build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 44>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #461 Posted: 13-Nov-2011 at 12:11


Гара Караджалово:





Гара Јаблково:








"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #462 Posted: 13-Nov-2011 at 12:13












Cheers
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #463 Posted: 13-Nov-2011 at 14:35
Не би можел ништо да дополнам, мислам дека фотографиите кажуваат се` за тоа во која насока се движи Бугарија, Андреј ако имаш повеќе фотографии или информации за новиот мост на Дунав би сакал да ги постираш.
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #464 Posted: 13-Nov-2011 at 17:09
Кога ќе ги погледнам нашиве пруги и станици се бедирам..зошто сите се подобри од нас?

Edited by Macedonicus - 13-Nov-2011 at 17:09
ಠ_ಠ
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #465 Posted: 13-Nov-2011 at 22:59

Не ја преферирам ЕУ нешто претерано многу, ама еве што значи влез во ЕУ. Не дека сами не можеме да си се средиме, но коа си дел од ЕУ, тие ќе те натераат да се средиш, ќе ти пуштат поволни кредити, ќе те натераат да градиш. Е сеа ако имаш корумпирана власт и ниско-растечка економија ќе бидеш као Грција и Италија, али барем народот ќе ужива малку у тие пари.

Слично нешто и од Хрватска, на коридор 10, патен правец Српска граница-Винковци-Славонски Брод. Нагоре накај Загреб уште не е целосно реновирана и брзините се драстично намалени во однос на претходно споменатата делница.



И еден детаљ од станицата во Винковци. Секоја поголема станица е уредно ичистена, средена, со многу информации во неа и што е најважно работат 24 часа и не мора да ви се деси као у Битола или Велес да влезете во чекална и ем да смрзнете, ем има можност и некоја болест да закачите. (интересно али на таква чекална налетавме и во Љубљана и во Мештре (Венеција)).


Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #466 Posted: 14-Nov-2011 at 12:39
Originally posted by Andrej_LJ

Изградбата, удвојувањето, електрификацијата и реконструкција на пругата Пловдив-Свиленград-Турска граница. Дозволената максимална брзина ќе биде 160км/час за обичните и 200 км/час за возовите со наклонети рабови.


Eве и неколко слики од изградбата на новиот железнички мост над река Марица, каj Свиленград, многу близо до границата со Турциjа








Edited by pavche - 14-Nov-2011 at 12:39
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #467 Posted: 14-Nov-2011 at 12:53
Originally posted by BOJAN

... мислам дека фотографиите кажуваат се` за тоа во која насока се движи Бугарија, ...

Originally posted by Macedonicus

... зошто сите се подобри од нас? ...

Не е се така розово гледајќи фотографии. Текстов нешто друго говори.
Bulgarian Railway Syndicates Set for Strike over Massive Layoffs
Business | November 4, 2011, Friday

13 000 Bulgarian railway workers might go on a general strike over the expected layoffs of 2000 of them. Photo by BGNES
Bulgaria's railway workers are most likely going to stage a mass strike, according to syndicate leaders who reacted Friday night to the state-owned railway company BDZ's announcement for massive layoffs.

The trade unions are going to talk to their members over the weekend and come up with an action plan by Monday, announced Friday night the Chair of the Bulgarian Railway Workers' Union at the KNSB (Confederation of Independent Bulgarian Syndicates), Petar Bunev, as cited by Novinite.bg.

The management of the state-owned BDZ Holding announced Friday afternoon it intended to lay off 2 000 workers, and reduce the number of trains in operation by 150 by January 2011.

"There won't be 2000 but more than 3000 layoffs after all 150 trains in question are stopped," Bunev has predicted.

He did say he expected some of the people slated to be laid off will agree to quit because of the carrot and stick methods employed by the government company – i.e. they will be offered 6 monthly wages if they agree, and will be fired without any compensation after 45 days if they refuse.

The syndicates have been demanding a new collective labor contract from the BDZ company, and have risen up against the intended privatization of the only profitable unit of BDZ, BDZ Freight Services.

They had threatened to launch a general strike in October 2011 but decided to call it off over continuing negotiations with the government. Earlier this year, in March, the launch of their general strike got the government to yield to their pressure. However, their victory appears to have been brief and inconclusive, especially against the backdrop of the increasingly worsening situation at the Bulgarian railways.

The deeply indebted Bulgarian State Railways BDZ is going to lay off 2 000 workers and to reduce its daily number of trains servicing the routes in the country by 150, the company management announced earlier on Friday.

The measures are supposed to help stave off the bankruptcy of the hugely troubled state railway company BDZ, declared at a news conference the head of the BDZ Board Vladimir Vladimirov.

"We've got two options. We are either laying off 2 000 employees, or we are going towards bankruptcy, and then all 13 000 employees will lose their jobs," he stated.

In addition to laying off 2 000 anyway impoverished workers, and to shutting down 150 trains, BDZ Holding is also planning to make money by selling some of its assets, and by upping train ticket prices.

Thus, ticket prices along state-subsidized routes will be increased by 9% as of January 1, 2012, and those of "business trains", i.e. the handful of profitable railway routes in Bulgaria – by 15% as December 1, 2011.

"Our major goal is to have the BDZ budget break even in 2012. Our second goal is to set aside more money from our internal resources in order to cover some of our debts to the creditor banks," Vladimirov explained.

"The shutting down of 150 trains doesn't mean shutting down entire railway lines; we will reduced the number of trains in service. No a single railway line will be closed," explained in turn BDZ CEO Yordan Nedev.

In his words, the termination of the 150 trains will save BGN 22 M annually, and about BGN 105 M over the next five years; the funds in question are to be used to cover some of the debts of the ailing state company.

Nedev pointed out as an example the Septemvri-Dobrinishte railway line in Southern Bulgaria, which accumulates an annual loss of BGN 7 M but cannot be shut down because it is the only transportation means available along the respective route.

The BDZ CEO did admit that in the past year the number of BDZ passengers declined by 10% but said it was a matter of analysis to figure out whether the decline was due to the poor service or to other factors.

The railway management is set to "offer" 2 000 BDZ employees to leave in exchange for a payment of six monthly salaries, hoping to be done with the layoffs by January 2012.

BDZ Board Chair Vladimirov added that a quarter of the 2 000 people slated to be laid off are part of the BDZ administration, and the rest come from the repair and maintenance departments.

In 2011 so far, the BDZ management has made BGN 4 M from selling assets and other measures, and some BGN 8 M more are expected from austerity and privatization measures by the end of the year. The management plans to make another BGN 25-30 M in the first six months of 2012.

The BDZ management is firmly intent on privatizing the only profitable department of the company, BDZ Freight Services; they argued Friday that in the past 5 years the freight transport by the railways declined by 50%.

The crisis at the Bulgarian State Railway company BDZ has been worsening as in October 2011 Transport Minister Ivaylo Moskovski declared it to be "technically insolvent."

"BDZ is in a technical bankruptcy, and we are now faced with a huge challenge to take actions that can help heal the company," the Transport Minister declared after Thursday's meeting with syndicate leaders chaired by Prime Minister Boyko Borisov and Finance Minister Simeon Djankov.

Bulgaria's major trade unions continue to threaten an all-out railway strike as little compromise on their demands has been reached with the government.

In addition to the looming general strike, the situation at the Bulgarian railways is worsening on all fronts after earlier in October, Transport Ministry sources revealed that BDZ was about to collapse since German bank KfW demanded back 50 diesel and electric Siemens trains bought by the Bulgarian government after 2003 because the BDZ management had violated the purchase contract and had not paid its installments since 2010.

At the beginning of October, Finance Minister Simeon Djankov revealed the massive debts of the BDZ company total BGN 771 M. Of those, BGN 531 M are debts to financial institutions. This revelation came in the wake of an announcement in September 2011 that for the time being the World Bank has refused to grant the Bulgarian railways an urgently needed loan of BGN 460 M, which was negotiated in December 2010.

