build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 19>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Од светот
    Posted: 08-Apr-2008 at 01:05
делумен офтопик: Абе знае ли некој што е работата со пругите во чешка и словачка. Порано во чехословачка ре користеле некои малце пошироки пруги он останите држави и на граница патниците се префрлале од еден во друг воз. Ај ако е некој упатен нека пише што е работата со тоа, стварно ме интересира!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 08-Apr-2008 at 01:22
Originally posted by lslcrew

делумен офтопик: Абе знае ли некој што е работата со пругите во чешка и словачка. Порано во чехословачка ре користеле некои малце пошироки пруги он останите држави и на граница патниците се префрлале од еден во друг воз. Ај ако е некој упатен нека пише што е работата со тоа, стварно ме интересира!


Бидејќи мотото на La Linea е - омогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!

Види на [urI]http://mk.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%B8%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BA[/urI]

Не ми искаца со ликот - на вики потражи: Ширина на колосек
ги имас сите податоци
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 14-Mar-2009 at 07:57
Railroads of Netherlands
 
Холандски железници



Благодарам на мојот колега М-р Владимир Трајковски, дипл.град.инж.
за снимениот материјал од кој направив прекрасна видео репортажа.
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 16-Mar-2009 at 09:12
Еден од историските возови во Унгарија кој сообраќа од централната станица во Будимпешта (Nyugat) до Железничкиот музеј (Magyar Vasúttörténeti Park), каде беше собир на кралски возови од цел свет.



Локомотивата е BCmod-390
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
KamaZ View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 07-Apr-2008
Location: Sk/Rotterdam
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote KamaZ Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 16-Mar-2009 at 12:40
Убава репортажа Марјан.
Што се однесува до Холандската железница, морам да кажам дека ми се допаѓа тоа што е ужасно раздвижена. Возови има многу често и до секоја локација имаш поврзаност со најмногу 2 воза. Исто така поприлично се точни и релативно брзи (поспори се од возовите во Германија и Франција на пример ама сепак се доволно брзи). Според тоа како изгледаат имам забележано дека се користат и доста стари ама одржани вагони и локомотиви покрај тие поновите и побрзите.
Важен момент кој мора да го разбереме е дека колку и да се добри композициите, брзината е одредена од шините (барем кај нас). Секој ќе каже дека вагоните се катастрофа или дека локомотивите се прастари ама и тие композиции не можат да постигнат максимални брзини на нашите шини. Кај нас фалат инвестиции и одржување на шините прво, а после композициите.
И самата навика на народот да користи возови се има изгубено кај нас. Тоа е разбирливо кога ќе видиш дека ти требаат 5 саати од скопје до битола и имаш 1-2 воза дневно. Чисто за споредба, Ротердам и Амстердам се на 100тина километри еден од друг, се стига за 1 саат максимум, и има возови на 10тина минути.
Можеби темава е покриена во некој друг треад па ако треба може и да се префрли постов на друго место

Поздрав
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 25-Mar-2009 at 11:01
Патување од Милано до Рим со брзина од 300 километри на час

Супер брз воз бил пуштен вчера во употреба во Италија, објави европската телевизиска станица “Јуроњуз“.

Новиот воз, кој се движи во брзина од фантастични 300 километри на час, од вчера сообраќа редовно на линијата Милано-Рим.

Италијанскиот премиер Силвио Берлускони бил првиот патник на промотивното возење од Милано до главниот град на Италија со супер брзиот воз, чие име е “Фреча Роса“, што во превод значи “Црвена Стрела“. Патувањето од едниот до другиот италијански град, со овој воз, трае 3,30 часа.


http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=52643&kategorija=6

Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 26-Mar-2009 at 07:25
Netherlands Spoorwegmuseum
 
Холандски железнички музеј



Благодарам на мојот колега М-р Владимир Трајковски, дипл.град.инж.
за снимениот материјал од кој направив прекрасна видео репортажа.
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12038
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 06-Apr-2009 at 23:39
Додека ние воглавно трошиме пари и енергија на непродуктивни будалаштини, богатите во континуитет масивно вложуваат во инфраструктура - меѓудругото затоа и се богати.

Во Швајцарија моментално е во тек е реализацијата на проектот "Alp Transit" кој треба значително да го зголеми капацитетот и перформансите на клучните железнички врски преку Алпите. Најзначајни алки на двата засебни коридори кои се во фокуст на овој проект се новите два мега-тунели:

- Gotthard Base Tunnel - 57km долг тунел (поточно два одвоени паралелни тунели со по еден колосек секој, и поврзани со специјални врски на секои 300m поради безбедносни причини). Бушењето е почнато во 2003, а пуштање во употреба се очекува во 2015. Кога ќе биде завршен ќе биде најдолгиот тунел (железнички или патан) на светот. Ќе биде алтернатива на постојната врска преку стариот Готард железнички тунел (кој е импресивна приказна и сам за себе), овозможувајќи пократок пат, поголеми брзини и поголема безбедност.

- Lötschberg Base Tunnel - 34,5km долг тунел (повторно два колосеци секој сместен во посебен тунел). Изградбата започнала во 1999, а едниот тунел (колосек) е пуштен во употреба во 2007. Исто како и во претходниот случај, се работи за посовремена алтернатива на постоечкиот истоимен тунел кој функционира од 1913.


1


2


3


4


5


6


7

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7072
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 07-Apr-2009 at 07:46
Готхард тунелот владее!!! навистина ми се допаѓаат вакви олеснувања во инфраструктурата и храброста да се направат
а инаку најдолг тунел? што е со француските тунели и тунелот под Ла Манш? ова го кажувам онака од ракав, ако има некој податоци нека ги постира Smile


Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 07-Apr-2009 at 10:52
Да допунам уште нешто од еден друг форум каде еден наш македонец кој е во Швајцариуја објаснува за овој тунел.

... Da ti odgovorim na pitanje u vezi Lötschberg-Basis-tunela. Da ponovim, ukupna dužina je 34,6 km, od čega je svega oko 13 km sa dvokolosečnim saobraćajem. Znači, do potpunog završetka nedostaje da se uradi još oko 21 km duplog koloseka. Evo jedne šeme koja pokazuje današnje stanje:



Da još nešto interesantno dodam. Upravo u Lötschberg-Basis-tunelu postignuta je dosad najveća brzina na švajcarskim šinama - dana 16. decembra 2006. godine pola sata posle ponoći (00:30 h) je tunel testiran nemačkim vozom velike brzine tipa ICE-S, koji je dostigao brzinu od 281 km/h!. Inače, tunel je dimenzionisan za komercijalnu brzinu od 250 km/h.

Punom parom napreduju radovi na izgradnji Gotthard-Basis-tunela. Kada bude završen (oko 2017. godine) biće to najduži železnički tunel na svetu - čak duži od tunela ispod La Manche-a! Tako će se putovanje Zürich HB - Milano Centrale sa sadašnja 4 h 10 min skratiti na 2 h 40 min; kada bude gotov i Ceneri-Basis-tunel u kantonu Ticino, to putovanje će se skratiti još za 30 minuta, pa će putovanje Zürich HB - Milano Centrale trajati svega 2 h 10 min. To znači da će mi od 2017. godine 2 sata manje trebati da stignem na sunčane plaže italijanske ligurijske obale ili francuske Azurne obale, ili: ručak u Zürich-u, večera na mom brodiću na Ligurijskoj ili Azurnoj obali uz pogled na obalsku prugu Ventimiglia - Menton - Monaco-Monte Carlo - Nice-Ville.

Pozdrav
GANZ

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12038
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 07-Apr-2009 at 11:38
Originally posted by zabegan

\што е со француските тунели и тунелот под Ла Манш? ова го кажувам онака од ракав, ако има некој податоци нека ги постира Smile
Тунелот под Ла Манш е долг 50,450m a базниот Готард 57,072m. Вториот по должина француски (француско-итаљански) тунел е железничкиот Fréjus, долг "само" 13,636m.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 23-Apr-2009 at 22:00

JR Tokai wants Tokyo-Osaka maglev by '25

Cost, route, stations, other hurdles remain but carrier hot to start construction of line accommodating 500-kph trains

Kyodo News

Central Japan Railway Co. (JR Tokai) appears poised to get to work on building a maglev line linking Tokyo and Osaka with trains that can run up to 500 kph, hoping to begin operations in 2025.

News%20photo
Don't blink: Maglev trains run on a test line in Yamanashi Prefecture. CENTRAL JAPAN RAILWAY CO. PHOTO

But the carrier has to overcome a number of hurdles before the line is up and running, including negotiating with local governments regarding the route and location of stations.

JR Tokai announced in April 2007 it hopes to start the service in 2025 but did not disclose how it would secure the necessary funds. Because government support cannot be expected, the plan was shelved at one point.

But last December the carrier said it intends to pay the bulk of the construction costs, totaling about ¥5.1 trillion.

In June, JR Tokai President Masayuki Matsumoto stressed the importance of building the maglev line.

"Although we've been strengthening the Tokaido Shinkansen Line with earthquake-resistance measures, we need to have another (supplementary) line."

Tetsuzo Fuyushiba, the land, infrastructure, transport and tourism minister at the time, later expressed the government's readiness to push the project forward.

"When the results of research (on geology carried out by JR Tokai and other entities) come out, I'd like to provide swift instruction on the next research to be done," Fuyushiba said.

The next phase will look into the cost of construction and expected passenger levels. JR Tokai said it will finish the study by the end of this year, because it will take more than 10 years to purchase the right of way.

However, a land ministry official said it is unlikely the study will be easy to carry out.

For example, a detailed calculation of construction costs cannot be made until the locations of the starting and terminal stations are determined, as well as the route linking them and where stations will be built along the way.

"Shinagawa is a powerful starting station. Ideally, the route is almost straight," Matsumoto said, but he added that consultations with local governments will be held after the geological survey is finished.

Nine prefectural governments along the planned route have passed resolutions demanding to be fully consulted by JR Tokai.

"We'd like JR Tokai to faithfully hear our opinions in determining stations and the route," Aichi Prefecture, the group's secretariat, said in a statement.

Nagano Prefecture's moves are being watched with particular interest. The prefecture is insisting that the route swing to its north to pass through the Suwa area, instead of a straight route with a tunnel under the Southern Alps.

The Kanagawa, Yamanashi, Nagano and Gifu governments along the line all want stations in their prefectures, hoping an influx of tourists and businesses will revitalize their areas.

Each station would probably cost billions of yen to build. "We will build the starting and terminal stations with our own money, but we would like local governments to pay for the others," a JR Tokai official said.

But negotiations are expected to meet rough going because the prefectural governments aren't exactly swimming in money.

The land ministry said procedures before the start of construction must be discussed by the central government's deliberation council.

"Understanding cannot be obtained unless there is a clear-cut prospect for a settlement with local governments," a ministry official said.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9052
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 07-Jun-2009 at 22:46
Многу интересна репортажа за патешествие од Виена до Пјонгјанг преку Русија. Интересно за читање и од аспект на железници (типот што го пишувал е самиот железничар и става голем акцент на тој дел од патувањето) но од причина што минува низ навистина егзотични територии и градови

http://vienna-pyongyang.blogspot.com/2008/04/how-everything-began.html

Cheers
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4477
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 07-Jun-2009 at 23:27
 Мене ми е животна желба да се возам на транссибирската железница, во целата нејзина должина. Само сум убеден дека или ќе ме продадат за органи попат кога ќе ме заробат, или ќе фатам пневмонија или туберкулоза попат. Навистина луѓето што се возат по тие пруги се, барем за нас, ни видени ни чуени, и закана по животот. Како во Индија да се качи човек во воз... Но веројатно има прва класа па не би требало да е толку проблем. Како и да е, јас сум авантурист, ама да одам на пуст остров, а не да одам во непозната земја со секакви будали. АЈ да го прочитам ова, може ќе ме разубеди, но мислам дека не е баш најбезбедно да се качи човек на воз таму, во некои делови.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9052
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 07-Jun-2009 at 23:43
Originally posted by гитардемон

 Мене ми е животна желба да се возам на транссибирската железница, во целата нејзина должина. Само сум убеден дека или ќе ме продадат за органи попат кога ќе ме заробат, или ќе фатам пневмонија или туберкулоза попат. Навистина луѓето што се возат по тие пруги се, барем за нас, ни видени ни чуени, и закана по животот. Како во Индија да се качи човек во воз... Но веројатно има прва класа па не би требало да е толку проблем. Како и да е, јас сум авантурист, ама да одам на пуст остров, а не да одам во непозната земја со секакви будали. АЈ да го прочитам ова, може ќе ме разубеди, но мислам дека не е баш најбезбедно да се качи човек на воз таму, во некои делови.


