Од соседството |
Post Reply | Page <1 2627282930 44> |
Author | |
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 754 |
Quote Reply #541 Posted: 16-Apr-2012 at 16:22 |
Da ne se razbereme pogresno Gjole, voopsto nesakam da go stavam
na vaga kvalitetot na proizvodite. Poentata mi bese deka vo ovoj slucaj rusite nemaat nisto so kvarot. Sigurno germancite ce ispitaat zosto doslo do problem so menuvacot zaradi prevzemanje merki istiot da ne se povtori vo idnina. |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #542 Posted: 16-Apr-2012 at 16:47 |
во право си Мон,во мене е проблемот, кажав јас имам предрасуди кон источната технологија и на вакви случаеви едноставно ми се блокира мозокот,нормално кон тоа дека русите се криви.
да беа `кенеди` локомотивите руски,гарант немаше еден штраф да постои од нив.овие вака така со поправки некако возат веќе 50 години |
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #543 Posted: 17-Apr-2012 at 00:50 |
Во меѓувреме, најверојатно замена за рускиот ДМВ стариот добар шинобус на линијата Вршац - Београд Дунав.Малку ми избега
|
|
vladegf
Senior Member Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 637 |
Quote Reply #544 Posted: 17-Apr-2012 at 07:19 |
незнам зашто мешаме баби и жаби? Што има врска автомобилската индустрија со железничката? Ако гледаме така русите прават патнички авиони , космонаутски ракети, сателити, и сл работи што геманците и незнам баш колку го имаат тоа направено.BTW лада кошта 5000е, а мерцедес 50000е што сакате повеке кога не се ни споредува.
Edited by vladegf - 17-Apr-2012 at 07:19 |
|
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #545 Posted: 17-Apr-2012 at 09:58 |
Главната одлика на германците и нивнот производство е дека кога нешт че се забележи дека е фалично обично германците внесуваат многу труд да навреме да се смени се и да се поправат дефектите за да не настанат дополнители проблеми и воедно че соберат искуство за како треба да го адаптираат нивниот производ.
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #546 Posted: 17-Apr-2012 at 10:50 |
Тоа е главната одлика на секоја компанија која работи во услови на пазарна економија. Дел од руските се имаат прилагодено кон тие услови, претежно извозните, ама добар дел уште си тера по старо. Интересен е шинобусов инаку. |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #547 Posted: 17-Apr-2012 at 12:15 |
по еден сегмент се согледува целата слика за една индустрија.сигурно германците ќе се зафатат одма кон решавање на еден технички проблем штом се детектира,за разлика од русите.
патем кога веќе збориме за Лада Нива за информација дека све што е на нејзе е италијанска технологија од 60-тите.извади мењач од Застава 1300(тристач) и слободно ставиго на ладата,нема разлика ни во штрафови ни во ништо.исто е и спо помошен волан,мотор од 124 и ред други работи.го кажувам ова како споредба на оваа технологија со таа што е сега во германија на пример кај Ауди и сл. можеби се јавило фабричка грешка кај мењачите од ерманија,но сигурно ќе го најдат проблемот и во поновата серија на мењачи ќе го отклонат,за разлика од русите кои ќе тераат по старо со изрека слична на нашата:терај бе,арно е ,што му фали |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #548 Posted: 17-Apr-2012 at 18:14 |
добро луѓе, зошто се водите според национални предрасуди, квалитетот нема голема врска со земјата... општо познато е дека истокот прави повеќе на број, а помалку на квалитет, а западот обратно, но затоа ако се расипе нешто руско, само мавни го со чекан и ќе се поправи, а ако се расипе нешто од запад (што е ретко) носи со себе големи трошоци и повеќе труд... тоа мислам дека е единствената разлика
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #549 Posted: 17-Apr-2012 at 18:41 |
Се согласувам. А еве и пример за тоа што го спомна: |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #550 Posted: 17-Apr-2012 at 20:35 |
па јас бев искрен дека имам предрасуди и тоа големи кон сите источноевропски производи-што да праам
|
|
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #551 Posted: 19-Apr-2012 at 20:46 |
От видеото подоле ке можете да видите проектите за изградба на пругите во наредниот програмен период во Бугариja,а и плановите за реконструкциja во иднина.
Интересното е да се види,дека предвидената скорост от Радомир до Гуешево ке е 160/200 км/h http://money.bg/interview/id_1754175624/%D0%91%D0%B5%D0%B7_%D0%96%D0%9F_%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BB%D0%B8_%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5_%D1%89%D0%B5_%D0%BD%D0%B8_%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D1%82 |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #552 Posted: 21-Apr-2012 at 11:26 |
Железнички коридор Европа-Азија/ Сегмент Пловдив - Капитан Андреево - Турција:
После ДИмитровград: Спирка Хан Крум: Продолжуваме кон Свиленград: Станицата Јаблково, каде се разминува со дизелниот состав на Сименс Десиро: Сликите се дело на членот Rexcos || www.bgrail.eu Edited by Andrej_LJ - 21-Apr-2012 at 11:27 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #553 Posted: 24-Apr-2012 at 11:07 |
Станица Сталево: Станица Скобелево: Станоца Караджалово: |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #554 Posted: 24-Apr-2012 at 11:09 |
Станица гр. Првомај:
Станица Катуница: |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Delyno
Newbiе Joined: 15-Mar-2012 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #555 Posted: 24-Apr-2012 at 11:35 |
Тоа по 5 години во ЕУ, замислете сега по уште 5.
|
|
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #556 Posted: 24-Apr-2012 at 11:44 |
Сега фалат само нови состави на железницата по тоja правец, кои да можат да се движат 160/200 км/ч.
|
|
xnx
Senior Member Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
Quote Reply #557 Posted: 24-Apr-2012 at 11:49 |
mislam deka ne e tolku do EU kolku sto e do razumno trosenje na parite. so tie krediti sto gi zemame mozevme istoto da go napravime
|
|
Delyno
Newbiе Joined: 15-Mar-2012 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #558 Posted: 24-Apr-2012 at 11:56 |
И ти си во право, ама едно е да враќаш кредит, друго е да имаш 80% бесплатно
|
|
xnx
Senior Member Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
Quote Reply #559 Posted: 24-Apr-2012 at 12:00 |
da, ama polesno e da vratis kredit ako napravis nesto produktivno otkolku spomenici i ringispili
|
|
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #560 Posted: 24-Apr-2012 at 12:03 |
Кога семиш кредит, никоj не те есапи како ке го трошиш, а со фондовите - работата седи малце поразлично. |
|
Post Reply | Page <1 2627282930 44> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |