build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Дизел локомотиви

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 202122
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 594
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #421 Posted: 16-Jan-2016 at 22:33
Originally posted by ViktorMKD

....
Јас се мислев меѓу Бугарска серија 55 (и во Бугарија има иста), а, Грчката е А-151

Грците имаат повеќе локомотиви од оваа серија.

На сликата може да биде било која од нив, јас нагаѓав дека е А-157 зашто таа им беше запуштена,
но во право си, може да биде и А-151, и таа не им беше баш како треба.

Впрочем, единствено Спринтерите им се во ред, остатокот на возниот парк им е во состојба слична на онаа на МЖ.

Železničko modelarstvo:
Makedonija: http://outmacedonia.blogspot.se
ex-YU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
ViktorMKD View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 07-Jan-2016
Online Status: Offline
Posts: 38
  Quote ViktorMKD Quote  Post ReplyReply #422 Posted: 06-Feb-2016 at 08:42
Тhe static test diesel shunt locomotive MZ 642-180

https://www.youtube.com/watch?v=9M3P23B49XU
Back to Top
11111 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 04-Jan-2015
Location: tetovo
Online Status: Offline
Posts: 28
  Quote 11111 Quote  Post ReplyReply #423 Posted: 11-Feb-2016 at 22:26
Знае ли некој колку 661 локомотиви се моментално во сообраќај?
Back to Top
ile1997 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 04-Mar-2016
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote ile1997 Quote  Post ReplyReply #424 Posted: 07-Mar-2016 at 21:03
Originally posted by 11111

Знае ли некој колку 661 локомотиви се моментално во сообраќај?


Пред некое време разговарав со еден од машиновозачите за серија 661 или позната како Кенеди и ми кажа дека од прилика 6 се на број и дека се во функција. Незнам колку е точна информацијата...

Back to Top
11111 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 04-Jan-2015
Location: tetovo
Online Status: Offline
Posts: 28
  Quote 11111 Quote  Post ReplyReply #425 Posted: 07-Mar-2016 at 21:52
Значи моментално 661-234 не е исправна поради проблем со некој од електромоторите
Back to Top
marfimk View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 18-Feb-2012
Online Status: Offline
Posts: 85
  Quote marfimk Quote  Post ReplyReply #426 Posted: 13-Mar-2016 at 16:37
Еве некои слики што ги "уловив" вчера ..мислам дека се за овде




Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 333
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #427 Posted: 25-Apr-2016 at 19:39
Skopje...31-08-1985...JZ 664-062



Edited by zookisk - 25-Apr-2016 at 19:42
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 333
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #428 Posted: 25-Apr-2016 at 19:42
Skopje...11-07-1982...JZ 661-402



Edited by zookisk - 25-Apr-2016 at 19:42
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 594
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #429 Posted: 25-Apr-2016 at 20:40
Горепоставените фотографии се од книгата „Die JZ in den 80-er Jahren“ на авторот Michael A. Grandits
која изобилува со фото-материјали на Југословенските Железници кои до сега не се никаде објавувани.
Има 10-20 фотографии направени на територијата на Македонија кои се уникатни и многу вредни раскажувачи на железничката историја на Македонија.

Книгата чини 35 евра + поштарина:

http://shop.memoba.at/neuheiten/6500/railwaymedia-rm894359-die-jz-in-den-80er-jahren

.
Železničko modelarstvo:
Makedonija: http://outmacedonia.blogspot.se
ex-YU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
TUR_ View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 03-Jan-2017
Location: POLSKA
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote TUR_ Quote  Post ReplyReply #430 Posted: 09-Jan-2017 at 22:31
I want to travel from Skopje to Bitola by Macosa DMU (шпанец). Is it operating?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3347
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #431 Posted: 10-Jan-2017 at 00:00
They are changing the new and old DMU's during the day. We use now new Chinese trains (three DIESEL units, all of them operate to Bitola), but very often they you also use Macosa DMU. So, it is very hard to predict anything. However, I recommend you to take the morning train from Skopje (6:46 a.m.), and in return, you can take the evening train from Bitola (6:30 p.m.). In this case, I think that you can catch at least one Macosa DMU.
Back to Top
TUR_ View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 03-Jan-2017
Location: POLSKA
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote TUR_ Quote  Post ReplyReply #432 Posted: 15-Jan-2017 at 20:56
Originally posted by BOJAN

They are changing the new and old DMU's during the day. We use now new Chinese trains (three DIESEL units, all of them operate to Bitola), but very often they you also use Macosa DMU. So, it is very hard to predict anything. However, I recommend you to take the morning train from Skopje (6:46 a.m.), and in return, you can take the evening train from Bitola (6:30 p.m.). In this case, I think that you can catch at least one Macosa DMU.


