Од светот |
Post Reply | Page <1 181920 |
Author | |
KamaZ
Newbiе Joined: 07-Apr-2008 Location: Sk/Rotterdam Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #381 Posted: 16-Mar-2009 at 12:40 |
Убава репортажа Марјан.
Што се однесува до Холандската железница, морам да кажам дека ми се допаѓа тоа што е ужасно раздвижена. Возови има многу често и до секоја локација имаш поврзаност со најмногу 2 воза. Исто така поприлично се точни и релативно брзи (поспори се од возовите во Германија и Франција на пример ама сепак се доволно брзи). Според тоа како изгледаат имам забележано дека се користат и доста стари ама одржани вагони и локомотиви покрај тие поновите и побрзите. Важен момент кој мора да го разбереме е дека колку и да се добри композициите, брзината е одредена од шините (барем кај нас). Секој ќе каже дека вагоните се катастрофа или дека локомотивите се прастари ама и тие композиции не можат да постигнат максимални брзини на нашите шини. Кај нас фалат инвестиции и одржување на шините прво, а после композициите. И самата навика на народот да користи возови се има изгубено кај нас. Тоа е разбирливо кога ќе видиш дека ти требаат 5 саати од скопје до битола и имаш 1-2 воза дневно. Чисто за споредба, Ротердам и Амстердам се на 100тина километри еден од друг, се стига за 1 саат максимум, и има возови на 10тина минути. Можеби темава е покриена во некој друг треад па ако треба може и да се префрли постов на друго место Поздрав |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #382 Posted: 16-Mar-2009 at 09:12 |
Еден од историските возови во Унгарија кој сообраќа од централната станица во Будимпешта (Nyugat) до Железничкиот музеј (Magyar Vasúttörténeti Park), каде беше собир на кралски возови од цел свет.
Локомотивата е BCmod-390 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #383 Posted: 14-Mar-2009 at 07:57 |
Railroads of Netherlands
Холандски железници Благодарам на мојот колега М-р Владимир Трајковски, дипл.град.инж. за снимениот материјал од кој направив прекрасна видео репортажа. |
|
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #384 Posted: 08-Apr-2008 at 01:22 |
Бидејќи мотото на La Linea е - омогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија! Види на [urI]http://mk.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%B8%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BA[/urI] Не ми искаца со ликот - на вики потражи: Ширина на колосек ги имас сите податоци |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #385 Posted: 08-Apr-2008 at 01:05 |
делумен офтопик: Абе знае ли некој што е работата со пругите во чешка и словачка. Порано во чехословачка ре користеле некои малце пошироки пруги он останите држави и на граница патниците се префрлале од еден во друг воз. Ај ако е некој упатен нека пише што е работата со тоа, стварно ме интересира!
|
|
Post Reply | Page <1 181920 |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |