build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3637383940>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #741 Posted: 08-Feb-2016 at 22:30
Железницата во Бугарија со брзина на светлината добива европски лик. Браво и од мене.
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 469
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #742 Posted: 08-Feb-2016 at 22:55

Картината не е толкова розова.Железопъният транспорт в Бг. се осъществява от две големи държавни фирми- НКЖИ и БДЖ.
НКЖИ - Национална Компания за Железопътна Инфраструктура притежава недвижимото имущество- гарите и пругите. Компанията финансово стои добре и резултатите са налице - ремонтирани гари и пруги ,изграждане на нови трасета и прочие.Почти всички големи гари в Бг. са реновирани,пред финал е и ремонта на Централна гара-София.
БДЖ - Български Държавни Железници притежава подвижния състав - влакове ,локомотиви ,вагони.Компанията е проблематична и от десетина години пред банкрут.
Има две подразделения - товарни превози ,които все още са на печалба и пътнически превози ,които са на загуба и се дотират от държавата. След навлизането на SCHENKER на пазара и товарните превози бележат спад.Основна причина за финасовият колапс са частните автобусни компании ,които имат силно лоби и прокарват решения в ущръб на железопътните превози.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7023
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #743 Posted: 09-Feb-2016 at 02:42

кај вас барем има стреа на пероните
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 358
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #744 Posted: 09-Feb-2016 at 04:01
Кај нас вакви реновирања на станиците може да ги има само во сон
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: Brisbane
Online Status: Offline
Posts: 749
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #745 Posted: 10-Feb-2016 at 05:59
Баш сега гледав на страната на Сименс. Интересно е дека Србија набавува руски ЕМВ додека русија си набавува Сименс Десиро ЕМВ.



Edited by mirakuliks - 10-Feb-2016 at 05:59
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 290
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #746 Posted: 10-Feb-2016 at 18:10
а вие братя колко ще имате от китайските -дизели и електричкиSmile
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11017
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #747 Posted: 10-Feb-2016 at 20:01
4 дизел и 2 електро.
За сè има вторпат
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1444
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #748 Posted: 12-Feb-2016 at 17:23
Ајде сега да направиме една паралела со Србија и сакам мислење од другите членови. Мора да правиме споредби и анализи инаку како би знаеле што е добро нели!?
Србија набавува 27 моторни дизел гарнитури од Русија за 100 милиони евра
Македонија набавува 4 дизел + 2 електро од Кина за 25 миниони евра

Ајде да речеме дека цената е тука некаде иако нашите би требало поевтини да бидат. Дали имате инфо во однос на брзина, квалитет...да направиме компарација.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #749 Posted: 12-Feb-2016 at 18:29
Кинеските се за класа подобри. Во Русија возат возови од 1950тите години додека Кина е со далеку поразвиена железница. Нема споредба само класична политика.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4392
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #750 Posted: 13-Feb-2016 at 02:36
Да не случајно и кинеските авиони се подобри од руските, или кинеската машинерија е подобра од руската?

Јас се имам возено во кинески брз воз, во руски уште се немам возено, ама провери каков воз вози на линија Москва-Санкт Петербург.

Да ти олеснам: САПСАН, изгуглај.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Online
Posts: 467
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #751 Posted: 13-Feb-2016 at 03:01
Мислам дека one1 беше ироничен во случајот погоре.

Сепак, јас се имам возено во воз во Русија, на релација Смоленск-Москва... и во подобар воз се немам возено. Сум патувал со воз и во Франција, Италија, Холандија, но рускиов беше неколку нивоа погоре. До таа перфекција беше донесен возот, што гласот кој ги најавуваше станиците на англиски, зборуваше со домороден бритнаски акцент (се возев и на други релации, возовите беа постари, но одлично одржани; во случајов го акцентирам само патувањето Смоленск-Москва, ваљда најновото од возниот парк го искусив)
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: Brisbane
Online Status: Offline
Posts: 749
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #752 Posted: 14-Feb-2016 at 16:31
Сапсан е Siemens velaro воз, истата фамилија како и германските ICE.
Кинезите го произведуваат истиот воз по лиценца на Siemens затоА што опслужуваат многу повеќе врски и многу повеќе народ од русите.
Но поентата не е само кој што користи во државата туку на кое технолошко ниво е локалното производство. Тука Кинезите ги јадат русите бидејќи моментално Кинеската индустрија и по обем и по технологија е понапредна.

http://www.wsj.com/articles/china-to-design-new-russian-high-speed-railway-1434729400

http://www.dw.com/en/chinese-train-makers-overtake-european-rivals/a-18044417

Edited by mirakuliks - 14-Feb-2016 at 17:25
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3553
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #753 Posted: 27-Feb-2016 at 19:31


буквално истата фамилија, се возев со истиот од Москва до Хелсинки и чуството е ко да си во тоа германските ицеа или пак тоа нагибниот в Хрватска, ко и кај сите иц-еа мањак им е што немаат доволно простор за додатен багаж

но ако навистина држи твојава теорија, тогаш ние би требало да добиеме врвни а ефтини возови сега од Кина, кои за да се докажат на европскиот пазар може и навистина би се потрудиле кинезите тоа и да биде така
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Online
Posts: 467
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #754 Posted: 01-Mar-2016 at 17:52


Железничка Приштина.

Edited by hcitrS - 01-Mar-2016 at 17:54
Back to Top
FiLo View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 31
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #755 Posted: 01-Mar-2016 at 18:16
http://www.youtube.com/watch?v=fVVXIYSNjgc

Edited by FiLo - 01-Mar-2016 at 18:23
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 469
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #756 Posted: 05-Mar-2016 at 21:12
Кратък репортаж от ремонта на Централна Гара.

Снимките са на kraxx и racata от SSC.
























=====>>>>>>

Edited by Galileo - 05-Mar-2016 at 21:13
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 469
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #757 Posted: 05-Mar-2016 at 21:18
=====>>>>>






















Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 469
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #758 Posted: 05-Mar-2016 at 21:25
=====>>>>>>





















Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 469
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #759 Posted: 05-Mar-2016 at 21:33
=====>>>>>



























Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 469
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #760 Posted: 05-Mar-2016 at 21:41
И за финал монтираното преди няколко дена в залата за пътници светещо мозаечно пано ,, Колелата на времето,,.
Паното е колаж от хиляди снимки от хора и събития свързани с историята на железопътния транспорт в България.


























Край
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3637383940>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.184 seconds.

Copyright ©2007 - 2017  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.