Another major issue of dispute on the agenda is the proposed privatization of BDZ Freight Services, which is traditionally more profitable than the passenger services of the state company.

Moskovski vowed to keep up the dialogue and consultations with the syndicates as the privatization procedure for BDZ Freight Services is going on.

The syndicates tend to disagree by stressing they are not convinced that the sale of the freight services department is the only way to raise the badly needed cash for the Bulgarian State Railways.

Raising several hundred million BGN is necessary if BDZ wants to receive a massive, BGN 460 M loan from the World Bank for restructuring and repayment of old debts.

The major grievances of the railway unionists and laborers include the failed negotiations with the government for the signing of a new collective labor contract, the refusal of the World Bank to grant a massive loan for BDZ, and what is said to be measures on part of the government to implement massive layoffs from the railways in the near future.

Since December 2010, when a preliminary loan agreement in the form of a memorandum with the World Bank was signed, the Bulgarian government had been hoping to get a loan of BGN 460 M for BDZ, together with a loan of BGN 160 M for the National Company "Railway Infrastructure", from the World Bank for badly needed reforms.

However, the reform attempts have been countered by the trade unions as they threatened to lead to massive layoffs of the state-employed railway workers (estimated by the unions at as many as 7 000 people).

Thus, in March 2011, the Bulgarian government was forced by an imminent railway strike to back out of some of its reform plans. The following months saw the replacement of the Transport Minister and the BDZ CEO.

The Bulgarian government had planned to grant BDZ a loan of BGN 140 M, counting on receiving back the money from the expected World Bank loan. The rest of the WB credit was to be utilized for covering the railways' mounting debts as the company is said to be nearing bankruptcy even though it has reduced its losses over the past two years.

Unlike BDZ, however, Bulgaria's National Company "Railway Infrastructure" is expected to get its BGN 140 M loan from the World Bank because it is not going to cover old debts with the money but will invest them in new railway network equipment.

http://www.thebulgariannews.com/view_news.php?id=133663
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #468 Posted: 16-Nov-2011 at 20:39
Не знам дали некаде е поставено на форумов, но новите босански Талго гарнитури е предвидено да почнат со сообраќај од 11 декември од Сараево кон Белград, Загреб, Будимпешта и Плоче, барем така говорат последните податоци на соседниве форуми.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #469 Posted: 16-Nov-2011 at 21:48

Некоја погресна вест имас добиено, прочитано.

Талго вагоните се на тестирање во Хрватска по што треба да добијат и употребна дозвола за таму. Следат процедури за Србија ....

Иначе на 11-11-2011 е представен новоуредениот комплекс за прием на гарнитурите или техничко прегледна станица Сушица каде ќе бидат истите сместени. До сега беа расврлени насекаде.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #470 Posted: 21-Nov-2011 at 12:08
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by BOJAN

... мислам дека фотографиите кажуваат се` за тоа во која насока се движи Бугарија, ...

Originally posted by Macedonicus

... зошто сите се подобри од нас? ...

Не е се така розово гледајќи фотографии. Текстов нешто друго говори.
[quote]Bulgarian Railway Syndicates Set for Strike over Massive Layoffs
Business | November 4, 2011, Friday 


Vladimir P
Незнам зошто со ваков голем скептицизам и негативизам ги прифаќаш овие вести. Мислев дека ти ќе бидеш првиот што би ги поздравил овие несомнено огромни чекори напред кои ги прави Бугарија во железничката инфраструктура. Гледам дека многу малку реално знаеш и те интересира за прашањата поврзани со иднината на железниците во Бугарија.
Прво железницата се раководи од страна на две државни но одделни предпријатија-БДЖ која е задолжена за превозот на стоки и патници (МЖ кај нас) и НКЖИ (Национална компания "Железопътна инфраструктура") која е задолжена за железничкиот пат и целата инфраструктура. Директен бенефициент од овој и останатите проекти на железничката инфраструктура е првенствено НКЖИ, а индиректен БДЖ.

Што се однесува до најавените реформи и преструктурирања во БДЖ треба да се разјаснат неколку работи. БДЖ е гигант кој е неефективен, недоволно продуктивен, работи според застарени методи и потреби, не ги задоволува денешните потреби и генерира огромни загуби на државни пари. Со цел подобрување на ситуацијата на овој комунистички мастодонт, како што го нарекуваат во Бугарија, ќе мора да се отсечат нездравите делови и да се преструктуира самото претпријатие, со што подобро ќе ги задоволува денешните потреби на бизнисот и патниците. Успешните реформи во БДЖ се предуслов за добивање на заем од 400 милиона $ од страна на Светската Банка, со кој ќе се платат долговите, ќе се изврши темелна замена и модернизација на превозните средства итн. Понатаму, во периодот 2014-2020 година, од ЕУ се предвидени милјарди евра за железничката инфраструктура, но и за обнова на возниот парк со возови и вагони кои можат да се движат во распонот од 160 до 200 км/час. Мислам дека сите ќе се сложиме дека е подобро да се има мало и здраво претпријатие кое целосно ќе одговара на денешните стандарди и потреби, отколку имањето на гигант, кој вози на нерентабилни линии со стари советски возови и гарнитури. Фактот што синдикатите најавуваат штрајкови при отпуштањето на 2000 рабоотници е очекувано и не треба да не чуди бидејќи процесот за преструктурирање и модернизација е започнат и мора да се случи, доколку Бугарија сака железницата да (о)стане префериран тип на превоз од страна на бизнисот и граѓаните. Тоа што Бугарија се нафаќа на ваква темелна реформа е за поздравување бидејќи таквите реформи се нужност и ги очекуваат сите земји во регионов. Дури и Словенија сеуште не започнала со долгонајавуваната темелна реформа во СЖ, ниту пак се изведуваат инфраструктурни проекти од големината, сложноста и степенот на модернизација, кој моментално се врши во Бугарија.


"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #471 Posted: 21-Nov-2011 at 14:25
Андреј, мислам дека бар кај мене нема таков негативизам.
Најповеќе ме иритира и ме потикна да го постирам овој напис пишувањето на нашите форумаши кој буквално во секоја нишка од било која област го имаат тој негативен став.
... зошто сите се подобри од нас? ...

Незнам зашто тие дефиниции така овлаш се даваат буквално во се, без да се погледа преиспита, и согледа дека секоја земја има свои проблеми и свои карактеристики.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #472 Posted: 23-Nov-2011 at 21:53
Секоја чест за Хрватите, немам што друго да кажам.

TŽV Gredelj izradio novi prototip niskopodnog Dizel-motornog vlaka

Prototip dizel električnog motornog vlaka (DMV) za regionalni promet je trodjelna garnitura sastavljena od dva krajnja motorna vagona s upravljačnicom i jednog srednjeg, također motornog vagona bez upravljačnice. Svi vagoni su oslonjeni na dva okretna postolja, od kojih je jedno pogonsko, a jedno slobodno. Sva pogonska oprema smještena je na krov vagona i u stražnji dio upravljačnice. Na krovove vagona ugrađene su dizelske generatorske grupe s pripadajučim pretvaračima koji napajaju i upravljaju radom pogonskih elektromotora koji se nalaze u pogonskom postolju.

Vlak je opremljen sa 8 dvostrukih vrata širine 1300 mm, te sjedištima primjerenog komfora. U zoni vrata vagona s upravljačnicom ugrađeni su toaletni prostori, od kojih je jedan opremljen za prihvat invalida s kolicima.
Putnički prostori sva tri motorna vagona su međusobno spojeni mjehovima, te čine jedinstveni prostor bez pregradnih stijena. Pod u području mjehova je na visini od 875 mm, a prelazi s jedne na drugu razinu izvedeni su blago zakošenim rampama. Prostor je opremljen dovoljnim brojem vertikalnih i horizontalnih rukohvata za potrebe putnika u stojećem položaju. Sjedala su izvedena kao dvosjedi, osim u djelu prostora namjenjenog smještaju invalida s kolicima, te roditeljima s djecom u kolicima., gdje su ugrađeni jednosjedi i preklopna sjedala.. Dio prostora opremljen je vješalicama za bicikle.

