build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Дизел локомотиви

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 23>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
11111 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 04-Jan-2015
Location: tetovo
Online Status: Offline
Posts: 27
  Quote 11111 Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 05-Feb-2015 at 15:11
прошло лето бев во депо ,а ова слика е од 2013 www.flickr.com/photos/42309484@N03/8980593070/
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 05-Feb-2015 at 11:39
Originally posted by 11111

237 е скоро раскодована за делови


Кај си ја видел?
Back to Top
11111 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 04-Jan-2015
Location: tetovo
Online Status: Offline
Posts: 27
  Quote 11111 Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 03-Feb-2015 at 19:33
237 е скоро раскодована за делови
Back to Top
Daniel1122 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 26-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Daniel1122 Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 01-Feb-2015 at 00:51
661 237 и 661 241 во каква состојба се ? има слики од 2013 год во очајна состојба. Сега веројатно уште повеќе ?
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 30-Jan-2015 at 00:32
Originally posted by Daniel1122

Случајно приметив на локомотива од серија 661 2-- (незнам која точно беше), пишува made in Canada нели би требало серијата 2-- да е La Grange Illinois USA ?

Производство на ЈЖ 661:

Од 001 до 233 - La Grange, Illinois, USA,
од 234 до 415 - Ontario, Canada.
.

Edited by mon - 30-Jan-2015 at 10:55
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
Daniel1122 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 26-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Daniel1122 Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 30-Jan-2015 at 00:05
Случајно приметив на локомотива од серија 661 2-- (незнам која точно беше), пишува made in Canada нели би требало серијата 2-- да е La Grange Illinois USA ?
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 29-Jan-2015 at 06:04

Originally posted by jyvation

На mon е профилот ќе ви објасни.

Точно е, оваа индустриска локомотива јас и Полвал ја фотографиравме во кругот на некогашната фабрика „Силика„ во Гостивар
а со цел фотографиите да ни помогнат да добиеме Н0 модел на истата(моделарство стр.42).
Локомотивата е од типот DL100 производство на Jenbacher Werke (JW100)kоја „Силика„ ја има користено за своите потреби.
Не сум сигурен но мислам дека Фирмата пред која стои оваа локомотива денес се вика „Вардар Доломит„.
.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 27-Jan-2015 at 20:39
Полвал би можел да кажи нешто повеќе,но Силика се гледа уште од магистралата,што би рекле од автопатот.Највероватно е точна информацијата дека трасата е запоседната од талибанци (слична ситуација имам и јас, и мене моментално ме кошта 10 таусенки во дилот со муштериите)
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 27-Jan-2015 at 19:16
Ваква локомотива има Југохром од Јегуновце. Истата е функционална и служи за транспортирање на товарните вагони до железничка станица Јегуновце и за маневрирање во кругот на фабриката. Се разбира, активна е поради тоа што работи комбинатот.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 27-Jan-2015 at 17:48
Фабриката е рестартирана, некаде прочитав (можда и овде) дека новите газди решиле да ја задржат локомотивата како потсетник за минатите времиња.Инаку пругата до фабриката одамна е дворно место за доста куќи...би било добро доколку Мон или некој друг е информиран од кога.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 27-Jan-2015 at 16:05
На mon е профилот ќе ви објасни.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 27-Jan-2015 at 15:28
Кога ќе се кликне на линкот под фотографијата, го пишува ова:

SILIKA factroy's DL100 (JW100), Gostivar, Macedonia

Не знам дали ти е од помош.
За сè има вторпат
Back to Top
Daniel1122 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 26-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Daniel1122 Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 27-Jan-2015 at 14:36
Кај е сликанано ова, и кој модел е маневаркава ?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 27-Jan-2015 at 14:05
За сè има вторпат
Back to Top
Daniel1122 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 26-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Daniel1122 Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 20-Jan-2015 at 13:46
Овие две најверојатно никогаш веќе нема да возат...
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 20-Jan-2015 at 10:32
667-002 во Скопје

Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 20-Jan-2015 at 10:31
667-001 во Скопје

Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 18-Jan-2015 at 18:27
Од она што е достапно на „Ју тјуб„ како видео-материјал поврзан со локомотивите, може да се види дека во САД, иако богата држава, постојат работилници во кои се врши целосно освежување и осовременување на модели од локомотиви, кои се стари со децении. Тоа што дел од „кенединките„, посебно серијата „400„ со спуштен „нос„ се вон употреба, не значи дека се неупотребливи, оти можат целосно да се репарираат и осовременат.

Очигледно е дека кај нас постои волја за редење бронзени, бесмислени и уметнички бевредни ќутуци, а притоа се нема желба и грижа за заедничките потреби, како што е превозот со возови.
Back to Top
Daniel1122 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 26-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Daniel1122 Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 18-Jan-2015 at 00:46
Епа ете наместо да се реновира некоја дизелка ќе имаме споменици тркала триумфални порти(веројатно славиме триуф во железницата ) и разни други глупости. Само случајот со канадските локомотиви 661 4-- да се види и се е јасно... Рѓосвуваат(незнам дали уште постојат) со натписот Југослвенски железници што кажува дека на нив ништо не е направено најмалце од 91 па наваму(освен вадење делови и ставање во други локомотиви)
Back to Top
11111 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 04-Jan-2015
Location: tetovo
Online Status: Offline
Posts: 27
  Quote 11111 Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 18-Jan-2015 at 00:32
Железнице Србије направија добра работа, реновираше десетина 661 дизелки од кои дел се сообраќаат
како теретни на   а дел им вградија електрични агрегати (еден кошта околу 20,000 евра) наместо парните генератори ,со кои наместо со пареа вагоните ги греат на струја така да 661 во однос на греењето се однесува како електрична локомотива за електрифицирана железница
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.205 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.