build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 40>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
maestro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Aug-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 505
  Quote maestro Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 03-Mar-2009 at 21:34
Originally posted by Vladimir P


Originally posted by maestro

Па не знам како се вика точно, ама во буквална смисла возот беше како автобус (не класично со купиња).
Последен пат во тоа се возев во 2006-та.
Во народот е популарно назван „ШПАНЕЦ“ по тоа дека е шпански производ, иначе има ознака МЖ 712.И еве ја внатрешноста која стварно е комотна, со доста простор за нозе, свртени седишта за друштво од 4 особи кој можат да комуницираат и најважно можеш да прошеташ и во зорт да дотрчаш до ... Roll%20eyes


Е да, вака нешто, само не ми текнува дали се возев во овој, или во некој погнасен.
Интересна е оваа варијанта, мене ми се допаѓа, ама сепак купе си е купе.

Edited by maestro - 03-Mar-2009 at 21:35
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3312
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 04-Mar-2009 at 11:59
Maestro, битно е и во кој од Шпанците си се возел, овој е најтазе реконструираниотBig%20smile!
Мое мислење е дека кога Шпанецот не е преполн со патници е дури и покомотен од класичните гарнитури. Посебно овој на сликава којшто има навистина удобни седишта. Треба да се истакне дека низ Европа ги исфрлаат класичните гарнитури со купеа и секаде воведуваат ваков тип на возови. Е сега, кога е гужва кај Шпанците се јавува гооолем проблем каде да се стави багажот, е тогаш стварно не е пријатно за патување.
Back to Top
BlacK View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 11-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 95
  Quote BlacK Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 04-Mar-2009 at 12:16
Ali tapacirov UBIJA!!!!Kolku e s`mo perverzen    LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL   SuicidePuke


uste kristalni lusteri i Snoop Dog na separe fali!!!!Strasna rabota !?!?!?!


Edited by BlacK - 04-Mar-2009 at 12:20
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4401
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 04-Mar-2009 at 19:57
Да не случајно се користел вагонов за бордел некогаш? Шала на страна, ги надгледува некој кога ги обновуваат возовите или онака најевтиниот тапацир што го нашле го ставиле?

P.S. BlacK, замисли да е и розев однадвор
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BlacK View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 11-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 95
  Quote BlacK Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 04-Mar-2009 at 20:02
Pa nisto poinakvo od roze,da se kompletira dozivljajot Thumbs%20UpLaugh
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 04-Mar-2009 at 23:18
Еве нешто од соседството надоврзано на темата за краш тест
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=550&KW=%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%88&PID=32145#32145

за безбедноста на машиновозачот кој во случајов кој се десил пред некој ден во Словенија удирајќи во камион но имале среќа да побегнат према назад и да се спасат, така да никој не е повреден.




Превземено од http://www.vlaki.info

И нешто пред тоа, каде поново среќно се се завршува




Фото: Дејан Ркман (човекот кој ја направи и репортазата од МК која ја има на форумов)
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 09-Mar-2009 at 19:42
Bez zaustavljanja vozova na granici sa Crnom Gorom

U Vladi Srbije potpisan sporazum o graničnoj kontroli u železničkom saobraćaju između Crne Gore i Srbije. Sve pogranične formalnosti i pregledi obavljaće se bez zaustavljanja vozova...

Srpski i crnogorski resorni ministri Milutin Mrkonjić i Andreja Lompar potpisali su sporazum o graničnoj kontroli u železničkom saobraćaju između Crne Gore i Srbije.
Izjava crnogorskog ministra Andreje Lompara

Po tom sporazumu policija Srbije i Crne Gore imaće pravo da ulazi u teritoriju druge države i da u toku vožnje vozom kontroliše putne isprave, što će u mnogome ubrzati protok robe i putnika.

Sporazum je nastavak dobre saradnje u ubrzanju transporta na graničnim prelazima.

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/13/Ekonomija/48916/Bez+zaustavljanja+vozova+na+granici+sa+Crnom+Gorom.html

Кога и нашиве би се договориле со Србија, би ги смалиле сталните каснења и стоење по граници.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 12-Mar-2009 at 12:49

Sargan 8 Serbia

 
Шарганска 8 Србија
 
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 12-Mar-2009 at 12:58

Shargan 8 Serbia

 
Шарганска 8 Србија
 
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 12-Mar-2009 at 21:17
Dve milijarde evra za železnički koridor

Svetska banka spremna da ponudi Srbiji dve milijarde evra kredita za realizaciju železničkog Koridora 10, najavio ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić. "Moramo biti spremni da ovaj projekat u potpunosti završimo u narednih osam godina", upozorava Mrkonjić....

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/13/Ekonomija/49616/Dve+milijarde+evra+za+%C5%BEelezni%C4%8Dki+koridor.html
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3312
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 14-Mar-2009 at 01:52
Ех, а каде е тука Македонија и железничкиот сообраќај? Се радувам на тоа што Владата сака да гради, ама се прашувам од каде пари за коридорите во услови на финансиска криза? 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 16-Mar-2009 at 00:34
Bosphorus Europa-express

Во понеделник 16-03-2006 во 8:30 од Љублана тргнува за прв пат „Bosphorus Europa-express“ за Истанбул т.е. Halkali.

Веста не би била чудна доколку овој специален воз ќе вози уместо досегашните 64 сати растојанието од 1577 км. ќе го извози за само 37 сати.

Това е договор помеѓу Словенија, Хрватска, Србија, Бугарија и Турција да нема менување на посади и локомотиви и чекање на граници, така да се вози во еде цуг.

Локомотивата на тој воз е повеќе системска ES 64 F4 „Helga" упарена со дизел електрична локомотива ER 20 "Herkules" како резерва и за делод од Ниш до бугарска граница каде пругата не е електрифицирана.


фото од www.railcolor.net


фото Cokla, Словенија

Па се надевам дека вакви соработки ќе се прошират и ние ќе влеземе во некој игри ако нашите јужни соседи почнат да гледаат порационално и економски.

Edited by Vladimir P - 16-Mar-2009 at 00:41
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8843
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 16-Mar-2009 at 12:15
Зарем е можно границите и промената на локомотиви да го дуплираат времето на патување? Eeek2

Во каква состојба се пругите на предложенава траса Владимир? Во однос на максимални брзини?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 16-Mar-2009 at 22:18
Иначе забравив да спомнам дека се работи за теретен воз, што значи дека е по приоритет последен во хиерархија, за разлика од овој каде се усогласени времињата како секој патнички.
Па затоа до сега тој пат од 64 би требало да го помионе за 37 часа, но да видиме !

Тргнувањето од Лублана


Фото: milchy



Во Хрватска не дозволиле да влече туга локомотива па е приклучена нивна локомотива !?


Фото: pikoc89



До сега во Шид закаснил само 3 мин, а во Нов Белград некој минут пред време

Слика од 19:30 во Белград каде е првобитна композиција во србија нема потреба од локална локомотива


Фото: Gruber!!

Најтешкиот дел тек сега доаѓа Ниш - бугарска граница каде на некој делници ќе треба да иде и со 10 - 20 км/час

Ќе го пратииме и понатаму ... Smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 17-Mar-2009 at 01:59
Веста на германска тв

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 18-Mar-2009 at 21:08


Стигна и пред планираното време само за 33 часа

Убава споредбена табела, па проценете сами.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8843
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 18-Mar-2009 at 21:13
Одличен тајминг... интересно е да се види и компарација меѓу чинењето на четирите варијанти. 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 18-Mar-2009 at 21:19
Originally posted by pbanks

Одличен тајминг... интересно е да се види и компарација меѓу чинењето на четирите варијанти. 

Нигдека не налетав на тој податок до сега но сигурно е негде во рангот на бротскиот по цена но далеку побрз и по еко, што е огромен фактор.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 29-Mar-2009 at 23:37
БУГАРСКИ ЖЕЛЕЗНИЦИ, ИНФРАСТРУКТУРА, ВОЗЕН ПАРК И СТАНИЦИ:
Бугарија е земја каде што се пресекуваат 4 меѓународни желензнички коридори и тоа 4 (Солун - Софија - Романија - ...), 8 (... - Македонија - Софија - Бургас), 9 (Александрополис - Стара Загора- Букурешт-...) и 10 (Истамбул-Софија-Белград-...).
Железничката интраструктура се управува од компанијата НКЖИ (Национална Компанија за Железопатна Инфраструктура), во коа се вработени 15 700 лица.



Должината на пругите е околу 4300 км или по 40 км пруга на 1000 кв. км. Електрифицирани се скоро сите главни правци. Со двоен колосек се пругите Софија-Варна, Софија-Бургас, Пловдив-Свиленград и Горна Орјаховица-Русе.

Во земјата постојат 8 главни железнички коридори и тоа:
1. Калотина (СР)-Софија-Пловдив-Свиленград (ТР) со зелено.
2. Софија-Горна Орјаховица-Варна со темно сино.
3. Софија-Карлово-Карнобат-Варна или Подбалканската пруга со жолто.
4. Русе (РО)-Стара Загора-Подоква (ГР) со розево.
5. Софија-Радомир-Кулата (ГР) со црвена.
6. Софија-Ќустендил(МК) со светло сина.
7. Мездра-Видин (РО) со црна.
8. Пловдив-Стара Загора-Бургас со портокалова.



Бугарија е железнички поврзана со сите соседи освен со Македонија. Со Србија на едно место кај Калотина. Со Грција на едно место кај Кулата, со Романија кај Русе и со Турција кај Свиленград. Во градба се линиите кон Романија, кај гр. Видин преку Дунав Мост 2 и со Грција кај Подоква-Александрополис. Ако ја вклучиме и пругата кон Скопје и овие во градба, има вкупно 7 поврзувања.



БУГАРСКИ ДРЖАВНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ:
„Български държавни железници“ ЕАД е главната компанија за вршење на железнички транспорт во земјата со околу 17 800 вработени и централа во Софија. Засега е единствената компанија што нуди патнички превози, додека за делот за превоз на товар интерес пројавиле 4 други приватни фирми кои оперираат во земјата. БДЖ има неколку главни депоа и тоа во Софија, Пловдив, Варна, Русе, Горна Орјаховица, Плевен и Стара Загора.
ПОДВИЖЕН СОСТАВ НА БДЖ (ПАТНИЧКИ):
ДИЗЕЛ-околу 800 дизел локомотиви и 70 дизел шинобуси.
ЕЛЕКТРИЧЕН-405 локомотиви и 170 електрични моторни возови. Најсилните локомотиви во нивниот состав се доставени во почетокот на 90тите от фабриката во Крајова, Романија со моќ од
5400 kW. Има и неколку Сименс локомотиви како и 25 пара (значи 50) воза Сименс Дезиро.

Сименс Дезира-та:





Останати патнички возови:









ПОДВИЖЕН СОСТАВ (ТОВАРЕН И ЛОКОМОТИВИ):










Локомотива на приватната компанија Булмаркет:


Најважниот инфраструктурен проект во областа на железничката област е изградбата, проширување и електрификација на пругата Пловдив-Свиленград (ТР). Изградбата на 2 колосек и електрификацијата чини околу 300 милиони евра и се изведува на должина од 145 км. Треба да се заврши до летото 2009 со што ќе се овозможи сообраќање на возовите до 160км/час.







Други важни проекти се темелната рехабилитација на пругата Софија-Видин, изградбата на мостото кај Видин преку Дунав и поврзувањата со Грција и Романија.

ЖЕЛЕЗНИЧКИ СТАНИЦИ ПО ГРАДОВИ:

СОФИЈА:





Налетав на еден многу интересен проект кој е туку што воведен и се вика Регионален Влак Софија. Ги опфаќа предградијата и градовите кои гравитираат кон Софија како и градовите во соседните региони (Перник, Радомир, Ќустендил, Благоевград, Дупница, Ихтиман, Септември, Мездра...) како и сите софиски железнички станици. За 150 денари е овозможена дневена карта за целата мрежа која изгледа вака:



ВАРНА:







ПЛОВДИВ:





Контролна табла за пругата Софија-Пловдив:



РУСЕ:







Возот Софија-Букурешт-Киев ја поминува границата меѓу Бугарија и Романија на Дунав Мост кај Русе:



ГОРНА ОРЈАХОВИЦА:



ВЕЛИКО ТРНОВО:


СТАРА ЗАГОРА:





ШУМЕН:



ПЕРНИК:



УЖИВАЈТЕ Roll%20eyes

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 29-Mar-2009 at 23:39
БУГАРСКИ ЖЕЛЕЗНИЦИ, ИНФРАСТРУКТУРА, ВОЗЕН ПАРК И СТАНИЦИ:
Бугарија е земја каде што се пресекуваат 4 меѓународни желензнички коридори и тоа 4 (Солун - Софија - Романија - ...), 8 (... - Македонија - Софија - Бургас), 9 (Александрополис - Стара Загора- Букурешт-...) и 10 (Истамбул-Софија-Белград-...).
Железничката интраструктура се управува од компанијата НКЖИ (Национална Компанија за Железопатна Инфраструктура), во коа се вработени 15 700 лица.



Должината на пругите е околу 4300 км или по 40 км пруга на 1000 кв. км. Електрифицирани се скоро сите главни правци. Со двоен колосек се пругите Софија-Варна, Софија-Бургас, Пловдив-Свиленград и Горна Орјаховица-Русе.

Во земјата постојат 8 главни железнички коридори и тоа:
1. Калотина (СР)-Софија-Пловдив-Свиленград (ТР) со зелено.
2. Софија-Горна Орјаховица-Варна со темно сино.
3. Софија-Карлово-Карнобат-Варна или Подбалканската пруга со жолто.
4. Русе (РО)-Стара Загора-Подоква (ГР) со розево.
5. Софија-Радомир-Кулата (ГР) со црвена.
6. Софија-Ќустендил(МК) со светло сина.
7. Мездра-Видин (РО) со црна.
8. Пловдив-Стара Загора-Бургас со портокалова.



Бугарија е железнички поврзана со сите соседи освен со Македонија. Со Србија на едно место кај Калотина. Со Грција на едно место кај Кулата, со Романија кај Русе и со Турција кај Свиленград. Во градба се линиите кон Романија, кај гр. Видин преку Дунав Мост 2 и со Грција кај Подоква-Александрополис. Ако ја вклучиме и пругата кон Скопје и овие во градба, има вкупно 7 поврзувања.



БУГАРСКИ ДРЖАВНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ:
„Български държавни железници“ ЕАД е главната компанија за вршење на железнички транспорт во земјата со околу 17 800 вработени и централа во Софија. Засега е единствената компанија што нуди патнички превози, додека за делот за превоз на товар интерес пројавиле 4 други приватни фирми кои оперираат во земјата. БДЖ има неколку главни депоа и тоа во Софија, Пловдив, Варна, Русе, Горна Орјаховица, Плевен и Стара Загора.
ПОДВИЖЕН СОСТАВ НА БДЖ (ПАТНИЧКИ):
ДИЗЕЛ-околу 800 дизел локомотиви и 70 дизел шинобуси.
ЕЛЕКТРИЧЕН-405 локомотиви и 170 електрични моторни возови. Најсилните локомотиви во нивниот состав се доставени во почетокот на 90тите от фабриката во Крајова, Романија со моќ од
5400 kW. Има и неколку Сименс локомотиви како и 25 пара (значи 50) воза Сименс Дезиро.

Сименс Дезира-та:





Останати патнички возови:









ПОДВИЖЕН СОСТАВ (ТОВАРЕН И ЛОКОМОТИВИ):










Локомотива на приватната компанија Булмаркет:


Најважниот инфраструктурен проект во областа на железничката област е изградбата, проширување и електрификација на пругата Пловдив-Свиленград (ТР). Изградбата на 2 колосек и електрификацијата чини околу 300 милиони евра и се изведува на должина од 145 км. Треба да се заврши до летото 2009 со што ќе се овозможи сообраќање на возовите до 160км/час.







Други важни проекти се темелната рехабилитација на пругата Софија-Видин, изградбата на мостото кај Видин преку Дунав и поврзувањата со Грција и Романија.

ЖЕЛЕЗНИЧКИ СТАНИЦИ ПО ГРАДОВИ:

СОФИЈА:





Налетав на еден многу интересен проект кој е туку што воведен и се вика Регионален Влак Софија. Ги опфаќа предградијата и градовите кои гравитираат кон Софија како и градовите во соседните региони (Перник, Радомир, Ќустендил, Благоевград, Дупница, Ихтиман, Септември, Мездра...) како и сите софиски железнички станици. За 150 денари е овозможена дневена карта за целата мрежа која изгледа вака:



ВАРНА:







ПЛОВДИВ:





Контролна табла за пругата Софија-Пловдив:



РУСЕ:







Возот Софија-Букурешт-Киев ја поминува границата меѓу Бугарија и Романија на Дунав Мост кај Русе:



ГОРНА ОРЈАХОВИЦА:



ВЕЛИКО ТРНОВО:


СТАРА ЗАГОРА:





ШУМЕН:



ПЕРНИК:



УЖИВАЈТЕ Roll%20eyes
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 40>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.188 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.