Upravljanje dizelskim motorom obavlja se računalno po algoritmu proizvođača dizel motora sukladno zahtjevima koji dolaze iz središnjeg računala na temelju zahtjeva strojovođe, aktualnih uvjeta vožnje i već ostvarenih parametara vožnje vlaka te trenutnogstanja samog dizelskog agregata. Pogon DMV-a je koncipiran tako da se sastoji iz 3 nezavisne pogonske jedinice. U slučaju kvara jednog pogonskog agregata, on se može isključiti, a DMV može nastaviti vožnju sa smanjenom snagom. Vučom i kočenjem DMV-a upravlja se na jednostavan način, tako da se zahtjevi postavljaju preko iste upravljačke ručice.

Oprema DMV-a smještena je na krovu motornih vagona i u sanducima ispod sjedala u putničkom prostoru, a raspoređena je na način da je omogučen ujednačen osovinski pritisak na sve osovine. Svaki motorni vagon s upravljačnicom s obje vanjske bočne strane upravljačnice ima ugrađenu video kameru za pračenje ulaza i izlaza putnika, a za vrijeme vožnje, i stanje DMV-a izvana. U svim vagonima ugrađene su kamere za unutarnji nadzor.

OSNOVNE KARAKTERISTIKE
Širina kolosijeka: 1435 mm
Raspored osovina: Bo'2'+2'Bo'+2'Bo'
Dužina DMV-a 70100 mm
Visina: do 4280 mm
Broj sjedećih mjesta 209
Broj stajaćih mjesta: 201
Ukupan broj putnika 410
Broj vrata za ulaz putnika: 8
Najveća vučna sila: 125 kN
Najveća brzina: 160 Km/h
Najveća snaga na obodu kotača 1390 kW
Najmanji polumjer zavoja u prometu: 150 m
Najmanji polumjer zavoja: 90 m

Foto: TŽV Gredelj

http://www.vlakovi.com/opsirnije.php?subaction=showfull&id=1322051007&archive=&start_from=&ucat=1&
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #473 Posted: 07-Dec-2011 at 12:15

„Хрватске железнице“ ги продава долговите од Македонија и другите ЈУ републики

http://img.plusinfo.mk/large_pics/2011/12/06/hrvatske%20zeljeznice%201.jpg

Хрватскиот железнички оператор „Хрватска железнице“ реши да ги огласи за продажба побарувањата што ги има од железниците од Македонија, Србија, БиХ и Црна Гора. Станува збор за тешко наплатливи и високо ризични побарувања зашто во прашање се долгови направени во периодот од 1991 до 1995 година.

Нивниот вкупен износ е под 7 милиони евра од кои 2 милиони евра се главница, а останатите 5 милиони евра камати. Долговите се направени од транспорт на стоки и патници.

Претседателот на управата на „ХЖ Путнички Пријевоз,“ Ренато Хумиќ, вели дека и покрај повеќегодишни преговори со железничките претпријатија, кои беа членки на „Југословенските железници,“ не успеале да постигнат задоволувачки договор за наплата на овие побарувања и затоа се одлучиле за нивна продажба. Тој проценува дека долгот ќе биде наплатен минимално, во висината на главнината, што е и еден од предусловите за купување на овие побрарувања.

Матија Араповиќ, директор на компанијта „Прима Солвент“ која се занимава со откуп, наплата и препродажба на долговни побарувања, за порталот seebiz.net вели дека неговата компанија планира да се јави на овој оглас и да ја преземе документацијата за да се процени наплатливоста на побарувањата и за да може да се даде понуда. Сепак, тој вели дека во овој случај станува збор за тешко наплатливи побарувања и високо ризична зделка, зашто од основните податоци се гледа дека се работи за многу стари побарувања.

