build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 44>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #361 Posted: 16-Apr-2011 at 22:39
Originally posted by BOJAN

Да не заборавиме, со картичката Балкан флексипас, која чини 50 - тина евра, може да се патува на целата територија на Турција, се` до Иран, Ерменија и Сирија. Со оваа картичка може да се патува и во возовите со највисок ранг, при што резервацијата на седишта во Турција е бесплатна, а легло во кушет - кола е половина евроNaughty.

Ова звучи речиси неодоливо...  Smile

Но што е работата со цените за Балкан Флексипас, кога го изгуглав, добив многу повисоки цени  Question
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #362 Posted: 16-Apr-2011 at 22:48
Е мој друже Кловер, не е до цените, туку е до годините Laugh Bow. 51 евро за пет дена неограничено патување во месецот важи за лица под 26 години, а нели јас сум таква особа, па тоа го пишувам генерално за сите Naughty.

За лица над 26 години цените за Балкан Флексипас се нешто поскапи, башка истите никако не треба да се купуваат на интернет, затоа што се поскапи. Благајната на Железничка станица Скопје е вистинското место за купување на оваа картичка. Многу се добри за авантуристички патувања или за мешовит превоз со друго превозно средство.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #363 Posted: 16-Apr-2011 at 22:56
И за 26< добивам само некои вакви сајтови со ненормални цени. Што е финтата?

http://www.raileurope.com/rail-tickets-passes/balkan-flexipass/discounts-and-pricing.html
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #364 Posted: 16-Apr-2011 at 23:11
Originally posted by Cloverstack

И за 26< добивам само некои вакви сајтови со ненормални цени. Што е финтата?

http://www.raileurope.com/rail-tickets-passes/balkan-flexipass/discounts-and-pricing.html


Ја погледав странава, и има две мани. Најпрво, се нудат овие картички за патување во 1 класа, додека овие од 51 евра се за патување во 2 класа, па се поевтини. Втората работа е дека купувањето на картичките преку интернет е многу поскапо од купувањето на истите на железничка станица. Дури и странците не ги набавуваат на интернет. За споредба со цените на картите, еве ти го линкот на Српските железници: http://www.zeleznicesrbije.com/active/sr-latin/home/glavna_navigacija/putnicki_saobracaj/medjunarodni_saobracaj/cene_prevoza_v01.html
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #365 Posted: 08-May-2011 at 23:36
Слики од новите возови кои сообраќаат на линиите на приградската железница во Загреб (од vlakovi.com)









Edited by pbanks - 08-May-2011 at 23:36
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #366 Posted: 09-May-2011 at 00:06
Proizvođač: Končar KEV i Gredelj
Тоа е предноста на хрвативе, нешто што можеме и ние да го искористиме, како што искористија и босанците. Сигурно е дека ние можеме да добиеме поволна цена за овој воз, кој патем изгледа одлично и барем по надворешниот изглед може да се држи со западноевропските и азиските суперсонични возови.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #367 Posted: 09-May-2011 at 00:12
Ама разбира се дека не може по никој критериум да се носи со било кој од западните. Второ ова е типичен комутер воз, класата на Зименс Десиро. Трето воопшто не фаворизирам избор на хрватска компанија пред западните (Зименс, КАФ...), затоа што после истата глупост како со ЛАЗ ќе испадне. Ефтиното секогаш излегува поскапо заради скапото одржување и непостојаниот квалитет. Всушност успешноста на Кончар се виде многу јасно со нивниот трамвај, кој не успеаа да го продадат никаде, иако беше во игра за Стокхолм/Осло(?), Софија и Белград. Инаку како за Загреб бонбона се возовиве, сепак за нив ова е домашен производител, но кога би избирал за Скопје би избрал некој потврден западен производител.

Edited by Andrej_LJ - 09-May-2011 at 00:13
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #368 Posted: 09-May-2011 at 00:15
Возов ми изгледа надворешно одлично. Кога би го купувала МЖ сигурно би барала поволности од типот Кончар да отвори сервисна станица во МК, или преку постоечките македонски фирми да се врши дел од изработката, или сервисот, што сепак според мене, би му дал предност пред големите компании кои нема да не шишаат.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #369 Posted: 09-May-2011 at 00:55
Originally posted by Andrej_LJ

Ама разбира се дека не може по никој критериум да се носи со било кој од западните. Второ ова е типичен комутер воз, класата на Зименс Десиро. Трето воопшто не фаворизирам избор на хрватска компанија пред западните (Зименс, КАФ...), затоа што после истата глупост како со ЛАЗ ќе испадне. Ефтиното секогаш излегува поскапо заради скапото одржување и непостојаниот квалитет. Всушност успешноста на Кончар се виде многу јасно со нивниот трамвај, кој не успеаа да го продадат никаде, иако беше во игра за Стокхолм/Осло(?), Софија и Белград. Инаку како за Загреб бонбона се возовиве, сепак за нив ова е домашен производител, но кога би избирал за Скопје би избрал некој потврден западен производител.


Можеби, но сепак цената која може да ни ја даде кончар и цената која сименс би ја понудил би била драстично различна. Особено што Кончар ќе се замара за понудената цена, а сите други само би дале цена по која ние и да нејќеме да купиме они нема многу да се загрижат. Од друга страна продажба на Кончар надвор од Хрватска би придонел уште повеќе за нивна надворешна промоција. Они можеби премногу надеж фрлија во трамваите, кои според мене, освен одвратниот звук, немаат некои замерки за да бидат дел од превозот на градови како Скопје. Од друга страна нас и не ни требаат богзнае какви возови, сепак треба да гледаме на задоволитетелен квалитет со задоволителна цена. Би со согласил со Крале дека они ќе имаат тука интерес да отворат сервисна станица, а и резервните делови би биле далеку поефтини. Иако мојот аватар покажува што сакам јас, сепак со 50-те милионе евра одвоени за железници, може и Кончар, кој што би бил прикладен за нашиве пруги. Греота би било Сименс да се влекачи со 80 км/час. А и иам впечаток дека Кончар не е ЛАЗ. Но да не си фантазираме, ова нашиве абер немаат ни од реновирање, а камоли купување. А како би легнал овој за вожња Скопје-Велес-Битола експресен. За мераци.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #370 Posted: 09-May-2011 at 00:59
Railjet na OBB li e?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #371 Posted: 09-May-2011 at 01:19
Originally posted by Andrej_LJ

Railjet na OBB li e?

Да, да. Си иам зацртано план дека у наредниве две години морам барем еднаш да се возам со него.
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #372 Posted: 15-May-2011 at 20:59
Kresna Gorge in HD


Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #373 Posted: 25-May-2011 at 09:37

Српската Железница станува акционерско друштво

Работната група за изградба на нов оснивачки акт на Железници Србија предложи ова јавно претпријатие да биде преименувано во затворено акционерско друштво, соопштија од Железници.Претседателот на работната група, Славољуб Вукиќевиќ изјави дека Предлог одлуката за измени и дополнувања на оснивачкиот акт на ЈП Железници Србија е упатен во Министерството за инфраструктура и енергетика, за да може Владата да донесе одлука за трансформација.

Предложено е акционерското друштво да го основаат четири зависни друштва на капитал – друштво за управување со јавната железничка инфраструктура, друштво за јавен превоз на патници, друштво за превоз на стока и друштво за управување со недвижнини и друг имот на Железници.

Извор: Капитал


Edited by Danielbtmk - 25-May-2011 at 09:38
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #374 Posted: 07-Jun-2011 at 19:30

Ускоро стижу дизел моторни возови од „Метровагонмаша"

БЕОГРАД – Железнице Србије ће током ове године добити прве дизел моторне возове за локални саобраћај од фирме „Метровагонмаш” из Русије, од које ће купити 12 таквих возова, изјавио је данас генерални директор Милован Марковић.

Средства су обезбеђена захваљујући кредиту Међународне железницке банке „Еурофиме” од 43 милиона швајцарских франака, а на тендер српских железница за набавку дизел-моторних возова јавиле су се четири велике европске компаније: „ЦАФ” из Шпаније, „ЖОС Вруткy” из Словачке. „Метровагонмаш” и „Гредељ” из Хрватске.

Гарнитуре поред квалитета и комфора испуњавају све захтеве Међународне железничке уније и директиве у вези са екологијом.

Марковић је рекао новинарима на Саобраћајном факултету у Београду, где је одржан округли сто о реструктурирању железница, да се приводи крају и тендер за набавку 22 или 23 електромоторних возова за међуградски и регионални саобраћај.

Он је подсетио да ће ти возови бити купљени средствима из кредита Европске банке за обнову и развој од 100 милиона евра по ценама на европском тржишту.

„Тај кредит ће бити окончан у наредна три месеца и рок за испоруку тих возова је од 18 до 24 месеца”, навео је Марковић и истакао да ће у наредном периоду у Србију стизати модерни возови који се користе на најбољим железницама у Европи.


Танјуг јавува, пренесува Политика:http://www.politika.rs/vesti/najnovije-vesti/Uskoro-stizu-dizel-motorni-vozovi-od-Metrovagonmasa.sr.html
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #375 Posted: 08-Jun-2011 at 13:07
Метровагонмаш

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #376 Posted: 08-Jun-2011 at 18:57
Владимир, имам читано неколку репортажи од Метровагонмаш, ова е комплетно новиот погон на овој руски производител за новите типови на метро вагони и дизел моторни возови, додека имаат и стар погон во кој се произведуваат старите модели на метро вагоните.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #377 Posted: 15-Jun-2011 at 12:43

За железничкиот коридор 10 преку Србија потребни се четири милијарди евра

За%20железничкиот%20коридор%2010%20преку%20Србија%20потребни%20се%20четири%20милијарди%20евра
За завршување на железничкиот коридор 10 преку Србија потребно е да се обезбедат околу четири милијарди евра во следните осум години, изјавено е во Белград на отворањето на меѓународната конференција „Инвестиции во железниците во Југоисточна Европа“.
Во сумата се вклучени изградбата на 750 километри железничка линија и трошоците за документација и експроприација.
- Србија веќе започна преговори со Европската инвестициска банка и Европската банка за обнова и развој, изјави српскиот заменик министер за инфраструктура Дејан Ласица, додавајќи дека овие банки даваат најповолни кредити.
Реализирањето на железничкиот коридор 10 преку Србија ќе значи електрифицирана, двонасочна железничка пруга, на која возовите ќе можат да се движат со брзина од 160 километри на час.

Извор: МТВ
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #378 Posted: 16-Jun-2011 at 14:59


Еве карта на железничката мрежа во Србија. За двојни колосеци на сите делници и гранки на К10, ќе треба да ги дуплираат пругите:

# Ниш - МАКЕДОНИЈА
# Ниш - БУГАРИЈА
# Белград - Велика Плана (Која е всушност таму главната пруга? Претпоставувам онаа што поминува позападно, но добро би дошла потврда)
# Сталаќ - Џунис
# Стара Пазова - УНГАРИЈА

http://www.bueker.net/trainspotting/maps.php





Edited by Cloverstack - 16-Jun-2011 at 15:01
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #379 Posted: 16-Jun-2011 at 18:42
Кловер, овие лажги за брзи пруги во Србија се уште од времето на Слободан Милошевиќ, за нас делуваат интересно, но на србин да му кажеш за проектот брзи пруги во Србија ќе ти се испосмее пред лице.

За мене овој проект е далечна, далечна иднина за Србија, барем гледано од оваа перспектива. Србите треба да се среќни доколку во наредните години ја електрифицираат пругата Ниш-Димитровград и го реконструираат целиот Коридор 10 за брзина до 120 километри на час. Двоколосечна пруга би се градела најпрвин на делницата измеѓу Ниш и Белград, на оние делови каде ја нема, тука е најпотребна, а дури потоа следуваат делниците кон Македонија и Унгарија.
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #380 Posted: 16-Jun-2011 at 22:56
Пругата Ваљево – Лозница за пократок Коридор 10


Со потпишувањето на протоколот за реализација на кредитот за Српската железница вреден 800 милиони евра помеѓу Русија и Србија, повторно се отвора шансата за изградба на пругата Ваљево – Лозница како алтернатива за железничко поврзување на земјите од јужен Балкан со Европа. Руските државни железници и ставија на располагање 276 милиони евра на Србија за конечно завршување на овој сегмент од железничката инфраструктура на земјата.

 

 

* дел од завршените 300 метри пруга користена за политичка пропаганда на Слободан Милошевиќ

 


Најголемата предност на железничката линија помеѓу Ваљево и Лозница е формирањето на паралелна траса на железничкиот Коридор 10, при што истата би служела за намалување на сообраќајот на паневропскиот коридор. Значително се намалува и патот за стока и патници помеѓу Босна и Херцеговина, јужните делови на Србија и Македонија, па така БиХ и Македонија ќе се поврзат со пруга што е 190 километри пократка од Коридорот 10.

 

 

*еден од тунелите на пругата Ваљево – Лозница

 

 

Вкупната должина на железничката пруга изнесува 68 километри, а проектот предвидува изградба на 5 железнички станици, 19 тунели во должина од 9.759 метри и 69 мостови во должина од 3.977 метри. Пругата ќе има еден електрифициран колосек долж целата траса, а возовите ќе се движат со максимална брзина од 120 км/ч. Првичните планови предвидуваат на оваа делница годишно да се превезуваат 800.000 патници и 3,5 милиони тони стока.

 

 

*пругата Ваљево – Лозница како алтернатива на Коридор 10

 

 

Според последните информации, почетокот на изградбата на пругата Ваљево – Лозница е најавен за 1 септември оваа година. Руските државни железници инсистираат да се заврши комплетната документација и да се објави тендерот за избор на најповолен понудувач за изградба на пругата. Основен услов за користење на рускиот кредит е руски градежни компании да ја добијат работата за изградба на пругата и руски компании да ја обезбедат потребната опрема за изградба на железничката инфраструктура.

 

 

*затворената железничка станица во градот Лозница

 


Пругата Ваљево – Лозница е започната со градба во 1914 година пред самиот почетокот на Првата светска војна. Двете светски војни и распадот на Југославија беа пречка за конечно завршување на овој проект, за кој во 1975 година е пресметано дека претставува еден од најрентабилните железнички проекти во Европа и дека изградбата на истиот ќе ја исплати целата инвестиција за помалку од 10 години.

 

 

Бојан Блажевски


http://www.build.mk/?p=7689
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.246 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.