da se nadevame deka dotogas ke ima i poasalen Direktor na zeleznicata koj ke znae da gi mendjira resursite koi ke gi dobie od vladata.


Култузин, лесно е сето тоа да го коментираш од Германија, каде со милина се возиш во возовите на Германски железници. Јас сум дете на железничар и сум израснат во воз, ама тргнувајќи од се и верувај ми, со мислењето што го дадов погоре, јас сум тажен, а кога стоев на железничката станица во Скопје (која е нашминкана, а не реновирана) и го чекав возот (ако можеше да се нарече тоа воз) и сето пропратно до неговото тргнување и самото тргнувањето, мене ми се плачеше, затоа што јас се чувствував мизерно.

Така што, со мислењата како твоите само бев поттикнат да ја кажам реалната приказна на железницата, во која нема блескави станици, брзи возови, климатизирани, со современи перони, брзи пруги, чисти вагони, автомати на станиците, редовни линии, нови возни редови, во кое нема ништо ново и пропаѓа старото.

Убаво ти кажаа и погоре, ако сакаа досега ќе го имавме сето тоа погоре и ќе ги имавме твоите резултати.


@ehrlich jas go delam tvoeto razocaruvanje. No ostavam da se promenat rabotite vo narednite edna, dve, pet, deset godini. Germanija ne ja sporeduvaj so MK tamu ne spiele 40 godini tuku kontinuirano inevstirale. Nerealno e da se ocekuva deka nesto sto 40 godini propaga naednas ke go digneme od klinicka smrt i ke bide vo top forma. Znaci treba vreme. Treba duri promena i na generacii i na podrazbiranje na zeleznicata. NO isto taka treba da se obnovat kontaktite so sosednite zemji i da se obnovat nekoj linii koi vsusnost ja pravele zeleznicata atraktivna. Vakvo "LJULJANJE" pomegu Gevgelija i Tabanovce ne e zeleznica spored mene. Treba da se raboti na vrskata Solun, Ljubljana i natamu kon München. Treba da se otvori pazarot, za zal toa najmalku zavisi od nas a poveke od onie koi poradi politicko "kurcenje" i ego tripovi ja zrtvuvaat zeleznicata. Osven toa sostojbata na zeleznicata vo Srbija e zalosna isto kako kaj nas. Bev minatata godina tamu na zeleznicata za Saat vreme ne dojde ni eden voz, a zeleznicata izgleda kako nekoja napustena fabrika. Taka da tocno e deka nie treba da si ja zavrsime domasnata zadaca no najubavo bi bilo paralelno i srbite da cepnat nesto na zeleznicata i da gi nadminat problemite so Hrvatska i Slovenija za da mozeme da dobieme vozovi za megunarodna relacija.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Online
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1144 Posted: 19-Nov-2015 at 16:44
Originally posted by kultuzin


@ehrlich jas go delam tvoeto razocaruvanje. No ostavam da se promenat rabotite vo narednite edna, dve, pet, deset godini. Germanija ne ja sporeduvaj so MK tamu ne spiele 40 godini tuku kontinuirano inevstirale.


Заборави да спомнеш и дека до 2013 година, Дојче Бан имаше монопол бидејќи не постоеше меѓуградски автобуски превоз.

http://www.dw.com/sr/zbogom-skupa-%C5%BEeleznice/a-16496953
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1145 Posted: 19-Nov-2015 at 18:01
Originally posted by phenomenon

Originally posted by kultuzin


@ehrlich jas go delam tvoeto razocaruvanje. No ostavam da se promenat rabotite vo narednite edna, dve, pet, deset godini. Germanija ne ja sporeduvaj so MK tamu ne spiele 40 godini tuku kontinuirano inevstirale.


Заборави да спомнеш и дека до 2013 година, Дојче Бан имаше монопол бидејќи не постоеше меѓуградски автобуски превоз.

http://www.dw.com/sr/zbogom-skupa-%C5%BEeleznice/a-16496953


Ne bese vo kontekst na muabetot. No Deutscha Bahn seuste go ima monopolot vrz zeleznickata infrastruktura. Deutscha Bahn si ima svoj problemi poradi glomaznata i troma administracija i slicno. Isto taka vo nekoj aspekti sosednite drzavi otidoa podaleku so modernizacijata na prugite. Kako na primer posebni sini za brzite vozovi i slicno. No sepak Deutscha Bahm i MZ da se sporedat spored mene sepak e neseriozno.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1146 Posted: 24-Nov-2015 at 14:40
Здраво офф нет,

поради секојдневните проблеми со МЖ решивме да ви се обратиме со едно јавно писмо.
За да се одлучиме да ви се обратиме собравме потписи од работниците кои патуваат секојдневно со возовите на македонски железници и решивме јавно да ви ја кажеме на кратко нашата приказна односно патешествие кое ни е приредено од повисоките органи поради 30 евра билет од емигрант по глава.

Ви го проследувам писмото кое го пишувавме минатата недела за време на нашите патувања до работа и назад до дома и би ви биле благодарни ако го објавите за да се чуе нашиот глас и вистината во врска со МЖ и емигрантската „криза"

------------------------

Здраво Македонијо,

Ова е писмо од илјадниците работници кои патуваат со Македонски Железници за да стасаат до работно место и да се вратат назад дома, и ви пишуваме од името на сите нив.

За оваа порака да ви ја пратам собрани се над 300 потписи од работници само од Велес кои работат во Скопје, но секојдневно со нас се сложуваат ијадници други од Гевгелија до Скопје.
Веќе со месеци со МЖ се случуваат неубави работи кои мора да се прикажат вистински во јавноста. (Но отсекогаш Македонецот е продаден од Македонецот на „власт") За да бидам краток и јасен само ќе набројам мал дел нештата кои се злоупотребувани и нерегуларностите кои секојдневно се случуваат.

1.За да има возови за емигрантите на кои им наплаќаат по мин. 30 евра, последниве неколку месеци од кога почна оваа „криза" константно ни ги укинуваа, преместуваа или возовите каснеа со часови, и ние не сме можеле да си дојдеме дома од работа со часови или пак само што ќе си дојдевме, ни почнуваше новиот работен ден, овака со месеци.

2. За да има возови за емигрантите, на македонските работници кои всушност се оние кои плаќаат данок во оваа држава, ни пуштаа и се уште ни пуштаат по само еден вагон кадешто за пример собира 100 луѓе, а во него се качуваат патници, Македонци, трикратно и повеќе отколку што собира и нема место не да се седи туку ниту да се стои, буквално една нога врз друга, лице до лице доближени и така минимум еден час, во зависност кој од каде патува.

3. Јас самиот само неколку пати искусив како е да се возиш на локомотивата од надворешната страна како во Индија пред 10 години (добро е што беше лето).

4. Овие возови, вагони кои сите до еден ги имаат користено емигрантите минимум по десет пати, никој буквално не се грижи за хигиената, односно никој не ги чисти ни по нивното ни по нашето возење.

5.Многу странски медиуми докажаа и покажаа дека една десетина од емигрантите кои ги користат нашите возеви имаат страшни болести кои се пренесуваат на разни начини, дури во европските земји се запознале и со некои тропски болести од Африка кои се пренесуваат преку допир, воздух па и отпечаток.

6. Ние како работници овие неколку месеци имавме претерано преголеми патни трошкови бидејќи МЖ не ни пушташе возеви па требаше да се снаоѓаме како што знаеме, а за тоа време неколку пати во денот возеви со по 10-12 вагони ги возеа емигрантите, без да размислат за никакви последици.

Има уште многу да набројувам но за крај само би нагласил дека тој што одлучил да има возеви за емигрантите кои плаќаат по мин.30 евра а одлучил да нема возеви или да пуштаат по еден вагон и да се возиме во него тродупло не од колку што собира, туку тродупло од колку што тежи вагонот, тој или тие се наши непријатели и нема да дозволиме повеќе парите на странците да бидат поважни од нашите макотрпно заработени пари.

