build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Дизел локомотиви

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 23>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 04-Jun-2010 at 22:48
Малку off, еве го од денеска местото на одронот, каде брзината е ограничена само на 30 км/час


04-06-2010

Даниел, еве ја сликата од Битола од саботата (ти бев на гости) пристигнавме со 5 а тамо не чекава уште два за враќање, иначе со истата локомотива МЖ 661-146


29-05-2010
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 05-Jun-2010 at 10:37

На одронот кај Лакавица, возовите дури и запираат, машиновозачот го простудира теренот, па се оди напред. Истиот случај е и со делот пред Јегуновце, ужасно споро се вози, сигурно не повеќе од 30 км/ч, генерално земено, кога се возев пред некоја недела, возовите каснеа по 20-тина минути во Кичево, односно Скопје.

Инаку прекрасни фотографии од Владимир, се надеваме дека ќе има некаква репортажа од Кичево и БитолаLaugh.

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 05-Jun-2010 at 12:16
Следат репорташи но никако да стигнам да го средам мартеријалот

Иначе за Кичево се идеше со новата дизел локомотива МЖ 642-402, тоа беше пробно возење да се види како ќе се покаже на совладување на успоните, да потоа во случај на потреба да може да се уклучи на таа релација.



Се пристигна во Кичево во најдобар ред, и со прекрасна работа на локомотивата, работеше ко часовник.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 05-Jun-2010 at 14:47
Владимир и сега колку потроши до Кичево локомотивава?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 05-Jun-2010 at 16:38
Во секој случај многу, многуууу помалку, но ќе требаат повеќе различити возења за да се извади валиден просек.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 05-Jun-2010 at 17:55

никогаш не сум се занимавал со оваа тема....околу возови...локомотиви.... но сега ме заинтересира... некако нашите возови ги сметав за заостаните од овие сега што се конструираат.... но кога видов дека може да изгледаат вака средени... се премислувам... накако ми се привлечни..убавки.. ми се допаѓаат.....

една работа што не ми се допаѓа е тоа што се дизел.... и веројатно трошат.... а јас сакам поекономични и поеколошки возови (иако возовите воопшто  се многу поеколошки од останати превозни средства).... но сега засега ќе вршат работа...

кога ќе дојде време и ние ќе имаме брзи возови.... па и овие сега мене ме задоволуваат...

во секој случај екстра локомотиви имаме...

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 05-Jun-2010 at 20:03
Мора да признаеме дека за една година се реновирани 2 електро и 4 дизел локомотиви, кое мислам со децении не се случило, него се беше оставено на заборав.

Иначе новите дизел мотори кој се уградени во овие локомотиви се од ена од нареномираните фирми за дизел мотори, Wartsila од Финска со сите еко новитети.

А кога спомнуваме ЕКО еве некој упоредни табели

Парис - Берлин



Лјублјана - Белград



Штета нас и тука не нема, некој не се заитересирал
Иначе ова можете да го проверите за секоја дестинација на
http://www.ecopassenger.org/
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 07-Jun-2010 at 09:48
Навистина корисни и освестувачки информации кои се позитивни за патувањето со воз.

Прекрасно што се модернизираа волкав број на локомотиви, сепак мислам дека парите од Светската банка требаше да се искористат порано, кредитот ни беше одобрен 2006 или 2007 година, а локомотивите се модернизираат 2009 и 2010 година.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 03-Aug-2010 at 22:53
Originally posted by zookisk

4 локомотиви од серија 644 од Словенија доаѓаат кај нас во Македонија...

Што бидна со ова?



И патем еве една слика на која случајно налетав, од ремонтот на наша 642-ка во Словенија (или можеби 643-ка? може ли да се распознаат во ваков стадиум и по што?)



Edited by Cloverstack - 04-Aug-2010 at 00:41
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 04-Aug-2010 at 00:16
Ова е слика од првата локомотива што пристигна на МЖ после обновата во Марибор...642-401...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 04-Aug-2010 at 00:27
Постојан неколку разлики помеѓу дизел локомотивите 642 и 643 а основно е:

Серија 642 производител: Brisseneau et Letz, Francija, во период од 1961-1972, снага ~606 kW, тежина 64 t

Серија 643 производител: Đuro Đaković, Jugoslavija, во период од 1967-1978, снага ~680 kW, тежина 66 t, има парен генератор.

Иначе по надворешност неможеш баш да ги разликуваш, има некој различни детали, но со време на ремонти и тие се променети така да ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 04-Aug-2010 at 11:36
Прекрасно прашање Cloverstack, навистина словенците ветуваа брда и долини, некаде прочитав и дека некакви вагони ќе ни даделе, а не само локомотиви 644.

Нема ништо сеуште од работата, но затоа веќе три локомотиви од серијата 642 се вратени во Скопје, при што возат на патничките возови кон Кичево кога некој од Шпанците е расипан.

Неодамна ме возеше 642-402 од Кичево кон Скопје и како прво, вози поспоро од Кенеди-возот каснеше 25 минути, а како второ такво клацкање на вагоните досега не сум видел, бар на два-три пати да се почуствуваш дека вагоните излетале од пругата. Многу сум разочаран од моето прво дружење со нејзеOhno.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 04-Aug-2010 at 12:09
Потполно нотмално за таков тип на локомотива. Прво меѓуосното растојание потоа тежината на истата и на крај снагата. Сепак таа во основа е маневарска локомотива.

А каснењето е поради нејзината максимална брзина која е ~80, не рачунајќи ја снагата која е битна нарочно на тие успони, и сеуште ограничувањето на делот каде беше одронот од 30 км/час.

Ко би знаел како е во самата лок
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 26-Aug-2010 at 19:20
Денес се расипа 661 223 во Битола. А за назад (Скопје) беше влечена од друга локомотива пратена од Скопје...Ohno

Edited by Danielbtmk - 27-Aug-2010 at 01:15
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 27-Aug-2010 at 17:29
Ех, на 661-223 и ја извадија душата, и лете и зиме, она постојано е на чело на патничките возови кон Битола. Би било добро бар оние локомотиви што се со исправен парен генератор(како оваа) да не возат во летните месециDunno.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 27-Aug-2010 at 21:19
Originally posted by BOJAN

Ех, на 661-223 и ја извадија душата, и лете и зиме, она постојано е на чело на патничките возови кон Битола. Би било добро бар оние локомотиви што се со исправен парен генератор(како оваа) да не возат во летните месециDunno.


Во летните месеци ниедна локомотива нема парен генератор (на крај на грејната сезона се демонтираат генераторите и одново се монтираат на почетокот на истата) а како што е ситуацијава во моментов кај нас не одмара ниту една локомотива а посбено дизелките 661...Во моментов се исправни и се движат 661-146, 219, 220, 223, 235, 236, 237 (само на маневра во Трубарево) 238 и 410...Е сега од овие локомотиви пресметај колку од нив треба да ги покријат патничките возови за Битола,Кичево и Косово и плус 3 дизелки 661 од кои едната работи во Велес (најчесто е 661-410), една т.н кружна локомотива за превлекување на возови во Скопскиот јазол и една или две кенедиевки за товарните возови од Трубарево за Косово (генерал Јанковиќ)...Најчесто за дефекти на некоја од локомотивите на битолска пруга (како во случајов кога дефектирала 661-223 ) се испраќа велешката локомотива или пак ако е веќе на работа во Фени тогаш помош доаѓа од Трубарево како што имавме 2 случаи во скоро време......
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 05-Sep-2010 at 13:49
661-223 онака...




Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 05-Sep-2010 at 17:11
Даниел, одлични слики, само штета што е во таква состојба - валкана
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 05-Sep-2010 at 17:15
Еве нешто сеуште чисто и НОВО

МЖ 642-403



Се надевам деновиве ќе ја усликам и МЖ 642-404 по нејзиното царинење.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 05-Sep-2010 at 17:56
И нешто што наскоро ќе искочи на нашите пруги

МЖ 661-234

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.