build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041 44>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #761 Posted: 05-Mar-2016 at 21:59

еве пример за тоа како треба ние да ја реконструираме скопската станица
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #762 Posted: 06-Mar-2016 at 00:20

хубаво Галилиео а каде е внатре зенелилото ти, ошче това фали

него како стои финансиската конструкција колку пари се од европски а колку од бигарски буџет

кај нас ни со европски пари нема да ја дотераме вака, пошто во комунизмот ни она што ни следувало не сме го добиле во целост од централата за сега само да го испегламе ко што треба
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
Kid_A View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 24-Nov-2014
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Kid_A Quote  Post ReplyReply #763 Posted: 06-Mar-2016 at 02:22
Originally posted by Galileo

=====>>>>>
























Преубаво и светски

Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1330
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #764 Posted: 06-Mar-2016 at 12:30


Ремонтът още не е приключил.Нека изчакаме още няколко месеца и ще видим крайния резултат. Според рендерите вътрешните помещения трябва да изглеждата така-













Целостният ремонт е на стойност 62 милиона лева и се финансира по оперативна програма ,,Транспорт,,
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #765 Posted: 06-Mar-2016 at 12:37
Супер изгледа! Каква била состојбата на зградава (која ми личи дека е од 1970тите) пред ремнотов?
Наместо и ние да потрошиме 31 милион евра за да ја унапредиме нашата станица, ние ги даваме за глупости.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1330
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #766 Posted: 06-Mar-2016 at 13:37
Гарата е построена 1974 година и преди ремонта изглеждаше така.





































Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #767 Posted: 12-Mar-2016 at 16:45
Уште неколку фотки од станицата во Софија, преземени од бугарскиот форум на ЅЅС:





За сè има вторпат
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #768 Posted: 12-Mar-2016 at 17:03
Тоа е вистинско инвестирање на државни пари.
Инаку ме интересира какви се конекциите од Софија до останатите европски земји, значи конкретно еве да речеме има врска до Будимпешта и дали се одвива преку Романија?
Плав, не црвен.
Масон, не комунист.
Критичар, не поттрчко.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #769 Posted: 12-Mar-2016 at 17:17
Според официјалниот сајт на БДЖ, има директни врски со Будимпешта, Солун, Истанбул, Белград и Букурешт. Се надевам дека наскоро тука ќе го видиме и Скопје, нужна е железничка линија Софија-Скопје-Белград-Загреб и обратно.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #770 Posted: 27-Mar-2016 at 20:14
Originally posted by one1

Тоа е вистинско инвестирање на државни пари.
Инаку ме интересира какви се конекциите од Софија до останатите европски земји, значи конкретно еве да речеме има врска до Будимпешта и дали се одвива преку Романија?

Да, до Будимпешта се оди преку Романиja по новиот мост на Дунав каj Видин.
Преди години се правеше врзка на Београд.


Еве и неколко слики от внатре. Се уште не е наполно завршена.
Горниот спрат










Originally posted by +Protagorist


хубаво Галилиео а каде е внатре зенелилото ти, ошче това фали

него како стои финансиската конструкција колку пари се од европски а колку од бигарски буџет

кај нас ни со европски пари нема да ја дотераме вака, пошто во комунизмот ни она што ни следувало не сме го добиле во целост од централата за сега само да го испегламе ко што треба


Реновирането чини 62 милиона лева или около 31-32 милиона евра.
Во повекето проети по фондови на ЕУ, државава учествува со 20% от потребните пари.

Edited by ink - 27-Mar-2016 at 20:30
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #771 Posted: 01-Apr-2016 at 10:39
Во проектот не беше вклучен мозаикот, но поради неговата вредност,како отпечаток на времето беше оставен. Както сами можете да видите, тоj e со грбот на Софиja.
Во социалистичко време на грбот имаше петокрака, по царско е немало и днес нема.

Затоа петокраката беше симната от гербот





Првата платформа



Фотоволтаиците врз платформите


Таблата


Внатре


Дел от долниот спрат




Edited by ink - 01-Apr-2016 at 10:42
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #772 Posted: 15-May-2016 at 12:50
Националната железопатна компаниja на Бугариja направи тестови на новата пруга Пловдив-Септември LOT3 (тоа дел от правецот Пловдив-Софиja).
Беше достигната скорост от 226 км/ч., по правило както е потребно 10% повеке от проектираната скорост (200 км/ч)

Еве и видео от настанот. Локомотивата е земена от австриjските железници за тестот.
https://www.youtube.com/watch?v=qlXNiwRKwvE

Вториот тест е бил веке со вакон.



