Дизел локомотиви |
Post Reply | Page <1 1415161718 23> |
Author | |||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #301 Posted: 10-Oct-2014 at 22:59 | ||
ова е одма до топилницата и целото детство на лето сум го поминувал на терасата од соседната зграда гледајќи кога проаѓа воз
|
|||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15059 |
Quote Reply #302 Posted: 13-Oct-2014 at 09:57 | ||
MŽ Depot Skopje by Kosrail, on Flickr
MŽ Depot Skopje by Kosrail, on Flickr MŽ Depot Skopje by Kosrail, on Flickr MŽ Depot Skopje by Kosrail, on Flickr MŽ Depot Skopje by Kosrail, on Flickr Edited by Џоле - 13-Oct-2014 at 09:59 |
|||
За сè има вторпат
|
|||
beano3005
Newbiе Joined: 01-May-2013 Location: Ireland Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #303 Posted: 20-Oct-2014 at 16:50 | ||
hello
Do anyone know if 661-145 still exists. Can any person confirm if it is still in the shed in Skopje Depot. |
|||
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 757 |
Quote Reply #304 Posted: 20-Oct-2014 at 17:52 | ||
The loco you are asking for was destroyed in a deadly accident in 1990.
Edited by mon - 20-Oct-2014 at 19:06 |
|||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|||
beano3005
Newbiе Joined: 01-May-2013 Location: Ireland Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #305 Posted: 22-Oct-2014 at 20:04 | ||
Thank you for confirming this.
|
|||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #306 Posted: 03-Nov-2014 at 19:14 | ||
661-219 на релација Скопје-Битола
|
|||
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #307 Posted: 11-Nov-2014 at 15:43 | ||
МЖ 661-235 станица Штип 29-05-2009 год
|
|||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #308 Posted: 12-Nov-2014 at 10:56 | ||
Зарем е можно да сообраќа оваа дизел локомотива што троши толку нафта по десетици километри до Штип за само еден товарен вагон?
|
|||
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 757 |
Quote Reply #309 Posted: 12-Nov-2014 at 21:11 | ||
Во моментот на фотографирањето локомотивата најверојатно врши маневри.
|
|||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #310 Posted: 23-Dec-2014 at 13:42 | ||
661-410 на железничката станица Градско
661-404 во Скопје |
|||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #311 Posted: 24-Dec-2014 at 10:01 | ||
Добро што се случува со парните генератори на дизел локомотивите? На возовите за Битола оди електрична локомотива, заедно со дизел локомотива. Разбрав дека оделе две локомотиви до Велес за да се загрее возот, па од таму кон Битола сообраќа дизелката без парно. Дали е вистина ова? Што се случува со возовите кон Кичево, Кочани и Приштина? И што правиме со утринските возови од Битола?
Како е воопшто дозволено да сообраќаат возови без парно? |
|||
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #312 Posted: 24-Dec-2014 at 18:32 | ||
Зашто да не е дозволено. На Балканот се е дозволено, па така пред две години на 2 јануари враќајќи се од Белград до Скопје, така убаво си смрзнував цела ноќ, бидејќи возот (дури и меѓународен, ако значи нешто тоа) немаше никакво парно, ни за време во Србија ни кога влезе кај нас, не дека нешто ќе сменеше ако пуштеа од Табановце, кога јас веќе си смрзнав за сите пари. Инаку, на возовите во зима често знае да нема никакво парно, па така веќе не се ни изненадувам.
|
|||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #313 Posted: 25-Dec-2014 at 09:49 | ||
Се слушаат најави дека ќе има штрајк во Македонски железници, а едно од барањата е токму повторно активирање на парното по возовите, барем така пишуваше по медиумите. На пример, само си замислувам како им е на луѓето кои денеска тргнале со ноќниот патнички воз од Битола за Скопје |
|||
Daniel1122
Groupie Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
Quote Reply #314 Posted: 26-Dec-2014 at 17:56 | ||
Јас бев на вчерашниот воз Скопје-Битола од 20 00. Влечеше електрична локомотива до Велес а после се чека Кенеди од Битола. Ајде немаше парно , ама зарем нема доволно Кенеди локомитиви за и онака малкуте линии во Македонија. Во Југославија се набавени 220 од кои Македоснки биле минимум 30. Ме интересира колку точно 661 се во возна состјба во моментов. Претпоствувам 3-4 макс.
|
|||
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #315 Posted: 28-Dec-2014 at 12:35 | ||
661-146 661-220 661-223 661-234 (има парен генератор) 661-235 661-236 (има парен генератор) 661-408 661-410 Edited by zookisk - 28-Dec-2014 at 12:37 |
|||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #316 Posted: 28-Dec-2014 at 12:44 | ||
малку.индустријата го зема повеќето од нив
|
|||
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 757 |
Quote Reply #317 Posted: 28-Dec-2014 at 12:59 | ||
Само за споредба: според инвентарскиот список на влечни возила, ЈЖ ЖТО Скопје во својот возен парк во 1989 година имала 29 локомотиви од серијата 661. . . |
|||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|||
MIKI1
Senior Member Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply #318 Posted: 28-Dec-2014 at 14:19 | ||
Дали „кенединките„ од погорните фотографии ќе бидат репарирани и оспособени за користење или ќе одат на „сечење„?
|
|||
MIKI1
Senior Member Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply #319 Posted: 28-Dec-2014 at 14:21 | ||
Бројот од тековно употребливи „кенединки„ само ја покажува (не)грижата од стопанот (власта) кон заедничките потреби. Но што е тоа битно, битно е дека бројот од бронзени ќутуци (читај: споменици) низ Скопје, инфлаторно се наголемува... |
|||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #320 Posted: 28-Dec-2014 at 14:28 | ||
da
|
|||
Post Reply | Page <1 1415161718 23> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |