build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Дизел локомотиви

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 23>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Дизел локомотиви
    Posted: 22-Aug-2021 at 09:52
661-410 после подолг период со патнички вагони кон Битола
До Битола од Кинеските гарнитури најчесто одат 711-003/004 (скоро секојдневно) и 001/002 (до пред некое време го немаше).

711-005/006 од средина на јуни не се појавил на слика на `треинспотерите` и плус покриваат и до Гевгелија и Куманово, а 007/008 веројатно е на пауза...

Edited by Тркало - 22-Aug-2021 at 09:58
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 31-Jul-2021 at 19:54
Originally posted by Тркало

Само шо видов на инстаграм профилот trains in macedonia една 642-ка маневарка репарирана пред 5-6 години во Словенија, електрична локомотива ја влечеше само нејзината шасија без мотор...
Секоја чест за МЖ раководството

Слика


На истиот профил и 661-236 "Кенеди" слика и напис во стилот последно возење со надеж дека ќе продолжи.Веријатно 661-410 е засега само активна
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 10-Jul-2021 at 20:50
Само шо видов на инстаграм профилот trains in macedonia една 642-ка маневарка репарирана пред 5-6 години во Словенија, електрична локомотива ја влечеше само нејзината шасија без мотор...
Секоја чест за МЖ раководството

Слика

Edited by Тркало - 10-Jul-2021 at 20:51
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 18-May-2019 at 21:11
Originally posted by Тркало

Дали имате некоја информација каков товар носат овие дена Кенеди кон Битола?Бидејќи пругата кон Кременица е готова, дали е некок тест карго воз или до Жабени (не верувам)?
Прашањето ми излезе од кога случајно налетав на слика од Битола со отворени рампи и Кенедиевка (не се читаше бројот, чистотата си направила свое) пред некој ден...


Денеска околу 11:45 661-410 со поприлично бројна композиција вршеше маневра на железничката станица во Битола, веројатно спремаа за правец кон Прилеп.
Back to Top
sase View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Apr-2015
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 423
  Quote sase Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 24-Apr-2019 at 13:47
Сликано пред некоја недела станица Маџари.




Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 23-Apr-2019 at 22:28
Дали имате некоја информација каков товар носат овие дена Кенеди кон Битола?Бидејќи пругата кон Кременица е готова, дали е некок тест карго воз или до Жабени (не верувам)?
Прашањето ми излезе од кога случајно налетав на слика од Битола со отворени рампи и Кенедиевка (не се читаше бројот, чистотата си направила свое) пред некој ден...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 01-Dec-2018 at 16:27
Според она што е констатирано на почетокот од 2018 година, во возна состојба се следниве дизел локомотиви: 661-146, 661-234, 661-235, 661-236 и 661-410. Од дизел маневарки, во моментов се на располагање: 642-401, 642-178, 642-180, 621-607, 621-608. Вкупно дизел локомотиви и дизел маневарки што ги има МЖ-Транспорт се 31!
Back to Top
sase View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Apr-2015
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 423
  Quote sase Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 11-Oct-2018 at 16:12
фотографии од пред некој ден 661-410









Back to Top
11111 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 04-Jan-2015
Location: tetovo
Online Status: Offline
Posts: 27
  Quote 11111 Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 26-Dec-2017 at 15:02
според информации кои ги имам слушнато од луѓе во МЖ и мое видување активни се:

661-146
661-223 (за неа не су 100% сигурен)
661-234
661-235
661-236
661-408
661-410

сите без парен генератор што значи парно воопшто нема

661-238 е растурена,изваден мотор (барем мож моторот да се искористи во друга 661 која не е исправна)
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 26-Dec-2017 at 10:30
Интересно е што 410 сообраќа на патнички возови. Вообичаено оваа дизелка беше користена од ФЕНИ на индустриската пруга од Градско до нивната фабрика за превоз на стока.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 26-Dec-2017 at 02:53
Утврдена грешка.661-410 е активна,
Баарем пред два месеци.
Еве овдевидео со датум од пред два месеци.Со ЕДЕН вагон од Кичево.
Еве ја и 661-236 во Скопје Север од истиот автор, исто со ЕДЕН вагон за Кичево.661-236
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 25-Dec-2017 at 18:26
Тркало, за подетални информации ќе мора да сочекаш некој од Железница да ти одговори на постов.

Колку што јас знам, веќе две години нема дизел локомотиви со парен генератор. И покрај тоа, брзиот воз Скопје-Приштина редовно сообраќа со дизел локомотива . Исто така, возот кон Кичево сообраќаше со дизел локомотива, а главната причина е токму поставувањето камења, фрлањето камења, поставувањето предмети.... кои ги уништуваат/оштетуваат моторите на дизел моторните гарнитури.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 25-Dec-2017 at 15:34
Освен кон Косово, дали некој видел дали возат уште кон Кичево или одат Шпанци/642?

Малку е смешно да одат 642, кога веќе пола Шпанци ги запустиле 661 е секако подобра опција (настрана потрошувачката и парен генератор, некој требало да мислел и за ова).

Кога сме веќе на темава, дали имаме 'апдејт' колку се останати во сообраќај и колку се спрем(е)ни за 'на кило'?

Од поодамна мислам дека се аут 143,144,145,147, 218,237,238,239,240,241 и помладите 404, 410 .
220 беше патувачки циркус со делови од друга, негде посветла негде потемна, не верувам да е алтивна.
Слични и 223 по ударите кај Гостивар и уште еден претходно или после ова.

Значи ни останаа 146,219,222,234,235,236,408 (од редот 402-413 кој повеќето беа поодамна прежалени).

Корегирајте ако имам пропуштено/додавано.

Edited by Тркало - 25-Dec-2017 at 15:46
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 25-Sep-2017 at 09:55
Originally posted by Тркало

Каква беше пред некоја година после репарирање, сега како друго возило


Тркало, не е само тоа. Моите неофицијални информации говорат дека Македонски железници се оставени без ниту една дизел локомотива со парен генератор. Тоа значи дека возовите кон Кичево и Приштина ќе одат ЦЕЛА ЗИМА без парно! И ова нема да биде прва година, само би било чесно да ги укинат возовите наместо да ги пуштаат без парно во текот на зимата. Е тоа е!
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 24-Sep-2017 at 22:07
Каква беше пред некоја година после репарирање, сега како друго возило
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 23-Sep-2017 at 20:37
Еве ја дизелката 661-234 со плато вагони пред мултимодалниот терминал во Ќерамидница. До пред една и пол година оваа локомотива ги влечеше патничките возови кон Битола:







Back to Top
TUR_ View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 03-Jan-2017
Location: POLSKA
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote TUR_ Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 15-Jan-2017 at 20:56
Originally posted by BOJAN

They are changing the new and old DMU's during the day. We use now new Chinese trains (three DIESEL units, all of them operate to Bitola), but very often they you also use Macosa DMU. So, it is very hard to predict anything. However, I recommend you to take the morning train from Skopje (6:46 a.m.), and in return, you can take the evening train from Bitola (6:30 p.m.). In this case, I think that you can catch at least one Macosa DMU.


Hvala.

I don't like those new plastic trains, so I'll be looking for Macosa one.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 10-Jan-2017 at 00:00
They are changing the new and old DMU's during the day. We use now new Chinese trains (three DIESEL units, all of them operate to Bitola), but very often they you also use Macosa DMU. So, it is very hard to predict anything. However, I recommend you to take the morning train from Skopje (6:46 a.m.), and in return, you can take the evening train from Bitola (6:30 p.m.). In this case, I think that you can catch at least one Macosa DMU.
Back to Top
TUR_ View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 03-Jan-2017
Location: POLSKA
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote TUR_ Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 09-Jan-2017 at 22:31
I want to travel from Skopje to Bitola by Macosa DMU (шпанец). Is it operating?
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 752
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 25-Apr-2016 at 20:40
Горепоставените фотографии се од книгата „Die JZ in den 80-er Jahren“ на авторот Michael A. Grandits
која изобилува со фото-материјали на Југословенските Железници кои до сега не се никаде објавувани.
Има 10-20 фотографии направени на територијата на Македонија кои се уникатни и многу вредни раскажувачи на железничката историја на Македонија.

Книгата чини 35 евра + поштарина:

http://shop.memoba.at/neuheiten/6500/railwaymedia-rm894359-die-jz-in-den-80er-jahren

.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.