гитар. иако делам слични предрасуди како тебе (можеби не волку изразени), сепак мислам дека се само тоа... предрасуди. Не е ова прва репортажа што ја читам за тој дел (иако е можеби најобемната до сега) и секогаш доаѓам до заклучокот дека и таму живеат само нормални луѓе со нормални проблеми.

но тоа ти е кога сме постојано бомбардирани со информациите дека светот почнува некаде на пацифичкиот американски брег а завршува по линијата на железната завеса (дури и 20 години по нејзиното паѓање пропагандата во голема мера не е спрема да ја помести таа линија барем на руската западна граница).

Инаку секогаш ме фасцинира какви убави предели има Русија и зошто не се обиде малку повеќе да ја насели цела таа територија.


Edited by pbanks - 07-Jun-2009 at 23:44
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4477
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 08-Jun-2009 at 00:14
Русија можеби се само предрасуди, пробај во Бангладеш со воз и кажи ми дали се само предрасуди Прифаќам дека некогаш претерувам, ама сум бил во Русија, и во центарот на Москва убав народ, и ме однесоа во едно предградие на 40 километри од центарот, во еден пазар за сè и сешто... Епа не сакаш да знаеш како е... Како во Палестина на сред бомбардирање од Израелците Факт е дека ако си странец, во град и на село не можеш да очекуваш ист табиет и менталитет, па така ај во Москва и Скопје ќе преживееш како странец, меѓутоа ако одиш во срцето на степата, или во Чегране на пр. како странец ќе размислиш три пати.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4477
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 08-Jun-2009 at 04:16
Сега ја дочитав цела репортажа, инаку за тие што ќе посакаат да ја прочитаат ми требаше час и половина без многу дистракции - ако сакаш внимателно и целосно да ја разгледаш, и можам да кажам само Eeek иако не е цела готова... Многу интересно нешто, на друго место тешко дека ќе видите пак во следните 15 години.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 08-Jun-2009 at 10:17
Фраериве репортажава ја поставуваа постепено неколку месеци, ама потемелна репортажа за Северна Кореја не сум сретнал, за Русија имало.Трансибирска железница ми е неостварен сон, но сепак Северна Кореја е врвот. На дечкиве од Швајцарија и од Австрија им успеало да влезат, а имаше пред некој месец и една друга обемна репортажа за Северна Кореја од еден американец, ама за линкот е заборавен одамна.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9052
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 08-Jun-2009 at 13:49
Originally posted by гитардемон

Русија можеби се само предрасуди, пробај во Бангладеш со воз и кажи ми дали се само предрасуди Прифаќам дека некогаш претерувам, ама сум бил во Русија, и во центарот на Москва убав народ, и ме однесоа во едно предградие на 40 километри од центарот, во еден пазар за сè и сешто... Епа не сакаш да знаеш како е... Како во Палестина на сред бомбардирање од Израелците Факт е дека ако си странец, во град и на село не можеш да очекуваш ист табиет и менталитет, па така ај во Москва и Скопје ќе преживееш како странец, меѓутоа ако одиш во срцето на степата, или во Чегране на пр. како странец ќе размислиш три пати.


Пак се тоа предрасуди. Јас ти гарантирам дека во Чегране или во некое село во степата има сигурно поискрени и посрдечни луѓе отколку во Скопје или Москва. И пак ти викам и јас ги имам истите предрасуди, но реално 100% повеќе може човек да настрада во голем град отколку во некое село.

Барем тоа е мое мислење.

Originally posted by BOJAN

Фраериве репортажава ја поставуваа постепено неколку месеци, ама потемелна репортажа за Северна Кореја не сум сретнал, за Русија имало.Трансибирска железница ми е неостварен сон, но сепак Северна Кореја е врвот. На дечкиве од Швајцарија и од Австрија им успеало да влезат, а имаше пред некој месец и една друга обемна репортажа за Северна Кореја од еден американец, ама за линкот е заборавен одамна.


Па богами само за читање треба доста време, верувам дека било голем предизвик цела оваа работа волку убаво да се документира и да се изнапише.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12038
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 09-Jun-2009 at 00:22
Фантастична репортажа!  Rock

Од македонска перспектива, морам да забележам дека дури и во Северна Кореја може да се фотографира железницата, факт што многу ме изненади, особено што кај нас барем формално тоа е забрането!

Doh

Кога конечно ќе ја напуштиме таа бесмислица?


Edited by Cloverstack - 09-Jun-2009 at 00:24
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 19>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2019  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.