build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Од соседството
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 40>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
anDarko View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 12-Oct-2008
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote anDarko Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Од соседството
    Posted: 17-Dec-2008 at 17:07
малце е вон темава бидејки се однесува на возови на грчки железници, но на следниве линкови се стари слики од грчките возови кои некогаш сообраќале за битола

http://flickr.com/photos/johannes-j-smit/2954774367/

http://flickr.com/photos/johannes-j-smit/2954774361/

http://flickr.com/photos/johannes-j-smit/2954774385/




Edited by anDarko - 17-Dec-2008 at 17:08
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 17-Dec-2008 at 17:40
ke da se epten stariBig%20smile
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 17-Dec-2008 at 18:05
Originally posted by anDarko

малце е вон темава бидејки се однесува на возови на грчки железници, но на следниве линкови се стари слики од грчките возови кои некогаш сообраќале за битола

Имаш, имаат грешка лугето кој го постирале, таква пруга (760 мм) никогаш не идела кон Битола.
Иначе тие се слики од една теснолинејка во „централна грција“ која е туристичка атракција, која за жал ние не ја зачувавме.
Originally posted by Б.Ѓ.Т

ke da se epten stariBig%20smile

Да, стари се но репатирани, и со нив денеска заработуваат пари.


Edited by Vladimir P - 17-Dec-2008 at 18:07
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 21-Feb-2009 at 12:31


Словенските железници
имаат 1200 км железничка мрежа и 8.100 вработени.

На таја мрежа во 2007 имаат пренесено 19 милиони тони. Во последните 6 години, тон по километар има раст од 4,7 % и планиран раст од 6 % до 2011 и 6.3 % до 2015.
Во 2007 имаат транспорт од 16 милиони патници.



Број на возови во денот на пругите во Словенија

Edited by Vladimir P - 21-Feb-2009 at 13:32
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4386
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 21-Feb-2009 at 12:56

Но добро да не заборавиме колку од возовите што сообраќаат овде не се словенски. Би рекол половина, и повеќе. Сакам да кажам транзитираат или се тргнуваат од Словенија но имаат дестинација надвор од Словенија. Кај нас меѓународни има само 2, и тоа на истата линија. Сепак тоа не е оправдување зошто домашниот сообраќај е слаб.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
kire85 View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 21-Feb-2009 at 12:58
Vladimir mozes da gi najdes istive podatoci za ostanatite balkanski zemji? bi bilo super da moze da sporedime da imame predstava kade sme na toj plan.

Jas imav prilika da se vozam so grckite zeleznici pred 2 godini i moram da priznaam deka bev prijatno iznenaden od vozovite so koi raspolagaat grcite. Povekjeto bea 2-3 godini stari top enterier klimatizirani...stvarno epten prijatno so ogled na toa deka vo grcija vo toj period e nad 40 stepeni. Inaku samite vozovi bea koproizvodstvo Bombarider-Siemens, kako sto se niz cela germanija. A i cenite bea edno prijatno iznenaduvanje....solun - kukus (40 km) karta vo eden pravec bese 1€ !!! Povratna od Solun do Volos (~200km) 11€! Samo za sporedba vo germanija na primer kaj sto sum jas od düsseldorf do essen (40km) vo eden pravec e 11€!
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3552
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 21-Feb-2009 at 13:01

ова повеќе се должи на квалитетот на услугата,  брзината, а кај патничкиот и комфорот и цената, па затоа се и овие бројки,  ем цела словенија е максимално инфраструктурно поврзана, а и населението не е сконцентрирано пола во љубљана туку народ има по цела држава.



Edited by beTon - 21-Feb-2009 at 20:45
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 21-Feb-2009 at 13:31
Овде е се објаснето патници, товарен, домашен, меѓународен



Словенија е земав прва поради големината на самата земја,
што од друга страна ништо не значи, има во соседтството многу по големи но и многу по утепани од нас.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11798
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 21-Feb-2009 at 14:08
Originally posted by Vladimir P

Словенските железници имаат 1200 км железничка мрежа и 8.100 вработени.
Колку вработени имаат МЖ транспорт и инфраструктура за потребите на нашите 700km?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 21-Feb-2009 at 14:23
МЖ - Транспорт има 1485 вработени,

МЖ - Инфраструктура немам податоци, можда Марјан ќе ни каже
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 21-Feb-2009 at 19:45
Состојбата на дел од железниците во 2007-2008