Hvala.

I don't like those new plastic trains, so I'll be looking for Macosa one.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3347
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #433 Posted: 23-Sep-2017 at 20:37
Еве ја дизелката 661-234 со плато вагони пред мултимодалниот терминал во Ќерамидница. До пред една и пол година оваа локомотива ги влечеше патничките возови кон Битола:







Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1048
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #434 Posted: 24-Sep-2017 at 22:07
Каква беше пред некоја година после репарирање, сега како друго возило
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3347
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #435 Posted: 25-Sep-2017 at 09:55
Originally posted by Тркало

Каква беше пред некоја година после репарирање, сега како друго возило


Тркало, не е само тоа. Моите неофицијални информации говорат дека Македонски железници се оставени без ниту една дизел локомотива со парен генератор. Тоа значи дека возовите кон Кичево и Приштина ќе одат ЦЕЛА ЗИМА без парно! И ова нема да биде прва година, само би било чесно да ги укинат возовите наместо да ги пуштаат без парно во текот на зимата. Е тоа е!
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1048
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #436 Posted: 25-Dec-2017 at 15:34
Освен кон Косово, дали некој видел дали возат уште кон Кичево или одат Шпанци/642?

Малку е смешно да одат 642, кога веќе пола Шпанци ги запустиле 661 е секако подобра опција (настрана потрошувачката и парен генератор, некој требало да мислел и за ова).

Кога сме веќе на темава, дали имаме 'апдејт' колку се останати во сообраќај и колку се спрем(е)ни за 'на кило'?

Од поодамна мислам дека се аут 143,144,145,147, 218,237,238,239,240,241 и помладите 404, 410 .
220 беше патувачки циркус со делови од друга, негде посветла негде потемна, не верувам да е алтивна.
Слични и 223 по ударите кај Гостивар и уште еден претходно или после ова.

Значи ни останаа 146,219,222,234,235,236,408 (од редот 402-413 кој повеќето беа поодамна прежалени).

Корегирајте ако имам пропуштено/додавано.

Edited by Тркало - 25-Dec-2017 at 15:46
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3347
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #437 Posted: 25-Dec-2017 at 18:26
Тркало, за подетални информации ќе мора да сочекаш некој од Железница да ти одговори на постов.

Колку што јас знам, веќе две години нема дизел локомотиви со парен генератор. И покрај тоа, брзиот воз Скопје-Приштина редовно сообраќа со дизел локомотива . Исто така, возот кон Кичево сообраќаше со дизел локомотива, а главната причина е токму поставувањето камења, фрлањето камења, поставувањето предмети.... кои ги уништуваат/оштетуваат моторите на дизел моторните гарнитури.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1048
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #438 Posted: 26-Dec-2017 at 02:53
Утврдена грешка.661-410 е активна,
Баарем пред два месеци.
Еве овдевидео со датум од пред два месеци.Со ЕДЕН вагон од Кичево.
Еве ја и 661-236 во Скопје Север од истиот автор, исто со ЕДЕН вагон за Кичево.661-236
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3347
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #439 Posted: 26-Dec-2017 at 10:30
Интересно е што 410 сообраќа на патнички возови. Вообичаено оваа дизелка беше користена од ФЕНИ на индустриската пруга од Градско до нивната фабрика за превоз на стока.
Back to Top
11111 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 04-Jan-2015
Location: tetovo
Online Status: Offline
Posts: 28
  Quote 11111 Quote  Post ReplyReply #440 Posted: 26-Dec-2017 at 15:02
според информации кои ги имам слушнато од луѓе во МЖ и мое видување активни се:

661-146
661-223 (за неа не су 100% сигурен)
661-234
661-235
661-236
661-408
661-410

сите без парен генератор што значи парно воопшто нема

661-238 е растурена,изваден мотор (барем мож моторот да се искористи во друга 661 која не е исправна)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 202122

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.