build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Од соседството
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12028
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 30-Mar-2009 at 00:05
Одлични материјали човече, а и по обичај убаво стокмено од твоја страна  Cheers

Колку што знам на Бугарија одсекогаш железницата и била релативно појака страна, па овие слики не ме изненадија. Само не можам да не се запрашам кога ние ќе се свестиме дека мора да почнеме во железницата, а особено во коридорот 8 сериозно да вложуваме, бидејќи нам ни е тоа најпотребно!

Една забелешка за сликите, гледам оној „Еуроспринтерот“ ES 64 U2-061 не е нивни туку е изнајмен од dispolok.


Edited by Cloverstack - 30-Mar-2009 at 00:06
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 30-Mar-2009 at 10:05
Андреја, прекрасен пресек, браво
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9032
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 30-Mar-2009 at 14:10
Импресивна репортажа Андреј Applause

Знаев дека Бугарија е доста напред во однос на железниците но не знаев дека се работи за светлосни години. Двојни колосеци, импресивна електрификација (иако спрема должината на мрежата во БГ сепак е далку од доволна). Нови пруги со релативно добри брзини. Навистина добро нема што.

Би било интересно да се з'гнеме и да направиме и една репортажа за Романија која исто така колку што знам за време на комунизмот има интензивно инвестирано во железничката мрежа (на сметка на патната на пример) и перфектно поврзана.



Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 30-Apr-2009 at 12:32
Vanredni vozovi za prvomajske praznike
Sreda, 29. April 2009.

- Zbog najavljenog velikog interesovanja putnika "Železnice Srbije" će  za prestojeće prvomajske praznike uvesti četiri vanredna voza na relaciji Beograd – Užice - Prijepolje teretna - Beograd.

U četvrtak, 30. aprila, uvodi se vanredni putnički voz iz Beograda za Prijepolje teretnu u 16 sati i 45 minuta. U povratku za Beograd, vanredna kompozicija krenuće iz Prijepolja teretne u petak, 1. maja u 3 sata i 25 minuta.

Veći broj putnika očekuje se u nedelju 3. maja, kada će biti uvedeni brzi vozovi iz Beograda za Užice u 14.15 sati i u povratku iz Užica za glavni grad u 18.50 sati.
http://www.zeleznicesrbije.com
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 04-May-2009 at 10:26

G-din Slobodan Kocic gradonacelnik Leskovca
1. Maja po dolasku voza 4903 u stanicu Leskovac, ceklao nas je prijatno i nesvakidasnje iznenadjenje.
Naime, voz je docekao gradonacelnik Leskovca, g-din Slobodan Kocic,koji je na praznik rada licno obilazio one, koji taj dan obelezavaju radno.
U kratkom razgovoru sa njim, dok je voz cekao na manipulaciju putnika saznali smo da je g-din Kocic veliki ljubitelj zeleznice i lokomotiva, da potice iz zeleznicke familije i da mu je zivotna zelja bila da bude masinovodja, ali da ga je zivot odveo na drugu stranu !
Uz skromne poklone koje je predao masinskom osoblju, rastali smo se uz obecanje da ce biti nas dragi gost na stranicama ovog foruma i da ce se jednom provozati u lokomotivi!!!
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 06-May-2009 at 14:53
Ова е една од локомотивите на косовски железници. Дали знаете како стигнала до косовски железници, купена ли е, донација ли е?! Вака ми се чини доста нова, а косовски железници колку што знам се во очајна финансиска ситуација па ме зачуди ваква нова локомотива?!



Истото прашање и за овој патнички вагон. Дали се ова некои нови патнички вагони или некои репарирани?! Мене ми изгледаат како доста средени...



Исто така и овие товарни вагони....





Edited by lslcrew - 06-May-2009 at 14:57
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12028
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 06-May-2009 at 17:21
На првата слика тоа е маневарка. За жал не знам ништо повеќе за нејзе. Од локомотиви имаат кенедиевки и донирани норвешки „NOHAB“:






Патнички вагони имаат добиено донација од Шведска, ама брзо им го наоѓаат крајот, веројатно нема многу од тоа останато во пристојна состојба.

Товарните вагони се сигурно на други оператори или шпедитери (како што беше случај со тие на наш Фершпед).


Edited by Cloverstack - 06-May-2009 at 17:22
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 07-May-2009 at 10:38
Патничките возови на сликата горе се познатите Швеѓани, дизелмоторни гарнитури, што ги купи Косово во релативно ист период заедно со Србија и Хрватска.
Во секој случај, косоварите за брзо време им го наоѓаат крајот на локомотивитеBig%20smile!
Мислам дека во моментов имаат околу 9 локомотиви(не се знае колку се исправни) и околу 3-4 комада од Швеѓаните. Имаат 2 патнички возови Приштина-Пеќ, еден кон  Генерал Јанковиќ и еден меѓународен кон Скопје, и тоа е све од патничкиот сообраќај во Косово.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 07-May-2009 at 19:32
Originally posted by lslcrew

Ова е една од локомотивите на косовски железници. Дали знаете како стигнала до косовски железници, купена ли е, донација ли е?! Вака ми се чини доста нова, а косовски железници колку што знам се во очајна финансиска ситуација па ме зачуди ваква нова локомотива?!




