build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 424344
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15132
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #861 Posted: 19-Mar-2022 at 16:15
Вучиќ и Орбан ја отворија за сообраќај брзата пруга Белград-Нови Сад



Пругата Белград-Нови Сад, во рамки на меѓународната пруга Белград-Будимпешта, денес беше пуштена за сообраќај, а во првиот брз воз „Сокол” на таа релација кој пристигна во Нови Сад за 33 минути, се наоѓаа српскиот претседател Александар Вучиќ и унгарскиот премиер Виктор Орбан, јави дописникот на МИА од Белград.

Возот на оваа делница ќе сообраќа со максимална брзина од 200 километри на час, според возниот ред треба да сообраќа пет пати дневно, а цената на билетот во промотивниот период ќе биде 300 динари (2,5 евра) во еден правец.

Делницата меѓу Белград и Нови Сад од околу 75 километри е дел од идната брза пруга до Будимпешта, и таа е дел од кинеската глобална иницијатива „Појас и пат” за инфраструктурни врски меѓу Европа и Азија. Кога ќе се заврши изградбата на оваа делница, до Будимпешта со воз ќе се патува за помалку од три часа. Проектот за модернизација на железницата се проценува на околу две милијарди, а започнат е во 2016 година на самитот на 16 земји од Централна и Источна Европа и Кина.

Во првиот брз воз беа и премиерката Ана Брнабиќ и владините министри, како и изведувачите – кинеските компании „China Railway International Company” и „China Communications Construction Company”, како и руската железничка компанија „RZD International” и српски фирми.

Вучиќ истакна дека отворањето на делот од брзата пруга е голема работа за двете земји.

– Секогаш можеме да сметаме на пријателството на Унгарија. Ова е одлична работа, за еден час и осум минути ќе бидеме во Суботица. Во Будимпешта ќе стигнеме за помалку од три часа. Тоа е голема работа за нашата економија. Многумина ќе дојдат од Будимпешта да го посетат Белград. Забележуваме раст на трговската размена, нагласи Вучиќ.

Премиерот на Унгарија, Виктор Орбан изјави дека сега може да се види, со оглед на моменталната ситуација во Украина, дека изградбата на оваа траса е правилен потег на унгарските и српските власти.

– Во нашите срца е војната што може да се види во историјата на унгарските граници, а тоа е најлошото сценарио и најдобрата војна е онаа што може да се избегне. Сега кога светот стана неизвесен, мораме повторно добро да размислиме за многу работи, Србите и Унгарците мора да ревидираат многу работи, изјави Орбан.

Договорениот рок за завршување на преостанатиот дел од работите на делницата Нови Сад – граница со Унгарија е до крајот на 2024 година, додека Унгарците треба да го завршат својот дел од брзата пруга од границата со Србија до Будимпешта кон средината на 2025 година.

https://www.slobodenpecat.mk/vuchikj-i-orban-ja-otvorija-za-soobrakjaj-brzata-pruga-belgrad-novi-sad/
За сè има вторпат
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #862 Posted: 15-Jun-2022 at 21:11
Обнова на пругите низ Косово

Пред две недели бев со точак накај Качаник и забележав дека од граница, пругата е целосно извадена сосе прагови и камен и се заинтересирав дали се работи за само делницата до Качаник, но еве на видеово се кажува дека се работи за целата пруга Север-Југ.

Додека ние не можеме 2 километри автопат да направиме, Косово и пругата ќе ја обнови покрај автопатот.
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1408
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #863 Posted: 25-Jul-2022 at 18:40
Три нови локомотива Siemens Smartron за ЖП Товарни превози.







От Чехия пристигнаха още 2 ремонтирани локомотива. Общият брой реновирани машини става 7 , остават още 13.






Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15132
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #864 Posted: 11-Jan-2023 at 20:37
Некој странец патувал низ Балканот во 2022 и фоткал работи поврзани со железницата (делот за Македонија е ставен во нишката за Мак. железници низ слика и видео)

Ова е Бугарија

Варна (мошне импресивна станица)

Varna Railway Station by Rail Explorer, on Flickr

Varna Railway Station by Rail Explorer, on Flickr

Софија (уште повпечатлива)

Sofia Railway Station by Rail Explorer, on Flickr

Sofia Railway Station by Rail Explorer, on Flickr

Sofia Railway Station by Rail Explorer, on Flickr

Ловеч

Lovech station by Rail Explorer, on Flickr

Lovech station by Rail Explorer, on Flickr

Тројан

Umarevtsi 15:55 to Troyan 17:08 by Rail Explorer, on Flickr

Troyan Railway Station by Rail Explorer, on Flickr

Банско

Septemvri 12:40 to Dobrinishte 17:40 by Rail Explorer, on Flickr

Bansko by Rail Explorer, on Flickr

Добриниште

Dobrinishte 18:05 to Bansko 18:18 by Rail Explorer, on Flickr

Симитли

Simitli by Rail Explorer, on Flickr
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15132
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #865 Posted: 11-Jan-2023 at 20:43
Албанија и Косово ги ставам во иста објава поради малиот број на железнички станици

Албанија

Елбасан

Durres to Elbasan by Rail Explorer, on Flickr

Elbasan to Durres by Rail Explorer, on Flickr

Elbasan to Durres by Rail Explorer, on Flickr

Драч

Elbasan to Durres by Rail Explorer, on Flickr

Elbasan to Durres by Rail Explorer, on Flickr

Косово

Приштина

Pristina to Peja by Rail Explorer, on Flickr

Pristina to Peja by Rail Explorer, on Flickr

Пеќ (импресивна станица, ми се чини малку запуштена)

