build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Останати теми > Наука и технологија
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Екологија на материјали и околина
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Екологија на материјали и околина

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 567
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 09-Sep-2018 at 22:15



а што можеме ние да сториме во однос нашите емисии од Метан, просто да свртиме од отворени ѓубришта на спалување отпад преку инценератори од новата плазма генерација, кои не само што се еколошки туку произведуваат и струја, иако не се ефтина направија сеуште, но во однос локалниот еколошки гајрет но и глобалните емисии на метан вреди да се размислува во однос таква инвестиција!

загрижувачки е дека реата од Вардариште иако депонијата е подолго време затворена, можно е да се резултат на внатрешно декомпостирање на истата, а сега да почнува помасовно метанот да испарува, заради што не е далеку од памет дека треба целосна дислокација на сите слоеви од Вардариште другде!?
Landfill gas contains many different gases. Methane and carbon dioxide make up 90 to 98% of landfill gas. The remaining 2 to 10% includes nitrogen, oxygen, ammonia, sulfides, hydrogen and various other gases. Landfill gases are produced when bacteria break down organic waste. The amount of these gases depends on the type of waste present in the landfill, the age of the landfill, oxygen content, the amount of moisture, and temperature. For example, gas production will increase if the temperature or moisture content increases. Though production of these gases generally reaches a peak in five to seven years, a landfill can continue to produce gases for more than 50 years.

https://www.health.ny.gov/environmental/outdoors/air/landfill_gas.htm

е сега нашиве феномени во министерствата сметаат дека помал гајрет е да инвестираат милиони евра секоја година на санација на депонии, или пак нвестирање во застарени методи на менаџирање отпат, но нема да се сетат да седнат да направат есап и јавна дебата дали вреди да се инвестира во плазма инценератори!

100 милиони евра годишно за отпад - http://build.mk/makedonija-lani-investirala-113-2-milioni-evra-vo-zashtita-na-zhivotnata-sredina/
нека го копираат бар словенскиот модел во однос селекцијата и рециклирањето - https://www.tportal.hr/vijesti/clanak/slovenci-znaju-sa-smecem-bave-se-ljudima-ne-kantama-i-ide-im-odlicno-foto-20171122

но можат и треба ко и Словенија да думаат бар за помали плазма инценератори - https://waste-management-world.com/a/in-depth-ionic-gasifier-opens-up-door-to-small-scale-waste-to-energy


сепак треба озбилна волја и долгорочен план за да инвестираме пола милијарда одеднаш во голем плазма инценератор бар во еден регион, а сметам со три ќе се покрие цела држава квалитетно и без да селектираме отпад воопшто, но доколку навистина Здравјето Екологијата Туризмот ни се национални приоритети нема да се двоумиме воопшто!

Originally posted by Zelenikovo

плазма инценератори за ѓубришта [1][2][3][4][5]
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 10-Sep-2018 at 03:20



еве на крај од линков груба проценка колку чини технологијава во споредбасо другите https://cleantechsolutions.wordpress.com/2011/09/24/comparison-of-different-waste-to-energy-processes/

еве извлечен абер за споредба со студијата од 3-тата фуснота, абeр кој е цитиран подоле, а вели 100 милиони долари за плазма инценератор кој според капацитот би ja опслужил Дрисла каде сега се депонира отпад од Скопје и Тетово, скопскиот е 366 тони дневно стр.4, но тука не влегува медицинскиот отпад [1] кој сега се спалува во тоа пиролитичкиот инценератор за медицински отпад кој е екстра гајрет ко таков, а нели случајно ни го пуштија на поклон [2] скоро лафев со комшии кои живеат блиску до депонијата ми велат имало некои чудни италијански шлепери како истовареле отпад за него до пред некое време, веројатно поефтино им е отровното европско ѓубре тука да го спалат бидејќи таму не им оди лесно еко-математиката, сега пак Шилегов и тој ќе турка водени филтри небаре така проблемот со екстра загадувањето од постојниот пиролитички инценератор ќе ги решат [2[/u/url">"> наместо да думаат како во соработка со државата ќе довлечкаат плазма арк централа [3] а со ваков инценератор може да се покрие засебно и централна Македонија особено решение за конечно ништење на велешката депонија [4]

значи плазма арк инц. со средна големинаоколу 100 милиони долари

Small: The facility would be sized primarily to process only
the municipal solid waste (MSW) generated by the City and
nearby cities (i.e., Cedar Rapids, etc.) (150 tons per day design
capacity).


Medium: This assumes that the facility would be sized to
process MSW generated in the City and other communities
and private haulers within the Linn County area, but not all of
the MSW generated within the Linn County area (300 tons per
day design capacity).


Large: This assumes that the facility would be sized to
process all of the MSW generated within the Linn County area
(600 tons per day design capacity).



https://web.archive.org/web/20170810091832/http://www.seas.columbia.edu/earth/wtert/sofos/nawtec/nawtec18/nawtec18-3502.pdf


~

https://www.slideshare.net/jenniferpratt03/TorchPresentation



~





Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 13-Sep-2018 at 14:41

и ајде државата немала кабает колективно за ризикот од сметишта како извор на склет зарази, зорт гасои, но и тешки метали та и радиоактивност, но бар ние како граѓани индивидуално да се контролираме кој колку може, та бар во природа кога сме, зар не е гревпред Бога кога фрламе тешко распадливи отпадоци во планина река на село, нели не е Човек кому сме му наштетиле та никому ништо, кажете им го тоа на малите деца или животните кога на такви остатоци налетаат и се исечат а заради бактерии во околина да се вкочанат [1][2] совест што е тоа денес кога немаме време да влечкаме со себе ќеса ѓубре а сме можеле да влечкаме во такви околности храна со нас која била причина за ѓубрето, ова не треба да спаѓани нит по совњст ами под категорија Чест, но и така ја немаме та не им се лутете на они кои ја загадуваат околината, тоа не ни пречи уставно да ја погазиме, та по која логика еколошки да ја гланцаме!? озбилна дилема, до каде сме стигнале ко цивилизирани! нека не ми се правдаат оние асли македонци кои се за супер себство а не се за супер екологија, бидејќи лицемерието во овој слуачј и законски да е дозволиво е личносно погубно и во однос себе и во однос своите поколенија какви навики им оставаме, она дека ѓубре табиет е нормална работа!

за кадмиумот сите знаете дека е ем склет ем зорт тежок метал, заради што кадмиумските батерии мора да се одложуваат во селектиран отпад, иако освен по големите маркeти во поголемите неколку градови во земјава има по некоја соодветна еко-корпа за селекција, но наскоро со омасововуање на Алармите за Чад и кај нас [1] ќе не закачи уште една супер еколошка гачка доколку тие се петпарачки има ризик од голтање или вдишување америциум, та стари расипани аларми добро е одма да се одложат во отпад
There is little danger from the α radiation unless the americium is inhaled or ingested. For this reason, it is a bad idea to dismantle or burn a smoke detector, because this could release americium into the environment.


сепак велат не е толку опасна работа како зрачење дoколку нема пробив

http://large.stanford.edu/courses/2011/ph241/eason1/

https://hps.org/publicinformation/ate/q7445.html

Ionization chamber smoke detectors contain a small amount of americium-241, a radioactive material. Smoke particles disrupt the low, steady electrical current produced by radioactive particles and trigger the detector's alarm. They react quickly to fires that give off little smoke. [1]




Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 23-Sep-2018 at 21:00

кога ќе видиме колку камен фрлиле за една година во однос праисториски пристап за решавање на отпадот, а можело со истиот да размислуваат современо, навистина се чудам дали овие во администрација се абдали или властите намерно од Народ прават абдал, пример за во недоглед да си имаат оправдување за бирокрактско опстојување во живот како политички кланови без алтернатива!? простете на сарказмов, но на толку еко-здруженија ем екстра еу камен кредитно или фондациски на страна буџетски, а ние и понатака да тилтаме во место на овој план е смешно ако не трагично, иако трагедиите кај нас се перцепираат како случајности кои имаат за цел будење од сон ако не летаргичност, што можеби е нус ефект бидејќи сме печалбарски расположени та оние кои заминале не се замараат, а оние што останале велат останавме сами, и ето супер изговори за да недоносено ако не потпросечно думаме на сите нивоа, наместо сите низ дебата да се сплотат е-форумски, глумејќи дека тоа телевизиски или фејкбуковски е случај! се прашувам дали не е прекасно и за конструктивен експертски 24/7 дијалог на институционални форуми вака, а не пак на необрзувачки каде во најдобар случај дигресиите го олабавуваат фокусот како не би станал муабетот монотон туку и пнтака повлекува внимание и потсетува дека и оние алатки кои ги имаме на располагање не ги есапиме ни 2 а не пак 102%

