build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Од соседството
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 394041
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #801 Posted: 07-Feb-2019 at 11:02
Да не остане незабележан фактот дека Косово пред Македонија почна со целосна реконструкција на пругата Приштина-Скопје откога успеа да ја заврши изградбата на автопатот Приштина-Скопје.

Македонија уште не започнала со изградба на автопатот, а камоли да размислува за реконструкција на железничката линија кон Блаце.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 5
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #802 Posted: 07-Feb-2019 at 13:37
Тоа е нормално ако се земе во предвид дека нив тоа им е единствена асална врска со светот. Не согледливо им е побитен тој коридор на нив одколку на нас. Секако ние може само бенефит да имаме ако го изградиме од транзит и извос према Косово но приоритетите кај нас и нив не се исти. За нас би рекол коридорот 8 и коридорот 10 се многу поважни.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #803 Posted: 07-Feb-2019 at 16:33
Originally posted by MKDSTRUGA

Тоа е нормално ако се земе во предвид дека нив тоа им е единствена асална врска со светот. Не согледливо им е побитен тој коридор на нив одколку на нас. Секако ние може само бенефит да имаме ако го изградиме од транзит и извос према Косово но приоритетите кај нас и нив не се исти. За нас би рекол коридорот 8 и коридорот 10 се многу поважни.


Ај да речеме дека ова е точно, но како тогаш да го третираме фактот дека обновата на железничкиот Коридор 10, околу 60 километри, е започната во 2009 година и не е завршена до денешен ден. Вчера слушнав дека владата одлучија проектот да заврши до 2021 год! Како да го објасниме овој наш градителски „потфат“ тогаш?

Јас само сакам да кажам дека Косово ќе го заврши она што го почнало, но не и ние. А да не заборавиме дека годинава ќе биде и готова брзата пруга Солун-Атина, а Грците очекуваат од нас експресна линија до Скопје
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9032
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #804 Posted: 08-Feb-2019 at 09:46
Originally posted by BOJAN



Јас само сакам да кажам дека Косово ќе го заврши она што го почнало, но не и ние. А да не заборавиме дека годинава ќе биде и готова брзата пруга Солун-Атина, а Грците очекуваат од нас експресна линија до Скопје


не сум знаел дека се гради ова. колку треба да трае патувањето Солун-Атина?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #805 Posted: 08-Feb-2019 at 09:55
Минатата година беше тестиран и првиот брз воз на пругата меѓу Солун и Атина, а годинава треба да се направат дополнителни тестирања. Во иднина возовите меѓу двата града ќе патуваат за максимум 3 часа и 20 минути, а максималната брзина на движење на возовите меѓу Атина и Солун е 250 километри на час.

Е сега, ако излистате на англиски јазик што се објавени текстовите, они сакаат оваа траса да биде продолжена на север преку Коридорот 10, а Грците всушност не знаат дека ние 10 години не можеме да ја довршиме реконструкцијата на пругата за да постигнеме брзина од 100 километри на час.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #806 Posted: 08-Feb-2019 at 09:59
Еве и линк: http://www.ekathimerini.com/231900/article/ekathimerini/business/trainose-to-unveil-high-speed-silver-arrow-train-at-thessaloniki-fair
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9032
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #807 Posted: 08-Feb-2019 at 10:00
Интересно. Значи Атина може да стане достапна за едно 5-6 часа во иднина. Што не е така лошо време.

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #808 Posted: 08-Feb-2019 at 10:33
Originally posted by pbanks

Интересно. Значи Атина може да стане достапна за едно 5-6 часа во иднина. Што не е така лошо време.


Проблемот е што возот Скопје-Солун патува едно 4 и пол саати. Тоа за жал ние немаме намера да го корегираме. Од грчка страна треба да се модернизира и подигне брзината на движење на возовите, особено во делот веднаш по граничниот премин Евзони. Но, најголем дел од трасата минува низ наша територија.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4460
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #809 Posted: 08-Feb-2019 at 12:24
Originally posted by pbanks

Интересно. Значи Атина може да стане достапна за едно 5-6 часа во иднина. Што не е така лошо време.


Новиот лет на Олимпик/Иџиан е ненормално евтин, и веќе достапен 3х неделно. Атина е достапна за 55-тина минути.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9032
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #810 Posted: 08-Feb-2019 at 15:32
Originally posted by BOJAN

Originally posted by pbanks

Интересно. Значи Атина може да стане достапна за едно 5-6 часа во иднина. Што не е така лошо време.


Проблемот е што возот Скопје-Солун патува едно 4 и пол саати. Тоа за жал ние немаме намера да го корегираме. Од грчка страна треба да се модернизира и подигне брзината на движење на возовите, особено во делот веднаш по граничниот премин Евзони. Но, најголем дел од трасата минува низ наша територија.


зборувам нормално за хипотетичко сценарио каде и ние би ја довеле проектираната брзина како таа во Грција.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9032
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #811 Posted: 08-Feb-2019 at 15:47
Originally posted by гитардемон


Новиот лет на Олимпик/Иџиан е ненормално евтин, и веќе достапен 3х неделно. Атина е достапна за 55-тина минути.


Се е тоа фино, ама одење на аеродром, чекирање, багаж, „сикјурити“, пасошко... и сето тоа повторно во Атина.

Според ова што го кажува Бојан, кога и ние нашиот дел би ги довеле до 150/час, може да зборуваме за 5-6 часа до Атина. Секако тоа е сеуште поспоро од авион, но јасно е кој мод на транспорт е подобар доколку на човек не му се битни тие ~2часа разлика во патувањето. Секако под услов да нема застанување на граница, што не е поврзано со ЕУ/Шенген, постојат многу примери каде пасошката контрола на вакви линии се врши во возот во движење.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1493
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #812 Posted: 22-Feb-2019 at 18:45
Kosovo hires Italy's GCF for railway section upgrade

PRISTINA (Kosovo), February 11 (SeeNews) – Kosovo's railway infrastructure operator Infrakos has signed a contract with Italy's GCF-Generale Costruzioni Ferroviarie for the upgrade of the southern section of rail route 10, from Fushe Kosove to the Macedonian border, the government said.

The construction works on the section must be completed within 24 months, Kosovo prime minister Ramush Haradinaj said in a press release last week, following the signing ceremony.

The upgrade of the section from Fushe Kosove to the border with Macedonia, is part a larger project for the overhaul of a 148 km north-south railway running from Kosovo's border with Serbia to the border with Macedonia with an estimated cost of 210 million euro ($238 million).

The project will be implemented in three phases. It consists of rehabilitation and upgrading works of the following sections: Fushe Kosove – Hani i Elezit, on the border with Macedonia, Fushe Kosove – Mitrovice and Mitrovice – border with Serbia.

The project is supported through loans and grants from the EU, the European Bank for Reconstruction and Development (EBRD) and European Investment Bank (EIB), the statement noted.

The Kosovo rail route 10 project is part of the Western Balkans core railway network, an extension of the Trans-European Transport Networks, which is part of the EU’s wider efforts to promote transport connectivity in the Western Balkans.

https://seenews.com/news/kosovo-hires-italys-gcf-for-railway-section-upgrade-642526#sthash.BEM8DGJL.dpuf

Edited by Staro Skopje - 22-Feb-2019 at 18:47
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 623
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #813 Posted: 16-Apr-2019 at 13:31
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 524
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #814 Posted: 28-Jun-2019 at 13:09
Еве линк на дел на пругата во Бугариja от Пазарджик до Белозем (през градот Пловдив ,каде не е модерницирано се уште) за 160/200 км на час.

видео
Back to Top
marfimk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Feb-2012
Online Status: Offline
Posts: 117
  Quote marfimk Quote  Post ReplyReply #815 Posted: 18-Aug-2019 at 22:41
Многу убаво видео од времето на Југословенските железници - од 1976та, мислам дека до сега не е поставено овде. Се спомнуваат повеќе македонски градови а и изобилува со многу снимки од тогашни локомотиви и вагони:

https://www.youtube.com/watch?v=LHZoCeuHVLc&list=LL9W_qnJhtlTcQhg2V1q-3ig&index=130&t=0s


Edited by marfimk - 18-Aug-2019 at 22:42
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 657
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #816 Posted: 19-Aug-2019 at 08:43
Originally posted by marfimk


Многу убаво видео од времето на Југословенските железници - од 1976та, мислам дека до сега не е поставено овде. Се спомнуваат повеќе македонски градови а и изобилува со многу снимки од тогашни локомотиви и вагони:
https://www.youtube.com/watch?v=LHZoCeuHVLc&list=LL9W_qnJhtlTcQhg2V1q-3ig&index=130&t=0s


Ретко квалитетен видео запис за овие ТЕЕМ Interfrigo композиции од тоа време
кои во минатото секојдневно сообраќале носејќи свежи намирници од Грција и Македонија кон европските држави.

ТЕЕМ композицијата од 08:40 па се до 12:30 е прикажана на наш терен:
од превземањето на композицијата од страна на нашата 661 и влегувањето во Македонија,
преку полнењето на цистерните со вино за Франција,
проаѓање низ Демиркаписката клисура,
скопскиот железнички јазол и заминувањето кон Белград.   
.
Železničko modelarstvo:
Makedonija: http://outmacedonia.blogspot.se
ex-YU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 394041

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.187 seconds.

Copyright ©2007 - 2019  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.