Извор: +инфо



Edited by Danielbtmk - 07-Dec-2011 at 12:16
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #474 Posted: 12-Dec-2011 at 23:43
Ќога ги начнавме „двокатните возови“ еве еден најсвеж, на компанијата WESTBAHN



Нивната прва траса Wien Westbhf. - Salzburg Hbf. - Wien Westbhf. која ја поминува за 2:52 часа (попат застанувајќи во 5 града)





Нивната страна: https://westbahn.at/en/ каде може да забележите многу поефтини карти од досегашните на таа релација.

Edited by Vladimir P - 12-Dec-2011 at 23:45
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #475 Posted: 02-Jan-2012 at 02:36
Više od hiljadu slovenačkih turista stiže vozom u Beograd
Četvrtak, 29. Decembar 2011.

Povodom proslave novogodišnjih praznika, sutra, 30. 12. 2011. u Beograd stižu dva vanredna voza iz Ljubljane sa slovenačkim turistima koje predvode agencije "Kolegijum" i "Supra travel" iz Ljubljane.
Prvi voz sa gostima iz Slovenije dolazi na glavnu železničku stanicu u 07.18 sati i ima dvanaest vagona sa oko 720 putnika, a drugi, Disco voz sa osam vagona i oko 400 putnika iz Slovenije, pristiže na stanicu u Beograd u 11.25 sati.
Povratak i jedne i druge grupe turista, iz Beograda za Ljubljanu je 2. januara 2012. godine, u 12.15 i u 12.43 časova.

http://www.zeleznicesrbije.com/system/sr-latin/home/newsplus/viewsingle/_params/newsplus_news_id/32913.html
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #476 Posted: 07-Jan-2012 at 15:22
Еве едно видео снимено од машиновозачката позиција (пруга Белград - Бар ; делница Златибор - Прибој)

Голема штета што нема ниту едно вакво од Македонија  
Дефинитивно има прекрасни глетки и по нашите пруги!




Edited by Cloverstack - 07-Jan-2012 at 15:22
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 753
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #477 Posted: 07-Jan-2012 at 16:45
Sekoja cest na Dusko za ovaj videozapis a i za ostanatite video i foto snimki koi gi ima napraveno.
 
I nie imame slicna trasa, onaa kon Kicevo samo nemame nekoj zainteresiran masinovozac
da napravi slicno video.


Edited by mon - 07-Jan-2012 at 16:45
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #478 Posted: 08-Jan-2012 at 15:13
Dodeka ne gi kosristev cesto bugarskite zeleznici,mislev deka se podobri vo smisla na tocnost,no mozam slobodno da kazam ako ne sekoj vtor sekoj tret voz zakasnuva.
eve eden od poekstremnite slucai 5,5 sati

build.mk, гради форумска историја
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #479 Posted: 09-Jan-2012 at 13:38
Originally posted by ovaj_stariov

Dodeka ne gi kosristev cesto bugarskite zeleznici,mislev deka se podobri vo smisla na tocnost,no mozam slobodno da kazam ako ne sekoj vtor sekoj tret voz zakasnuva.
eve eden od poekstremnite slucai 5,5 sati


Ваквите закаснуваниja от окоро 200-300 минути са предимно на мегународните возови и ако се случва и внатрешните да имат вакво каснене.
Како цело са точни или каснат со 10-15 мин. При сериозни проблеми може да каснат и повеке.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #480 Posted: 11-Jan-2012 at 00:34
Првата нова дизелмоторна гарнитура стартува со работа во Србија со воспоставување на нормален железнички сообраќај помеѓу Белград и Вршац, каде до сега сообраќаше единствено возот Белград-Букурешт-Белград.

Ruski voz ponos Vršca

VRŠAC - Vršačka železnička stanica uskoro će imati više vozova, pa samim tim i više polazaka, tako da će do kraja meseca biti uvedena dodatna dva polaska za Pančevo i Beograd.
Putnike će prevoziti novi ruski voz, koji je u oktobru prošle godine već bio na probnoj vožnji na tim linijama.

http://www.rtv.rs/sr_lat/vojvodina/vrsac/ruski-voz-ponos-vrsca_293923.html
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.213 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.