Edited by ink - 15-May-2016 at 12:55
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #773 Posted: 06-Jun-2016 at 17:09
Извонредно!       CheersApplause
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #774 Posted: 06-Jul-2016 at 14:14
Nema više monopola na srpskim prugama: "Kombinovani prevoz" prvi zakupio železničku trasu i obavio prevoz od Kragujevca do Lapova
Sreda, 15. jun 2016.

U Srbiji više ne postoji monopol na organizovanje železničkog saobraćaja na našim prugama, a zakonska mogućnost da i drugi železnički operateri mogu da pokreću svoje vozove potvrđena je i u praksi.
Naime, do sada su organizaciju železničkog saobraćaja u Srbiji obaljale državne kompanije „Železnice Srbije“, odnosno nakon reforme novoformirane železničke kompanije za putnički i teretni saobraćaj „Srbija Voz“ i „Srbija Kargo“.
„Kombinovani prevoz“ iz Beograda prva je firma u Srbiji koja je iskoristila zakonske mogućnosti i od „Infrastrukture železnica Srbije“ zakupila trasu i platila nadoknadu za pristup infrastrukturi, kako bi voz sastavljen od njihovih voznih sredstava saobraćao našim prugama.
Železnička kompozicija „Kombinovanog prevoza“ sastavljena od dve dizel lokomotive serije 647, u nedelju 12. juna saobraćala je tridesetak kilometara dugom železničkom trasom od Kragujevca do Lapova.
Na ovaj način uspešno je nastavljena reforma železničkog sektora u Srbiji, što je bio i jedan od zahteva Međunarodnog monetarnog fonda, ali i pretpostavka otvaranja novih poglavlja u pregovorima za pristupanje Evropskoj Uniji.
-Na zakup železničke trase odlučili smo se kako bi u praksi proverili da li u administrativnom smislu sve funkcioniše kako treba i da li su sve procedure definisane. Uverili smo se da je sve u redu, a naša prva vožnja protekla je bez ikakvih problema. To je za nas izuzetno značajno, jer u narednom periodu planiramo da u saobraćaj uvodimo teretne vozove na komercijalnoj osnovi i naše transportne usluge ponudimo na domaćem tržištu. Aktivnosti smo već započeli, a nakon organizovane prve železničke vožnje intenzivnije ćemo krenuti u razgovore sa privrednim sistemima, pre svega u Vojvodini, - izjavio je Medija centru „Železnica Srbije“ ad Branko Petković, generalni direktor firme „Kombinovani prevoz“.
Inače, „Kombinovani prevoz“ ima u svom vlasništvu trinaest dizel i električnih lokomotiva, a još 2007. godine postalo je prvo preduzeće u Srbiji koje je dobilo Licencu za prevoz robe u železničkom saobraćaju i Sertifikat o bezbednosti u železničkom saobraćaju.

http://www.zeleznicesrbije.com/system/sr-latin/home/newsplus/viewsingle/_params/newsplus_news_id/71357.html
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #775 Posted: 08-Sep-2016 at 09:06
Станица Димитровград во jжна Бугариja по правецот Софиja-Истанбул после реновирането.
.












Edited by ink - 08-Sep-2016 at 09:07
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #776 Posted: 08-Sep-2016 at 16:03
Така трябва да бъде от ИСТАНБУЛ ДО СКОПИЕ И ДРАЧ -ама вие не пипате до Деве Баир много много та не знам!!!!!YesYesYes
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #777 Posted: 08-Sep-2016 at 20:17
Бугарите не измислуваат топла вода. Одат до Германија учат како се прави железничка станица и истата ја пресликуваат во Бугарија. Филозофија нема.
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #778 Posted: 09-Sep-2016 at 14:47
Не бе батсе това е модернизация -навсякъде по света е така така ще бъде и у васThumbs%20Up
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #779 Posted: 22-Dec-2016 at 19:57
Овде е проектот за новата траса на пругата по правецот Софиja-Пловдив во делот на Елин Пелин - Септември

https://www.youtube.com/watch?v=s_jMoUY-QOo

Доста тежок проекот и со многу тунели, наjдолгиот от коjто ке треба да биде над 6 км.

Edited by ink - 22-Dec-2016 at 19:57
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #780 Posted: 09-Mar-2017 at 16:30
Кинезката CRRC, China Railway Rolling Stock Corporation понуди инвестиционен пакет на бугарската - БДЖ.

- Рефинансиране на старите долгове за 130 милиона евра и доставка на нови гарнитури за 170 милиона евра
- Итна доставка на дополнителни гарнитури според бугарските и светските стандарти
- Изградба на завод во Бугариja за асемблиране на дизелови и електрични гарнитури.

http://stzagora.net/2017/03/09/%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%B3%D0%BD%D0%B0-%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%86%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0%BE-%D0%B8%D0%BD%D0%B2%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%BE-%D0%BD/

Edited by ink - 09-Mar-2017 at 16:32
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.252 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.