build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Дизел локомотиви

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 23>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 07-May-2009 at 21:54
И по толкугодишни перипетии дизел локомотивата МЖ 642-178 ја почна својата работа, маневра и припрема на возот број 336 за Белград.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 08-May-2009 at 12:53
АИРЛИЈА РАБОТА МАЕСТРО
 

Се надевам дека локомотивата МЖ 642-178 успешно ќе влече маневарски состави.


Edited by MAPJAH - 30-Sep-2013 at 11:34
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 08-May-2009 at 18:21
Оваа беше таа што беше заглавена на репарација во Србија цели 3 години?

Дали сте дошле до информација дали „шиновоз“ (мислам така се викаше фирмата) барем квалитетно си ја завршиле работата?


Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 08-May-2009 at 18:34
Шиновоз е пред пропаст и добро што е довлечкавме до дома, така да нашиве имаа полни раце работа да ја донесат во возна состојба

Еве како изгледаше кабината



А да не зборам за моторниот дел, колку мака имаа, но сепак МЖ има добри мајстори иако без многу услови и делови


Edited by Vladimir P - 08-May-2009 at 18:35
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3403
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 08-May-2009 at 20:05
Супер, тоа значи една маневарка плус во погон.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 08-May-2009 at 20:42
Previous
Како не, барем сега нема да се прави маневра на ваго-два со огромната дизелка 661 која гота нафта ко ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 07-Jul-2009 at 23:08
Денеска две маневарки MZ 642-182 и 642-002 (за оваа не сум сигурен во бројот) тргнава за Трубарево на вагање и деновиве идат за Марибор на обнова.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 08-Jul-2009 at 02:07
За 642 и 643 малку ни се расфрлани постовите и во оваа и во општата тема за возниот парк... Колку вкупно беа одредени за обнова и до каде е таа работа?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 08-Jul-2009 at 12:46
Во Марибор, Словенија треба да се обноват вкупно 4 маневарки, кој како насушен леб ни се потребни.

* Имаш право, малце хаотично е делов на железница откако нарасна, можда треба малку да се потсреди но, сигурно многу време ќе одзеде, но ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 23-Jul-2009 at 20:37
Првите две дизел маневарки се стигнати во Марибор

Се спремаат овие денови и другите две да се испратат на ремонт

MЖ 643-007


MЖ 642-121

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 24-Jul-2009 at 10:57
Владимир овие 4 ќе се реновираат а моментално имаме 5 што се во возна состојба, овие ќе бидат замена или појачање?
 
Дали знае некој колку чини еден ваков ремонт?
 
Кај 642-121 ај те молам објасни што точно ќе се реновира, ја гледам само школка Eeek3 Big%20smile
 
 


Edited by vardar - 24-Jul-2009 at 10:59
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 24-Jul-2009 at 13:14
Originally posted by vardar

Владимир овие 4 ќе се реновираат а моментално имаме 5 што се во возна состојба, овие ќе бидат замена или појачање?

5 до7 зависи како кога се исправни (стално ги крпат), иначе овие не се замена него насушна потреба, сега многопати за маневра се употребува „кенеди“ 661 (која бадава се амотизира и троши нафта). Види на сликата погоре двете маневарки ги влече 661 Ohno
Originally posted by vardar

Дали знае некој колку чини еден ваков ремонт?
Не би знаел, не е дадена никаква информација за оваја зделка!
Originally posted by vardar

Кај 642-121 ај те молам објасни што точно ќе се реновира, ја гледам само школка Eeek3 Big%20smile

Обртните постолја на сите се раставени-извадени, така да останува вградување на нови мотори и нова електика-електроника.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 22-Dec-2009 at 14:34

Локомотиви кој неуморно трчаат по нашите пруги на ова смрзнувачко време

МЖ 661-237
 
 
МЖ 661-146
 
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1302
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 22-Dec-2009 at 16:20


Како мал се плашев од изгледот и бучавата што ја прават овие локомотиви
Но сега навистина ми се бендисуваат како изгледаат.Зрачат од моќ.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 333
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 26-Dec-2009 at 23:23
4 локомотиви од серија 644 од Словенија доаѓаат кај нас во Македонија...
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4419
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 27-Dec-2009 at 03:48


Веројатно вакви?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 27-Dec-2009 at 11:37

Интересантно е тоа што влече отпозади, стар-обновен вагон Baat (каубоец) кој ги имаат обновено за инвниот историско - туристички воз

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 27-Dec-2009 at 13:39
На нет читам дека производител е шпанската Macosa (прва половина на 70тите), ама на изглед се речиси идентични со нашата (и воопшто бивша југословенска) серија 661. Значи произведувани се по лиценца на General Motors нели?

Инаку гледам има доста суштински разлики помеѓу двата типа. Моќноста им е 1230 kW а на 661 е 1433 kW. Максимална брзина им е 80 km/h, а на 661 е 124 km/h. Се разликуваат и по осовинската формула (или како веќе се вика тоа):
661 - Co'Co'
664 - A1A'A1A'


Туку знае ли некој колкава им е цената и кои точно сериски броеви ќе ни бидат продадени?




Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 27-Dec-2009 at 14:36

Од тогашната ЈУ во 1972-73 купени се 25 комада од Macosa по лиценца на EMD модел G22U. Иначе како што напомена ова е послаба од 661 и е со 4 влечни осовини.

Иначе Србија зема на „лизинг“ 6 овакви ремонтирани локомотиви од Словенија, а Црна гора 4 комада. Цената на продажба им е 400.000 - 420.000 ЕУР.

Е сега дали ние ги изнајмуваме или „купуваме“, непознатица ми е.

И усте нешто постојат два типа на 644 со и без генератор на пареа, (греење на вагони) какви ќе набавуваме и за која намена ќе бидат ???

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 333
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 28-Dec-2009 at 21:41
Па најверојатно ќе бидат со парен генератор бидејќи имаме само 4 дизелки со парен генератор кои многу тешко ги послужуваат релациите за Битола и Кичево,додека за кружни возови во скопски јазол и останати товарни возови оваа зима на чело на истите се наоѓаат:
661-144
661-146
661-220
661-237
661-408
661-410 (најчесто работи во Велес и Фени)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.