build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 20>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1171
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 01-Oct-2009 at 21:13
Јас од историја знам дека кога во Америка се градела железничката пруга исток-запад во еден одреден момент дошло до прекин на работите затоа што пари за работниците снемало(дали биле украдени) па државата која ја градела таа пруга била на двооумење да ја прекине или како да ја продолжи работата.
Се досетиле и одлучиле да настават понатака така што за секој изграден километар на секој работник на место пари му се давало писмена потврда за лична сопственост на пругата во определена должина. Од тој настан ќе започне ерата на акции(хартии од вредност) односно тоа е почетокот на  приватни компании со акционерско учество во сопственоста на капиталот. Акционерството денес е најчест облик на приватни фирми. Железницата на САД од тоа време се смета за основа на почетокот на индустрискиот развој на таа држава. Сега по се изгледа им треба помодерна железница бидејќи Јапониа и Европа се пред нив. САД нема да препуштат економски да заостануваат, железницата покрај морскиот и воздушниот сообраќај е една од најбитните за развој на таа држава и мора да биде модернизирана.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 01-Oct-2009 at 21:39
Originally posted by pbanks

... Исто така забележав дека мапата на Европа која се појави на кратко во регионот беше обележана само линија Атина-Солун.

Не си видел добро, еве не баш најдобро но се гледа што е и што се првидува, но тоа е само ... предвидувања и желби Smile




Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 01-Oct-2009 at 21:50
хм.... па поторно го гледам истото, само Атина-Солун обележани во регионот. Турција ја сметам за посебна приказна. 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 02-Oct-2009 at 08:16
Previous
Пре ке има-и има во Аустрија Унгарија и Румунија, иако не се уцртани него ли во Грција. Question
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 02-Oct-2009 at 21:46
И јас мислам воопшто да не се обрнува внимание на таа мапа, не е апсолутно никаков репер. Важно е ние да се опаметиме и да си ги засукаме ракавите Yes

Инаку навистина одлични филмчиња  Thumbs%20Up
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 03-Oct-2009 at 18:23
eve nekolku interesni statistiki:

Transportation Statistics > Railways > Total (most recent) by country



# 2   United States: 226,612 km  2005 Time%20series
# 3   Russia: 87,157 km  2006 Time%20series
# 4   China: 75,438 km  2005 Time%20series
# 5   India: 63,221 km  2006 Time%20series
# 6   Germany: 48,215 km  2006 Time%20series
# 7   Canada: 48,068 km  2006 Time%20series
# 8   Australia: 38,550 km  2006 Time%20series
# 9   Argentina: 31,902 km  2006 Time%20series
# 10   France: 29,370 km  2006 Time%20series
# 11   Brazil: 29,295 km  2006 Time%20series
# 12   Japan: 23,474 km  2006 Time%20series
# 13   Poland: 23,072 km  2006 Time%20series
# 14   Ukraine: 22,473 km  2006 Time%20series
# 15   South Africa: 20,872 km  2006 Time%20series
# 16   Italy: 19,460 km  2006 Time%20series
# 17   Mexico: 17,665 km  2006 Time%20series
# 18   United Kingdom: 16,567 km  2006 Time%20series
# 19   Spain: 14,974 km  2006 Time%20series
# 20   Kazakhstan: 13,700 km  2006 Time%20series
# 21   Sweden: 11,528 km  2006 Time%20series
# 22   Romania: 11,385 km  2006 Time%20series
# 23   Czech Republic: 9,597 km  2006 Time%20series
# 24   Turkey: 8,697 km  2006 Time%20series
# 25   Iran: 8,367 km  2006 Time%20series
# 26   Pakistan: 8,163 km  2006 Time%20series
# 27   Hungary: 8,057 km  2006 Time%20series
# 28   Chile: 6,585 km  2006 Time%20series
# 29   Indonesia: 6,458 km  2006 Time%20series
# 30   Austria: 6,383 km  2006 Time%20series
# 31   Sudan: 5,978 km  2006 Time%20series
# 32   Finland: 5,741 km  2006 Time%20series
# 33   Belarus: 5,512 km  2006 Time%20series
# 34   Korea, North: 5,235 km  2006 Time%20series
# 35   Congo, Democratic Republic of the: 5,138 km  2006 Time%20series
# 36   Egypt: 5,063 km  2006 Time%20series
# 37   Switzerland: 4,839 km  2006 Time%20series
# 38   Bulgaria: 4,294 km  2006 Time%20series
# 39   Cuba: 4,226 km  2006 Time%20series
# 40   New Zealand: 4,128 km  2006 Time%20series
# 41   Thailand: 4,071 km  2006 Time%20series
# 42   Norway: 4,043 km  2006 Time%20series
# 43   Algeria: 3,973 km  2006 Time%20series
# 44   Burma: 3,955 km  2006 Time%20series
# 45   Uzbekistan: 3,950 km  2006 Time%20series
# 46   Tanzania: 3,690 km  2006 Time%20series
# 47   Slovakia: 3,662 km  2006 Time%20series
# 48   Belgium: 3,536 km  2006 Time%20series
# 49   Nigeria: 3,505 km  2006 Time%20series
# 50   Bolivia: 3,504 km  2006 Time%20series
# 51   Korea, South: 3,472 km  2006 Time%20series
# 52   Serbia and Montenegro: 3,379 km  2006 Time%20series
# 53   Colombia: 3,304 km  2006 Time%20series
# 54   Ireland: 3,237 km  2006 Time%20series
# 55   Mozambique: 3,123 km  2006 Time%20series
# 56   Zimbabwe: 3,077 km  2006 Time%20series
# 57   Netherlands: 2,797 km  2006 Time%20series
# 58   Portugal: 2,786 km  2006 Time%20series
# 59   Kenya: 2,778 km  2006 Time%20series
# 60   Bangladesh: 2,768 km  2006 Time%20series
# 61   Angola: 2,761 km  2006 Time%20series
# 62   Croatia: 2,726 km  2006 Time%20series
# 63   Syria: 2,711 km  2006 Time%20series
# 64   Denmark: 2,644 km  2007 Time%20series
# 65   Vietnam: 2,600 km  2006 Time%20series
# 66   Greece: 2,571 km  2006 Time%20series
# 67   Turkmenistan: 2,440 km  2006 Time%20series
# 68   Namibia: 2,382 km  2006 Time%20series
# 69   Latvia: 2,303 km  2006 Time%20series
# 70   Iraq: 2,272 km  2006 Time%20series
# 71   Zambia: 2,157 km  2006 Time%20series
# 72   Tunisia: 2,153 km  2006 Time%20series
# 73   Azerbaijan: 2,122 km  2006 Time%20series
# 74   Uruguay: 2,073 km  2006 Time%20series
# 75   Peru: 1,989 km  2006 Time%20series
# 76   Morocco: 1,907 km  2006 Time%20series
# 77   Malaysia: 1,890 km  2006 Time%20series
# 78   Mongolia: 1,810 km  2006 Time%20series
# 79   Lithuania: 1,771 km  2006 Time%20series
# 80   Georgia: 1,612 km  2006 Time%20series
# 81   Taiwan: 1,588 km  2007 Time%20series
# 82   Sri Lanka: 1,449 km  2006 Time%20series
# 83   Saudi Arabia: 1,392 km  2006 Time%20series
# 84   Uganda: 1,244 km  2006 Time%20series
# 85   Slovenia: 1,229 km  2006 Time%20series
# 86   Moldova: 1,138 km  2006 Time%20series
# 87   Cameroon: 987 km  2006 Time%20series
# 88   Estonia: 968 km  2006 Time%20series
# 89   Ecuador: 966 km  2006 Time%20series
# 90   Ghana: 953 km  2006 Time%20series
# 91   Senegal: 906 km  2006 Time%20series
# 92   Philippines: 897 km  2006 Time%20series
# 93   Congo, Republic of the: 894 km  2006 Time%20series
# 94   Botswana: 888 km  2006 Time%20series
# 95   Guatemala: 886 km  2006 Time%20series
# 96   Madagascar: 854 km  2006 Time%20series
# 97   Israel: 853 km  2006 Time%20series
# 98   Armenia: 839 km  2006 Time%20series
# 99   Guinea: 837 km  2006 Time%20series
# 100   Gabon: 814 km  2006 Time%20series
# 101   Malawi: 797 km  2006 Time%20series
# 102   Benin: 758 km  2006 Time%20series
# 103   Mali: 729 km  2006 Time%20series
# 104   Mauritania: 717 km  2006 Time%20series
= 105   MACEDONIA, REPUBLIC OF 699 km  2006 Time%20series
= 105   Honduras: 699 km  2006 Time%20series
= 105   Ethiopia: 699 km  2006 Time%20series
# 108   Venezuela: 682 km  2006 Time%20series
# 109   Côte d'Ivoire: 660 km  2006 Time%20series
# 110   Burkina Faso: 622 km  2006 Time%20series
# 111   Bosnia and Herzegovina: 608 km  2006 Time%20series
# 112   Cambodia: 602 km  2006 Time%20series
# 113   Fiji: 597 km  2006 Time%20series


