build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 44>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #581 Posted: 02-Aug-2012 at 17:55
пред да влезе РХ во ЕУ,треба да ги имплементира сите билатерални договори потпишани со трети земји.еден од тие договори е договорот Туѓман-Изедбеговиќ во кој РХ им дава суверинетот на два острови кај Неум, а сега следи ратификацијата,кој до сега формално припаѓаа на РХ, а после ратификацијата на Босна.Болно е кога треба да се отстапи територија на содена држава,и тоа е реалниот ПРОБЛЕМ

Edited by gjoko - 02-Aug-2012 at 17:55
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #582 Posted: 03-Aug-2012 at 09:51
Не верувам дека Хрватска на некаков начин сака да ја уценува БиХ за некакви меѓудржавни спорови што ги имаат во други сфери. Со унгарците немаат никаков проблем, па и покрај тоа сите меѓународни возови кон Будимпешта најверојатно ќе се укинат од наредниот возен ред, а сега сообраќаат дневно барем пет возови.

Мислам дека повторно се работи за случај сличен на Грчките железници, едноставно се немаат потребните пари, а линиите нема од кој начин да се субвенционираат. Хрватска мора да штеди, а дури во 2013 година ќе видиме во какви го**а се влезени од финансиски аспект. Она што треба да не радува е последната информација дека остануваат возовите од 10 часот наутро и 21 часот навечер од Белград за Цирих и од Белград за Вилах. Со ова, Скопје ќе ја оддржи и понатаму железничката врска со Европа, со преседување во Белград. 
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #583 Posted: 12-Sep-2012 at 18:46
Слики од пругата Пловдив - Свиленград - Турска граница. Сликите се правени пред целосното завршување на трасата, затоа Сименс Дезирото е дизел гарнитура, веројатно напонот по онтактната мрежа сеуште не бил пуштен:














Ремнонтни дејности на пругата Пловдив - Бургас, во делот крај Бургас:








"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #584 Posted: 12-Sep-2012 at 18:57
Изградбата на пругата околу Видин, однпосно поврзувањето со Дунав мост 2:














"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #585 Posted: 12-Sep-2012 at 19:03
Започна доставката и тестовите на дел од новите 30 спални вагони, произведени од турската фирма ТJУВАСАШ (TÜVASAŞ). Еве како изгледаат тестовите правени на пругата Пловдив - Свиленград при брзини од 160 километри на час:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GRhGrCrSoBY







Ќе ме извните, но неможев да најдам подобри слики од внатрешноста, затоа еве едни слики од ТВ прилог:







Вагоните внатре се целосно опремени со модерни решенија, а конструктивната брзина им е до 200 километри на час:













Edited by pbanks - 12-Sep-2012 at 21:27
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #586 Posted: 16-Sep-2012 at 11:34
Презентирам ви програмата на Бугариja до 2020 за скоростни пруги. Сите са предвидени за 160/200  км/ч



Пловдив - турската граница - должина от 168 км
Пловдив - Бургас - 291 км
Софиja - Пловдив - 156 км
Софиja - Радомир - 53 км
Софиja - Драгоман - 44 км
София - Видин - 222 км
Вака во 2020 година Бугариja ке има 934 км скоростни пруги, а тоа е 23% от вкупната должина на пругите во земjaва.
Во моментот во изградба са дел от Софиja-Пловдив(Септември-Пловдив), Пловдив-Бургас.


Edited by ink - 16-Sep-2012 at 11:49
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #587 Posted: 19-Sep-2012 at 09:48
Српските железници пуштија во употреба уште две дизел моторни гарнитури во сообраќај, кои овој пат отидоа во Краљево. Паралелно со веќе функционалните две гарнитури во Вршац, во моментов се пристигнати уште седум од вкупно 12 парчиња купени од рускиот производител Метровагонмаш. Во моментов се обучува персоналот, по што најверојатно ќе се распределат во Ниш, Сомбор, Рума и Суботица.