кога интелектуалците вака и универзитетски би биле приморани и прединституционално да полираат општествени околности, пополека и ќе се изгради добра е-форумска пракса за брзо пеглање на склет околности од сите сограѓани, во спротивно е-форумите уште децении ќе бидат само место за архивирање инфо и сеир, евентуално креативно канализирање енергија од оние кои не се фејкбуковски или кабловски попарени, а што ако не се регулира законски ќе допринесе да е-форумите станат агитпроп алатка за оние кои ја препознале ваквата алатка како поефективна за агитирање него блоговите или пак социјалките, бидејќи аберите им се педантно архивирани ем со простор за нивно пеглање низ преписки со залутани гости или сеир членови, а така тие ко во мојот случај иако не се експерти по ниту една линија да станат општествен е-коректор за сметка на оние кои и навистина тоа како експерти треба да бидат, но вакум ко вакум и ето го некој омбре ќе ви бидне огледало ако не коректор, но со тоа само дополнително ќе се намножат фрустрациите та и оние кои се волни да бидат политички активни да станат рамнодушни, сите чекајќи кој прв ќе постави слична е-општествна-шема во светот за можат со копи пасте да ја имплементраат и тука, незнам што прават сите оние еко невладини каде кај ниту една нема бар еден еко-форум бар таму да видевме промени ... може ќе чекаат да се возобнови е.д.Опстанок за да повлече нога ко прво регистрирано македонско еко-нво во независна Македонија, само што прашање е до тогаш дали на останатите ќе им остане еко-волја чекајќи на него ...



Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 23-Sep-2018 at 21:31

еко-форуми или не, во еко-нишкава на градежниов форум, пак би потенцирал дека во однос приоритетите прв за кој ни од блиску не се фрлаат 100 милиони евра годишно за негово решавње ни во метрополата ниту во државата е аерозагадувањето, имдодека депониите и да се еко-гајрет по природата со оглед дека се надвор од урбаните центрифуги, воздухот во нив е озбилен проблем а освен потпросечен муабет а не пак оштроумни решенија ниту една политичка партија па ни ДОМ нема платформа каде буџетски и кредитно би се поставила агенда како Скопје не би останал најзагаден град во европа! #120-[1]   

можеби навистина за скопјани е здравствено чаре ако не преку рурална-реемиграција преку еу-имицрација да се растерети до некаде пах-кабаетот индиректно, што сега до некаде со меркел-најавата (за безвизна работа во Германија догодина) теоретски е возможно под-чаре бидејќи пак во домовите и да заминат еден двајца на печалба пак останатите ќе си се грејат на дрва, заради што повторно останува да се удри со директни мерки како бесплатен јавен превоз и рестритиквни авто политики, а за што дури во моментов сме имале и словенички стандард пак нема да можеме брзо да излеземе на крај со смогот! уште побитно ако ветувањата на Премиерот дека дупло повеќе ќе се зголемат шансите за лични инвестиции во ерга-омнес реалност се остварат, а што нормално Народ сигурно нема да ги фрли за ен.еф. фасада или пак современ начин на греење, туку претежно на екстра транспортен чалам да се знае дека од еко-3 свртиле на еко-4 машини, мислам дупло си е дупло во однос се', којзнае може ќе им речат е сега со дуплото ќе се раздолжите во однос аеро загадувањето, иако реално доколку брзо пенетрираме во еу, ќе може да се понадеваме на поповолен Трам кредит, иако тоа можеше и можеме и предпристапно да го осигураме ...

но мора да се најде начин како огревното дрвото да се забрани и замени итно со гас и слично [1] иако озбилно би помогнало доколку се инвестира во ЛРТ [2][3] и хоризонтално и вертикално, а во костец бесплатен јавен градски превоз, ем вињети за минување низ Центар [4] што и сега е неопходно а ќе биде и понеопходно ако на улици истоварат Трам кој не би било лошо ако е така и тој да е двоспратен [4][5] особено неопходно доколку немаат намера да воведат задолжитлна БРТ-жолта лента [6] ... плус инстант бонус на сето ова би било за почеток индивидуална транспортна рестрикција за едно возило по семејство т.е. адреса, а понатака демотивирачки регистрациски паушал [7] доколку Скопје некому му е сеуште примамливо место за живеење, нели ако веќе нема логика да се забрани доселување бидејќи таква мерка е закаснета од кој и да е аспект уште во екс-ју кога исто имало смог на кило по жива мера само што го регистрирале просто ко густа скопска магла ...
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 23-Sep-2018 at 23:48

ова горе во однос рестрикции за локални возила, за оние од други градови би значело уште поголема штопна односно неопходен P+R систем при што возилата од другите градови би се паркирале кај обиколницата а од таму да можат (да мораат) гостите во Скопје да влегуваа само со автобуси и такси

сигурно пар-непар ќе рече некој е пологично решение, но сметам дека во економски небуџованска земја како нашата ваков пристап ќе има поголема неправедност него по едно возило за семејство+адреса па нека си се договараат кој кого како ќе вози разнесува меѓу домашните, наместо да се случи ксмет да не може чоек ни комшија во итност да повика напомош некако, она бидејќи ви крепал ауто некаде а немате пари за шлеп служба, илити небулозно бркање различна бројка на регистрација препродавајќи и купувајќи ново екстра возило за да можете во сите денои да имате едно на лагер, што пак во однос на бизнисите пак ќе биде и дополнителен гајрет, значи пар-непар е бетер и од парцијално решение него половично како семјство+адреса велам половично бидејќи и тоа ќе се заобиколува, иако безбедносно е далеку подобро него било кое а во спрега анти-смог ефект, но да видиш да неверуваш дека на точаци ќе свртат масовно скопјани, туку сите ќе изнакупуваат мотори и пак склет но од спунт, заради што како привремена мерка е логично-неопходна како интерветна да речеме на 3 до 5 години со 1 година најава за побрзо да си најдат граѓаните чаре за вишоците, а потем конечно решение би било за 50% поскапа регистрација при секое екстра возило во семејство+адреса илити и дупло доколку и тоа му одговара на Народ за да не трансферира на бесплатен јавен превоз, сепак за беспатен јавен превоз во такви околности би значело неопходност од дуплирање на ЈСП флотата, но и полициска служба одговорна само за јавниот траспорт, што значи озбилни инвестиции, но затоа треба бизнис план и со време начини за маркетиншка атрактивност на таквиот систем за да бар 20% од трошоците се покриваат по тој основ, но доколку е јасно дека долгорочно така здравството би било растеретено од екстра болни и трошоци за нивно лекување, но и имиџот туристички би се довел на ниво со Љубљана во однос чистиот воздух, ем Животите на Пешаците далеку по осигурани, плус кондицијата кај скопјани за велосипедизам кој во чисти околности би бил и повеќе од атрактивен избор, чинам тогаш нема зошто да не се обидеме вака да се задумаме час поскоро, од дебата глава не боли!

ало едно време бевме на ниво на Лакнау од Утар Прадеш додека сега тераме на ниво со ЊуДелхи доколку е репер следнава фуснота [1][2] но во споредба на густина на население Делхи има 6000/m2 жители додека Скопје 950 жители на m2, та нешто навистина не е во ред или со моиве забелешки или со мерните станици во метрополата!? аирлија на паметот ако мислите дека со пар-непар рег.таблички нешто озбилно ќе се промени!

When Paris banned cars with even-numbered plates for a day in 2014, pollution dropped by 30%. Now, the city wants to discourage cars from driving in the city center at all.
...
https://www.businessinsider.com/cities-going-car-free-ban-2017-8#paris-will-ban-diesel-cars-and-double-the-number-of-bike-lanes-6

restriction on traffic in São Paulo, Brazil, during peak travel times. It is based on the last digit of the vehicle's number plate.
...
https://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_restriction_in_S%C3%A3o_Paulo




Edited by Zelenikovo - 23-Sep-2018 at 23:58
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 24-Sep-2018 at 18:18

единствен проблем во однос вакво решение е што Скопје како урбана центрифуга ќе стане озбилно атрактивен балкански град за мнозина, во најмала рака се повеќе ќе биде привлечен за сограѓаните од внатрешноста, та се повеќе Народ ќе се гетоизира, иако еколошки опуштен до болка, но доколку ова се тера паралелно со озбилна програма за рурална реемиграција најнапред ќе се растерети од сите оние сограѓани на кои бројлерскиот живот или пак бетонската џунгла им имаат збоктисано, а потем и ќе им биде драг и тиево скпј даодат вака на одмор наместо обратно, просто градот би станал не само поднослив за Живот туку и мотивирачки за оние кои не сакаат да се гужваат по градски превоз а не им се весла точак, онака кабадајџиски или шерифски да си завозат табиетот другде ...
но се случи ли навистина вака радикално да се пресече, ќе мора да се дестмулира доселување во Скопје ускратување право на добивање скопска адреса доколку не е граѓанинот роден во Скопје коллу и ова да изгледа тоталитаристички во најмала рака би требало еден д с отсели за друг да добие право за доселување, иако ваков пристап е возможен само во однос урбаните границите на градот, а како истиот би се ширел кон приградските средини наместо да биднува архи карикатура од кибрит конструкции или пак урбанистички норми кои ќе се прекршуваат постојано за да се впикаат што е можно повеќе зградулиња на секој ќош и тревник ...

сето ова предочено горе посекако ко идеја е недоносено и треба пеглање во недогед, таман и јас да имав емф табиет и со исклучивост да премерувам и сечам, и во однос технократски куршлуси а не пак уставотворни, но доколку и понатака Луѓе наместо на е-форуми си тераат сеир по фејкбук или тв-сензационалистички, сигурно ќе се род утре некој и ќе рече ене бе земи копи-пасте овој убо рекол! хелоу ја сум само нереализиран земјоделец уметник и подвижник, таман работа некој вона-би традиционалист да ви е репер ко некој вона-би глобалист колку и фамилијарно да го рализирале!
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 06-Oct-2018 at 15:51

бидејќи на глобалистите денес ралото им е сеуште корпоративно, не ни очекувајте дека ќе понудат некогаш социјален транспортен мод кој најнапред ет еколошки, а попрво вакво нешто ќе дочекате од националист кој би гледал да спукаме туристички и екоономски чалам, бидејќи логично поголема мобилност поголеми можности, но каде е балансот, хм го нема денеска, мора да пробаме како ќе биде со фри-ЈСП за да почнеме да ги вагаме предностите и маните та да стигнеме до нзс, нормално без озбилен план со самото довлечкување мекстра кочии на улицс само дополнителен метеж ќе напраиме доколку не се демотивираат амтомобилџии нели стегајќи го ременот за возила во и околу мал-ринг, а капак екстра наолив ако е бесплатно ЈСП за туристи (иако така полесно и би го следеле нивното движење заради нивна поголема безбедност), а не пак ако се направи бесплатен ЈСП и само во работните часови за скопјани ... дигресијава во однос следењето и сега е претпоставувам корисна опција во однос средношколците, а кога и јсп картичка ќе биде врзана за л.карта посекако таквиот надзор ќе можат да го прошират полисајсите врз сите дал заради нивна безбедност дал ко хуминт-тракер кој на аналитичарите ќе им користи за склепување мистериозни мозаици, веројатно кај нас не е во оптек муабетов сеуште, но чим постои алатка прашање е кога преку истата потенцијалот ќе збрчи в мвр~плафоњерка) ... инаку може да се пофалиме дека источноевропските школски јсп модели почнале да ги копираат и на запад, бар така ми делува аберов од Кингстон Канада [1]

#~DD~SK

slicno se zadumav i za Zeleznickiot soobrakaj [1] само треба премерување на бенефитот од намалување на меѓуградски автобуски и автомобилски Сообраќај за сметка на екстра инвестирање милиони во железничкиот како за инфраструктура така и за кочии, но што доколку размислуваме со гринфилд табиет можеби е исплатливо, неретко знаев во однос за Трам да спомнам дека ако Колска здружеше сили со Кончар или пак истера франшиза за која ќе помогнат сите сосе МФ и ЕТФ ние би извадиме со лесно и свои ЛРТ-а кои освен ко градски Трам, а со брзина од 80км/ч ќе можеме да ги користиме и меѓуградски, сличен беше аберот и за ФАС~11.10 кога груевци се залетаа двокатните најнапред тука да ги штанцаме, но навидум заради поефтина тендерска понуда ојдоа со кинезите, сепак на крај излезе дека Фасовци беа саботирани од филијалата на sds при СТБ како би немале ликвидност ни за тротинет а не пак двокатен автобус [2] а шпекулираат шекспирџии дека со кинезите и добро им дошло на властите да ушуќарат од спунт партиски по некој денар ете пример добредојден за зградата на дпмн од кајче ја направат титаник та демек зато и многу не им се замарале на Фасовци, иако колку што се сеќавам им оставија груевци ним и екстра време за нова фирма да отворат (се чини дури заради тоа и идејата градот за ЖЕХФ да има двокатен имиџ испари така) и пак на крај Фасовци извисија, но дефакто зицер како и да било, нели и без тоа сега делои за сервисирање ЈСП не набавува делови од Кина ами од три расипани двокатни сервисира еден во движење, што доколку беше македонски ноу-хау бар 1~2 децении сервисирањето ќе беше поизводливо, битно додека ги имаме двокатните единствени помасовни туристи биднаа скопјани налет волјата [3][4] нормал постојано имаме улични револуционери во опозиција та претежно само бекпак-авантуристи го имаат Скопје во туринг маршута, чунки овој пат тоа нема да биде случај, сепак за туризам требаше да бидат малку од малку двокатните повисоки и бар прозорите без прегради за да не е скоцкана попатната визура, иако од друга страна прозорчињата се фора но повеќе за фрлање отпадоци на улица и евентуално почисти кадри за пѐнорамски фотографии во движење, но во секој случај двокатните~кинези беа правовремено освежување, а посекако од какво и да е ново нема да куца магарето, само нека го направат бесплатен транспортот а хигиената брзината и бучавата да им биде на завидно ниво и ето ако сакаат нека донесат и афрички ноу-хау ако мислат дека долгорочно тоа е исплатливо ... ќе биде аир да може да истераме со кинезите или јапонците некоја копродукција та бар во скопски-ситком да видиме некое ЛРТ ко ова во Феникс, нормал во фон со античко-морски амбиентални звуци

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=50&PID=111278#111278

од една страна недоносеноста на дпмн им беше обид преку кој може да видиме дека добрите намери не секогаш па и при децениска апсолутна власт се конечно од корист, но како тргнаа sds со турни-ме да-кинисам идеи ко субвенции за тротинети без простор за нив [5] или од старт повеќедеценски заглавен вијадукт кај цеКа [6] и кај Влада (веројатно за да пластичарите им пуштат вода а овие со кајчиња до работа да веслаат) битно долго време ќе сонувате Скопје да стане почист град, иако може да се проба да се спушти Матка1 која и така е дотраена та нешто ако може атуење од Кањонот да потпомогне, иако тоа е невозможно да го надмине гајретот кој сега ги навјаса скопјани откако е крената Матка2 заради температурната инверзија која го дозаробува смогот во градот, којзнае можеби ќе најдат некое соломонско решение како аспиратор-оџак-скулптура која би го влечела смогот во стратосфера, визуелно делува дека маглата е заробени некаде на 40-ти спрат кај Лисичарките [7] но немам претстава колку тој топол козјачки воздух е како слој [8][9] но попрво скопјани ќе ги преселат околу Козјак отколку козјачката влага што ќе ја заобиколат со котлински-смог-ауспух, сепак чинам кај нас и не е толку примарен проблем сообраќајот та да треба итно тој прв да е таргетиран иако треба да одат решенијата паралелно, но најнапред фокусот треба да е кон ескивирање Непожелно Греењето [10] за што треба навистина добра волја и добра пракса и одвнатре и однадвор, арно ама што праиме кога европеите велат дека Т-то а не Г-то е главен проблем, а бидејќи сме по навика евро'трансер'ски расположени во однос чарињата та нека мучнат ако не сакаат да чукнат глава како до бесплатен Јавен Сообраќај ...