Тоа е енглеска локомотива потполно нова, година на производство 2006 година

009 HK,
тип Vossloh 5001591/05

А во чија сопственост и не е важно, бидејќи знаеме како сето тоа иде ...


Edited by Vladimir P - 07-May-2009 at 19:33
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 08-May-2009 at 15:23
"Železnice Srbije" i Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) potpisali Ugovor vredan sto miliona evra
Petak, 08. Maj 2009.

Generalni direktor "Železnica Srbije“ Milovan Marković i direktor Poslovne grupe za infrastrukturu Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) Tomas Majer potpisali su danas, 8. maja, Ugovor o zajmu vredan sto miliona evra.

– Zahvaljujući ovom zajmu, čiji je garant Republika Srbija, srpske železnice kupiće do trideset višedelnih elektromotornih garnitura namenjenih regionalnom saobraćaju – izjavio je generalni direktor "Železnica Srbije" Milovan Marković i naglasio će železnice preduzeti sve aktivnosti kako bi se ove garniture našle u saobraćaju i pre 30. juna 2013. godine, što je krajnji rok za realizaciju kompletnog projekta. Marković je istakao i da je garant za ovaj zajam Republika Srbija.

– Ovo je veliki dan za Železnicu, jer je ona razvojna šansa za Srbiju – istakao je Milutin Mrkonjić, ministar za infrastrukturu, nakon potpisivanja Ugovora. – Železnica mora da vozi više, a da bi to mogla, i ovakvih ugovora treba da ima više – zaključio je Mrkonjić.

Ugovorom je predviđeno, takođe, da srpske železnice formiraju Jedinicu za realizaciju predmetnog projekta PIU – Project Implemantation Unit, koja bi pratila realizaciju projekta, tj. nabavku elektromotornih garnitura. Za rad ove jedinice Svetska banka za obnovu i razvoj namenila je sredstva od pola miliona evra, u vidu donacije iz Fonda za zapadni Balkan. Za angažovanje konsultanta koji će pomoći pri izradi plana poslovanja iz pomenutog fonda izdvojeno je još 490.000 evra. To, praktično, znači, da je pored Ugovora o zajmu, u okviru realizacije čitavog posla, Evropska banka za obnovu i razvoj namenila i donaciju od ukupno 990 hiljada евра, kako bi pomogla u realizaciji kompletnog projekta.

Nabavkom novih i modernijih višedelnih garnitura srpske železnice poboljšaće kvalitet i obim prevoza putnika na regionalnoj mreži pruga i omogućiti im da se i dalje na najsigurniji i najjeftiniji način prevoze do željenih odredišta. Istovremeno, ove elektromotorne garniture omogućiće znatno kvalitetniju i efikasniju organizaciju celokupnog železničkog saobraćaja, jer će veliki broj lokomotiva moći da bude preusmeren na druge relacije u putničkom i robnom transportu.

Podsetimo, Evropska banka za obnovu i razvoj već treći put u poslednjoj deceniji pomaže razvoj železničkog sektora u Srbiji. Prvi Ugovor o zajmu u vrednosti od 57 miliona evra potpisan je 2001. godine u sklopu Projekta obnove železnice I, i u celosti je realizovan. Ova sredstva iskorišćena su za realizaciju plana prestrukturiranja, rekonstrukciju i modernizaciju lokomotiva, nabavku mehanizacije za održavanje koloseka, kao i nabavku rezervnih delova za mehanizaciju.

Deo Projekta obnove železnice II realizovan je sredstvima EBRD u iznosu od 60 miliona evra, koje su srpske železnice dobile na osnovu Ugovora o zajmu sa EBRD-om, potpisanim 2006. godine. Projekat je obuhvatio nabavku novih teretnih kola i potpodnog struga za obradu točkova u stanici Beograd, kao i izvođenje radova na rekonstrukciji hale za smeštaj ovog struga. Realizacija ovog dela projekta i dalje traje (isporučeno je svih 770 teretnih kola, stigli su delovi potpodnog struga, a u toku je rekonstrukcija hale).

http://www.zeleznicesrbije.com

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4460
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 08-May-2009 at 15:56
http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Rail_transport_in_Albania

Мислам дека сме подобри од ова ако ништо друго...
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 11-May-2009 at 14:17

Koridor 10 posao za 200.000 ljudi
11.05.2009

U prisustvu kompletnog državnog vrha juče je počela izgradnja leve trake autoputa Horgoš - Novi Sad, koji je deo koridora 10. Ovaj posao čija je ukupna vrednost 1,6 milijardi evra zaposliće 200.000 ljudi, istakao je juče predsednik Boris Tadić tokom obilaska ove deonice.
...
http://www.blic.rs/temadana.php?id=91876
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 13-May-2009 at 07:10
Originally posted by Vladimir P


Koridor 10 posao za 200.000 ljudi
11.05.2009

U prisustvu kompletnog državnog vrha juče je počela izgradnja leve trake autoputa Horgoš - Novi Sad, koji je deo koridora 10. Ovaj posao čija je ukupna vrednost 1,6 milijardi evra zaposliće 200.000 ljudi, istakao je juče predsednik Boris Tadić tokom obilaska ove deonice.
...
http://www.blic.rs/temadana.php?id=91876
 
Што има ова врска со железничкиот Коридор 10 ?
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 13-May-2009 at 12:19
Originally posted by MAPJAH

 Што има ова врска со железничкиот Коридор 10 ?

Во тектот понатам, како

...
Brže pruge
On je najavio i da će u naredne tri godine biti povećana brzina na prugama u Srbiji i to do 110 kilometara na čas na najtežim železničkim deonicama i do 160 kilometara na čas na lakšim deonicama.
- Ne obećavamo brze pruge, nego realistične projekte, a to znači lakši protok robe i prihvatljiv standard na železnici Srbije za sve evropske zemlje - rekao je Tadić.
Prema njegovim rečima, ako bude završena putna i železnička infrastruktura, Srbija će biti potpuno drugačija zemlja, sa većim potencijalom za razvoj i povezivaće ne samo region već i Evropu i Aziju.
Premijer Srbije Mirko Cvetković izjavio je da bi za mesec ili dva trebalo da bude završeno još dvadesetak kilometara autoputa na južnom delu koridora 10....
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 13-May-2009 at 12:31
Кратко, но фино објаснување за состојбата во Србија - Војводина

http://www.youtube.com/watch?v=8rnnMiAEQok&feature=player_embedded


Edited by Vladimir P - 13-May-2009 at 12:32
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 21-May-2009 at 11:13
РАБОТЕНИТЕ ВО ГРЧКИТЕ ЖЕЛЕЗНИЦИ ДЕНЕСКА НА ПРОТЕСТИ, А УТРЕ ВО 24-ЧАСОВЕН ШТРАЈК

Во Атина и Солун денеска ќе се одржат митинзи, а за утре е планиран 24-часовен штрајк на вработените во грчките железници ОСЕ, кои се незадоволни од владиниот план за заздравување на државната компанија, кој предвидува намалување на околу три илјади работни места.

Протестите се поддржани од Здружената конфедерација на трудот ГСЕЕ, која е највлијателната синдикална централа во земјата.

Долговите на ОСЕ, која се очекува да биде продадена, изнесуваат девет милијарди долари. Планот за заздравување на грчките железници вклучува и учество на приватни компании.

Медиумите ситуацијата во железниците ја опишуваат како „котел кој врие“.

http://sitel.com.mk/?ItemID=91360F80B960874782EE2ECC296EF21B

Вероватно пак ќе има прекин?! Ohno
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 21-May-2009 at 11:57
Веќе не памтам по кој пат се прекинува железничкиот сообраќајот Nuts
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 25-May-2009 at 22:28
Počinju radovi na Koridoru 10
Na svih 12 lokacija na putnom i železničkom Koridoru 10 trebalo bi da počnu radovi, rekao ministar za infrastruktu Milutin Mrkonjić. Na tim gradilištima biće uposleno 45.000 radnika.
....
Na železničkom koridoru biće izgrađen deo pruge između Batajnice i Golubovaca (24 km), kao i između Jovca i Ćuprije (10,5 km), sa mostom preko Morave, dužine 320 metara.
....
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/13/Ekonomija/47346/Po%C4%8Dinju+radovi+na+Koridoru+10.html

Еве што носи инвестиција во инфрастуктура, моментално и многу, многу подоцна
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 176
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 31-May-2009 at 14:09
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by lslcrew

Ова е една од локомотивите на косовски железници. Дали знаете како стигнала до косовски железници, купена ли е, донација ли е?! Вака ми се чини доста нова, а косовски железници колку што знам се во очајна финансиска ситуација па ме зачуди ваква нова локомотива?!




Тоа е енглеска локомотива потполно нова, година на производство 2006 година

009 HK,
тип Vossloh 5001591/05

А во чија сопственост и не е важно, бидејќи знаеме како сето тоа иде ...



Vossloh e енглеска локомотива????????????? Интересно...............
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4460
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 31-May-2009 at 14:52
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.219 seconds.

Copyright ©2007 - 2019  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.