Pristina to Peja by Rail Explorer, on Flickr

Pristina to Peja by Rail Explorer, on Flickr

Косово Поле

Kosovo Polje Train Station by Rail Explorer, on Flickr

Kosovo Polje Train Station by Rail Explorer, on Flickr

Kosovo Polje Train Station by Rail Explorer, on Flickr

Kosovo Polje Train Station by Rail Explorer, on Flickr
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15132
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #866 Posted: 11-Jan-2023 at 20:47
За сè има вторпат
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1408
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #867 Posted: 12-Jan-2023 at 17:32
[QUOTE=Џоле] Некој странец патувал низ Балканот во 2022 и фоткал работи поврзани со железницата (делот за Македонија е ставен во нишката за Мак. железници низ слика и видео)

Ова е Бугарија


Много интересен извештај за балканските станици.Би сакал да го продолжам со уште две интересни станици..

Мојта наjомилена бугарска станица - Русе.
Единствената станица во Бг. во неокласичен стил.Прекрасна е...



























Железничката станица во Бургас е исто така многу импресивна и елегантна.

























Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1408
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #868 Posted: 19-Mar-2023 at 14:39
Рециклирани вагони за БДЖ во фабриката за вагони во град Дрјаново.
Проект Сокол.




















Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15132
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #869 Posted: 04-May-2023 at 21:44
Видео репортажа за брзиот воз меѓу Нови Сад и Белград:

За сè има вторпат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #870 Posted: 21-Jul-2023 at 16:17
https://www.youtube.com/watch?v=UjNTt1lVuBo
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15132
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #871 Posted: 21-Oct-2023 at 11:34
За сè има вторпат
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 876
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #872 Posted: 22-Oct-2023 at 22:05


Edited by hcitrS - 22-Oct-2023 at 22:06
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15132
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #873 Posted: 24-Oct-2023 at 08:31
Официјално отворена железничката станица Прокоп во Белград. Им требаа само 46 години да ја довршат



Edited by Џоле - 24-Oct-2023 at 08:32
За сè има вторпат
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1408
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #874 Posted: 18-Nov-2023 at 11:10
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1408
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #875 Posted: 22-Nov-2023 at 20:09
Реновираната станица Стара Загора пуштена во употреба.






























Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1408
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #876 Posted: 18-Jun-2024 at 18:22
Во мај БДЖ купи 76 вагони втора употреба од Deutsche Bahn. Од нив 66 се вагони од втора класа со места за багаж и велосипеди, а 6 се опремени за превоз на лица со намалена подвижност. Останатите 10 вагони се од типот ,,бистро,,.Произведени се во периодот 1989-1995 година, во 1917 година са поминали комплетен ремонт , поправка и замена на опремата.Вагоните се од 3 различни производствени серии, затоа има разлика во интериора и локацијата на седиштата.Цената на един вагон е около 200 000 лева или вкупно 30 милиони лева за сите.
В Бг. веке се испорачани 36 вагони, кои поминаа тестови и се во процес на ребрендирање и промена на ливерата во сина боја.
Првиот воз со овие вагони ќе биде пуштен оваа сабота на линијата Софија-Бургас.






























Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2020
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #877 Posted: 20-Jun-2024 at 16:49
@Галилео, каков е ставот мнението на јавноста во Бугарија за тоа што се купуваат репарирани вагони? Дали имаше негодувања дека треба да се купуваат исклучиво нови? Или имаше и такви кои го одобруваат тоа што се оди на поефтината варијанта?
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1408
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #878 Posted: 21-Jun-2024 at 18:54
Originally posted by user8642

@Галилео, каков е ставот мнението на јавноста во Бугарија за тоа што се купуваат репарирани вагони? Дали имаше негодувања дека треба да се купуваат исклучиво нови? Или имаше и такви кои го одобруваат тоа што се оди на поефтината варијанта?

Нели знаеш дека секогаш има луѓе кои се „за“ и други кои се ,,против,,.Но, генерално, повеќето се задоволни.БДЖ е во таква жална состојба што што и да дојде ќе биде многукратно подобро.На оние кои размислуваат трезвено и објективно им е јасно дека со овие вагони моментално се консолидира состојбата на одреден период,
уште повеќе што веќе 5 години пропаѓаат тендерите за набавка на нови двокатни возови, електрични гарнитури и push pull возови.Германските вагони се во многу добра состојба и со исклучително поволна цена, климатизирани и се многу подобри од тоа што беше моментално.
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1408
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #879 Posted: 26-Jun-2024 at 14:33
По 3 години скандали и неколку пропаднати тендери, конечно БДЖ избра производител и потпиша договор за нов возен парк.
Stadler во период од 28 месеци или до крајот на 2026 година ќе испорача 7 двокатни возови со опција за купување уште 3 по цена од околу 300 милиони лева и 35 електрични гарнитури за кратки и средни релации во вредност од 770 милиони лева
1

2


Русенската фабрика за специлизирани локомотиви ,, Експрес Сервиз,,ке достави 9 електрични маневрени локомотиви за шантирање во неелектрифицирани депоа во вредност 12 милиони лева.


За сега, нарачката од 20 push pull возови за 1,2 милијарди лева останува проблематична, бидејќи БДЖ ги пропушти роковите и сега преговараат со ЕК за купуване на друг вид возови на долги релации.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 424344

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.191 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.