Edited by Zelenikovo - 06-Oct-2018 at 16:51
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 07-Oct-2018 at 21:58

веројатно при масовен бесплатен јавен транспорт, една битна работа која ќе биде неопходна а која и сега недостасува се ракови/држачи за Велосипеди по Автобусите, кои сметам подобро би било да се на опашка него на клун напред, плус така можат да одат вертикално наместо хоризонтално како и би собрало повеќе точаци ем за самите шофери маневрирањето е олеснато, иако безбедносен ризик можеби при пожар а мотор да е склет за гасење но затоа би требало да има таквиот рак систем и брз наќин за целосно одвојување на сталажата ...
во овој контекст би било паметно да се размислува со време доколку истераат домашен Трам градските татковци, та дури и го нарачале, да одат на по некоја Кочија која ќе биде проста налик кафез а со широки врати како брзо и лесно би влегувале излегувале велосипедисти та и со подобен пристап да тоа можат и качени на точак да го сторат, вакви кочии во даден дел од денот можат да служат и за карго-патници со куфери или оакети кои во нормален Трам ниту ги бери ниту им е место, иако за влезе во ваквз кочија треба или пристапни рампи како не би влетувале секакви индијанци но и секакви пакети она таман да мора со лична карта да влези, или пак уште поубаво да има екстра кондуктер кој би бил редар што како појава при мас јавен транспорт би требало да е задолжително за секој еден автобус или трам композиција, аман работа и за постојните контролори да не биднат вишок, нормално пред се' би помагал ваквиот втор шофер за утовар истовар на точаци по ракови на автобуси или пак контрола за карго-трам како не би влетувале каубојци со клавир под рака или индијанци со теле под мишка, чинам набрзо куферлар-патници ќе станат главна категорија во ваквите кочии та ќе треба една засебна за нив една за велосипедисти ...
ова ви изгледа можеби шегобијно ако не градобијно, но доколку ова стане случај а во костец поширока вело агенда од која школски или рурално би имале аир и Учдници или Селани доколку по тие комбиња и автобуси има задолжително и вело-приколка [1] така може да се каже дека ќе имаме предуслови за Вело-Култура и над очекувањата на мнозина, а со тоа и аеро-еколошка свест во Скопје на мала врата стимулирана индиректно на ангро, иако за на голема врата ќе ни треба и повеќе од тоа како Вело-Автопати [2] или пак вело-инвентивност налик супер ефтини локални вело-приколки за да од секој аспект Велосипедизмот тера Поетично [3] доколку пак си продолжи муабетот музејски или амбулантно [4] надевајте се дека од авто бар на веспа култура дека ќе свртат младите, иако обврзете ги дека така мораат да имаат задолжително и респираторна маска освен кацига бидејќи нормално утре држава ги плаќа трошоци за бесплатно здравство, а доколку чаламот им е поголем од законот комотно нека се селат од Скопје за да уживаат послободно сред сообраќај ...


Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 18-Oct-2018 at 20:20
еве интересен абер за смогот во Пекинг кој кај нас би се постигнал со вклучување на Кањонот на Матка доколку се спушти браната на М1 која и така не е озбилно неопходна, плус така би добиле и Водопад во скопско од Изворот на пештерата Врело, нормално може заради кајак стазата да се крене мала каскада, и пак да се добие ефект на поголемо струење на воздух од Кањонот, но дефакто и тоа е малку ко што им возвраќаат во 'нејчр' на пекиншката смог патка [1]
Originally posted by Zelenikovo


https://www.thebeijinger.com/blog/2018/06/04/beijing-blow-away-smog-ventilation-corridors-made-knocking-down-buildings

но секогаш ветер немет во кањонот [1] та можеби логично е да се разамислува и за вештачко иницијација преку вештачко струење, кое би се потпомогнало со фенови [1.2] а кои потенцијално би делувале долгорочно и на ружата на предкањонски воздушни струења, претпоставка која можеби не е толку логична, но за постојното загадување чинам нема зијан и од жонглирање со сф инвентивност во недоглед [1.2.1] ако имаме предвид дека Скопје ќе расте ќе расте ќе расте, освен ако тоа некако не се ресетира доколку внатрешноста на државата стане некако економски атрактивна за да скопјани со задоволство се одважуваат на Рурална Реемиграција, и во постојните економски услови во кои утеха е карамбол од случувања ... каде старите сограѓани заради лекарлук и внучеспунт се учипуваат во метрополисот дури и не смееле, а младите заради немање ни гојзерици за туристичко планинарење при нога а не пак услови за фармерски живот само може форумски да фантазираат за селска идила, капак забавата и културата е централизирана системски исклучиво за во главниот град, наместо даночно и регулативно да се сведе на минимум во однос другите градови (она само за и во склоп скопско'лето да е опуштена атмосфера) та и од таков спунт да се мотивираат младите во друг град да трансферираат, бар оние кои преку интернет заработуваат а сакаат Кино Театар Диско Изложби и слично да се релоцираат доброволно, другите ето купиле ли карта за такво случување преку бесплатен железнички или автобуски превоз да скитнат тро потака од Скопје за да уживаат културно ил забавно, та да им збоктиса така и да се одважат на културна дислокација ...

комбинации милион, а каде и дали некој ги дебатира премерува истражува, хм можеби во НУБ блеотекарите во слободно време додека читкаат архива, бидејќи сите останати се на фејкбук во заборав учипени илити од кабловска телевизија успани со туѓи гајлиња и задоволства, та бар да се свестат дека и така можат да се менуваат ако на некој тематски форум ко Билд од време на време кога ќе им падне идеја или линк на глава кој би бил корисен за заедницата да го споделат, него не се срамат да лупаат секој ден статуси во празно патем чекајќи целодневно да си задоволат лајкохоличарски суета, а мака им е да се зачленат на единствениот урбан тематски форум во земјава и да тимарат не само општествени туку и свои гајрети, што обично го прават откако ќе се насадат на некој склет но најчесто постфестум, колку да си лечат фрустрации, наместо со време да предупредат алармираат или понудат дума правовремено ...




Edited by Zelenikovo - 18-Oct-2018 at 20:20
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 19-Oct-2018 at 05:35

на цитираниот пост, во вториот линк од истиот, кој не е цитиран тука, има интересен абер дека живеењето во шангајскиот смогариум е еквивалетно во однос пм1о честичките како Чоек да го минал ден со 17 испушени цигари, тоа пак значи скопските пушачи се на дупли ризик, а што логично би значело тие да бидат во први редови засегнати, иако чинам Новороденчињата се тие кои најмногу страдаат ко ктивни смогери, па би им порачал на бабите и дедовците е се радувајте на комфорниот скопски живот туку заради внучињата и суинои и ќерки за уши фатете и гит во внатрешност на земјата, та ако не заради себе бар заради нив додека се помали, без гајле не им гине Скопје во никој случај подоцна како хедонистички материјалистички или универзитетски хотспот, како мотивација можете да си напраите принтои за на тераса од скопскиот смогариум [1][2] та чункими ќе размислите што е попаметно и дали треба да побрзате ако не во родни крај да се вратите да шитнете еден стан в Скотје а да ушуќарите два другде за исти пари, а можете и по некој хектар овоштарник така да кренете за внучињата та и да немаат озбилни финансиски можности за раст да им напраите лост за основни средства за живеачка ... но и селата ако ви се во дупка, маф ви е пак работа доколку иситете се Живи освен ако не се договорите сите топтан да свртите на рокет-стове греење кое ќе го склепате и поефрино од една плинска боца, а ќе имате минимум ако не и воопшто пм10/2.5 емисии [1]

https://yp.scmp.com/article/5727/how-escape-smog

Originally posted by beTon


каква анимирана симболика дека Скопје е село              m





Edited by Zelenikovo - 19-Oct-2018 at 05:35
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 567

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.