Edited by kire85 - 03-Oct-2009 at 18:25
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 03-Oct-2009 at 18:31

Transportation Statistics > Rail usage statistics > Distance travelled by rail per inhabitant in km/year Kilometres/year (most recent) by country

Rank   Countries  Amount 
# 1   Japan: 1,900  
# 2   Switzerland: 1,730  
# 3   Belarus: 1,260  
# 4   France: 1,060  
# 5   Ukraine: 1,010  
= 6   Denmark: 1,000  
= 6   Austria: 1,000  
# 8   Russia: 990  
# 9   Germany: 890  
# 10   Egypt: 880  
# 11   Netherlands: 860  
# 12   Sweden: 770  
# 13   Italy: 710  
= 14   Hungary: 700  
= 14   Czech Republic: 700  
= 14   Belgium: 700  
# 17   Poland: 670  
# 18   Korea, South: 630  
# 19   Finland: 570  
# 20   Norway: 560  
# 21   Romania: 540  
# 22   China: 504  
# 23   Kazakhstan: 500  
# 24   United Kingdom: 490  
# 25   Spain: 420  
# 26   Portugal: 400  
# 27   India: 370  
# 28   Argentina: 280  
# 29   South Africa: 200  
# 30   Thailand: 150  
# 31   United States: 140  
# 32   Pakistan: 120  
= 33   Burma: 90  
= 33   Turkey: 90  
= 33   Iran: 90  
# 36   Indonesia: 70  
# 37   Bangladesh: 30  
# 38   Estonia: 15  


Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 03-Oct-2009 at 19:27
Споредба на земји со иста големина

Slovenia:      1,229 km
Makedonija     699 km

ДУПЛО Ohno
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BlacK View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 11-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 95
  Quote BlacK Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 06-Oct-2009 at 02:09
Master japanci

http://www.youtube.com/watch?v=4BHw26kNstU&feature=related


Edited by BlacK - 06-Oct-2009 at 02:10
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 06-Oct-2009 at 12:34
На повидок нов брз коридор Балтик - Адриатик


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3603
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 15-Oct-2009 at 18:36
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 28-Nov-2009 at 12:03
Во експресен воз на релацијата Москва - Ст.Петерсбург загинати најмалку 39 лиѓе
 
 
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 28-Nov-2009 at 18:14


Што искочи со ова сега, дали е навистина терористички напад?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 28-Nov-2009 at 18:18


Свет - 28.11.2009
НАД 30 ЛИЦА ЗАГИНАА ВО "НЕВСКИ ЕКСПРЕС"

Тешката несреќата на возот „Невски експрес“, во која загинаа најмалку 30 лица, е причинета од терористички акт, соопшти денеска шефот на руските железници Владимир Јакунин на седница на владина комисија.   - Според податоците, добиени од оперативно-истражувачката грипа, основната верзија на истрагата е избувнување на неутврдени експлозивно средство од страна на непознати лица, односно станува збор за терористички акт, изјави Јакунин.   Форензичарите откриле експлозивна бездна, чие присутво ја потврдува верзијата за активирано експлозивно средство под возот, изјавил претставник на истражната група за Итар тасс. - Засега не може да се каже каков бил видот и моќноста на бомбата. Тоа ќе може да се утврди дури по специјална експертиза, додал тој.   Соработници на милицијата заедно со свои колеги од други органи се во потрага по лицата кои стојат зад нападот. Тие ги испитуваат жителите од околните населени места, трговци и таксисти. Се проверуваат телефонските повици од реонот.   Иследниците претпоставуваат дека нападот бил внимателно планиран и подготвуван најмалку еден месец. - Местото на несреќата е меѓу шума, а најблиските населени места се оддалечени на еден километар, што зборува за внимателно подготвен план, рекол истиот извор.   Шефот на железниците соопшти дека движењето по железничката линија ќе биде обновено веднаш откако иследниците ќе ја завршат работата. Во моментот возовите се движат по други маршрути, што доведува до доцнење од четири до шест часа.

http://telma.com.mk/vest.aspx?vest=6818

Ohno


Edited by Cloverstack - 28-Nov-2009 at 18:18
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 05-Dec-2009 at 19:19

Unife News

13 | 12 | 2009Train to Copenhagen

 

With the upcoming Kyoto Protocol re-negotiation held on 13 of December in Copenhagen, the railway industries need to raise awareness that they are part of the solution to reduce CO2 emissions in the transport sector. There are two ways in which the railway industry can raise awareness. One, promote rail transport and point out the unsustainable transportation policies and two, ensure investments in sustainable infrastructure.

In coordination with the first goal UIC has arranged a train from Kyoto Japan to Copenhagen, Denmark. Unife ‘jumped on board’ to this idea and will be participating in another train going from Brussels the capital of transportation policies, to Copenhagen. This innovative idea follows the UN’s mission statement in provide leadership and encourage partnership in caring for the environment by inspiring, informing, and enabling nations and peoples to improve their quality of life without compromising that of future generations.

It is hoped that this campaign message will enlighten officials and general public to realize how much smaller their carbon footprint can be if they would take the train as opposed to the plane. Furthermore in the train information about infrastructure and the implementation of high speed lines, which will make rail more desirable for individuals will be readily available. 

To access the Train to Copenhagens website please click here

For more information of UNIFE's Involvemnet please contact

Max Obenaus

Head of Communications

max.obenaus@unife.org

И една мала анализа, за која не треба коментар
 

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 19-Dec-2009 at 19:19
Свет - 19.12.2009
ЗАПРЕНО ДВИЖЕЊЕТО НА ВОЗОВИТЕ ПОД ЛА МАНШ
Повеќе од две илјади луѓе ја минаа ноќта длабоко под морското дно, заробени во тунелот под Ла Манш, откако четири возови „Евростар“ се расипаа го блокираа сообрќајот, јави дописникот на МИА од Лондон. Два од заробените возови, до раните утрински часови се извлечени од тунелот со помош на нови локомотиви, додека патниците од другите два воза се евакуирани. Луѓето подоцна се префрлани во возовите што се користат за пренеос на патнички возила и камиони, за да дојадат до Фолкстон, каде е британскиот влез во тунелот. Поради инцидентот, „Евростар“ во Лондон претпладнево соопшти дека на „неопределено време“ ги откажува сите возови кон Франција и Белгија, а подоцна беше јавено дека сообраќајот под тунелот ќе продолжи денеска во попладневните часови. Првите патници кои утринава допатуваа во Лондон, за телевизија Скај изјавија дека имале неочекувано „тешка и стресна ноќ“ чекајки извлекување од тунелот под Ла Манш. Луѓето изјавија дека немало доволно храна и ќебиња за сите патници, како и дека светеле само сигналните светла во вагоните, а греењето откажало. Поради снегот и студот што ја зафати Велика Британија, особено југоисточните делови на Англија каде што минуваат возовите на „Евростар“, патниците кои беа евакуирани од расипаните возови од брегот на Каналот до Лондон патувале три часа. Во нормални услови, оддалеченоста меѓу британскиот главен град и Париз возовите ја минуваат за 2,5 часа. На британската страна од Ла Манш, долга колона од повеќе стотици возила стои заглавена по патиштата што водат кон Фолкстон и Довер, од каде тргнуваат фериботите за префрлање во Франција. Полицијата засега безуспешно се обидува да ги натера возачите да не тргнуваат на пат кон областите зафатени со студ и снег, како што се југоисточните делови на Англија.
Повеќе од две илјади луѓе ја минаа ноќта длабоко под морското дно, заробени во тунелот под Ла Манш, откако четири возови „Евростар“ се расипаа го блокираа сообрќајот, јави дописникот на МИА од Лондон. Два од заробените возови, до раните утрински часови се извлечени од тунелот со помош на нови локомотиви, додека патниците од другите два воза се евакуирани. Луѓето подоцна се префрлани во возовите што се користат за пренеос на патнички возила и камиони, за да дојадат до Фолкстон, каде е британскиот влез во тунелот. Поради инцидентот, „Евростар“ во Лондон претпладнево соопшти дека на „неопределено време“ ги откажува сите возови кон Франција и Белгија, а подоцна беше јавено дека сообраќајот под тунелот ќе продолжи денеска во попладневните часови. Првите патници кои утринава допатуваа во Лондон, за телевизија Скај изјавија дека имале неочекувано „тешка и стресна ноќ“ чекајки извлекување од тунелот под Ла Манш. Луѓето изјавија дека немало доволно храна и ќебиња за сите патници, како и дека светеле само сигналните светла во вагоните, а греењето откажало. Поради снегот и студот што ја зафати Велика Британија, особено југоисточните делови на Англија каде што минуваат возовите на „Евростар“, патниците кои беа евакуирани од расипаните возови од брегот на Каналот до Лондон патувале три часа. Во нормални услови, оддалеченоста меѓу британскиот главен град и Париз возовите ја минуваат за 2,5 часа. На британската страна од Ла Манш, долга колона од повеќе стотици возила стои заглавена по патиштата што водат кон Фолкстон и Довер, од каде тргнуваат фериботите за префрлање во Франција. Полицијата засега безуспешно се обидува да ги натера возачите да не тргнуваат на пат кон областите зафатени со студ и снег, како што се југоисточните делови на Англија.
 
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 26-Dec-2009 at 15:31
China unveils 'world's fastest train link'

(AFP) – 9 hours ago

BEIJING — China on Saturday unveiled what it billed as the fastest rail link in the world -- a train connecting the modern cities of Guangzhou and Wuhan at an average speed of 350 kilometres (217 miles) an hour.

The super-high-speed train reduces the 1,069 kilometre journey to a three hour ride and cuts the previous journey time by more than seven and a half hours, the official Xinhua news agency said.

Work on the project began in 2005 as part of plans to expand a high-speed network aimed at eventually linking Guangzhou, a business hub in southern China near Hong Kong, with the capital Beijing, Xinhua added.

"The train can go 394.2 kilometres per hour, it's the fastest train in operation in the world," Zhang Shuguang, head of the transport bureau at the railways ministry, told Xinhua.

Test runs for the service began earlier in December and the link officially went into service when the first scheduled train left the eastern metropolis of Wuhan on Saturday.

By comparison, the average for high-speed trains in Japan was 243 kilometres per hour while in France it was 277 kilometres per hour, said Xu Fangliang, general engineer in charge of designing the link, according to Xinhua.

Beijing has an ambitious rail development programme aimed at increasing the national network from the current 86,000 kilometres to 120,000 kilometres, making it the most extensive rail system outside the United States.

China unveiled its first high-speed line at the time of the Beijing Olympics in 2008 -- a service linking the capital with the port city of Tianjin.

In September, officials said they planned to build 42 high-speed lines by 2012 in a massive system overhaul as part of efforts to spur economic growth amid the global downturn.

The network uses technology developed in co-operation with foreign firms such as Siemens, Bombardier and Alstom.



http://www.google.com/hostednews/afp/article/ALeqM5iyiGIR1KldxNfneHStjifvaiOQiQ
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 26-Dec-2009 at 15:52

За тој што е послаб со англискиот.


Во Кина ќе сообраќа најбрзиот воз во светот


Во Кина од денеска ќе почне да сообраќа најбрзиот воз во светот, кој ќе се движи со 350 километри на час.

Просечна брзина на возот е 350 километри на час, a новата железничка линија ќе биде со должина од 1000 километри, помеѓу градовите Вхан и Гуанчоу, со само десет запирања.

Споменатата железничка линија е исто така е најбрзата и најдолгата во Кина, а нејзината изградба чинела 14,6 милијарди долари, додека самата изградба траела четири години.


http://www.time.mk/read/3e6480323a/6d82843c57/index.html
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 26-Dec-2009 at 21:46

Еве и видео од тој CRH воз но и нивните станици кои е убаво да се видат.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 26-Dec-2009 at 22:10

Една контраст

Нова и стара технологија

Steam train's snow rescue 'glory'  
 Tornado%20in%20Kent
Darlington-built Tornado was unaffected by the freezing conditions

Passengers were rescued by a steam locomotive after modern rail services were brought to a halt by the snowy conditions in south-east England.

Trains between Ashford and Dover were suspended on Monday when cold weather disabled the electric rail.

Some commuters at London Victoria faced lengthy delays until Tornado - Britain's first mainline steam engine in 50 years - offered them a lift.

They were taken home "in style", said the Darlington-built engine's owners.

Train services in Kent were hit hard by the freezing conditions at the start of the week.


The weather-related disruption included three days of cancellations for Eurostar services through the Channel Tunnel.

Tornado, a £3m Peppercorn class A1 Pacific based at the National Railway Museum in York, was in the South East for one day, offering "Christmas meal" trips from London to Dover.

Its "Cathedrals Express" service, the last mainline journey in its first year of operations, was about to depart when staff heard about the stranded passengers.

About 100 people were offered free seats, according to Mark Allatt, chairman of The A1 Steam Locomotive Trust - the charity which built Tornado.

'All credit'

He said: "It was a nice way to finish for Christmas, though I think some of the rescued passengers didn't realise they'd even been travelling on a steam train until they got off."


Mr Allatt, who was on the service at the time, said he only saw a handful of other trains between London and Dover throughout Monday.

Се извинувам што е на енглески, но веста е интересантна
 
 
Иначе ние од тие три што ни скапуваат не може да ги оправиме барем една
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 20>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.