RENFE - Шпански железници
SŽ - Словенечки железници
ZSSK - Словачи железници
CFR - Романски железници
PKP - Полски железници
DB AG - Германски железници
MAV - Унгарски железници
FS - Италиански железници
ČD - Чешки железници
SNCB - Белгиски железници
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3155
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 22-Feb-2009 at 02:05
Јас знам дека железници минатата година има превезено околу 1 и пол милион патници, што е за 10-тина пати помалку од словенските железници, при горе-долу иста големина на државите. Јас сум да се воведе правилото од Франција, таму каде што возат возови да не биде дозволен автобуски превоз!
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4386
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 22-Feb-2009 at 15:27
Јас навистина не ги разбирам луѓето. Сите пре се возат со автобус наместо со воз, иако им е двојно посакапа картата. А кога ги прашувам сите зошто не со воз, ами како не страшно е, досадно е, долго е... А најглупавото нешто што сум го чул е: не е комфорно. Од Битола 90% од времето се возови со купиња (ако не се лажам, мене барем ми се нема погодено од другите), и во нив има место колку што во бизнис класа во авион нема. Но сепак, тоа е сето менталитет, кој очигледно треба да се смени. Порадо се возат со автобусите на транскоп кои досега 30-тина пати се имаат запалено (не целосно секако), им има откажано воланот на неколку наврати, имаат автобус со вентилација/дупки во шасијата, и автобуси без греење или клима... Не дека другите компании се поарни. Јас мислам дека не треба да се воведе закон да мора со воз, туку едноставно да се воведе закон да мора да има многу понови и подобри (и поисправни автобуси) и со самото тоа компаниите ќе имаат премногу трошоци и пола линии или ќе бидат откажани, пола компании ќе пропаднат, а тие останатите што ќе останат ќе ги дигнат цените двојно. И тогаш ќе има железнички сообраќај. Јас навистина не сфаќам, возот за Скопје се полни цел во Прилеп и Велес, а на враќање се празни цел во Прилеп. Од Битола само 30-тина души има. Идиоти, нема друг збор.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 25-Feb-2009 at 11:31
Originally posted by Vladimir P

МЖ - Транспорт има 1485 вработени,

МЖ - Инфраструктура немам податоци, можда Марјан ќе ни каже
 
Почитуваниот Владимир Петков ме повикува да се вклучам во дискусијава.
 
Бројот на вработените во ЈП МЖ Инфраструктура - Скопје е приближно ист со бројот на вработените во МЖ Транспорт АД - Скопје, што значи дека имаме по двајца вработени по еден километар отворена пруга, 1400вработени / 700км отворена пруга.
 
Но не е проблемот во тоа!
 
Не можеме да очекуваме кај нас да се подобри работењето во железницата само од себе.
За тоа пред се е потребна долгорочна и краткорочна државна стратегија.
Таква за жал мене не ми е позната.
Убаво е да учиме од нашите соседи и пошироко, но стратегијата треба сами да ја направиме.
Кај нас досега, 30 години наназад, се носеа делумни решенија без системска анализа на работењето на транспортниот пазар. Пазарната економија не познава ништо друго освен добивка или загуба. Трансформацијата на Македонски железници не донесе промена на начинот на работа. Со делумни зафати имаме и делумни успеси.
Никаде во светот железниците не се препуштени сами на себе, без директна државна контрола на работењето. Тоа подразбира стручен и организиран сообраќај со директни државни инвестирања во развој и модернизација на железниците.
Кај нас ние талкаме со промена на пристапот кон решавање на проблемите.
Затоа ни се случува тоа што ни се случува и за тоа секој од нас има одговорност.
 
Поздрав од железничарот по струка и душа.
Back to Top
kire85 View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 395
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 25-Feb-2009 at 16:53
Originally posted by гитардемон

Јас навистина не ги разбирам луѓето. Сите пре се возат со автобус наместо со воз, иако им е двојно посакапа картата. А кога ги прашувам сите зошто не со воз, ами како не страшно е, досадно е, долго е... А најглупавото нешто што сум го чул е: не е комфорно. Од Битола 90% од времето се возови со купиња (ако не се лажам, мене барем ми се нема погодено од другите), и во нив има место колку што во бизнис класа во авион нема. Но сепак, тоа е сето менталитет, кој очигледно треба да се смени. Порадо се возат со автобусите на транскоп кои досега 30-тина пати се имаат запалено (не целосно секако), им има откажано воланот на неколку наврати, имаат автобус со вентилација/дупки во шасијата, и автобуси без греење или клима... Не дека другите компании се поарни. Јас мислам дека не треба да се воведе закон да мора со воз, туку едноставно да се воведе закон да мора да има многу понови и подобри (и поисправни автобуси) и со самото тоа компаниите ќе имаат премногу трошоци и пола линии или ќе бидат откажани, пола компании ќе пропаднат, а тие останатите што ќе останат ќе ги дигнат цените двојно. И тогаш ќе има железнички сообраќај. Јас навистина не сфаќам, возот за Скопје се полни цел во Прилеп и Велес, а на враќање се празни цел во Прилеп. Од Битола само 30-тина души има. Идиоти, нема друг збор.


Abe ne bi rekol deka se idioti, tuku deka i golem del nikogas se nemaat vozeno so asalni vozovi. Covek koj nema oseteno kako e, ne moze tocno da proceni dali e dobro ili loso....ke dojde i kaj nas vreme koga site ke go smenat mislenjeto za zeleznickiot transport.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4386
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 25-Feb-2009 at 18:15
Па да ти кажам право и овие што ги имаме се многу подобри од автобусите кои толку ги претпочитаат. Тоа беше мојата поента, човек кој е скептик и се плаши од јавен транспорт и претпочита да оди со своја кола да речиме од БТ до СК, го сфаќам, има пари, може, па ајде оди. Ама овие ќе платат двојно поскапо да се возат во автобус двојно полош од возот (факт е тоа). Затоа ги нареков идиоти. А тие што не виделе убав воз не ги обвинувам не знаат, ама другите виделе лош автобус а пак се држат до тоа.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
maestro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Aug-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 505
  Quote maestro Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 03-Mar-2009 at 17:18
Originally posted by гитардемон

Јас навистина не ги разбирам луѓето. Сите пре се возат со автобус наместо со воз, иако им е двојно посакапа картата. А кога ги прашувам сите зошто не со воз, ами како не страшно е, досадно е, долго е... А најглупавото нешто што сум го чул е: не е комфорно. Од Битола 90% од времето се возови со купиња (ако не се лажам, мене барем ми се нема погодено од другите), и во нив има место колку што во бизнис класа во авион нема. Но сепак, тоа е сето менталитет, кој очигледно треба да се смени. Порадо се возат со автобусите на транскоп кои досега 30-тина пати се имаат запалено (не целосно секако), им има откажано воланот на неколку наврати, имаат автобус со вентилација/дупки во шасијата, и автобуси без греење или клима... Не дека другите компании се поарни. Јас мислам дека не треба да се воведе закон да мора со воз, туку едноставно да се воведе закон да мора да има многу понови и подобри (и поисправни автобуси) и со самото тоа компаниите ќе имаат премногу трошоци и пола линии или ќе бидат откажани, пола компании ќе пропаднат, а тие останатите што ќе останат ќе ги дигнат цените двојно. И тогаш ќе има железнички сообраќај. Јас навистина не сфаќам, возот за Скопје се полни цел во Прилеп и Велес, а на враќање се празни цел во Прилеп. Од Битола само 30-тина души има. Идиоти, нема друг збор.


Јас дури двапати се имам возено со шинобус од Битола до Скопје.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 03-Mar-2009 at 19:04
Originally posted by maestro

Јас дури двапати се имам возено со шинобус од Битола до Скопје.

Ова не ми е јасно, или стварно многу одамна било тоа, пред да се укинат шинобусите Question
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
maestro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Aug-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 505
  Quote maestro Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 03-Mar-2009 at 19:39
Originally posted by Vladimir P


Originally posted by maestro

Јас дури двапати се имам возено со шинобус од Битола до Скопје.
Ова не ми е јасно, или стварно многу одамна било тоа, пред да се укинат шинобусите Question


Па не знам како се вика точно, ама во буквална смисла возот беше како автобус (не класично со купиња).
Последен пат во тоа се возев во 2006-та.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 03-Mar-2009 at 20:37
Originally posted by maestro

Па не знам како се вика точно, ама во буквална смисла возот беше како автобус (не класично со купиња).
Последен пат во тоа се возев во 2006-та.

Во народот е популарно назван „ШПАНЕЦ“ по тоа дека е шпански производ, иначе има ознака МЖ 712.

И еве ја внатрешноста која стварно е комотна, со доста простор за нозе, свртени седишта за друштво од 4 особи кој можат да комуницираат и најважно можеш да прошеташ и во зорт да дотрчаш до ... Roll%20eyes


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 40>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2017  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.