Од соседството |
Post Reply | Page <1 1112131415 44> |
Author | |
Korsis
Senior Member БАНИРАН Joined: 09-Feb-2010 Location: Бугарија Online Status: Offline Posts: 102 |
Quote Reply #241 Posted: 20-May-2010 at 19:25 |
Сеуште не е сигурно дали инцидентот има врска со шините:
Кражба на кабел е най-вероятната причина за прекъсване на движението между Ихтиман и Костенец 20/05/2010 Ихтиман. Кражба на кабел е най-вероятната причина за прекъсване на движението между Ихтиман и Костенец. Това съобщиха от Национална компания „Железопътна инфраструктура” (НКЖИ). Тази сутрин в 04.15 часа е установено прекъсване на напрежението в контактната мрежа в участъка между Костенец и Ихтиман. В това време в района се намират един товарен влак и бързият влак от Бургас за София. След направената бърза организация от НКЖИ от София тръгват два дизелови локомотива, които са прикачени към товарния и бързия влак. Товарният влак потегля към София в 07.30 часа, а бързият в 08.05 часа и пристига в София с 250 мин. закъснение. Предполагаемата причина за прекъсването на напрежението в контактната мрежа в участъка посегателство върху кабел. Участъкът между Костенец и Ихтиман е изключително кризисен, и е на първо място по посегателства върху съоръжения на железопътната инфраструктура в страната. В момента разследващите органи правят оглед на мястото. В рамките на 48 часа ще бъде изяснена причината за прекъсването на влаковото движение в района. www.rail-news.info |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #242 Posted: 20-May-2010 at 19:27 |
Не се работи за возот Варна - Бургас, туку за ноќниот експрес Бургас - Софија (кој е многу важен, внатре имало повеќе од 200 патници). Ихтиман и Костенец се наоѓаат на линијата помеѓу Софија и Пловдив и незнам од каде дојде Варна и во нашите и во српските медиуми. Како и да е БДЖ одрекува дека има украдено шини и тврди дека проблемот е во контактната мрежа (От БДЖ обаче отрекоха информацията, че причината за спирането не е кражба, а падналата контактна мрежа в участъка Костенец-Ихтиман.). Јас мислам дека навистина се украдени шини и сега НКЖИ (инфраструктурната компанија) бега од одговорност поради очигледно недоволно заштитените од кражби пруги. Вкупно 8 возови биле заглавени оваа ноќ на таа линија. Ноќниот експрес бил подоцна извлечен со дизелова локомотива и со 4 часа закаснување пристигнал во Софија. Ужас...
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Korsis
Senior Member БАНИРАН Joined: 09-Feb-2010 Location: Бугарија Online Status: Offline Posts: 102 |
Quote Reply #243 Posted: 20-May-2010 at 19:31 |
Ако не е имало шини, како се извлечени возовите? Проблемот е бил решен со дизел-локомотиви. |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #244 Posted: 20-May-2010 at 21:15 |
Да разјаснам нешто
- Ако се украдени шини возот би излетал - Ако е украдена контакна мреза, лоповите би биле спржени. Останува дека се украдени теговите за затегање (убави парчиња железо) на контактната мрежа така да паднала-олабавила мрежата а со тоа нема сообраќај. Затоа и е поправена условно брзо, во другите случаи поправката би траела далеку подолго. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #245 Posted: 20-May-2010 at 22:02 |
Плус за крадење на прицврстени шини би требала навистина тешка механизација. Не дека е лесно да се украдат тегови, но шини се сосем друг габарит. Или тоа е само мој впечаток? Уште до крадење на шини и излетување на возови да стигнеме, тоа ни фали.
Оф-топик: Штом толку се крадат метални шахти, што им фали на бетонските? И тие ја вршат истата работа. Не е решение, ама штом се неспособни да ги фатат крадците, нека не ставаат метални шахти на истите места каде што биле украдени. |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #246 Posted: 21-May-2010 at 03:48 |
Владимир ме збуни малку со ова за затегнување на контактната мрежа. Нели кај нас се бетонски тие што висат?
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #247 Posted: 21-May-2010 at 11:14 |
Чисто железо, мерак за набивање килажа во отпадите
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #248 Posted: 21-May-2010 at 22:42 |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #249 Posted: 24-May-2010 at 11:59 |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #250 Posted: 25-May-2010 at 15:20 |
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #251 Posted: 26-May-2010 at 19:40 |
Класичен пример на скороевичко разбирање на демократија, партии се тепат, народ страда. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #252 Posted: 02-Jun-2010 at 12:19 |
Проект за реновирање на Централната железничка станица Софија:
Самата станица, заедно со новиот бизнис и шопинг центар: Внатрешноста: Платформите кон колосеците: Мостот кон колосеците и бизнис центарот: Самите платформи: |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #253 Posted: 02-Jun-2010 at 12:25 |
Дружество на “Дойче бан” взе лиценз за жп превози у нас
Лиценз за железопътни превози на товари на дружеството „ДБ Шенкер Рейл България" ЕООД бе връчен официално в гр. Пирдоп от зам.-министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията Камен Кичев вчера. Това съобщиха от пресслужбата на транспортното министерство. Лицензът дава право на дружеството да извършва железопътни превози на товари на територията на България. За да започне да извършва железопътни превози, „ДБ Шенкер Рейл България" ЕООД сключи договор за достъп до жп инфраструктурата с генералния директор на Национална компания „Железопътна инфраструктура" (НКЖИ). Дружеството „ДБ Шенкер Рейл България" ЕООД е собственост на немската компания DB Mobility Logistics, която от своя страна е част от групата на немските държавни железници Deutsche Bahn. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
VirginAtlantic
Senior Member Joined: 01-Jun-2009 Location: Софиjа Online Status: Offline Posts: 254 |
Quote Reply #254 Posted: 02-Jun-2010 at 22:05 |
Наjголемиот конкурент на државната БДЖ /Бугарски Државни Железници/ моментно е приватната БЖК /Бугарска Железопатна Компаниjа/. Газдите са Романци /доскоро и Белгиjци/. Вероватно от 2011г. ке получи лицензиjа и за превоз на патници - на прво време помегу Букурешт и Варна.
Сега конкуренциjата става оште поголема со идването на 2 нови железнички компании - BD Schenker и Rail Cargo Austria. БДЖ БЖК DB Schenker Rail Cargo Austria |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #255 Posted: 06-Jun-2010 at 19:44 |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #256 Posted: 09-Jun-2010 at 13:40 |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #257 Posted: 09-Jun-2010 at 14:50 |
Хах, нашата железница соопшти дека нема организиран превоз до Солун, барем така стои на сајтот на а1 телевизија... хаос и неорганизираност на железниците, замислете некој да тргне и да си остане во Гевгелија...
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #258 Posted: 01-Jul-2010 at 14:22 |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #259 Posted: 15-Jul-2010 at 10:48 |
EMD JT38CW за косовската железница, произведена од хрватски Гредељ. Знае некој нешто повеќе за оваа набавка (колку се нарачани, по која цена, какви технички карактеристики и слично...)?
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #260 Posted: 15-Jul-2010 at 11:20 |
Во 2008 Грњдељ попиша уговор со Косовски железници вреден 2,5 мил ЕУР за модернизација на една G16 (или попознатата 661 - Кенеди). Зачувано е само постољето а се друго е сменето, т.е. добива нов поекономичен и појак мотор, две управљачници и потполно нов дизајн. Се претпоставува дека ќе има и следна нарачка од уште 5 локомотиви, но ке видиме. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Post Reply | Page <1 1112131415 44> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |