build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Дизел локомотиви

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 23>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Дизел локомотиви
    Posted: 10-Mar-2009 at 22:55
Списокот што Македински Железници - Транспорт имала - има дизел локомотиви по серии во својот возен парк

     


Edited by Vladimir P - 11-Mar-2009 at 08:08
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 10-Mar-2009 at 22:56
Серија MЖ 642
маневарски локомотиви

642-002    ĐĐ 520.0088.02/61    растурена
642-003    ĐĐ 520.0088.04/61    ??
642-006    ĐĐ 520.0088.22/62    во возна состојба

642-104    ĐĐ 520.0088.03/61    растурена
642-121    ĐĐ 520.0088.21/62    растурена
642-178    ĐĐ 716/68                  во возна состојба
642-180    ĐĐ 718/68                  во возна состојба
642-182    ĐĐ 720/68                  растурена

Распоред на осовини    Bo'Bo'
Вградена снага             606 kW / 826 кс
Маса сопствена             60,50 тона
Маса по осовина           16 тона/ос.
Брзина на отворен пат 80 км/ч


Edited by Vladimir P - 10-Mar-2009 at 23:15
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 10-Mar-2009 at 22:57
MЖ 642-006



МЖ 642-178



MЖ 642-180



Edited by Vladimir P - 10-Mar-2009 at 23:02
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 10-Mar-2009 at 23:35
Серија MЖ 643
маневарски локомотиви

МЖ 643-005    /67    во возна состојба
МЖ 643-006    /67    во возна состојба
МЖ 643-007    /67    растурена

Распоред на осовини    Bo'Bo'
Вградена снага             680 kW / 925 кс
Маса сопствена             60,50 тона
Маса по осовина           16,80 тона/ос.
Брзина на отворен пат 80 км/ч
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 10-Mar-2009 at 23:36
МЖ 643-005



МЖ 643-006

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 11-Mar-2009 at 02:05
Што значи "ĐĐ"?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 11-Mar-2009 at 02:35
Da ne e nesto Djuro Djakovich?!Dunno Mislam deka se odnesuva na specifikacija na motorot!
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 11-Mar-2009 at 07:03
Originally posted by lslcrew

Da ne e nesto Djuro Djakovich?!Dunno Mislam deka se odnesuva na specifikacija na motorot!


MNOGU STE BLISKU DO ODGOVOROT

Ovie lokomotivi se izraboteni vo fabrikata Djuro Djakovich od Slavonski Brod vo Hrvatska,
po licenca na fabrikata Brissonneau et Lotz od Francija.

Nekogas pred 45 godini se koristea i za vlecenje na brziot patnicki voz PELAGONIJA EKSPRES
koj bese edinstven deloven voz vo Makedonija i patuvase na relacijata
Bitola - Prilep - Bogomila - Veles - Skopje nautro i popladne vo sprotivnata nasoka.
Svoevremeno za toj voz imase reklama na Televizija Skopje, pa bi me raduvalo
ako moze vo nivnata arhiva da se pronajde snimkata od reklamata.

Sega ovie lokomotivi od seriite 642 i 643 se koristat samo kako manevarski lokomotivi.

Pozdrav od zeleznicarot po profesija i po dusa.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 20-Mar-2009 at 21:36
MЖ серија 661 која ги има-ла во својот возен парк

Tip EMD 16-567 C i E

661-144
661-145
661-146
661-147

661-218
661-219
661-220
661-221
661-222
661-223
661-234
661-235
661-236
661-237
661-238
661-239
661-240
661-241

661-402
661-403
661-404
661-405
661-406
661-407
661-408
661-409
661-410
661-411
661-412
661-413



Edited by Vladimir P - 20-Mar-2009 at 21:51
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 20-Mar-2009 at 21:38
Серија MЖ 661 подсерија 100

Распоред на осовини     Co'Co'
Вградена снага              1434 kW / 1950 кс
Маса сопствена              104,00 тона
Маса по осовина            18,60 тона/ос.
Брзина на отворен пат 124 км/ч


MZ 661-144 GM 26744/61



MZ 661-146 GM 26746/61



Edited by Vladimir P - 20-Mar-2009 at 21:40
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 20-Mar-2009 at 21:42
Серија МЖ 661 подсерија 200

Распоред на осовини     Co'Co'
Вградена снага              1434 kW / 1950 кс
Маса сопствена              105,00 тона
Маса по осовина            19,00 тона/ос.
Брзина на отворен пат 124 км/ч

MЖ 661-220 GM 31824/66



MЖ 661-223 GM 31827/66



MЖ 661-235 GM A2436/70



MЖ 661-236 GM A2437/70



MЖ 661-237 GM A2438/70



MЖ 661-238 GM A2439/70

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 20-Mar-2009 at 21:43
Серија MЖ 661 подсерија 400

Распоред на осовини     Co'Co'
Вградена снага              1434 kW / 1950 кс
Маса сопствена              104,00 тона
Маса по осовина            18,60 тона/ос.
Брзина на отворен пат  124 км/ч

MЖ 661-408 GM A2718/72



MЖ 661-410 GM A2720/72

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3403
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 22-Mar-2009 at 01:20
661-410 дефинитивно е најубава! Вистинска убавица!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 22-Mar-2009 at 11:05


Имаш среќа, баш нејзе ја уловив во вторникот кај Градско Big%20smile

Колку имаме со ваква кабина? Две?

1


2


3



Edited by Cloverstack - 22-Mar-2009 at 11:07
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 22-Mar-2009 at 13:25
Одлични слики си фатил Cloverstack
Од 12 локомотиви 661 серија 400 која е со спуштен нос останати во употреба се:

МЖ 661-404 моментално на ремонт
МЖ 661-408
МЖ 661-410
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4419
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 22-Mar-2009 at 13:44
Ќе ја нарушам кохерентноста на нишката, но ќе прашам пак нешто поврзано со дизел локомотиви, барем некој кој се разбира. Дали е исто да се вози дизел локомотива и електрична, во смисла дали ако знаеш да возиш дизел автоматски ќе знаеш и електрична, или треба некое дополнително образование, и обратно? Пример ако знаеш да леташ со цесна, не можеш со боинг 737, сепак треба дополнителни часови. И како се станува машиновозач, со факултет, или со завршен курс? (нешто како за пилот)
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 22-Mar-2009 at 13:57
Originally posted by гитардемон

Ќе ја нарушам кохерентноста на нишката, но ќе прашам пак нешто поврзано со дизел локомотиви, барем некој кој се разбира. Дали е исто да се вози дизел локомотива и електрична, во смисла дали ако знаеш да возиш дизел автоматски ќе знаеш и електрична, или треба некое дополнително образование, и обратно? Пример ако знаеш да леташ со цесна, не можеш со боинг 737, сепак треба дополнителни часови. И како се станува машиновозач, со факултет, или со завршен курс? (нешто како за пилот)

Мислам дека не е проблем 2-3 поста off,
Буквално за секоја локомотива треба дебела обука, така да оној што вози еден тип на лок. не може без положена обука да вози друга.
Кај нас постои срено училиште ДСУ Владо Тасевски каде има таков смер, е после почнуват маките со обука во самата железница
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 22-Mar-2009 at 14:46
Ај уште еден off врзан за дизелките слични на нашите



Се препорачува гласот појако Smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 22-Mar-2009 at 20:09
a be ne mi e jasno edni vikaa deka dizelot ja zagaduva okolinata i ispusta poveke C2, ako e taka treba da se ukinat ovie lokomotivi
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 22-Mar-2009 at 20:24
Originally posted by Dragan

a be ne mi e jasno edni vikaa deka dizelot ja zagaduva okolinata i ispusta poveke C2, ako e taka treba da se ukinat ovie lokomotivi

Но предходно треба се да се електрифицира, но и покрај тоа треба да се имаат ко резерва во случај на пад на систеем и ....
Иначе веке во новите дизел, како и во колите се врградуват нови технологии за заштита на околината.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.