Од соседството |
Post Reply | Page <1 1718192021 44> |
Author | |||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #361 Posted: 16-Apr-2011 at 22:39 | ||
Ова звучи речиси неодоливо... Но што е работата со цените за Балкан Флексипас, кога го изгуглав, добив многу повисоки цени |
|||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #362 Posted: 16-Apr-2011 at 22:48 | ||
Е мој друже Кловер, не е до цените, туку е до годините . 51 евро за пет дена неограничено патување во месецот важи за лица под 26 години, а нели јас сум таква особа, па тоа го пишувам генерално за сите .
За лица над 26 години цените за Балкан Флексипас се нешто поскапи, башка истите никако не треба да се купуваат на интернет, затоа што се поскапи. Благајната на Железничка станица Скопје е вистинското место за купување на оваа картичка. Многу се добри за авантуристички патувања или за мешовит превоз со друго превозно средство. |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #363 Posted: 16-Apr-2011 at 22:56 | ||
И за 26< добивам само некои вакви сајтови со ненормални цени. Што е финтата?
http://www.raileurope.com/rail-tickets-passes/balkan-flexipass/discounts-and-pricing.html |
|||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #364 Posted: 16-Apr-2011 at 23:11 | ||
Ја погледав странава, и има две мани. Најпрво, се нудат овие картички за патување во 1 класа, додека овие од 51 евра се за патување во 2 класа, па се поевтини. Втората работа е дека купувањето на картичките преку интернет е многу поскапо од купувањето на истите на железничка станица. Дури и странците не ги набавуваат на интернет. За споредба со цените на картите, еве ти го линкот на Српските железници: http://www.zeleznicesrbije.com/active/sr-latin/home/glavna_navigacija/putnicki_saobracaj/medjunarodni_saobracaj/cene_prevoza_v01.html |
|||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #365 Posted: 08-May-2011 at 23:36 | ||
Слики од новите возови кои сообраќаат на линиите на приградската железница во Загреб (од vlakovi.com)
Edited by pbanks - 08-May-2011 at 23:36 |
|||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #366 Posted: 09-May-2011 at 00:06 | ||
Proizvođač: Končar KEV i Gredelj
Тоа е предноста на хрвативе, нешто што можеме и ние да го искористиме, како што искористија и босанците. Сигурно е дека ние можеме да добиеме поволна цена за овој воз, кој патем изгледа одлично и барем по надворешниот изглед може да се држи со западноевропските и азиските суперсонични возови. |
|||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #367 Posted: 09-May-2011 at 00:12 | ||
Ама разбира се дека не може по никој критериум да се носи со било кој од западните. Второ ова е типичен комутер воз, класата на Зименс Десиро. Трето воопшто не фаворизирам избор на хрватска компанија пред западните (Зименс, КАФ...), затоа што после истата глупост како со ЛАЗ ќе испадне. Ефтиното секогаш излегува поскапо заради скапото одржување и непостојаниот квалитет. Всушност успешноста на Кончар се виде многу јасно со нивниот трамвај, кој не успеаа да го продадат никаде, иако беше во игра за Стокхолм/Осло(?), Софија и Белград. Инаку како за Загреб бонбона се возовиве, сепак за нив ова е домашен производител, но кога би избирал за Скопје би избрал некој потврден западен производител.
Edited by Andrej_LJ - 09-May-2011 at 00:13 |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #368 Posted: 09-May-2011 at 00:15 | ||
Возов ми изгледа надворешно одлично. Кога би го купувала МЖ сигурно би барала поволности од типот Кончар да отвори сервисна станица во МК, или преку постоечките македонски фирми да се врши дел од изработката, или сервисот, што сепак според мене, би му дал предност пред големите компании кои нема да не шишаат.
|
|||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #369 Posted: 09-May-2011 at 00:55 | ||
Можеби, но сепак цената која може да ни ја даде кончар и цената која сименс би ја понудил би била драстично различна. Особено што Кончар ќе се замара за понудената цена, а сите други само би дале цена по која ние и да нејќеме да купиме они нема многу да се загрижат. Од друга страна продажба на Кончар надвор од Хрватска би придонел уште повеќе за нивна надворешна промоција. Они можеби премногу надеж фрлија во трамваите, кои според мене, освен одвратниот звук, немаат некои замерки за да бидат дел од превозот на градови како Скопје. Од друга страна нас и не ни требаат богзнае какви возови, сепак треба да гледаме на задоволитетелен квалитет со задоволителна цена. Би со согласил со Крале дека они ќе имаат тука интерес да отворат сервисна станица, а и резервните делови би биле далеку поефтини. Иако мојот аватар покажува што сакам јас, сепак со 50-те милионе евра одвоени за железници, може и Кончар, кој што би бил прикладен за нашиве пруги. Греота би било Сименс да се влекачи со 80 км/час. А и иам впечаток дека Кончар не е ЛАЗ. Но да не си фантазираме, ова нашиве абер немаат ни од реновирање, а камоли купување. А како би легнал овој за вожња Скопје-Велес-Битола експресен. За мераци. |
|||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #370 Posted: 09-May-2011 at 00:59 | ||
Railjet na OBB li e?
|
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #371 Posted: 09-May-2011 at 01:19 | ||
Да, да. Си иам зацртано план дека у наредниве две години морам барем еднаш да се возам со него. |
|||
pavche
Senior Member Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
Quote Reply #372 Posted: 15-May-2011 at 20:59 | ||
Kresna Gorge in HD
|
|||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #373 Posted: 25-May-2011 at 09:37 | ||
Извор: Капитал Edited by Danielbtmk - 25-May-2011 at 09:38 |
|||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #374 Posted: 07-Jun-2011 at 19:30 | ||
Ускоро стижу дизел моторни возови од „Метровагонмаша"БЕОГРАД – Железнице Србије ће током ове године добити прве дизел моторне возове за локални саобраћај од фирме „Метровагонмаш” из Русије, од које ће купити 12 таквих возова, изјавио је данас генерални директор Милован Марковић. Средства су обезбеђена захваљујући кредиту Међународне железницке банке „Еурофиме” од 43 милиона швајцарских франака, а на тендер српских железница за набавку дизел-моторних возова јавиле су се четири велике европске компаније: „ЦАФ” из Шпаније, „ЖОС Вруткy” из Словачке. „Метровагонмаш” и „Гредељ” из Хрватске. Гарнитуре поред квалитета и комфора испуњавају све захтеве Међународне железничке уније и директиве у вези са екологијом. Марковић је рекао новинарима на Саобраћајном факултету у Београду, где је одржан округли сто о реструктурирању железница, да се приводи крају и тендер за набавку 22 или 23 електромоторних возова за међуградски и регионални саобраћај. Он је подсетио да ће ти возови бити купљени средствима из кредита Европске банке за обнову и развој од 100 милиона евра по ценама на европском тржишту. „Тај кредит ће бити окончан у наредна три месеца и рок за испоруку тих возова је од 18 до 24 месеца”, навео је Марковић и истакао да ће у наредном периоду у Србију стизати модерни возови који се користе на најбољим железницама у Европи. Танјуг јавува, пренесува Политика:http://www.politika.rs/vesti/najnovije-vesti/Uskoro-stizu-dizel-motorni-vozovi-od-Metrovagonmasa.sr.html |
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #375 Posted: 08-Jun-2011 at 13:07 | ||
Метровагонмаш
|
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #376 Posted: 08-Jun-2011 at 18:57 | ||
Владимир, имам читано неколку репортажи од Метровагонмаш, ова е комплетно новиот погон на овој руски производител за новите типови на метро вагони и дизел моторни возови, додека имаат и стар погон во кој се произведуваат старите модели на метро вагоните.
|
|||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #377 Posted: 15-Jun-2011 at 12:43 | ||
Извор: МТВ |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #378 Posted: 16-Jun-2011 at 14:59 | ||
Еве карта на железничката мрежа во Србија. За двојни колосеци на сите делници и гранки на К10, ќе треба да ги дуплираат пругите: # Ниш - МАКЕДОНИЈА # Ниш - БУГАРИЈА # Белград - Велика Плана (Која е всушност таму главната пруга? Претпоставувам онаа што поминува позападно, но добро би дошла потврда) # Сталаќ - Џунис # Стара Пазова - УНГАРИЈА http://www.bueker.net/trainspotting/maps.php Edited by Cloverstack - 16-Jun-2011 at 15:01 |
|||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #379 Posted: 16-Jun-2011 at 18:42 | ||
Кловер, овие лажги за брзи пруги во Србија се уште од времето на Слободан Милошевиќ, за нас делуваат интересно, но на србин да му кажеш за проектот брзи пруги во Србија ќе ти се испосмее пред лице.
За мене овој проект е далечна, далечна иднина за Србија, барем гледано од оваа перспектива. Србите треба да се среќни доколку во наредните години ја електрифицираат пругата Ниш-Димитровград и го реконструираат целиот Коридор 10 за брзина до 120 километри на час. Двоколосечна пруга би се градела најпрвин на делницата измеѓу Ниш и Белград, на оние делови каде ја нема, тука е најпотребна, а дури потоа следуваат делниците кон Македонија и Унгарија. |
|||
build.mk
Senior Member Joined: 13-May-2010 Online Status: Offline Posts: 216 |
Quote Reply #380 Posted: 16-Jun-2011 at 22:56 | ||
http://www.build.mk/?p=7689 |
|||
Post Reply | Page <1 1718192021 44> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |