Дизел локомотиви |
Post Reply | Page <1 34567 23> |
Author | |
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #81 Posted: 04-Jun-2010 at 22:48 |
Малку off, еве го од денеска местото на одронот, каде брзината е ограничена само на 30 км/час
04-06-2010 Даниел, еве ја сликата од Битола од саботата (ти бев на гости) пристигнавме со 5 а тамо не чекава уште два за враќање, иначе со истата локомотива МЖ 661-146 29-05-2010 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #82 Posted: 05-Jun-2010 at 10:37 |
На одронот кај Лакавица, возовите дури и запираат, машиновозачот го простудира теренот, па се оди напред. Истиот случај е и со делот пред Јегуновце, ужасно споро се вози, сигурно не повеќе од 30 км/ч, генерално земено, кога се возев пред некоја недела, возовите каснеа по 20-тина минути во Кичево, односно Скопје. Инаку прекрасни фотографии од Владимир, се надеваме дека ќе има некаква репортажа од Кичево и Битола. |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #83 Posted: 05-Jun-2010 at 12:16 |
Следат репорташи но никако да стигнам да го средам мартеријалот
Иначе за Кичево се идеше со новата дизел локомотива МЖ 642-402, тоа беше пробно возење да се види како ќе се покаже на совладување на успоните, да потоа во случај на потреба да може да се уклучи на таа релација. Се пристигна во Кичево во најдобар ред, и со прекрасна работа на локомотивата, работеше ко часовник. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #84 Posted: 05-Jun-2010 at 14:47 |
Владимир и сега колку потроши до Кичево локомотивава?
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #85 Posted: 05-Jun-2010 at 16:38 |
Во секој случај многу, многуууу помалку, но ќе требаат повеќе различити возења за да се извади валиден просек.
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #86 Posted: 05-Jun-2010 at 17:55 |
никогаш не сум се занимавал со оваа тема....околу возови...локомотиви.... но сега ме заинтересира... некако нашите возови ги сметав за заостаните од овие сега што се конструираат.... но кога видов дека може да изгледаат вака средени... се премислувам... накако ми се привлечни..убавки.. ми се допаѓаат..... една работа што не ми се допаѓа е тоа што се дизел.... и веројатно трошат.... а јас сакам поекономични и поеколошки возови (иако возовите воопшто се многу поеколошки од останати превозни средства).... но сега засега ќе вршат работа... кога ќе дојде време и ние ќе имаме брзи возови.... па и овие сега мене ме задоволуваат... во секој случај екстра локомотиви имаме... |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #87 Posted: 05-Jun-2010 at 20:03 |
Мора да признаеме дека за една година се реновирани 2 електро и 4 дизел локомотиви, кое мислам со децении не се случило, него се беше оставено на заборав.
Иначе новите дизел мотори кој се уградени во овие локомотиви се од ена од нареномираните фирми за дизел мотори, Wartsila од Финска со сите еко новитети. А кога спомнуваме ЕКО еве некој упоредни табели Парис - Берлин Лјублјана - Белград Штета нас и тука не нема, некој не се заитересирал Иначе ова можете да го проверите за секоја дестинација на http://www.ecopassenger.org/ |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #88 Posted: 07-Jun-2010 at 09:48 |
Навистина корисни и освестувачки информации кои се позитивни за патувањето со воз.
Прекрасно што се модернизираа волкав број на локомотиви, сепак мислам дека парите од Светската банка требаше да се искористат порано, кредитот ни беше одобрен 2006 или 2007 година, а локомотивите се модернизираат 2009 и 2010 година. |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #89 Posted: 03-Aug-2010 at 22:53 |
Што бидна со ова? И патем еве една слика на која случајно налетав, од ремонтот на наша 642-ка во Словенија (или можеби 643-ка? може ли да се распознаат во ваков стадиум и по што?) Edited by Cloverstack - 04-Aug-2010 at 00:41 |
|
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #90 Posted: 04-Aug-2010 at 00:16 |
Ова е слика од првата локомотива што пристигна на МЖ после обновата во Марибор...642-401...
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #91 Posted: 04-Aug-2010 at 00:27 |
Постојан неколку разлики помеѓу дизел локомотивите 642 и 643 а основно е:
Серија 642 производител: Brisseneau et Letz, Francija, во период од 1961-1972, снага ~606 kW, тежина 64 t Серија 643 производител: Đuro Đaković, Jugoslavija, во период од 1967-1978, снага ~680 kW, тежина 66 t, има парен генератор. Иначе по надворешност неможеш баш да ги разликуваш, има некој различни детали, но со време на ремонти и тие се променети така да ... |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #92 Posted: 04-Aug-2010 at 11:36 |
Прекрасно прашање Cloverstack, навистина словенците ветуваа брда и долини, некаде прочитав и дека некакви вагони ќе ни даделе, а не само локомотиви 644.
Нема ништо сеуште од работата, но затоа веќе три локомотиви од серијата 642 се вратени во Скопје, при што возат на патничките возови кон Кичево кога некој од Шпанците е расипан. Неодамна ме возеше 642-402 од Кичево кон Скопје и како прво, вози поспоро од Кенеди-возот каснеше 25 минути, а како второ такво клацкање на вагоните досега не сум видел, бар на два-три пати да се почуствуваш дека вагоните излетале од пругата. Многу сум разочаран од моето прво дружење со нејзе. |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #93 Posted: 04-Aug-2010 at 12:09 |
Потполно нотмално за таков тип на локомотива. Прво меѓуосното растојание потоа тежината на истата и на крај снагата. Сепак таа во основа е маневарска локомотива.
А каснењето е поради нејзината максимална брзина која е ~80, не рачунајќи ја снагата која е битна нарочно на тие успони, и сеуште ограничувањето на делот каде беше одронот од 30 км/час. Ко би знаел како е во самата лок |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #94 Posted: 26-Aug-2010 at 19:20 |
Денес се расипа 661 223 во Битола. А за назад (Скопје) беше влечена од друга локомотива пратена од Скопје...
Edited by Danielbtmk - 27-Aug-2010 at 01:15 |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #95 Posted: 27-Aug-2010 at 17:29 |
Ех, на 661-223 и ја извадија душата, и лете и зиме, она постојано е на чело на патничките возови кон Битола. Би било добро бар оние локомотиви што се со исправен парен генератор(како оваа) да не возат во летните месеци.
|
|
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #96 Posted: 27-Aug-2010 at 21:19 |
Во летните месеци ниедна локомотива нема парен генератор (на крај на грејната сезона се демонтираат генераторите и одново се монтираат на почетокот на истата) а како што е ситуацијава во моментов кај нас не одмара ниту една локомотива а посбено дизелките 661...Во моментов се исправни и се движат 661-146, 219, 220, 223, 235, 236, 237 (само на маневра во Трубарево) 238 и 410...Е сега од овие локомотиви пресметај колку од нив треба да ги покријат патничките возови за Битола,Кичево и Косово и плус 3 дизелки 661 од кои едната работи во Велес (најчесто е 661-410), една т.н кружна локомотива за превлекување на возови во Скопскиот јазол и една или две кенедиевки за товарните возови од Трубарево за Косово (генерал Јанковиќ)...Најчесто за дефекти на некоја од локомотивите на битолска пруга (како во случајов кога дефектирала 661-223 ) се испраќа велешката локомотива или пак ако е веќе на работа во Фени тогаш помош доаѓа од Трубарево како што имавме 2 случаи во скоро време...... |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #97 Posted: 05-Sep-2010 at 13:49 |
661-223 онака...
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #98 Posted: 05-Sep-2010 at 17:11 |
Даниел, одлични слики, само штета што е во таква состојба - валкана
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #99 Posted: 05-Sep-2010 at 17:15 |
Еве нешто сеуште чисто и НОВО
МЖ 642-403 Се надевам деновиве ќе ја усликам и МЖ 642-404 по нејзиното царинење. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #100 Posted: 05-Sep-2010 at 17:56 |
И нешто што наскоро ќе искочи на нашите пруги
МЖ 661-234 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Post Reply | Page <1 34567 23> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |