build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 44>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #561 Posted: 24-Apr-2012 at 12:05
Originally posted by Delyno

И ти си во право, ама едно е да враќаш кредит, друго е да имаш 80% бесплатно

Абе реално нема безплатно,заштото сека година плакjaш за членска вноска и от тиja пари одат за фондови.
Back to Top
Delyno View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Mar-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Delyno Quote  Post ReplyReply #562 Posted: 24-Apr-2012 at 12:06
Originally posted by ink


Originally posted by Delyno

И ти си во право, ама едно е да враќаш кредит, друго е да имаш 80% бесплатно
Абе реално нема безплатно,заштото сека година плакjaш за членска вноска и от тиja пари одат за фондови.


Е сигурно посиромашните земји добиваат повеќе отколку даваат, барем поради Кохезивниот фонд.

Edited by Delyno - 24-Apr-2012 at 12:08
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #563 Posted: 24-Apr-2012 at 12:08
Редовно на форумов (и во Македонија) се појавува една огромна грешка во мислењето. Сите имаат впечаток дека парите што доаѓаат од ЕУ се подарени а не со многу пот спечелени, односно извојувани.
Прво еден проект да добие ЕУ финансирање треба многу потемелно да се направи за да се докаже неговата исплатливост, отколку доколку се аплицира за кредитно финансирање. За да се аплицира пред ЕУ со еден завршен проект треба да се направат десетици сложни под-проекти кој потоа се интегрираат во финалниот апликативен проект. Тоа е затоа што средствата од ЕУ се неповратни, а кредитите имаат камати и треба да се отплатат еднаш во иднината. Така на кредиторот му е сеедно дали еден проект има реална основа и дали ќе успее (односно товарот за одговорно однесување паѓа на државата, која сама мора да одлучи и оцени кој проекти се навистина перспективни и исплатливи). На ЕУ не и е сеедно дали проектот е оправдан, затоа што парите се даваат целенасочено по проучување на многу критериуми.
Значи многу потешко и покомплицирано е да се започне еден проект кој  е со ЕУ финансирање, отколку со задолжување кај кредитор.
Втора многу важна работа е што Бугарија како и секоја друга членка на ЕУ самата внесува средства во заедничкиот буџет на ЕУ, не само добива. Како неразвиена земја, нејзиниот удел е релатвно мал. Но, повторно тежината паѓа на националната влада- така до пред некоја година имавме апсурдна ситуација во која Бугарија беше нето донор, односно повеќе внесуваше во буџетот на ЕУ отколку што од истиот влечеше. Кога дојде Бојко на власт, ситуацијата драстично се смени и десетици големи ЕУ проекти почнаа со интензивна реализација. Со тоа Бугарија сега е земја нето-искористувач на средства од ЕУ.
Трета заблуда е фактот дека ЕУ средствата се лимитирани, односно секоја програма има ограничена количина на средства на располагање, која варира во зависност од секоја држава. Средствата ниту од далеку не стигнуваат, особено што ЕУ во новиот програмен период 2014-2020 вниманието го свртува од финансирање на основната инфраструктура (патишта, железници, метро, терминали...) кон иновациите, зелените технологии, траен и одржлив развој, енергетска ефикасност... Така што е многу веројатно Бугарија да мора да се задолжува за дел од средствата кои се потребни за изградба на инфраструктурата во селдниот програмен период.


Edited by Andrej_LJ - 24-Apr-2012 at 12:20
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Delyno View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Mar-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Delyno Quote  Post ReplyReply #564 Posted: 24-Apr-2012 at 12:10
Андреј, благодарам за информацијата. Тоа и јас сум го прочитал за ова прашање, но сепак за сиромашните земји има повеќе пари отколку за развиените. Во сите положби.

Edited by Delyno - 24-Apr-2012 at 12:10
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #565 Posted: 24-Apr-2012 at 12:11
Originally posted by Delyno

Originally posted by ink


Originally posted by Delyno

И ти си во право, ама едно е да враќаш кредит, друго е да имаш 80% бесплатно
Абе реално нема безплатно,заштото сека година плакjaш за членска вноска и от тиja пари одат за фондови.


Е сигурно посиромашните земји добиваат повеќе отколку даваат, барем поради Кохезивниот фонд.

Да, добиват повеке, но тоа го плакjaт побогатите држави,но прво мора да заштитиш проектот си и да  докажеш дека тоа не е наливане на пари во празно.


Edited by ink - 24-Apr-2012 at 12:13
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #566 Posted: 24-Apr-2012 at 12:22
Originally posted by Delyno

Андреј, благодарам за информацијата. Тоа и јас сум го прочитал за ова прашање, но сепак за сиромашните земји има повеќе пари отколку за развиените. Во сите положби.

Не е многу точно,заштото за пример една Грциja зема около 30 милиарда евра за един програмен период, а една Романиja,коja е многу понеразвиена и со дупло повеке население зима около 20 милиарда евро.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #567 Posted: 23-May-2012 at 00:38
Шокантни вести за меѓународниот железнички сообраќај доаѓаат од Хрватска. Земајќи го предвид огромниот долг и економската криза со која се соочува земјата, веќе почнаа да прострујуваат сериозни информации дека од сегашните 52 меѓународни возови што сообраќаат низ хрватските пруга од наредната година ќе останат само 6(шест!). Она што нас особено би не интересирало се возовите од Белград кон Загреб, а тука ќе има длабок рез, според сегашните информации ќе остане само 1 (еден!), најверојатно оној кон Цирих, според информациите на форумите од бившите ЈУ - простори.

Добри вести не доаѓаат ниту од Србија, покрај укинувањето на возовите кон Загреб, веќе е сигурно дека дневниот воз помеѓу Белград и Будимпешта ќе биде укинат (остануваат уште два), а укинат ќе биде и возот Белград-Букурешт, а на негово место ќе се воведат возови Вршац-Темишвар, така што преку локални возови би се остварувала врската помеѓу српскиот и романскиот главен град. Еден од возовите помеѓу Белград и Софија веќе не сообраќа, така што АКО НЕКОГАШ СТЕ САКАЛЕ ДА ПАТУВАТЕ СО ВОЗ НА БАЛКАНОТ ИСКОРИСТЕТЕ ГО СЕГАШНИОТ ВОЗЕН РЕД!
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #568 Posted: 23-May-2012 at 15:13
На ХТВ се коментира за сигурна работа за која нема простор за дебата дека Србија ја чека банкрот,а ние знаеме дека Хрватска е во уште полоша состојба.значи меѓу првите кои ќе страдаат се железниците
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #569 Posted: 28-May-2012 at 19:19
Неколку фотографии од моето патување со воз низ Романија кон крајот на април и почетокот на мај:


Картичката Балкан Флексипас со која може неограничено да се патува кон било која балканска земја во било кој воз:




Низ Романија сообраќаат патнички возови со двоспратни вагони кон рамничарските дестинации. Иако овие возови се удобни, сепак се преспори за патување:




Возовите кон Будимпешта редовно се составени од 10-тина вагони, овој е конкретно од Букурешт, а има возови и од Темишвар, Сибиу, Клуж и Арад кон главниот град на Будимпешта:




На многу од неелектрифицирани пруги сообраќаат гарнитурите на Сименс:




Максималната брзина на патничките возови им е ограничена на 60 километри на час на повеќето пруги, иако самите возови се сосема пристојни иако се од најнизок ранг:




Помеѓу поголемите градови сообраќаат забрзани, брзи или експресни возови, патничките возови меѓу големите центри се укинати, едноставно премногу чинат:



Иако нема патнички возови помеѓу поголеми градови, сепак бројот на возови е неспоредлив со било која друга балканска земја. Секој од вагоните има и електричен дисплеј на вагонот:



Главните пруги низ Романија имаат по два или три колосеци, а на некои места и повеќе, што говори за развиеноста на железничкиот сообраќај:



Edited by BOJAN - 28-May-2012 at 19:33
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #570 Posted: 30-Jun-2012 at 00:13
Босна...441-122...



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Edited by zookisk - 30-Jun-2012 at 00:17
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #571 Posted: 05-Jul-2012 at 17:40
"Železnice Srbije" i italijanski konzorcijum potpisali Ugovor o izgradnji nove pruge Gilje-Paraćin

Generalni direktor "Železnica Srbije" Milovan Marković i ovlašćeni predstavnik italijanskog konzorcijuma "ITALIANA Construzioni" Bojan Starec potpisali su u ponedeljak, 2. jula, u Beogradu Ugovor o izvođenju građevinskih radova na izgradnji nove dvokolosečne pruge od stajališta Gilje do stanice Paraćin.

-Nova dvokolosečna elektrificirana pruga između Gilja i Paraćina gradiće se u okviru projekta modernizacije pruge Gilje-Ćuprija-Paraćin, na međunarodnom železničkom Koridoru 10. Italijanski konzorcijum imao je najpovoljniju ponudu na

potpisivanje_s.jpg

međunarodnom tenderu, na koji je prispelo 15 ponuda, iz deset evropskih zemalja, uključujući i domaća preduzeća, - rekao je generalni direktor srpskih železnica Milovan Marković.

Prema Markovićevim rečima, vrednost ugovora je nešto manje od 16,2 miliona evra, a finansiranje je obezbeđeno iz kredita Evropske investicione banke.

Nova dvokolosečna, elektrificirana pruga biće dugačka 10,5 kilometra i osposobljena za brzine do 160 kilometara na sat.

Tokom izgradnje nove pruge biće potrebno iskopati 295 hiljada kubika materijala, ugraditi 648 hiljada kubika novog materijala, 2.640 tona šina, 33 hiljade komada betonskih pragova, 64 hiljade kubika novog tucanika i 18 novih skretnica.

Marković je podsetio da su radovi na modernizaciji ove deonice započeli  februara 2011. godine, kada je počela izgradnja novog dvokolosečnog železničkog mosta preko Velike Morave, nedaleko od Ćuprije. Novi most deo je nove pruge i predstavlja najteži deo ukupnih radova na izgradnji ove deonice. Most se gradi na izmeštenom delu trase niške pruge Gilje-Ćuprija-Paraćin. Radove izvodi austrijsko-slovenački konzorcijum „Alpina-Meteorit“, a novi dvokolosečni most treba da bude izgrađen za osamnaest meseci, odnosno do 3. avgusta ove godine. Izgradnja novog mosta odvija se prema planu.

-Predstoji još i izbor najpovoljnije ponude za izvođenje elektrotehničkih radova na modernizaciji deonice Gilje-Ćuprija-Paraćin, koja podrazumeva i izgradnju nove elektrificirane dvokolosečne pruge. Predviđeno je da se građevinski i elektrotehnički radovi odvijaju istovremeno, - najavio je generalni direktor srpskih železnica.

-Rok za izgradnju nove dvokolosečne pruge  je 415 dana i uvereni smo da ćemo taj rok ispoštovati, - rekao je Bojan Starec, izrazivši zadovoljstvo što će italijanski konzorcijum realizovati u Srbiji ovako značajan projekat modernizacije železnice.

Potpisivanju ugovora prisustvovao je i pomoćnik ministra za infrastrukturu Dejan Lasica.

http://www.zeleznicesrbije.com/system/sr-latin/home/newsplus/viewsingle/_params/newsplus_news_id/36312.html
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #572 Posted: 05-Jul-2012 at 18:45
Вагони излетаа од шини во близина на Лесковац
ЧЕТВРТОК, 05 ЈУЛИ 2012 16:51      ПРОЧИТАНО: 100

Недалеку од железничката станица во Лесковац денеска излетаа осум вагони од меѓународен товарен воз, кој сообраќал на линијата Солун-Суботица, поради што сообраќајот на овој дел од железничката пруга е прекинат.

Отправникот на возови во железничката станица во Лесковац, Сава Младеновиќ изјави дека нормализирање на железничкиот сообраќај се очекува дури по полноќ.

Според него, до излетување на дел од композицијата која имала 30 вагони дошло во 14 часот и 29 минути, само две минути откако возот ја нашуштил станицата во градот.

Младеновиќ истакна дека материјалната штета е голема, бидејќи има оштетување на столбовите на контактната мрежа, како и на вагоните.

