Од соседството |
Post Reply | Page <1 3839404142 44> |
Author | ||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #781 Posted: 21-Sep-2009 at 19:56 | |||||
Ево како некој со еден удар две муви тепаат
|
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #782 Posted: 26-Jul-2009 at 18:50 | |||||
За жал да, камо среќа уопште да не се случеше. Извор: А1 |
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #783 Posted: 26-Jul-2009 at 18:24 | |||||
imase pravo vladimir , preska vidov na vesti deka pricinite za nesrekata bilo toj sprejot za zastita od zatopluvanje na sinite
|
||||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #784 Posted: 24-Jul-2009 at 20:23 | |||||
Ух која среќа имаа тие внатре |
||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #785 Posted: 24-Jul-2009 at 19:52 | |||||
Непосредно после нагибниот и катастрофата на помош доага дресина која сулудо се спушта и исто не успева да закочи за среќа нема жрти во и од неа.
Се претпоставува дека за несреќата е дојдено после прскањето на дрвените прагови од пругата со хемикалија за незапалување на истите поради високите температури. Највероватно се створил филм на самата шина така да не било можно кочење |
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #786 Posted: 24-Jul-2009 at 18:06 | |||||
И јас имам впечаток дека Хрватите ја имаат оставено железницата на цедило, барем во споредба со тоа до каде е отидена Хрватска на други полиња, а особено кога ќе се спореди што направија со патната инфраструктура.
Пред некој месец им се сруши и многу важен железнички мост во Загреб! За среќа мислам немаше жртви, но сега железничкиот сообраќај низ Загреб и околината е значително искомпликуван. Владимир знаеш ли до каде се со активностите за изградба на нов мост? |
||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #787 Posted: 24-Jul-2009 at 17:55 | |||||
Ова е ако не се лажам најголема несреќа во регионов после онаа во Црна Гора пред неколку години. Владимир знаеш ли што се причините за ова? Дали Хрватите прерано се исчаламија со нагибни возови пред да си ја оправат инфраструктурата? |
||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #788 Posted: 24-Jul-2009 at 14:21 | |||||
извор: HRT http://www.hrt.hr/index.php?id=48&tx_ttnews[tt_news]=44080&tx_ttnews[backPid]=23&cHash=87ca7f3fc0 |
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #789 Posted: 21-Jul-2009 at 17:53 | |||||
Извор: b92 |
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #790 Posted: 18-Jul-2009 at 19:17 | |||||
site idat napred samo nie nazad vo zeleznicata za zal
|
||||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||||||
pavche
Senior Member Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
Quote Reply #791 Posted: 18-Jul-2009 at 13:47 | |||||
Vladimir, pbanks
Also just to let you know that the direction of corridor VIII and railway line towards Macedonia are also set as a priority with the Modernization of Sofia-Pernik-Radomir railway line. It is set to be completed before 2013 as part of the modernization of the railway line Sofia - Kulata - Greek border. Again the projected speed is 160 km/h and the total value is 100 mil EUR(80 Cohesion Fund and 20 - National co-financing) Before: Design speed: 70/90 km/h Travel Time:1h00 min Electrified: 25 кV/50 Hz After: Design speed:160 km/h Travel Time: 35 min Electrified:25 кV/50 Hz ERTMS/ETCSLevel1 & GSM-RBudget Edited by pavche - 18-Jul-2009 at 14:56 |
||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #792 Posted: 18-Jul-2009 at 13:38 | |||||
Одлично! За жал научна фантастика за Македонија. Како ли само не убедија дека изградба на железница е рамно на изградба на космодром. |
||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #793 Posted: 18-Jul-2009 at 13:30 | |||||
Uauu incredibly.
Thank you pavche, for wonderful show |
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
pavche
Senior Member Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
Quote Reply #794 Posted: 18-Jul-2009 at 13:29 | |||||
Also the modernization and doubling of the Sofia-Vidin railway line on the route of corridor IV is scheduled to commence in 2013 and 320 mil EUR are alocated for the perpouse in the Operative Program Transport (256 - Cohesion Fund, 64 - National co-financing) Schedule.
The modernisation of the railway segment, incorporating the installation of an entirely new line in parallel which is to be up to standard with all European Union rules. Once the overhaul and reconstruction of the Sofia–Vidin line is complete, it will cut travel time to three hours because the train will be able to reach speeds of up to 160 km/h. The section between Vidin and Brusartsi will be shortened by 22km and the train will no longer stop at several small stations, Brusartsi included. Instead, it will stop at Medkovets. Dimovo and Oreshets are two additional stations which will be bypassed by the new line, instead the new line will serve Montana and Botevgrad. A total of 30km of tunnels and 30 km of bridges will be built to serve the line. Hope you liked this short report on your eastern neighbour's railway construction and modernization plans. |
||||||
pavche
Senior Member Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
Quote Reply #795 Posted: 18-Jul-2009 at 12:30 | |||||
Plovdiv-Svilengrad Railway Electrification and Upgrading of Corridors IV and IXThe project encompasses the reconstruction and partial doubling of approximately 150 km of railway track, increasing the Maximum Speed - 160 km/hr for conventional trains and 200 km/hr for tilting trains, construction of a catenary system, traction substations, signaling systems, telecommunications and radio control, as well as structures which will enable the complete doubling of the line in the future. The objectives of the project are:
Financing: Technical Parameters
And some photos of the work on PHASE 1 : More about the project : http://www.plovdivsvilengradrailway.com/en/index.html Another 120 mil. EUR by the Operative Program Transport of the EU are prepared for the modernization of the Plovdiv-Sofia railway tracks for up to 200 km/h speed which will start next year. Huge railway traffic is expected to pass through that direction once the railway tunnel under the Bosphorus is completed. Edited by pavche - 18-Jul-2009 at 12:37 |
||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #796 Posted: 02-Jul-2009 at 22:59 | |||||
Токму 'нормалноста' на земјата ја имав во предвид кога го дадов коментарот. За жал. Точно е дека коридорите се битни, дека Бугарија е членка на ЕУ но и самото користење на фондови на ЕУ е цела наука само по себе и тема на која што ако не се лажам Бугарија скоро падна. Повторно за моја жал. Јасно е дека самиот факт што географски се наоѓаме во Европа гарантира дека дури и по инерција подобро утре во нашите земји ќе има. Дали порано дали подоцна и колку подоцна зависи од самите нас, но тоа секако ќе дојде. Така да немам дилема дека некогаш вакво поврзување ќе се направи но навистина сум скептика за реализација дури и со маргината на каснење која ја даде.
Ние не сме репер за ништо, но кај нас изградбата на пругата кон БГ доцни некои скоро 15 години . Дополнително на балканската бахатост треба да се придодаде сериозноста и цената на овој проект. Не е нешто што туку така се реализира. Сепак мислам дека во нашиот животен век, ќе дочекаме квалитетни врски не само со Софија туку и со Тирана, Белград (и Ниш), Солун и Приштина. Реално патот со воз до овие градови треба да биде од 20на минути до максимум 2-2.5 часа преку сила во зависност каде човек патува. |
||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #797 Posted: 02-Jul-2009 at 22:46 | |||||
Pbanks, generalno se slozuvam so faktot deka rokovite se preambiciozni, samo poradi faktot kako se izveduvaat rabotite na ovie balkanski prostori. Za nekoja uslovno receno normalna zemja, ova ne bi bile preambiciozni rokovi, osobeno koga sredstvata za investicijata se na raspolaganje. Kako i da e mislam deka dokolku pocnat so rabota spored predvidenovo, nekakvo prolongiranje od 1-2 godini nema da pretstavuva ogromen propust. Veke nema da ima vrakjanje nazad, na proektot ke se raboti i zadocnuvanjeto nekako samo vo nasi uslovi bi se opravdalo.
Edna malku sumirana slika za ova gore: Glavna cel, jasno na EU e vo ovoj del na Evropa, brzo i efektivno da se povrze so Turcija. Za srekja, ovaa pruga minuva niz nasiot sosed (nasa srekja koja ja propustame idealno i celosno zasega). Zatoa EU naliva pari, kolku sto se potrebno samo da go zavrsi ova. Ima dva vsusnost glavni koridori koi minuvaat vo Bugarija, a toa se Nish-Sofia-Istanbul, kako i Solun-Sofia-Bukurest/Ungarija via Romania (odnosno Sofia-Ruse-Dunav Most 1 i Sofia-Vidin-Ungarija via Romania). Toa e logicno zatoa sto EU pred se saka da ovozmozi dobro povrzuvanje na zemjite clenki, a potoa nivno povrzuvanje so ne-clenkite (makedonija npr). Koridor X/IV (Nish-Dragoman (granica so Srbija) - Sofia - Plovdiv - Svilengrad (granica so Turcija) - Istanbul. Podelen e vo 3 fazi, od koja 1 faza e vo mnogu naprednata faza i se ocekuva zavrsuvanje vo 2011 godina. FAZA 1: PLOVDIV - SVILENGRAD (TR) vo dolzina od 160 km, koj treba da zavrsi vo 2011. FAZA 2: PLOVDIV - SOFIA vo dolzina od okolu 160 km, bi bil zavrsen do 2014/2015. FAZA 3: SOFIA - DRAGOMAN (SR) vo dolzina od okolu 80 km, po 2015 godina. KORIDOR IV Romania - Vidin - Sofia - Kulata(GR) - Solun. Za zal zasega ima samo eden most preku Dunav, pomegju Romanija i Bugarija, Dunav Most 1 kaj Ruse, preku koj minuva del od zeleznickiot transport megju ovie dve zemji (drugiot, znacitelno ponevazen zeleznicki premin e onoj na kopno, na prugata Varna-Constanca). Kraj bugarskiot grad na Dunav, Vidin, se gradi Dunav Most 2, koj e del od Koridor IV. Znacenjeto na ovoj most ke bide ogromno, fakticki zatoa sto gi povrzuva Grcija, Bugarija i Romanija so Viena via Ungarija (se zemji clenki na EU za razlika od Koridor X). I dodeka karavanot si vrvi, nie spieme, a kucinja ke ne laat em jadat! P.S. Izvinete za latinicava, mi crkna lap topot i sega vo Skopje treba na servis da se nosi |
||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #798 Posted: 02-Jul-2009 at 22:32 | |||||
Еве да се спуштиме на земја
|
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #799 Posted: 02-Jul-2009 at 22:23 | |||||
Роковите се спрема мене преамбициозни, но дефинитивно правец во кој треба да се иде. Софија-Пловдив за 40мин создава реални основи човек да работи во едниот а да живее во другиот град.
|
||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #800 Posted: 02-Jul-2009 at 22:23 | |||||
Europe: High speed to reach southeastern Europe
Countries from southeastern Europe are set to develop a new railroad infrastructure that will allow for high speed trains to cross the region in accordance with EU standards, The Sofia Echo writes. The agreement was signed in 2006 in Athens by transport ministers of all nations involved in the international project - Albania, Macedonia, Greece, Croatia, Turkey, Moldova, Romania, Bosnia and Herzegovina, Montenegro and Serbia - with Bulgaria eventually confirming the treaty in April 2009. Subsequently, respective national governments have gradually ratified parts of the treaty to meet their own local requirements. The document has laid the foundations of co-operation between the countries in southeastern Europe in the sphere of railroad infrastructure and transport and the installation of a modern state of the art railway system, both for passenger and freight transport, which will encompass a total of 16 sections, five of which are to be in Bulgaria: The railroad sections to be developed will span between Sofia, Plovdiv, Stara Zagora, Varna, Bourgas, Gorna Oriahovitsa, Vidin and Rousse. The aim of the new infrastructure is to comply with standards established by the trans-European railway network and the pan-European corridors, Stroitelstvo Gradut has reported. The document envisages improvement of the quality of service, reduction of the duration of travel, and less time spent at border crossing points. Furthermore, the agreement implies that existing networks in southeastern Europe, which are technically advanced enough, will be linked with trans-European corridors, where they are expected to be able to accommodate train speeds of up to 160km/h and by 2020, 220km/h. Turkey, meanwhile, is contemplating the construction of a high speed railroad network to serve the line between Istanbul and the Bulgarian border, a project earmarked to begin construction in 2010. The formulation of a managing committee was established, tasked help co-ordinate, assist and regulate construction work. Bulgaria has been head of the managing committee since December 2008. |
||||||
Post Reply | Page <1 3839404142 44> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |