Од соседството |
Post Reply | Page <1 3334353637 44> |
Author | |
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #681 Posted: 20-Oct-2014 at 17:43 |
Руси ќе ги реконструираат српските пруги на Kоридорот 10
Српски и Руски железници потпишаа нов анекс на договорот за реализациjа на рускиот кредит и тоа за реконструкциjа на три делници на пругите на Коридорот 10, на северот на Србија, а како што најавува директорот на Дирекцијата за инфраструктура на „Српски железници“, Горан Максиќ, работите би можеле да почнат за месец и пол, пренесува Танјуг. Вкупната должина на пругите што ќе бидат реконструирани е околу 65,7 километри. СТанува збор за делниците Рума-Голубинци (17,9), Сопот космајски-Ковачевац(18,4) и Мала Крсна Велика-Плана (29,4) на северниот крак на Коридорот 10, а вредноста на работите е 48,7 милиони евра. На тие пруги ќе бидат вратени проектираните брзини на возовите од 120 километри на час, додека сега возовите на нив се движат со брзина меѓу 30 и 50 километри на час. http://www.porta3.mk/rusi-kje-gi-rekonstruiraat-srpskite-prugi-na-koridorot-10/ |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #682 Posted: 20-Oct-2014 at 18:55 |
Како со кинезите кај нас-кој ги дава парите(кредити) тој и го зема бизнисот
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #683 Posted: 20-Oct-2014 at 20:43 |
Да не заборавиме дека србите купуваат уште 27 ДИЗЕЛ МОТОРНИ ГАРНИТУРИ од русите со кои целосно ќе го променат постоечкиот возен парк на железницата. Ова се вика целосна ренесанса за железничкиот превоз во земјата. Веќе купија дизел и електро моторни гарнитури. Тоа е вистински капитален проект!
|
|
nenad
Senior Member Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 724 |
Quote Reply #684 Posted: 20-Oct-2014 at 21:26 |
да не се затрцувате со пофалби, каква ренесанса, аков капитален проект!!!
џабе нови возови ако не ги реновираат пругите, пругите им се катастрофа, Русите веке им дадоа нови возови уште пред една година, но не се покажаа баш славно. ПОчнаа да им се расипуваат бидејќи не можат да возат со толкава мала брзина од 30-40 км/ч. Освен тоа неколку беа и каменувани, се шпекулира дека тоа е организација на газдите на приватните автобуски превозници. Главната ренењсанса и капитален проект ќе биде тогаш кога ЈП српски железници ќе биде поделено на 3 дела: товарен сообраќај-кој може да биде профитабилен, патнички - кој не сум баш сигурен дека ќе носи пари, но во секој случај треба да се гледа да се приватизира, и претприајтие кое ќе се грижи за пругите и инфраструктурата која треба да биде под државата. Тоа треба да го направат и Македоски железници, но кај нас железницата и нема некое големо значение. |
|
mr bombastic
Senior Member Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
Quote Reply #685 Posted: 21-Oct-2014 at 01:09 |
Друже колку и да им е тапа железницата сепак бројка од околу 50 нови гарнитури (електрични и дизел) со која ќе располагаат претставува ренесанса во вистинска смисла на зборот, за разлика од нас каде што чекаме да ни одобрат кредит со години за набавка на едвај 6 гарнитури (и србите купуваат со кредит, ама тие купуваат за од корен да се смени сликата за возниот парк) кои се навистина премалце ако сакаме нешто осетно да се смени во железницата, и место да издвоиме финансии за набавка на барем уште толку (судејќи по цената по која ги набавуваме кинеските гарнитури) што сметам дека може слободно да си го дозволиме тоа, ние парите ги фрламе на панорамски тркала и такви ствари па се дур е така кај нас железницата ќе нема некое големо значење за жал... |
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #686 Posted: 09-Nov-2014 at 18:43 |
Какви планови имал директорот на ЈЖ во текот на 91 година , интевју дадено за Railway Gazette International. Интересно е да се види колку војните и поделбата на Југославија ја имаат уназадено железницата во екс-ју и каков застој предизвикале тие два фактори. Ден денес во Србија имаат катастрофална железница.
https://www.dropbox.com/s/313ohp2th32vrz1/img211_YUrailways.pdf?dl=0 Edited by daci92 - 09-Nov-2014 at 18:46 |
|
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #687 Posted: 01-Dec-2014 at 00:58 |
Еве неколко слики от изградбата на Пловдив-Свиленград
Станицата во Димитровград Edited by ink - 01-Dec-2014 at 00:59 |
|
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #688 Posted: 22-Dec-2014 at 01:06 |
Еве програмата Транспорт 2014-2020 за Бугариja.
Ставам ja овде,заштото приоритет се дава на пругите. Интересно е дека во сегашната програма се предвидува проектиране на пругата ком Македониja. Може би наjкрупниот проект во железницата ке биде от Саединение до Софиja 740 милиона евра е прогнозирано, заради бушенето на неколко тунели и мостови,кои треба да бидат изградени. |
|
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #689 Posted: 29-Dec-2014 at 00:04 |
Еве един апдеjт по изградбата на пругата мегу Пловдив-Септември.
До обиколницата на Пловдив Мост во село Прослав, вториот сега ке се гради Во Прослав се мотриат столбови за контактната мрежа Во посока Кадиево, влакот се движи по навата пруга, северната пруга е мавната и започнува изградбата на втората. Мостот при село Кадиево. Стариот мост е урнат, гради се на негово место нов за втората линиja. Изградба на шумоизолациони стени Село Тодор Каблешково Еве ja гарата Гарата во Пазарджик |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15040 |
Quote Reply #690 Posted: 29-Dec-2014 at 08:25 |
Добро изгледа железничката станица (гарата) во Пазарџик.
|
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15040 |
Quote Reply #691 Posted: 07-Jan-2015 at 13:36 |
Интересна линија што се нуди на туристи, а ги опфаќа позначајните источно-јужно европско-балкански градови. Се нудат две опции - првата со тргнување од Истанбул, а крајна цел Венеција, додека втората вклучува тргнување од Венеција, а крајната цел е Истанбул. Во меѓувреме, се посетуваат Пловдив, Софија, Солун, Скопје, Белград, Дубровник, Мостар, Сараево, Загреб, Љубљана и Трст.
Првата опција http://www.goldeneagleluxurytrains.com/journeys/balkan-explorer/westbound/ Втората опција http://www.goldeneagleluxurytrains.com/journeys/balkan-explorer/eastbound/ |
|
За сè има вторпат
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #692 Posted: 07-Jan-2015 at 14:12 |
Убаво убаво ,но цените се ....
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #693 Posted: 15-Jan-2015 at 15:37 |
Modernization of railroad Belgrade-Budapest to start in 2015
The feasibility study on the modernization of the railroad Belgrade-Budapest for the speeds up to 200 km/h will be completed by the end of June, and the works will start by the end of 2015 and last for two years, it is pointed in the trilateral plan of cooperation, which was signed in the Serbian Government by the representatives of Serbia, Hungary and China. According to the plan, the works on the railroad should last two years. Serbian Minister of Traffic Zorana Mihajlovic has underlined that it is the most important infrastructural project in this year. According to her, it will enable Serbia to provide the better transport for the merchandise and passengers, and the final decision on the model of financing will be made upon the completion of the feasibility study. The agreement on the modernization of the railroad Belgrade-Budapest was attained by prime ministers of Serbia and china, Aleksnadar Vucic and Li Keqiang, during the recent summit of China and 16 countries of the central and eastern Europe. http://voiceofserbia.org/content/modernization-railroad-belgrade-budapest-start-2015 |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #694 Posted: 15-Jan-2015 at 17:07 |
на Балканов е потребно вакво нешто, а особено за нас е значајно |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #695 Posted: 17-Feb-2015 at 23:34 |
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #696 Posted: 18-Feb-2015 at 00:00 |
која е локацијава?
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #697 Posted: 18-Feb-2015 at 00:07 |
Некаде пред Владичин Хан..
|
|
Daniel1122
Groupie Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
Quote Reply #698 Posted: 18-Feb-2015 at 00:25 |
Добра слика, да бил Кенеди би била уште подобра
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15040 |
Quote Reply #699 Posted: 07-Mar-2015 at 10:00 |
За сè има вторпат
|
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #700 Posted: 07-Mar-2015 at 10:18 |
после ние се жалиме сепак ова е и добар герила маркетинг, она во подобно време да се крене прашина за заборавената транспортна услуга во Хрватска, ено време им крцаа влаковите, сега само оние околу Загреб, тие за Сплит ко и а не постојат, еден нагибен и толку, битно нели и во ЕУ и во отан ги интегрираа |
|
Post Reply | Page <1 3334353637 44> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |