Дизел локомотиви |
Post Reply | Page <1 7891011 23> |
Author | ||
Goce
Newbiе Joined: 20-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #161 Posted: 27-Feb-2011 at 11:00 | |
Добро ќе беше да имаме две вакви дизелки!!!!!!
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #162 Posted: 27-Feb-2011 at 11:48 | |
Има ли некој свежи информации до каде е модернизацијата на 661-241 и 661-404? Ќе ги видиме ли овие две локомотиви наскоро на пругите?
Како се снаоѓаат дизел локомотивите во овие студени денови, ги има ли доволно со парен генератор за патничките возови? |
||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #163 Posted: 27-Feb-2011 at 14:11 | |
Сега е јасно. Значи ова е како би изгледале ваквите локомотиви доколку МЖ набави од истите... |
||
Goce
Newbiе Joined: 20-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #164 Posted: 27-Feb-2011 at 15:33 | |
Да да баш така да се надеваме дека наскоро ќе има вакви локомотиви на нашите пруги.
|
||
Simon
Newbiе Joined: 14-Apr-2011 Location: Veles Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #165 Posted: 14-Apr-2011 at 14:54 | |
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #166 Posted: 14-Apr-2011 at 18:48 | |
Симон, најпрвин ти пожелувам добредојде на форумов и да ти честитам за прекрасните фотки.
Истовремено, сакам да прашам, има ли некој информација кои дизел локомотиви од серијата 661-400 во моментов се во сообраќај, т.е. кои ќе сообраќаат во претстојниов период? |
||
Simon
Newbiе Joined: 14-Apr-2011 Location: Veles Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #167 Posted: 16-Apr-2011 at 07:33 | |
Фала Бојан ... инаку Дизел локомотивите од серијата 661-400 не се во сообраќај, единствено во некои ретки случаи. Има една во Велес која редовно ја користат за преместување на товарни вагони и сл. И во Скопје имам една видено која има слична намена, ама верувам дека има и повеќе.
|
||
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #168 Posted: 16-Apr-2011 at 15:59 | |
Моментално во сообраќај е само 661-410 која во летниот период може да се види и на патнички возови бидејќи е без парен генератор (за затоплување на патничките вагони )додека 661-404 и 661-408 се на поправка во депо Лисиче па и нив ќе ги видиме наскоро... |
||
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #169 Posted: 06-Jun-2011 at 20:04 | |
МЖ 661-408 со нов сјај денес беше на чело на патничкиот воз 892...Уште една одлична дизелка плус во сообраќај...
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #170 Posted: 06-Jun-2011 at 20:07 | |
Zookisk, дали оваа дизелка е комплетно модернизирана исто како и 661-234, би сакал да видам фотографии од нејзе.
Инаку до каде е обновата на другите дизел-локомотиви, на форумов се говореше и за 661-241 и за 661-404? |
||
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #171 Posted: 06-Jun-2011 at 23:08 | |
Бојане јас бев на 2-ри колосек го чекав 4902 од Битола а 661-408 беше на 4-ти колосек спремна за тргнување ама оодалеку ми изгледаше на комплетно модернизирана ама не префарбана како 661-234 туку темелно испрана и освежена...а и немаше време за сликање.... |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #172 Posted: 07-Jun-2011 at 05:54 | |
Колку знам беше на тестирање до Гевгелија. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #173 Posted: 07-Jun-2011 at 14:30 | |
661-408 заедно со 661-410 веројатно би се користел од страна на Фени и од Југохром, бидејќи комбинатот од Кавадарци се жалеше по медиуми дека постои недостиг на локомотиви за транспорт на целата стока, а Југохром работи турбо во задниов период.
Не ми е јасно, сите поголеми комбинати работат со полна пареа, а статистика покажува намалување во превозот на стока со железница. Дали проблемот е во транзитот низ Македонија или големите комбинати користат и камиони бидејќи патниот товарен сообраќај е страшно зголемен. |
||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #174 Posted: 16-Jul-2011 at 21:40 | |
МЖ одлучи да продаде дел од своите дизел локомотиви (оние кои се за обнова) поточно да го исчисти ѓубрето Продажбата се вршеше на јавна лицитација.
Edited by Danielbtmk - 16-Jul-2011 at 22:19 |
||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #175 Posted: 16-Jul-2011 at 21:54 | |
661 147
661 239 661 402 |
||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #176 Posted: 16-Jul-2011 at 22:17 | |
661 403
661 406 661 407 |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #177 Posted: 16-Jul-2011 at 22:28 | |
Ова се фотоси кој се правени за време на пописот кој лок. ќе идат на продазба-лицитација, но за жал ништо не излезе од тоа.
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #178 Posted: 16-Jul-2011 at 23:19 | |
661 409
661 413 |
||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #179 Posted: 17-Jul-2011 at 00:31 | |
нека ги средат едно 2 од овие за во музеј =)
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #180 Posted: 17-Jul-2011 at 01:46 | |
Причина? Инаку,ако добро приметив 406-ката е така позачувана спрема другиве и МЖ ознаки на неа,значи е работена некое време после 91-ва.Зошто да не би ја ремонтирале таа локомотива за Фени/Југохром. А овие да им се понудат на продажба нив,нека ги стопат во резервни делови или слична опција ако е можно,нормално. И Владимир ако можиш да ми ја разјасниш оваа работа.Видов дека серијата 400 се условно речено најнови,а најнеодржувани.Дали е до ГМ (сепак имале нецели 20 години во време на распадот на Југославија,а другиве по 10+ и уште дури се возат)или до начинот на работење (негрижата)на државава? И едно големо за фотографот на сликите,не видов име. |
||
Post Reply | Page <1 7891011 23> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |