build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4041424344>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #821 Posted: 21-Mar-2020 at 19:57
Не се на одмет парите од ЕУ, како сакате речете
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 983
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #822 Posted: 22-Mar-2020 at 00:54
Железничкава блешти а градов околу пост апокалипса, кој играл Фалоут 2 знае...на Европа регионов и онака и е битен само од поглед на инфраструктура, то ест поврзување, дали ќе има население тука или како се живее не тангира.

Edited by kiriOK - 22-Mar-2020 at 00:57
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #823 Posted: 22-Mar-2020 at 10:13
ЕУ инвестира во проекти за подобрување на животот и задржување на населението насекаде ние унијата, посебно во држави што се нето приматели како Бугарија. Тоа е случај и со држави како нашата која не е ни дел од унијата (нормално со помалку средства), се инвестира во програми за млади, во програми за локален развој, програми за рурален развој. Така што тоа дека регионот и е битен само за инфраструктура не е точно, туку највидливи се промените во инфраструктурни проекти. Не може ЕУ да земе да ги изгради сите градови одново за да не изгледаат пост-апокалиптично.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #824 Posted: 22-Mar-2020 at 10:15
Originally posted by kiriOK

Железничкава блешти а градов околу пост апокалипса, кој играл Фалоут 2 знае...на Европа регионов и онака и е битен само од поглед на инфраструктура, то ест поврзување, дали ќе има население тука или како се живее не тангира.


Твојот одговор звучи како да не е доволно тоа што ЕУ го прави за регионов.

Сигурно не било/е задача на Баросо, Јункер и фон дер Лејен да му ја мислат дали луѓето од Димитровград ќе се исселат, затоа луѓето во Димитровград гласаа за Бојко, а избираа и бугарски пратеници во европарламентот.

Во право си кога викаш дека на ЕУ не ѝ е гајле за ништо друго, бидејќи ние сме брза врска со грчките, албанските и бугарските пристаништа за западна Европа (и можеби и евтина работна рака) но ништо повеќе. Да не треба со сила да ги преместат компаниите од западна Европа кај нас? Ако избираме паметни лидери, ќе успеат да го искористат фактот што ние сме нешто како бензиска станица на автопат. Некој знае да направи пари од тоа, некој е безидеен. ЕУ гради инфраструктура БЕСПЛАТНО, да не е поарно кредити од Кина да земаме?

Edited by гитардемон - 22-Mar-2020 at 10:19
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1327
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #825 Posted: 22-Mar-2020 at 12:10
Не знам къде kiriOK виде пост апокалипсис ,но е време хора като него да се оттърват от постюгославските клишета и митове . Димитровград е един много приятен и уреден малък град с много паркове ,зеленина и последните неколко години се развива много добре икономически.




















Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1327
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #826 Posted: 22-Mar-2020 at 12:16
=== >>>>























Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #827 Posted: 22-Mar-2020 at 14:06
Убав град, но забележителни се некои елементи од таа т.н. комунистичка архитектура, што секако не е нешто лошо ама лично ни мене не ми се допаѓа тоа. Сепак, тоа е дел од наследството од едно време.
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1327
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #828 Posted: 23-Mar-2020 at 19:28
@skopskodete ,правилно си забелязал за архитектурата и затова си има причина.
Димитровград е единственият български град построен от нищото.През 1947 година комунистическия режим и лично Г.Димитров обявяват изграждането на изцяло нов град по модела на съветския Комсомолск на Амур.Градът е построен от 50 000 бригадири, които пристигат от 963 градове и села от цяла България.Димитровград е застроен в типично сталински стил, популярно известен като „съветски ампир“ или „сталински барок“. Фасадите от най-ранния социалистически барок често са монументални, с цокли в стил рустика, малки декоративни балкони и тежки полуколони. В града се срещат и сгради, издигнати в по-късния стил на социалистически модернизъм от 70-те и 80-те години на ХХ в.

Ето как е трябвало да изглежда по проект.


Естествено целостният проект не се е реализирал и сега имаме това ,което е останало.


Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1327
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #829 Posted: 19-Apr-2020 at 16:51
Siemens е единственият кандидат за доставка на 10 локомотива за БДЖ. След около месец ще бъде ясно кой от двата модела - Vectron или Smartron ще бъдат закупени.





ДЗЗД "Сименс Трон" е единственият кандидат, подал техническа и ценова оферта по обявената процедура: "Доставка и гаранционна поддръжка на 10 броя новопроизведени магистрални електрически локомотиви за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД".
https://business.dir.bg/kompanii/ot-4-ima-kandidati-samo-edin-simens-podade-oferta-za-novi-lokomotivi
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1327
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #830 Posted: 21-May-2020 at 19:10

Новите локомотиви на БДЖ ще са Siemens Smartron

„Сименс“ и БДЖ подписаха договора за доставка на нови локомотиви.

Договорът е на стойност 55 544 816,10 лв. без ДДС, като цената включва стойност на локомотивите модел Siemens Smartron, техническа поддръжка и всички необходими резервни части и консумативи за срок от 3 години и 600 хил. км., както и транспорт, застраховка и въвеждане в експлоатация.
https://www.economic.bg/bg/news/12/simens-i-bdzh-podpisaha-dogovora-za-dostavka-na-novi-lokomotivi.html

Edited by Galileo - 21-May-2020 at 19:18
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1327
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #831 Posted: 01-Jun-2020 at 16:32
В момента тече отварянето на заявленията за участие в процедурата за доставка на 16 модерни композиции за БДЖ. Три фирми - Siemens , Alstom и Stadler са подали документи .

Новите мотриси на БДЖ – „Сименс“, „Алстом“ или „Щадлер“ (обновена)
https://www.economic.bg/bg/news/12/novite-motrisi-na-bdzh-simens-alstom-ili-shtadler.html
Siemens


Alstom


Stadler


Аз лично се надявам в крайна сметка да изберат Siemens. БДЖ вече има опит с тях - старите Siemes Desiro и предстоящста доставка на 10 те локомотива Smartron.

Edited by Galileo - 01-Jun-2020 at 16:45
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1327
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #832 Posted: 17-Jul-2020 at 11:25
Ето нещо наистина много интересно. Online гласуване за визията на новите Simens Smartron локомотиви на БДЖ. Дадени са 4 варианта.















На този саит може да се гласува до 31.07.2020.
https://www.bdz.bg/bg/a/vote-smartron

На мен най ми допада вариант 4. Интересно е да чуя и ваши мнения.
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1327
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #833 Posted: 17-Jul-2020 at 18:29


България планира да завърши малко над 50% от транзитната жп мрежа до 2030 г.

....До 2030 г. се планира да се доизгради жп коридорът от българо-сръбската граница до Бургас/Свиленград (турска граница), както и направленията Карнобат – Синдел и София – граница с Република Северна Македония....



https://www.investor.bg/ikonomika-i-politika/332/a/bylgariia-planira-da-zavyrshi-malko-nad-50-ot-tranzitnata-jp-mreja-do-2030-g-308459/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15001
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #834 Posted: 17-Jul-2020 at 18:49
Originally posted by Galileo


На мен най ми допада вариант 4. Интересно е да чуя и ваши мнения.


Мене ми се сите горе-долу ок, само третата варијанта не ми се допаѓа.
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #835 Posted: 13-Sep-2020 at 10:49
Српските железници и поделени во три компании направиле загуби од 100 милиони евра

Советот за борба против корупцијата во Србија со остри критики за работењето на Српските железници, кои со реформите од 2015 година се поделија на три посебни компании: „Србија карго“, „Србија воз“ и „Инфраструктура железница“. И покрај реструктурирањето на државната железница и влезот на приватни компании во товарниот железнички сообраќај, сите три компании направиле загуби од околу 100 милиони евра создадени за помалку од четири години.

Ваквите финансиски загуби се јавуваат во состојба кога српската влада од 2015 до крајот на минатата година им дала субвенции на трите компании во висина од околу 400 милиони евра, пишува белградска „Политика“. Србија со реформите во железничкиот сектор е на чекор пред нашата земја, како во делот на поделбата на државната железница на неколку засебни фирми, така и во однос на либерализацијата на железничкиот сообраќај во земјата.

Во објавениот извештај на Советот за борба против корупцијата се вели дека Српските железници треба да постанат поефикасни – да ги намалат трошоците за работење, да изберат професионален менаџмент на компаниите, а странските кредити да ги склучуваат во транспарентни постапки за да се избегнат корупциски скандали.

Српските антикорупционери посебна критика кон железничките претпријатија даваат за големите инфраструктурни проекти, како што е изградбата на брзата пруга меѓу Белград и Будимпешта. Според нивните анализи, постојат загрижувачки разлики од неколку стотици милиони евра во податоците за потрошените средства од кинескиот и рускиот кредит за оваа пруга, кои засебно ги објавиле Министерството за финансии и Министерството за градежништво, сообраќај и инфраструктура.

Српските антикорупционери забележуваат пробивање на роковите за изградба на брзата пруга Белград-Будимпешта. Според нивната анализа, до 31 декември минатата година биле потрошени 521,2 милиони долари за реализација на овој проект, а дотогаш се изградени само 15 отсто од делницата Белград-Стара Пазова, 44 отсто од делницата Стара Пазова-Нови Сад, а воопшто не е започна изведбата на пругата Нови Сад-Суботица.

https://meta.mk/srpskite-zhelezniczi-i-podeleni-vo-tri-kompanii-napravile-zagubi-od-100-milioni-evra/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15001
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #836 Posted: 08-Oct-2020 at 12:19
Одличен документарец за одумирањето на железницата во Албанија

За сè има вторпат
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1327
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #837 Posted: 16-Dec-2020 at 00:08
Първият от новите локомотиви на БДЖ Siemens Smartron е вече в София.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #838 Posted: 16-Dec-2020 at 00:51
Логото на БДЖ личи на HDMI connector со крилја.
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1327
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #839 Posted: 19-Dec-2020 at 09:42
И втори локомотив е вече в депото и облепва с новата ливрея.





















Истото време от Чехия пристигна първият от десетте ремонтирани и модернизирани локомотиви Skoda.
Преди


Сега



























Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1327
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #840 Posted: 08-Jan-2021 at 14:49
След 2 години реконструкция гара Подуяне в София е пусната в експлоатация.




































Гарата в град Карнобат е почти готова ,остават само довършителни работи във вътрешността. Очаква се пролетта да бъде официално открита.
Преди


Сега






Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4041424344>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.188 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.