build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Дизел локомотиви

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 23>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 16-Nov-2010 at 21:24


Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 16-Nov-2010 at 21:48
Моќно делуват фотосите
Дали е ова воз 892 за Приштина ?
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 16-Nov-2010 at 21:54
Ne za Kicevo.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 16-Nov-2010 at 22:19
Originally posted by BullDoG

Ne za Kicevo.

Сега ја видов другата фотографија во Возен парк (општо) каде се гледа дека вагоните се МЖ
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 16-Nov-2010 at 22:25
Da
Nego zasto ne gi prakaat tie manevarkite ? mnogu poveke se zasteduva so nivSmile
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 16-Nov-2010 at 22:40
Originally posted by BullDoG

Da Nego zasto ne gi prakaat tie manevarkite ? mnogu poveke se zasteduva so nivSmile

Точно дека далеку повеќе се заштедува, но тие на големо вртат за маневри, наша стара болка - недостаток на возен парк.
Но сепак тие се за маневри и ја немаат „доволно“ снагата за да го задржи тајмингот на возниот ред.
Постојат лок кој се помеѓу двете во снага кој добро би ни дошле за релацијата кон Кичево и Приштина, но се надевам во некој подобри времиња.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 16-Nov-2010 at 22:46
Маневарка служи за маневра, и во крајна линија 642 ќе направи и поголем трошок затоа што не е за таа намена. 
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 16-Nov-2010 at 23:04
Znam deka e za manevri, no pred izvesno vreme repariranite manevarki odea za Kicevo ali poradi nedostih da snaga kako sto kaza Vladimir ne mozea da se drzat do vozniot red. 
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 16-Nov-2010 at 23:50
А бетонските прагови чекаат подобро време, или едноставно некој да ги собере и да ги продаде?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 17-Nov-2010 at 07:59
Originally posted by BullDoG

Znam deka e za manevri, no pred izvesno vreme repariranite manevarki odea za Kicevo ali poradi nedostih da snaga kako sto kaza Vladimir ne mozea da se drzat do vozniot red. 


642-400 е локомотива со 825 коња кои се доволни за лесни патнички возови, сигурно не е снагата во прашање за 2 вагона да ги извлече до Кичево. 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 17-Nov-2010 at 11:51
Еве слика од првото пробно возење и нејзиното оптоварување на едната дизелка МЖ 642-402 со два патничка вагона на релацијата Скопје - Кичево - Скопје.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 17-Nov-2010 at 12:35
Јас гласам за шпанците целосно да сообраќаат по кичевската пруга. Кенеди во текот на зимскиот период треба да сообраќа на релацијата кон Кичево поради греењето.

Дизел маневарките влечат 2 вагони до Кичево, но дали би се јавил проблем при влеча на 3 или 4 вагони колку што навистина се потребни за оваа релација?
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 18-Nov-2010 at 11:45
4 патнички вагони отприлика прават 200 тона воз што не е преголем проблем дури и за 642. Колку за илустрација, максималното оптеретување на 661 е 2000 тона на рамно.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 18-Nov-2010 at 12:19
А дали дизел маневарките 642 имаат парно-генератори за затоплување на вагоните?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 18-Nov-2010 at 13:18

Немаат парен генератор

Еден диаграм на оргиналната маневарка 642 која има сличен мотор на новите

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 18-Nov-2010 at 23:01
Како што може да се види од графиконот 642 има доволно снага за да ги извлече возовите од 2-4 вагони, па и повеќе. Со обзир на тоа дека при модернизацијата не се променети влечните мотори и генераторот а вградените нови дизел мотори се со истата сила (825 КС) практично графиконот е исти и за модернизираните 642.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 22-Nov-2010 at 11:25
Ги разгледувам архивите на поставените фотографии од дизел локомотиви по форумите и ме интересира во каква состојба се во моментов 661-144, 661-237, 661-241 и 661-404. Овие дизелки возеле до пред некоја година, но во моментов не можат да се сретнат на патнички и товарни возови.

Дали има некаква информација кога би можеле дел од нив повторно да видиме по нашите пруги? Од Владимир има фотографии од поправка и модернизација на 661-404 и 661-241, ме интересира до каде е работата.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 22-Nov-2010 at 18:22
Originally posted by BOJAN

Ги разгледувам архивите на поставените фотографии од дизел локомотиви по форумите и ме интересира во каква состојба се во моментов 661-144, 661-237, 661-241 и 661-404. Овие дизелки возеле до пред некоја година, но во моментов не можат да се сретнат на патнички и товарни возови.Дали има некаква информација кога би можеле дел од нив повторно да видиме по нашите пруги? Од Владимир има фотографии од поправка и модернизација на 661-404 и 661-241, ме интересира до каде е работата.


661-144 (во депо на поправка)
661-237 (во возна состојба исклучиво во Трубарево за маневра бидејќи има остри венци на тркалата и не смее да сообраќа на патнички возови со поголеми брзини)
661-241 ( во депо на поправка и модернизација)
661-404 (во депо на поправка и модернизација но нема да сообраќа на патнички возови)
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 22-Nov-2010 at 22:03
Да го регистрираме и ова, последица од нашата возачка култура и поштување на сообракајните знаци.



И тоа малку што го имаме ни се уништува
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 22-Nov-2010 at 22:15


Каде и како се случило ова?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.