build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Дизел локомотиви

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 23>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Daniel1122 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 26-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Daniel1122 Quote  Post ReplyReply #381 Posted: 15-Jan-2015 at 22:57
http://www.flickr.com/photos/afc45014/6956468920/in/photostream/ постои ли сеуште 661 240 ?
Back to Top
11111 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 04-Jan-2015
Location: tetovo
Online Status: Offline
Posts: 27
  Quote 11111 Quote  Post ReplyReply #382 Posted: 16-Jan-2015 at 21:44
дали работи 661-219,за 661-238 имам информации дека е касирана цела раскодована
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #383 Posted: 17-Jan-2015 at 00:10
Originally posted by Vladimir P




MЖ серија 661 која ги има-ла во својот возен паркTip EMD 16-567 C i EMЖ 661-144661-145661-146661-147661-218661-219661-220661-221661-222661-223661-234661-235661-236661-237661-238661-239661-240661-241661-402661-403661-404661-405661-406661-407661-408661-409661-410661-411661-412661-413


661-144, 145**, 146 (средена после одронот кај Гостивар), 147**
661-218*,219, 220, 221*, 222, 223* (имаше исто некој близок контакт), 229, 234, 235, 236, 237, 238*(кран кај Тетово), 239*, 240*, 241*
661-404, 408, 410 (**402, 403, 405, 406, 407, 409, 410, 411, 412, 413)


Кои и колку се активни од овие? (сега списокот сигурно ќе е скратен )...

* не се во возна состојба ?!
** касирани?!

237 и 220 имаа различна колор шема


Originally posted by zookisk



661-144 (во депо на поправка)
661-237 (во возна состојба исклучиво во Трубарево за маневра бидејќи има остри венци на тркалата и не смее да сообраќа на патнички возови со поголеми брзини)
661-241 ( во депо на поправка и модернизација)
661-404 (во депо на поправка и модернизација но нема да сообраќа на патнички возови)


Кое би било значењето на ова со некој попрост речник, некое објаснување од zookisk или некој друг?

Edited by Тркало - 17-Jan-2015 at 00:24
Back to Top
Daniel1122 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 26-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Daniel1122 Quote  Post ReplyReply #384 Posted: 17-Jan-2015 at 01:34
661 145 настрада уште во Југославија(несреќа на станица Рајко)
661 222 мислам дека е касирана
661 240 линк(http://www.flickr.com/photos/afc45014/6956468920/in/photostream/) незнам дали постои
661 241 исто како и са 240
661 4-- сите касирани освен 410 404 и 408 ?????????????????????????
661 237 веројатно касирана
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #385 Posted: 17-Jan-2015 at 08:36
МЖ локомотиви серија 661 во сообраќај:

661-146
661-220
661-223
661-234
661-235
661-236
661-408
661-410
Back to Top
Daniel1122 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 26-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Daniel1122 Quote  Post ReplyReply #386 Posted: 17-Jan-2015 at 13:41
A кои 661 стојат во депо или надвор како кршеви и дали има шанса некогаш да се управат ?
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #387 Posted: 17-Jan-2015 at 22:51
Originally posted by Daniel1122

661 145 настрада уште во Југославија(несреќа на станица Рајко)
661 222 мислам дека е касирана
661 240 линк(http://www.flickr.com/photos/afc45014/6956468920/in/photostream/) незнам дали постои
661 241 исто како и са 240
661 4-- сите касирани освен 410 404 и 408 ?????????????????????????
661 237 веројатно касирана



Која будала одредува дали локомотива треба да се сече а не поправи и оправи за користење, небаре сме толку богати што можеме секој месец да си купуеме по една?...Unhappy
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #388 Posted: 17-Jan-2015 at 23:13
Одговорот лежи баш во твојот збор-`будала`.Има некој таму `талентиран` за вакви работи кој му дале да одредува за работи за кои не е дораснат ни да разговара на улица а не да донесува вакви одлуки
Back to Top
11111 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 04-Jan-2015
Location: tetovo
Online Status: Offline
Posts: 27
  Quote 11111 Quote  Post ReplyReply #389 Posted: 18-Jan-2015 at 00:32
Железнице Србије направија добра работа, реновираше десетина 661 дизелки од кои дел се сообраќаат
како теретни на   а дел им вградија електрични агрегати (еден кошта околу 20,000 евра) наместо парните генератори ,со кои наместо со пареа вагоните ги греат на струја така да 661 во однос на греењето се однесува како електрична локомотива за електрифицирана железница
Back to Top
Daniel1122 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 26-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Daniel1122 Quote  Post ReplyReply #390 Posted: 18-Jan-2015 at 00:46
Епа ете наместо да се реновира некоја дизелка ќе имаме споменици тркала триумфални порти(веројатно славиме триуф во железницата ) и разни други глупости. Само случајот со канадските локомотиви 661 4-- да се види и се е јасно... Рѓосвуваат(незнам дали уште постојат) со натписот Југослвенски железници што кажува дека на нив ништо не е направено најмалце од 91 па наваму(освен вадење делови и ставање во други локомотиви)
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #391 Posted: 18-Jan-2015 at 18:27
Од она што е достапно на „Ју тјуб„ како видео-материјал поврзан со локомотивите, може да се види дека во САД, иако богата држава, постојат работилници во кои се врши целосно освежување и осовременување на модели од локомотиви, кои се стари со децении. Тоа што дел од „кенединките„, посебно серијата „400„ со спуштен „нос„ се вон употреба, не значи дека се неупотребливи, оти можат целосно да се репарираат и осовременат.

Очигледно е дека кај нас постои волја за редење бронзени, бесмислени и уметнички бевредни ќутуци, а притоа се нема желба и грижа за заедничките потреби, како што е превозот со возови.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #392 Posted: 20-Jan-2015 at 10:31
667-001 во Скопје

Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #393 Posted: 20-Jan-2015 at 10:32
667-002 во Скопје

Back to Top
Daniel1122 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 26-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Daniel1122 Quote  Post ReplyReply #394 Posted: 20-Jan-2015 at 13:46
Овие две најверојатно никогаш веќе нема да возат...
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #395 Posted: 27-Jan-2015 at 14:05
За сè има вторпат
Back to Top
Daniel1122 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 26-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Daniel1122 Quote  Post ReplyReply #396 Posted: 27-Jan-2015 at 14:36
Кај е сликанано ова, и кој модел е маневаркава ?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #397 Posted: 27-Jan-2015 at 15:28
Кога ќе се кликне на линкот под фотографијата, го пишува ова:

SILIKA factroy's DL100 (JW100), Gostivar, Macedonia

Не знам дали ти е од помош.
За сè има вторпат
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #398 Posted: 27-Jan-2015 at 16:05
На mon е профилот ќе ви објасни.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #399 Posted: 27-Jan-2015 at 17:48
Фабриката е рестартирана, некаде прочитав (можда и овде) дека новите газди решиле да ја задржат локомотивата како потсетник за минатите времиња.Инаку пругата до фабриката одамна е дворно место за доста куќи...би било добро доколку Мон или некој друг е информиран од кога.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #400 Posted: 27-Jan-2015 at 19:16
Ваква локомотива има Југохром од Јегуновце. Истата е функционална и служи за транспортирање на товарните вагони до железничка станица Јегуновце и за маневрирање во кругот на фабриката. Се разбира, активна е поради тоа што работи комбинатот.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.145 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.