За ова да се реши ние како работници даваме предлог во јавноста, овие луѓе да бидат превезувани од приватни фирми и приватни лица, за парите од нив да идат кај македонските граѓани, работници фирми, така што возевите ќе си возат на време, односно ќе има возеви не само по едно вагонче во кое се качуваме 3000 луѓе како во Индија пред 10 години.

Во името на работниците и студентите во Македонија пренесуваме дека ако не го решат проблемов кои МЖ го прави за да ги украде парите и да не ги пушти кај народот, а со тоа да страда работникот на Македонија и студентите, јавно кажуваме дека пругата Велес-Скопје ќе биде минирана и ќе нема возеви за никого.

Би биле благодарни ако бидеме сфатени сериозно, во спротивно за разлика од нашите политички актери за нас ќе зборат делата.

-од името на македонските работници и студенти.

http://off.net.mk/pisma-na-chitateli/vozno-minerski-pisma-na-chitateli
За сè има вторпат
Back to Top
Sharko View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 06-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 20
  Quote Sharko Quote  Post ReplyReply #1147 Posted: 24-Nov-2015 at 16:57
Сите пљукачишта се фатија за 30 евра карта а не знаат колку е трошокот, возот е специјален и во еден правец оди ПРАЗЕН па да не сакаат антимакедонците да им наплаќаат нормална карта како за во еден правец??? Второ секој вагон оди на дезинфекција после вожњата и трето од искршени сега им ја доебаа мајката на тие вагони. Да, некој ќе рече па немора со воз ама нека си ја чукнат тоа лејката и нека размислат дали е подобро експресно да се иснесат од државава или да почнат да се шуткаат со други превози...

Edited by Sharko - 24-Nov-2015 at 16:57
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #1148 Posted: 24-Nov-2015 at 22:23
Пишував и јас веќе за истото, а јас се возев еднаш, можам да замислам само како им е на овие луѓе
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1149 Posted: 24-Nov-2015 at 22:35
Originally posted by Sharko

Сите пљукачишта се фатија за 30 евра карта а не знаат колку е трошокот, возот е специјален и во еден правец оди ПРАЗЕН па да не сакаат антимакедонците да им наплаќаат нормална карта како за во еден правец??? Второ секој вагон оди на дезинфекција после вожњата и трето од искршени сега им ја доебаа мајката на тие вагони. Да, некој ќе рече па немора со воз ама нека си ја чукнат тоа лејката и нека размислат дали е подобро експресно да се иснесат од државава или да почнат да се шуткаат со други превози...


Не е за 30-те евра, нека им наплатат и 50.

Проблемот е губењето превоз (и драгоцено време) од дома до работа/факултет за една огромна маса луѓе кои секогаш давале предност на железница пред автобуски превоз.И овие луѓе најмногу придонесле за колку толку да се помали губитоците во патничкиот превоз во МЖ, за добивка не ни спомнуваме.

И на ваков начин им е вратено.
Мислам дека приоритет на Република Македонија се граѓаните на РМ, па после странците.Барем во нормални земји е така, а ние така се декларираме официјално.

Во овие услови кога на сила е законот на џунглата, на работодавецот ич не му е гајле дали имало или немало воз и поради која причина, дали имало мигранти од Гевгелија или во Куманово имало војна состојба низ град (за ова постојат реални примери од 9-ти мај).
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1150 Posted: 24-Nov-2015 at 23:06
според мене, во ред е да постојат вонредни состојби додека има било каква криза, или конкретно во случајов кризата со бегалците... значи нормално е да има одредени застои, пречки и привремени промени, ама сето тоа треба да се изменаџира кон најповолни решенија
кај нас не постои способен менаџмент и не постои одговорност кон клиенти... затоа фирми не се даваат како поклон, што за жал не е случај и кај нас
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1151 Posted: 25-Nov-2015 at 10:14
Се сложувам со сите вас, железница не смее да продава месечни билети на велешани и на останатите граѓани ако немаат капацитети да ги одржуваат линиите. Баш завчера бев на железничката станица за да купам карта до Солун за воз, за кој ми објаснија дека редовно сообраќа. Преку медиумите разбрав потоа дека пругата е блокирана.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1152 Posted: 25-Nov-2015 at 13:49
Бегалската криза е вонредна состојба која им прави проблеми и на гиганти како .Deutsche Bahn а не па на џуџиња како МЖ.
Back to Top
11111 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 04-Jan-2015
Location: tetovo
Online Status: Offline
Posts: 27
  Quote 11111 Quote  Post ReplyReply #1153 Posted: 27-Dec-2015 at 21:13
www.youtube.com/watch?v=rp2y6cWvWkY
Back to Top
11111 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 04-Jan-2015
Location: tetovo
Online Status: Offline
Posts: 27
  Quote 11111 Quote  Post ReplyReply #1154 Posted: 27-Dec-2015 at 21:13
Originally posted by 11111

www.youtube.com/watch?v=rp2y6cWvWkY



DALI E OVA NARODE NORMALNOOOOOOOOOOOOOOO..............
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1155 Posted: 31-Dec-2015 at 00:19
Добро, карпата кај Богомила нели ја санираа?

Или оваа која паднала на возот вчера е друга?

Back to Top
Daniel111222 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 28-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Daniel111222 Quote  Post ReplyReply #1156 Posted: 31-Dec-2015 at 12:58
Дее бре само кенеди страдаат ...
661 forever
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #1157 Posted: 01-Jan-2016 at 17:13
Крајно разочаран од македонски железници. Требаше на гости за Битола да одам, сега к*рац заради неспособни што работат таму и врска немаат за 10 воза во денот кој воз им сообраќа, а кој не.
Во понеделникот се јавив на информации да прашам дали на 1 јануари возовите ќе сообраќаат нормално според распоредот.
Ај што првин чекав 1 минута додека некој крене слушалка, да го оставиме настрана тоа, добив информација дека возовите си сообраќаат нормално без разлика дали е празник, нова година или слично.
На тоа уште еднаш препрашав дали Пелагонија експрес сообраќа од 17:10 часот, на тоа исто така добив позитивен одговор.
Исто и на распоредот на сајтот на железница стои дека воз во 17:10 часот има за Битола.
Денес одам на железничка, таа на билетарата ми вика пелагонија експрес е укинат пред 1 година. Одам на информации, таа таму ми вика укинат е пред 5 месеци. А на телевизорите стои информација дека во 17:10 ќе поаѓа воз за Битола.
И на информации таа уште ми се сили, ме прави будала, не сум знаел ја што сум прашал, врска сум немал.

И онака се најбедно претпријатие во државава, во новава 2016 година им посакувам да се распаднат и засекогаш да престанат да постојат како претпријатие.

Edited by FiLo - 01-Jan-2016 at 17:18
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 752
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #1158 Posted: 01-Jan-2016 at 17:35
Originally posted by FiLo

Крајно разочаран од македонски железници...


Просто да човек не поверува во напишаното, неверојатно до каде се оди човечката неодговорност и непрофесионалност!

Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #1159 Posted: 01-Jan-2016 at 17:40
Затоа на автобуската станица вриеше од луѓе, додека во железничкава немаше ни духови, само 3-ца вработени, таа на информации, и двајца на билетарата.
Да сум отишол половина час порано, односно во 16 часот ке сум фател автобус од 17 часот, вака во 16:30 на автобуската ми вика сега тек во 19 часот имаш автобус.
Како и да е, не отидов, прекасно ќе ми беше за со автобус од 19 часот.

10 возови во денот, врска немаат кој воз сообраќа, кој не.
На прашањето зашто пак стои информација на телевизорите дека ке има воз од 17:10 часот, на тоа добив одговор дека така стоело, немало кој да го преправи.

Edited by FiLo - 01-Jan-2016 at 17:41
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 752
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #1160 Posted: 01-Jan-2016 at 17:56
Originally posted by FiLo

Затоа на автобуската станица вриеше од луѓе, додека во железничкава немаше ни духови, само 3-ца вработени...

Не ми е јасно тогаш која беше потребата од набавка на овие кинески гарнитури, кого ќе превезуваат?

Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5657585960 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.258 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.