Како причина за излетувањето се претпоставува дека е ширењето на шините поради високите температури.

http://24vesti.com.mk/index.php/region/294-2011-09-21-11-47-52/8100-2012-07-05-15-51-59
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #573 Posted: 05-Jul-2012 at 18:53
Босанските железници конечно го пуштија во употреба првата нископодна електромоторна гарнитура на хрватскиот производител Кончар, која ќе сообраќа како интерсити воз помеѓу Сараево и Мостар еднаш дневно и Сараево и Зеница два пати во денот.

Шпанските Талго гарнитури сеуште не се пуштени во сообраќај, за голема штета веројатно во брзо време нема да се пуштат, бидејќи Хрватски железници бараат 650.000 евра годишно за еден воз од Српските и Босанските железници за да им дозволат да ги користат хрватските пруги, кои се околу 50 километри за жал. Да потсетиме, овие Талго гарнитури требаше да сообраќаат кон Загреб, Будимпешта и Белград, но прашање е што ќе бидне од ова.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #574 Posted: 05-Jul-2012 at 18:58

Во прекин железничкиот сообраќај сo Србија

Железничкиот сообраќај со Србија е во целосен прекин поради вонреден настан кај станицата Лесковац со излизнат  товарен воз, соопшти МЖ Транспорт а.д. Скопје.

- Според добиените информации од Железниците на Србија, поради овој вонреден настан, во Скопје нема да пристигнат вечерните и утринските возови од Белград. Истовремено кон Белград нема да тргнат и вечерните возови од Скопје. 

Железничкиот сообраќаај со Србија се очекува да се воспостави во текот на утрешниот ден.

http://sitel.com.mk/dnevnik/biznis/vo-prekin-zeleznichkiot-soobrakaj-so-srbija

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #575 Posted: 24-Jul-2012 at 22:26
Еве едно спотче от днеска при тестот на новите спални вагони на БДЖ от турската фирма Tuvasas по пругата Димитровград - Пловдив. Локомотива е вает от Rail Cargo Austria за да можат да се тестват на 160 км/ч
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GRhGrCrSoBY
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #576 Posted: 30-Jul-2012 at 23:14
причина за прекин на железничкиот сообраќај со Грција(превзедов од спрски форум)

U subotu 21. juli, devet teretni vagona su izkliznuli na klisuri Vardare zbog velike topline (pruga je bila kao "S")! Golema steta! Pruga i kontaktna mreza su unistene. Treba oko 15 dana za remont. Radovi su poceli u Petak
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #577 Posted: 01-Aug-2012 at 09:49
Талго гарнитурите што ги добија Босанските железници преку кредит од шпанците дефинитивно ќе нема каде да сообраќаат. Не само што нема да се воведат нови дестинации за нив, туку од новиот возен ред најверојатно дека и Сараево ќе остане без ниту една меѓународна железничка релација, и тоа не поради нивна вина, туку поради Хрватските железници кои се одлучни да наплаќаат огромни суми за користење на нивната железничка мрежа. Возовите од Сараево за Будимпешта, Сараево за Загреб, Плоче-Сараево-Загреб и Сараево-Белград најверојатно дека се укинуваат.

Според она што е објавено, дел од Талго гарнитурите ќе сообраќаат во внатрешниот железнички сообраќај на босанската железница, а со другите купени гарнитури не се знае што да се прави. Многу е веројатно дека ќе ги продаваат. Навистина тажна балканска сликаOhno.
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #578 Posted: 02-Aug-2012 at 07:06
Toe se vika realen kapitalizam.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #579 Posted: 02-Aug-2012 at 15:43
Тоа се вика поинаку, ама нема смисла така да се изразувам на форум.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #580 Posted: 02-Aug-2012 at 17:34
Originally posted by BOJAN

туку поради Хрватските железници кои се одлучни да наплаќаат огромни суми за користење на нивната железничка мрежа.

Чисто моја претпоставка, но можеби се работи за надмудрувања и притисок врз Босанците околу планираниот мост кај Пељешац:

http://en.wikipedia.org/wiki/Pelje%C5%A1ac_Bridge

Баш пред некој ден фатив нешто кратко на HTV дека повторно се актуелизира тоа билатерално прашање, а Босанциве нормално не се баш преголеми ентузијасти да им излезат во пресрет на Хрватите баш премногу.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.398 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.