build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Дизел локомотиви

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 23>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 10-Oct-2014 at 22:59
ова е одма до топилницата и целото детство на лето сум го поминувал на терасата од соседната зграда гледајќи кога проаѓа воз
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15037
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 13-Oct-2014 at 09:57
MŽ Depot Skopje by Kosrail, on Flickr

MŽ Depot Skopje by Kosrail, on Flickr

MŽ Depot Skopje by Kosrail, on Flickr

MŽ Depot Skopje by Kosrail, on Flickr

MŽ Depot Skopje by Kosrail, on Flickr

Edited by Џоле - 13-Oct-2014 at 09:59
За сè има вторпат
Back to Top
beano3005 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 01-May-2013
Location: Ireland
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote beano3005 Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 20-Oct-2014 at 16:50
hello
Do anyone know if 661-145 still exists. Can any person confirm if it is still in the shed in Skopje Depot.
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Online
Posts: 753
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 20-Oct-2014 at 17:52
The loco you are asking for was destroyed in a deadly accident in 1990.

Edited by mon - 20-Oct-2014 at 19:06
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
beano3005 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 01-May-2013
Location: Ireland
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote beano3005 Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 22-Oct-2014 at 20:04
Thank you for confirming this.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 03-Nov-2014 at 19:14
661-219 на релација Скопје-Битола

Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 11-Nov-2014 at 15:43
МЖ 661-235 станица Штип 29-05-2009 год

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 12-Nov-2014 at 10:56
Зарем е можно да сообраќа оваа дизел локомотива што троши толку нафта по десетици километри до Штип за само еден товарен вагон?
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Online
Posts: 753
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 12-Nov-2014 at 21:11
Во моментот на фотографирањето локомотивата најверојатно врши маневри.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 23-Dec-2014 at 13:42
661-410 на железничката станица Градско





661-404 во Скопје

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 24-Dec-2014 at 10:01
Добро што се случува со парните генератори на дизел локомотивите? На возовите за Битола оди електрична локомотива, заедно со дизел локомотива. Разбрав дека оделе две локомотиви до Велес за да се загрее возот, па од таму кон Битола сообраќа дизелката без парно. Дали е вистина ова? Што се случува со возовите кон Кичево, Кочани и Приштина? И што правиме со утринските возови од Битола?

Како е воопшто дозволено да сообраќаат возови без парно?
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 24-Dec-2014 at 18:32
Зашто да не е дозволено. На Балканот се е дозволено, па така пред две години на 2 јануари враќајќи се од Белград до Скопје, така убаво си смрзнував цела ноќ, бидејќи возот (дури и меѓународен, ако значи нешто тоа) немаше никакво парно, ни за време во Србија ни кога влезе кај нас, не дека нешто ќе сменеше ако пуштеа од Табановце, кога јас веќе си смрзнав за сите пари. Инаку, на возовите во зима често знае да нема никакво парно, па така веќе не се ни изненадувам.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 25-Dec-2014 at 09:49
Originally posted by ehrlich

Зашто да не е дозволено. На Балканот се е дозволено, па така пред две години на 2 јануари враќајќи се од Белград до Скопје, така убаво си смрзнував цела ноќ, бидејќи возот (дури и меѓународен, ако значи нешто тоа) немаше никакво парно, ни за време во Србија ни кога влезе кај нас, не дека нешто ќе сменеше ако пуштеа од Табановце, кога јас веќе си смрзнав за сите пари. Инаку, на возовите во зима често знае да нема никакво парно, па така веќе не се ни изненадувам.


Се слушаат најави дека ќе има штрајк во Македонски железници, а едно од барањата е токму повторно активирање на парното по возовите, барем така пишуваше по медиумите. На пример, само си замислувам како им е на луѓето кои денеска тргнале со ноќниот патнички воз од Битола за Скопје
Back to Top
Daniel1122 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 26-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Daniel1122 Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 26-Dec-2014 at 17:56
Јас бев на вчерашниот воз Скопје-Битола од 20 00. Влечеше електрична локомотива до Велес а после се чека Кенеди од Битола. Ајде немаше парно , ама зарем нема доволно Кенеди локомитиви за и онака малкуте линии во Македонија. Во Југославија се набавени 220 од кои Македоснки биле минимум 30. Ме интересира колку точно 661 се во возна состјба во моментов. Претпоствувам 3-4 макс.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 28-Dec-2014 at 12:35
Originally posted by Daniel1122

Ме интересира колку точно 661 се во возна состјба во моментов. Претпоствувам 3-4 макс.


661-146
661-220
661-223
661-234 (има парен генератор)
661-235
661-236 (има парен генератор)
661-408
661-410


Edited by zookisk - 28-Dec-2014 at 12:37
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 28-Dec-2014 at 12:44
малку.индустријата го зема повеќето од нив
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Online
Posts: 753
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 28-Dec-2014 at 12:59
Originally posted by zookisk

Originally posted by Daniel1122

Ме интересира колку точно 661 се во возна состјба во моментов. Претпоствувам 3-4 макс.


661-146
661-220
661-223
661-234 (има парен генератор)
661-235
661-236 (има парен генератор)
661-408
661-410

Само за споредба: според инвентарскиот список на влечни возила, ЈЖ ЖТО Скопје во својот возен парк во 1989 година имала 29 локомотиви од серијата 661.
.
.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 28-Dec-2014 at 14:19
Дали „кенединките„ од погорните фотографии ќе бидат репарирани и оспособени за користење или ќе одат на „сечење„? Unhappy
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 28-Dec-2014 at 14:21
Originally posted by mon

Originally posted by zookisk

Originally posted by Daniel1122

Ме интересира колку точно 661 се во возна состјба во моментов. Претпоствувам 3-4 макс.


661-146
661-220
661-223
661-234 (има парен генератор)
661-235
661-236 (има парен генератор)
661-408
661-410

Само за споредба: според инвентарскиот список на влечни возила, ЈЖ ЖТО Скопје во својот возен парк во 1989 година имала 29 локомотиви од серијата 661.
.
.


Бројот од тековно употребливи „кенединки„ само ја покажува (не)грижата од стопанот (власта) кон заедничките потреби. Но што е тоа битно, битно е дека бројот од бронзени ќутуци (читај: споменици) низ Скопје, инфлаторно се наголемува...
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 28-Dec-2014 at 14:28
da
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.