Сепак, уште во првите два-три дена двете нови гарнитури во Краљево биле каменувани од непознати сторители додека сообраќале на патничките возови. Заклучок, откога ќе се укине или намали железничкиот транспорт многу тешко потоа ќе може да се врати во функција како порано.
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #588 Posted: 21-Sep-2012 at 19:35
Originally posted by BOJAN

Српските железници пуштија во употреба уште две дизел моторни гарнитури во сообраќај, кои овој пат отидоа во Краљево. Паралелно со веќе функционалните две гарнитури во Вршац, во моментов се пристигнати уште седум од вкупно 12 парчиња купени од рускиот производител Метровагонмаш. Во моментов се обучува персоналот, по што најверојатно ќе се распределат во Ниш, Сомбор, Рума и Суботица.

Сепак, уште во првите два-три дена двете нови гарнитури во Краљево биле каменувани од непознати сторители додека сообраќале на патничките возови. Заклучок, откога ќе се укине или намали железничкиот транспорт многу тешко потоа ќе може да се врати во функција како порано.

А знае ли се што ке модернизират со заема от Русиja за железниците?
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #589 Posted: 03-Oct-2012 at 15:09
'Željeznice su velika razvojna šansa'

Nitko u Hrvatskoj ne može biti zadovoljan stanjem na željeznici, ali je ona istovremeno velika razvojna šansa, ocijenio je ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić na konferenciji 'Željezničke investicije u jugoistočnoj Europi'.

Za Hrvatsku su, kaže, osobito važni peti i deseti paneuropski željeznički koridor u koje se, kao i u druge pruge, pojačana ulaganja očekuju 2013. i 2014.

Što se tiče domaćih operatera, za dva do tri tjedna najavio je raspisivanje natječaja HŽ Putničkog prijevoza za kupnju 32 elektromotorna i 12 dizelsko-električnih vlakova, dok je za HŽ Cargo u planu pronalazak strateškog partnera.

O najnovijim projektima i budućim natječajima na dvodnevnoj konferenciji Željezničke investicije u jugoistočnoj Europi, čiji je domaćin HŽ Holding, raspravljaju predstavnici regionalnih željeznica i investitora.

Sudionicima se na početku konferencije obratio i generalni direktor Međunarodne željezničke unije Jean-Pierre Loubinoux koji je istaknuo kako željeznica ponovo zauzima ključno mjesto u međunarodnom prometu.

Predsjednik Uprave HŽ Holdinga Rene Valčić kazao je da je za HŽ ključno uključivanje u međunarodne koridore pomoću moderne infrastrukture. Za Hrvatsku je, kako kaže, posebno interesantan skori završetak gradnje željezničkog tunela ispod Bospora koji će pojačati važnost međunarodnih koridora koji prolaze kroz Hrvatsku.

http://www.hrt.hr/index.php?id=vijesti-clanak&tx_ttnews[tt_news]=183746&tx_ttnews[backPid]=866&cHash=4db33ba6fb

23ka.wordpress.com
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #590 Posted: 03-Oct-2012 at 15:12
Е ова е нарачка, а не некакво глумење лудило за 6 мизерни гарнитури! Па уште не отекоа 3 години за нив како да ќе ни купеле спејс шатл со кој ќе ги решиме сите проблеми! Ај сиктер!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #591 Posted: 03-Oct-2012 at 15:27
Od kade sega "32 elektromotorna i 12 dizelsko-električnih vlakova" kupuvaat Hrvatite, neli krizata epten gi "utepa", neli otpustija 20.000 budzetari?
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #592 Posted: 03-Oct-2012 at 15:58
Денко,имаат нова власт и немајќи со што да се пофалат влегуваат во вакви кампањи,свесни како и нашиве дека ова е долгогодишен процес за кој нема веднаш резултат.

тие за да ги вратат кредитите за новите автопати што ги изградија,ги нудат на закуп,едноставно немаат пари за толкави рати,а не за вакви проекти.ќе испадне и кај нив помалку да се купат,на повеќе години и подоцна него најавеното.

а за споредбата со нас,нема сенс за таква споредба.кај нив постојано се купуваа нови гарнитури(нели имаат и нагибни возови),а разликата кај нас е што од времето на Тито и Кенеди(покој им душа) ништо не е купено,па сега нечини.

ова наликува како црногорците кога ја вратиле поклонетата пченка(виц) бидејќи не била `ољуштена`,а тие умирале за ЈАДЕЊЕ

Edited by gjoko - 03-Oct-2012 at 15:59
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #593 Posted: 25-Oct-2012 at 22:00
Rumunija: Privedeno 200 konduktera
Izvor: Beta
Bukurešt -- Rumunska policija privela je oko 200 ljudi zaposlenih na železnici zbog sumnje da su godinama uzimali novac od putnika kojima nisu izdavali karte.

Prema podacima do kojih se došlo u višemesečnoj istrazi, putnici masovno ulaze u vozove bez karte, a potom vožnju plaćaju kondukteru, po nižoj ceni.

Kondukter putniku ne izdaje kartu, novac koji dobije deli sa kontrolorima i njihovim šefovima, a taj lanac doseže sve do Ministarstva saobraćaja.

Procenjuje se da su dnevni gubici rumunske železnice zbog ovakve prakse koja je rasprostranjena u čitavoj zemlji oko 100.000 evra. Prihodi železnice su, prema procenama, umanjeni za oko 40 odsto.

Kontrolom samo u jednom vozu konstatovano je da je od 400 putnika samo 100 imalo voznu kartu.

Policija navodi da će istraga zloupotreba na železnici biti nastavljena u svim županijama.


http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=654886
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #594 Posted: 25-Oct-2012 at 22:35
ме потсетува ова на моите студенски денови
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #595 Posted: 04-Nov-2012 at 23:09

Друштво

Осам сати одисеје


Нови Сад, Ниш – У 3.50 устао сам као робот, у 4.15 часова, по мрклом мраку, већ сам бауљао као Носферату по сабласно пустој новосадској железничкој станици. Нисам тражио жртву којој бих исисао крв. Тражио сам само карту за Ниш. Благајници на шалтер био сам једнако чудан.

– Сигурни сте да хоћете возом? Ово дуго нисам чула... – признала је љубазна жена. Платио сам 388 динара за карту до Београда...

Овако почиње боратовска комедија, овако креће Лала возом за Ниш. Да из престонице северне, равничар стигне у краљевство јужне пруге, потребне су најмање три ствари: да има живце дебеле као конопце, да има одисејевско стрпљење и да буде неурачунљив.

И све то само да би се Новосађанин у вагону некако докотрљао до браће мераклија. Има ли, земљо Србијо, ишта логичније него да два највећа града, после Београда, буду повезана директном возном линијом?

Можда је то једнако финансијски рационално као и тражити нафту испод Калемегдана, или отворити шопинг-мол у Црној Трави, али је ипак тешко разумљиво.

И кондуктер Атила Есеш се насмејао. Улепшах зору рану овом дивном човеку, пошто сам му уручио карту и представио идеју.

– Нисам овако нешто видео ни чуо више од десет година – рекао је Атила у вагону брзог воза Будимпешта–Београд, који је снажним светлима и урлањем сирене разгрнуо мркли мрак и разнео глуву тишину, улазећи у новосадску железничку станицу. Било је тачно 4.35. Само двоје људи је ушло у воз.

Двадесетседмогодишња Милица Здравковић је кренула за Књажевац. Двадесетчетворогодишњи Стеван Тодоровић, носећи под мишком први том Шолоховљевог „Тихог Дона”, пошао је ка Београду.

У купеу као у аутобусу. Између седишта вире се само стопала безимених путника који су полегали по седиштима. Молим Атилу да ме усмери на прави пут, ка југу.

– Пре бомбардовања 1999. године ишли су међународни возови Будимпешта–Истанбул и Будимпешта–Солун, па су Нови Сад и Ниш били директно повезани. Сада је то право лудило. Овај брзи воз из Будимпеште стиже у Београд око шест часова – наводи ме Атила.

Стеван прекида накратко да чита Шолохова. Његова другарица је пробала да крене возом до Ниша, али се онесвестила код Раковице, па су је враћали свести све до Велике Плане. Милица, мршава црнокоса жена, која обожава возове, у Београду ће се ипак укрцати на аутобус, јер би, у случају да до Ниша стигне возом, на аутобус за Књажевац морала да чека бар четири часа.

Неки минут после шест, брзи воз споро улази у Београд. Стали смо на четири станице. Разданило се, полицајци и сиротиња шетају перонима... Благајница на шалтеру у Београду смеје ми се у лице, када јој откривам да сам у улози имагинарног Лале који воли возове и Ниш.

Преда мном су два избора. Да сачекам до 7.15 и укрцам се у путнички воз за Ниш, онај у ком се онесвестила Стеванова другарица или да причекам, убијајући још нешто од живота, све до 7.50, па да се убацим у међународни брзи воз Београд–Скопље.

Богатији за 100 динара бирају другу опцију, плаћајући 884 динара, јер је воз далеко удобнији и има око 11 станица до Ниша, колико избројах раније са Атилом. Ипак, нисам стрина. Бирам опаснију опцију.

Путнички воз чека на перону 9. Два вагона, вероватно старија од шездесетогодишњег седокосог кондуктера, који је везао косу у реп. Један вагон је немачки, један српски, оба су ужасна, док их заједно вуче локомотива хрватске производње, ка заборављеном југу.

Опет испадам чудак док питам машиновођу путничког воза: који је мудрац правио овакав ред вожње. Тада сазнајем праву истину, тада откривам тајну Седмог печата, тада испијам сву мудрост српских железница.

Могао сам, наиме, да у Новом Саду уђем у путнички воз у 6.10, да не устајем, дакле, рано као зомби приправник, али, авај... Тај воз до Београда стаје на око 15 станица, па се некако докотрља у 7.53, свега три минута пошто крене последња опција за Ниш – брзи воз за Скопље!

Машиновођа ме позива у кабину да заједно бројимо на колико ће се станица зауставити путнички воз Београд–Скопље. Избројасмо тричавих 64 стајалишта до Ниша! Не замерите ако смо се негде забројали, али машиновођа ваљда уме да сабира!

Мени се већ замантало, али улазим у гротло. Тискају се радници железнице у српско-немачкој композицији, који одлазе кућама после крвавог сменског рада на шинама, скретницама или у офуцаним купеима. Карту сам платио 784 динара.

Навијачи Звезде и Партизана овековечили су своје паметне мисли по купеима, махом се у стиховима обраћајући мајкама и сестрама друге стране.

– Овај воз стане чим види неку белу кућу – шали се један од машиновођа, кога путнички воз вози кући. Село Ратари, два сата возом од Београда. И тако, већ 15 година, живи црнокоси весељак, следбеник филозофске мисли Екрема Јеврића: „Кућа, посô, посô кућа!”.

Шетам од купеа до купеа, тражећи некога ко путује за Ниш! Само се железничари тужних судбина и с бесплатним картама враћају кући, најдаље до Лапова.

Једна девојка је, ипак, кренула до краја – до града Ниша. Деветнаестогодишња студенткиња журналистике с Мегатренда Јулијана Добрашиновић желела је да окуси атмосферу, да види стварност изблиза, да удахне живот... И да уштеди неку пару.

– Овако је занимљивије – искрена је.

Пошто ми је пут пресео у путничком возу, пресео сам у брзи за Скопље. У Младеновцу сам га чекао 15 минута и доплатио 100 динара, али вреди сваку пару јер до Ниша има десетак станица. Опет композиција с два вагона, опет путници железничари.

Ходници и купеи су далеко удобнији, али је тоалет место које би обишао и нечастиви с гас маском и боцом кисеоника. Брачни пар из Суботице путује ка Нишу, Београђанка путује за Лебане. Заједно седе у првом разреду. После станице у Јагодини, воз изненада успорава, а жена која се укрцала у Раковици, мудро констатује:

– Ако је ово брзи воз, ја сам Јелена Карлеуша!

После осам сати лалинске одисеје кроз моравску долину, коначно крочих на тло Ниша. Искрцах се у 12.30.

Вратио сам се легендарним „Ниш експресом”. Црвени аутобус с црним, затамњеним стаклима, шибао је аутопутем као друмска авет. У Београд сам стигао за два и по сата. И за 1.335 динара.

Александар Апостоловски

Izvor: Politika, http://www.politika.rs/rubrike/Drustvo/Osam-sati-odiseje.sr.html


Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #596 Posted: 07-Nov-2012 at 11:29

Zbog usklađivanja sa standardima srpske železnice novi voz kamenovan 11 puta


BEOGRAD, 5. novembar 2012, (Njuz) – Zbog usklađivanja sa standardima srpske železnice, građani su tokom proteklih mesec i po dana bili primorani da čak 11 puta kamenuju novi ruski voz koji je saobraćao između Kraljeva i Požege, saznaje Njuz.

Ovim povodom oglasila se i Železnica Srbije, ističući nemerljiv doprinos građana u održanju postojećeg stanja železničkog saobraćaja u Srbiji.

- Dugujemo veliku zahvalnost grupi građana koja je od prvog dana uključenja nove garniture u saobraćaj preuzela inicijativu i potrudila se da voz dovede u ono stanje na koje su naši putnici navikli. Reakcija građana je bila potpuno razumljiva kada se u obzir uzme činjenica da je ovo prvi novi voz koji je kupljen za našu železnicu uposlednjih 30 godina i bilo je potpuno očekivano da će on samom svojom pojavom iritirati putnike – stoji u saopštenju Železnice.

U nastavku saopštenja navodi se kako su neodgovorni pojedinci svojim upornim insistiranjem na kupovini novih vozova naneli Železnici Srbije štetu od nekoliko desetina hiljada evra jer su nabavljeni vozovi koji su već povučeni iz saobraćaja zbog „najobičnijeg kamenovanja“.

Železnica Srbije zamolila je građane da se malo više angažuju i kada je u pitanju novi voz koji saobraća na relaciji Kraljevo – Lapovo pošto je on do sada kamenovan samo tri puta i praktično je „kao nov“.

Soko Sokolović



Read more: http://www.njuz.net/zbog-uskladivanjima-sa-standardima-srpske-zeleznice-novi-voz-kamenovan-11-puta/#ixzz2BX0dwAbE
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #597 Posted: 14-Nov-2012 at 13:17
ТЕШКА ЖЕЛЕЗНИЧКА НЕСРЕЌА ВО ЦРНА ГОРА
U železničkoj nesreći kod Mojkovca poginula dva radnika iz Novog Sada, 43 povređenih VIDEO

Tanjug, Beta      | 14. 11. 2012. - 07:09h   10:30h | Komentara: 21
U železničkoj nesreći koja se juče dogodila kod Mojkovca poginuli su radnici novosadske kompanije "Zgop" Ranko Kašiković (53) i Goran Gavrić (55), a 43 osobe su teže i lakše povređene, saopšteno je iz crnogorske policije.



Nesreća se dogodila oko 17:30 časova u mestu Mijatovo kolo, kada je lokalni putnički voz u tunelu naleteo na građevinsku mašinu novosadske firme "Zgop" koja na tom delu izvodi radove na sređivanju pruge.

U trenutku nesreće u vozu koji je saobraćao na relaciji Podgorica-Bijelo Polje bilo je oko 60 putnika, a na pruzi je bilo sedam radnika kompanije "Zgop".

Povređeni putnici i radnici hospitalizovani su u Opštoj bolnici u Bijelom Polju.
Direktor te zdravstvene ustanove Tomislav Jeremić kazao je da su primljena 43 pacijenata, od kojih tri sa teškim povredama. Tri osobe sa težim povredama su na hirurškom odeljenju.

- Ostali, skoro svi, pušteni su kućama - rekao je on.

Tužilaštvo naložilo saslušanje sedam železničara
Tužilaštvo Crne Gore naložilo je danas saslušanje sedam zaposlenih u stanicama Mojkovac i Mijatovo kolo, nakon jučerašnje železničke nesreće u kojoj su poginule dve osobe, a 43 povređene, od kojih tri teško.


Povređene u bjelopoljskoj bolnici obišli su ministri Suada Numanović i Tarzan Milošević. U toku je uviđaj na pruzi, a železnički saobraćaj na pruzi Podgorica-Bijelo Polje do daljnjeg je u prekidu.

Na mesto nesreće krenula je komisija Železničke infrastrukuture kako bi utvrdili kako je došlo do udesa. Direktor Železničke infrastrukture Zarija Franović kazao je de će dalji postupak, po proceduri koja je zakonom predviđena, dati odgovor na pitanje čija je greška uzrok nesreće.

- Žalim što se sve to desilo, naročito zbog izgubljenih života. O greškama ne bih sada govorio, ipak ću to prepustiti organima koji to treba da utvrde - rekao je Franović.

U Železničkom prevozu su rekli da još ne znaju kako se građevinska mašina našla na pruzi.

Nadzornik lokomotiva Miodrag Popović, koji je bio u vozu, izjavio je za Televiziju "Vijesti" da su u tunelu naleteli na mašinu novosadske firme.

- Bio sam u vozu. Pošao je normalno iz Mojkovca i u tunelu smo naleteli na radni voz novosadske firme. Brzina voza je bila oko 50 kilometara na sat. Popadali smo, poskakali, vriska se čula povređenih. Naišao sam na Bošković Gara pomoćnika mašinovođe, koji je bio sav krvav - rekao je Popović.

Na mesto nesreće došao je i predsednik Opštine Mojkovac Dejan Medojević. On je naveo da su u tunel došli pripadnici Službe zaštite i spasavanja, policija i građani koji su mogli da pomognu.

Medojević je potvrdio da su dva radnika poginula i rekao da su, prema njegovom saznanju, njihova tela još zaglavljena između lokomotive i mašine.

On je ukazao da će uviđaj najverovatnije biti urađen sutra, jer je reč o tunelu i nepristupačnom terenu.

Crnogorski predsednik Filip Vujanović obišao je danas povređene u železničkoj nesreći , smeštene u bjelopoljskoj bolnici, navodeći da očekuje da nadležni organi brzo utvrde zbog čega je došlo do udesa.

Vujanović je obišao sedam teže povređenih, koji su smešteni u Opštoj bolnici u Bijelom Polju, pohvalivši tom prilikom adekvatnu reakciju spasilačkih i bolničkih službi povodom železničke nesreće.
Back to Top
batjoro View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-Oct-2012
Location: Плевен
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote batjoro Quote  Post ReplyReply #598 Posted: 20-Dec-2012 at 22:06
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #599 Posted: 20-Dec-2012 at 23:02
Originally posted by batjoro

http://www.youtube.com/watch?v=RFZ1vvxYjqI
Ne postoi stranata
Back to Top
batjoro View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-Oct-2012
Location: Плевен
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote batjoro Quote  Post ReplyReply #600 Posted: 21-Dec-2012 at 14:33
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.164 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.