Дизел локомотиви |
Post Reply | Page <1 56789 23> |
Author | |
BullDoG
Groupie Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply #121 Posted: 16-Nov-2010 at 21:24 |
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #122 Posted: 16-Nov-2010 at 21:48 |
Моќно делуват фотосите
Дали е ова воз 892 за Приштина ? |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
BullDoG
Groupie Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply #123 Posted: 16-Nov-2010 at 21:54 |
Ne za Kicevo.
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #124 Posted: 16-Nov-2010 at 22:19 |
Сега ја видов другата фотографија во Возен парк (општо) каде се гледа дека вагоните се МЖ |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
BullDoG
Groupie Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply #125 Posted: 16-Nov-2010 at 22:25 |
Da
Nego zasto ne gi prakaat tie manevarkite ? mnogu poveke se zasteduva so niv |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #126 Posted: 16-Nov-2010 at 22:40 |
Точно дека далеку повеќе се заштедува, но тие на големо вртат за маневри, наша стара болка - недостаток на возен парк. Но сепак тие се за маневри и ја немаат „доволно“ снагата за да го задржи тајмингот на возниот ред. Постојат лок кој се помеѓу двете во снага кој добро би ни дошле за релацијата кон Кичево и Приштина, но се надевам во некој подобри времиња. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
polval
Senior Member Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply #127 Posted: 16-Nov-2010 at 22:46 |
Маневарка служи за маневра, и во крајна линија 642 ќе направи и поголем трошок затоа што не е за таа намена.
|
|
BullDoG
Groupie Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply #128 Posted: 16-Nov-2010 at 23:04 |
Znam deka e za manevri, no pred izvesno vreme repariranite manevarki odea za Kicevo ali poradi nedostih da snaga kako sto kaza Vladimir ne mozea da se drzat do vozniot red.
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #129 Posted: 16-Nov-2010 at 23:50 |
А бетонските прагови чекаат подобро време, или едноставно некој да ги собере и да ги продаде?
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
polval
Senior Member Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply #130 Posted: 17-Nov-2010 at 07:59 |
642-400 е локомотива со 825 коња кои се доволни за лесни патнички возови, сигурно не е снагата во прашање за 2 вагона да ги извлече до Кичево. |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #131 Posted: 17-Nov-2010 at 11:51 |
Еве слика од првото пробно возење и нејзиното оптоварување на едната дизелка МЖ 642-402 со два патничка вагона на релацијата Скопје - Кичево - Скопје.
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #132 Posted: 17-Nov-2010 at 12:35 |
Јас гласам за шпанците целосно да сообраќаат по кичевската пруга. Кенеди во текот на зимскиот период треба да сообраќа на релацијата кон Кичево поради греењето.
Дизел маневарките влечат 2 вагони до Кичево, но дали би се јавил проблем при влеча на 3 или 4 вагони колку што навистина се потребни за оваа релација? |
|
polval
Senior Member Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply #133 Posted: 18-Nov-2010 at 11:45 |
4 патнички вагони отприлика прават 200 тона воз што не е преголем проблем дури и за 642. Колку за илустрација, максималното оптеретување на 661 е 2000 тона на рамно.
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #134 Posted: 18-Nov-2010 at 12:19 |
А дали дизел маневарките 642 имаат парно-генератори за затоплување на вагоните?
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #135 Posted: 18-Nov-2010 at 13:18 |
Немаат парен генератор Еден диаграм на оргиналната маневарка 642 која има сличен мотор на новите |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
polval
Senior Member Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply #136 Posted: 18-Nov-2010 at 23:01 |
Како што може да се види од графиконот 642 има доволно снага за да ги извлече возовите од 2-4 вагони, па и повеќе. Со обзир на тоа дека при модернизацијата не се променети влечните мотори и генераторот а вградените нови дизел мотори се со истата сила (825 КС) практично графиконот е исти и за модернизираните 642.
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #137 Posted: 22-Nov-2010 at 11:25 |
Ги разгледувам архивите на поставените фотографии од дизел локомотиви по форумите и ме интересира во каква состојба се во моментов 661-144, 661-237, 661-241 и 661-404. Овие дизелки возеле до пред некоја година, но во моментов не можат да се сретнат на патнички и товарни возови.
Дали има некаква информација кога би можеле дел од нив повторно да видиме по нашите пруги? Од Владимир има фотографии од поправка и модернизација на 661-404 и 661-241, ме интересира до каде е работата. |
|
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #138 Posted: 22-Nov-2010 at 18:22 |
661-144 (во депо на поправка) 661-237 (во возна состојба исклучиво во Трубарево за маневра бидејќи има остри венци на тркалата и не смее да сообраќа на патнички возови со поголеми брзини) 661-241 ( во депо на поправка и модернизација) 661-404 (во депо на поправка и модернизација но нема да сообраќа на патнички возови) |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #139 Posted: 22-Nov-2010 at 22:03 |
Да го регистрираме и ова, последица од нашата возачка култура и поштување на сообракајните знаци.
И тоа малку што го имаме ни се уништува |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #140 Posted: 22-Nov-2010 at 22:15 |
Каде и како се случило ова? |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Post Reply | Page <1 56789 23> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |