Пуштен
во употреба првиот воз кој се движи со помош на сончева енергија.
Соларниот воз се обраќа на релација од Париз до Амстердам. Научната
фантастика од минатото стана реалност. Таканаречениот ,,зелен воз,, е
вистинска атракција за патниците, бидејќи во поголем дел од трасата
користи енергија добиена од соларни панели.
Возот
се движи низ тунел на кој има инсталирано колектори. На крајот од
проектот планирано е да има 16 000 соларни панели со вкупна површина од
осум фудбалски стадиони или над 50 000 метри квадратни.
Сегашниот
тунел е долг 3,6 километри а инвестицијата тежи над 15 милиони евра. Со
помош на панелите со струја ќе биде напојувана и целокупната
инфраструктура во тој дел од пругата. Дел ќе се користи и во возот а
остатокот од производството ќе биде испорачано за самиот град Антверпен,
каде и се наоѓа соларниот тунел. Експертите пресметале вкупно
производство од 3 000 MW што е доволно да се задоволат потребите од електрична енергија на 950 домаќинства.
Проектот
за искористување на обновливите извори на енергија, привлече огромно
внимание кај еспертите низ Европа. Со помош на пари од унијата и во
Италија набргу ќе се реализира сличен проект. На горниот дел од возовите
ќе бидат инсталирани панели кои ќе помогнат при климатизацијата на
вагоните. Францускиот проект пак предвидува енегријата да се искористи
за осветлување на кабините.
Честитки за овој авангарден потег за кој вреди да се напише текст. Се надевам дека технологијата ќе се развива и имплементира со голема брзина и дека соларниот воз нема да застане на само еден тест-пример, туку и дека ќе се воведува насекаде низ Европа.
Јас лично се надевам дека ќе успеат да направат соларен воз кој целосно ќе биде независен од постоечкиот електроенергетски систем.
Русија ќе потроши 600 милиони евра на брзи возови
Понеделник, 19 Декември 2011 17:30
Сподели
Споделете ја веста со Вашите пријатели
Германската компанија „Сименс“ денеска соопшти дека примила нова нарачка на супер брзи возови од руската железничка компанија РЗД во вредност од 600 милиони евра.
Во соопштението се наведува дека договорот подразбира испорака на осум супер брзи возови „Веларо РУС“ на руската компанија РЗД, почнувајќи од 2014 година, со 30-годишен договор за одржување.
Возовите со по десет вагони ќе превезуваат патници меѓу Москва и Санкт Петербург, со цел да се излезе во пресрет на зголемената фрекфенција на патници на оваа релација.
„Сименс“ наведува дека секој од возовите ќе превезува по 600 патници, а ќе се движи со брзина од 250 километри на час.
Директорот на компанијата „Сименс“ Петер Лешер се очекува договорот да го потпише денеска во Москва.
Ајде бидејќи моите патувања со германските ICE минатиот август не беа
документирани еве сега ви давам една репортажа од моето последно
патување (овој декември) од Берлин за Ханбург. Со оглед на времето
потербно да се стигне од Берлин до Хамбург со ICE не некое големо патување но значајно. Имено со подигањето на скорото целата делница помеѓу овие два града на ниво да може да се сообраќа со 230 км на час авионските врски помеѓу Берлин и Хамбург се укинати бидејќи со возот реално се патува побрзо и поевтино помеѓу овие два града. Како и да е да не должам многу, па почнуваме од главната железничка во Берлин каде стигнав со S-Bahn (горните перони, види слика) и го чекав InterCity Express за Хамбург на долните (подземни, под река) перони.
Како и најчесто возот стига точно на време (+/- 2 минути) но нажалост за да се качам на возот немав премногу време за подобри слики а мислам има доста на интернет. Како и да е дадениот воз чинам дека беше од ICE 2 генерацијата.
Внатре во возот вагоните од втора класа се обично поделени на 40% купеа и 60% седишта од океански тип, кој во основа за сите што патуваат сами или во пар имаат многу повеќе смисла.
Во секој вагон освен класично поставени седиша има по 3 од секоја страна седишат кои се едни спроти други наместени со масичка измеѓу на која може да се стави нешто за јадење, пиење, читање или како што многу често е случајот лаптоп:
со таа предност што измеѓу двете седиша има по еден штекер кој нуди 220 волти и на кој слободно можев да го приклучам мојот лаптоп кој има адаптер кој влече 120 вати
И нормално во вакви услови може да се работи на лаптопот што е многу битно за тие што имаат работа и патувањето со воз не им е изгубено работно време, а со оглед дека почнуваат дел од дениците да се покриваат со врска за да возовите нудат и Wi-Fi интернет пристап дури и до одредена мерка може слободно времето поминато во возот да се искористи како ефективно работно време. Но ако се нема некоја попаметна работа може едноставно и да се лгедаат филмови како што правеше патникот отспротива. И нормално се тоа додека возот се движи со 230 км на час (на краевите на секој вагон има ЛЦД екран со податоци за патувањето и брзината со која се движи возот)
Инаку седиштата на сите ICE ергономски и далеку поудобни од класични авионски седишта и тоа да не спомнувам дека овде станува збор за вагон од втора класа. Внатрешноста на вагоните е многу пријатна, и тоалетите работата на принципот на авионски тоалети и имаат течен сапун, вода и хартија за бришење раце. А инаку вагоните се целите поставени со теписон а деловите со седишта и купеата се со стаклени врати кои се отвараат на сензор за движење.
Еден час и четириесет минути по тргнувањето од Берлин и поминати 286 километри возот пристигна во главната железничка станица во Хамбург.
Оваа делница и начинот на кој е опслужувана (по еден воз на секој час) е модел колку брза и ефикасна може да биде железничката врска помеѓу европските градови.
Туку кажи колку попатни застанувања имаше помеѓу Берлин и Хамбург и со колкаво траење. И дали во однос на попатните застанувања сите ICE возови имаат ист распоред?
Пред 5 години Deutsche Bahn имаше релативно ефтина понуда на таканаречен „твин тикет“ кој важеше за двајца странци. Понудата опфаќаше патување од 5 дена во рок од еден месец од купувањето. 24 часа во денот со ICE. Така ја поминав скоро цела Германија. Во тоа време се уште беше дозволено пушење, па со пиво на масичка и партнерката под рака ги посетивме сите поголеми (и неколку помали) градови. Едно од најдобрите доживувања.
Помеѓу Берлин и Хамбург со ICE нема попатни станици освен ако не се сметаат локалните (3 во Берлин и 2 во Хамбург, но доколку се тргнува од главната станица во Берлин до центарот на Хамбург се застанува само на една) на кои возот обично се задржува по 2-3 минути. Сите ICE немаат ист распоред, тоа зависи од линијата. Најчесто попатните застанувања не траат повеќе од 3 минути но понекогаш се случуваат и подолги паузи и до 30 минути (ретко и обично кога на еден ICE треба да му се прикачат вагони од друга ICE линија).
Прекрасна репортажа од Германија, ова можело да оди дури и во нишката Патеписи. Дали помеѓу Берлин и Хамбург и воопшто помеѓу главните германски градовии сообраќаат само ICE возови или сеуште важи практиката за сообраќање и на возови од понизок ранг? Конкретно во Германија, носат ли профит ICE возовите на Германските железници, дали добиваат некаков вид субвенции од државата при изградбата и оддржувањето на трасите и возовите или пак железницата се самофинансира во однос на ICE возовите?
Поврзаноста помеѓу поголемите градови во германија без прекачување е само со IC и ICE, но обично ради еден куп причини и верме на тргнување побрзо се стига ако смениш воз негде еднаш до двапати. А со оглед колку е распространета целата железничка мрежа вопшто не мораш со интерсити илиинтерситиекспресите да патуваш бидејќи има уште повеќе регио и региоекспреси, кои со едно две менувања можеш исто така да стигнеш до другиот град. Во однос на рентабилност не сум сигурен ама судејќи од колку чинат картите и колку во основа многу се користи железничкиот транспорт дури и ако имаш годишна попуст карта од 25 или 50 посто нејверојатно сама се финансира железницата. Инаку има и годишна BahnCard 100 каде цела година можеш да се возиш со кој сакаш воз (во втора класа) и да го кориситш јавниот транспорт во секој град за 3800 евра.
Сега проверив, DB добива субвенции за одржување и на не толку рентабилните линии и одржување и надградба на мрежата, субвенции кои на годишно ниво се бројат во милијарди евра.
Бојан ова не го ставив во патешествија, бидејќи ова „патешествие“ траеше еден час и четириесет минути.
Mirakuliks, ти благодарам на информациите што ги сподели. Интересен пример е годишната карта за патување, се надевам дека ќе се спроведе вакво нешто и кај нас.
Кинески воз ќе може да развие брзина од 500 км/час
Кина во текот на овој викенд испроба супербрз воз кој може да развие брзина од 500 км/час.
Возот што го направија во компанијата „CSR Corp Ltd“, најголем кинески производител на возови, дизајниран е да личи како стар кинески меч, наведува Синхуа.
Според кинески официјални претставници тие возови нема обврзано да возат со толкава брзина.
- Настојуваме да обезбедиме сигурност на патувањата со брзи возови, изјави Шен Џијун, експерт за железнички сообраќај.
Во оваа година беше регистриран судар на два брзи возови на пругата Пекинг-Шангај во јули кога загинаа 40 патници. Оттогаш изработката на новиот супербрз воз беше речиси запрена. Министерот за железница Лиу Џидјун кој се смета за најзаслужен за брз развој на тој сектор, беше отпуштен во февруари поради корупција и се уште не е изведен пред суд.
http://www.idividi.com.mk/futurama/tehnologija/735914/index.html
Сепак, се работи за тестирања на овие возови. Слични тестови имаше и на Маглев и на TGV, мислев дека кинезите побрзо ќе воведат возови со брзина од 500 км/ч, но по малку самите се противречни со изјавувањето дека зголемувањето на брзината доведува до намалување на сигурноста на патниците.
незнам дали сте слушнале за `течапи` кругот во САД,ама е интересно да се види,со напомена све што се гледа е една композиција.на googlea earth добро се гледа линијата на пругата како се врти за 360 степени и повеќе
PARIZ,
Francuska i Italija su potpisale sporazum o izgradnji brze pruge između
Liona i Torina, što je najveći takav projekat u Evropi, uprkos
protivljenju u Italijii.
Pruga, koja treba da bude izgrađena do 2023, skratila bi putovanje
vozom od Pariza do Torina na malo više od četiri sata, sa sadašnjih
sedam.
Putovanje između Liona i Torina bilo bi skraćeno na ispod dva sata sa
malo više od četiri, koliko sada traje. Radovi će početi kopanjem 57
kilometara dugačkog tunela ispod Alpa, koji će povezati pogranične
oblasti.
Francuska, Italija i EU zajedno će finansirati izgradnju tunela,
vrijednu 8,5 milijardi evra, a zamjenik italijanskog ministra saobraćaja
Mario Čača izjavio je da se nada da će EU pokriti 40 odsto troškova.
Pri izgradnji pruge biće uzete u obzir studije o uticaju na život
ljudi i okolinu na italijanskoj strani, gdje su prošle godine održani
burni protesti, naveo je ministar saobraćaja Francuske Tijeri Marijani.
Prošle nedjelje je uhapšeno oko 40 ljudi, od kojih je 26 zadržano u
pritvoru, zbog nasilnih protesta protiv izgradnje pruge koji su održani u
julu.
“Manjina ne može da ugrozi zajedničku odluku, koja je u skladu sa
državnim i programima EU”, ocijenio je Čača, koji je obećao da će rok za
izgradnju pruge biti ispoštovan.
Početni radovi na raščišćavanju terena predviđenog za izgradnju pruge
započeli su prošlog ljeta u dolini Susa na sjeveru Italije pod budnim
okom policije, budući da su demonstranti pokušavali da se probiju kroz
ograde koje su postavljene oko terena gdje se vrše pripremni radovi za
izgradnju tunela.
Stanovnici doline Susa žestoko se protive tom planu, ističući da bi izgradnja tunela nanijela štetu životnoj sredini.
Првиот европски супербрз воз во Италија
Недела, 29 Април 2012 11:15
Сподели
Споделете ја веста со Вашите пријатели
Патниците во Италија сега имаат алтернатива кога патуваат помеѓу Милано и Неапол и градови како Рим кои се измеѓу.
Во земјата започна да сообраќа првиот приватен брз воз во Европа, јави „Euronews“.
Објавени се снимки и видео анимација од неговата внатрешност.
Возот е Ферари во црвена боја и достигнува максимална брзина од 360 километри на час.
Има 450 седишта и нуди бесплатен интернет, премиера на филмови и ексклузивни канали за патниците.
Според податоците на Руските државни железници, во првиот квартал од 2012 година на меѓународните возови помеѓу Русија и врските со преку 20 земји од Европа и Азија се превезени 23,8 милиони патници, што е за 1,9% повеќе во однос на првиот квартал од 2011 година.
Во истиот период во внатрешниот меѓуградски сообраќај во најголемата земја на светот се превезени 199,3 милиони патници, што е зголемување од 10% во однос на првите три месеци од 2011 година.
Севкупно, во првиот квартал се превезени 223,1 милиони патници што претставува зголемување од 9,1% во однос на претходната година, а истовремено е забележан раст од 4,1% во превозот на товар (вкупно 306,5 милиони тони стока!). Руските државни железници, поради укинувањата од страна на Италијанските и Грчките железници, ова лето нема да можат да ги организираат планираните врски до Венеција и Солун, но затоа остануваат возовите за црноморското и јадранското приморје, овој пат и со вагони на релација Москва-Сплит-Москва.
Virgin Trains loses west coast mainline franchise to FirstGroup
FirstGroup takes on routes from London to Glasgow, Manchester and Liverpool, promising more seats and extra trains
The UK's largest rail operator FirstGroup
is to take over the running of the west coast mainline – one of
Britain's most profitable routes – run by Sir Richard Branson's Virgin
Trains since 1997.
The new deal, first revealed in the Guardian,
runs from December until 2026 and is the first of several long and
lucrative franchises to be decided over the next two years. FirstGroup
bid £5.5bn, rising to £6.1bn if it sees out a 20-month extension, plus
£250m in guarantees for the right to operate the Intercity west coast
services from London to destinations including Glasgow, Manchester and
Liverpool. The bid means it will have to find £390m in premiums each
year compared with the £160m currently paid by Virgin.
Branson said his company would never have bid at the levels of FirstGroup because of the risk of "almost certain bankruptcy",
and branded the Department for Transport's decision "insanity". Virgin
tabled a bid of around £4.8bn, £5.4bn for the full term. The other
shortlisted competitors, Abellio and Keolis-SNCF, are believed to have
bid substantially less.
FirstGroup said it would add around 12,000
seats, with 11 extra trains, and new services to stations including
Blackpool, Shrewsbury and Bolton. It will also reduce the amount of
first class seating while reconfiguring the Pendolino trains to add more
seats.
Tim O'Toole, chief executive of FirstGroup, rejected
claims that there was excessive risk in his company's bid and said there
was huge scope for growth on the line. He also categorically denied
there would be job losses as unions fear, although he said many would be
redeployed.
O'Toole said: "Our winning bid is a deliverable
proposition that is compelling for all who want to see a greater use of
our rail networks.
"We think it delivers an appropriate return.
This line has had all this investment, it has enormous capacity that is
yet to be taken up, and even more to come."
Longer trains and additional seating will mean 35% more seats on the line in five years, O'Toole said.
"We
will be making significant improvements including reduced journey times
and introducing new direct services. We will improve marketing and
deliver a smart ticketing system, refreshed and improved train
interiors, station upgrades and even better catering."
He would
not confirm the name of the new service that will succeed Virgin — the
railways' most recognisable brand — although FirstGroup has registered
the name Horizon at Companies House.
O'Toole said he believed
Virgin had failed to exploit the possibilities to attract customers onto
the trains in quieter periods. "We believe the whole pricing structure
is warped and cliff edged — if we give more products we can improve the
yield."
He promised a 15% reduction in standard anytime fares over
the next two years — a pledge that would see the price of a £148 single
from London to Manchester drop by around £22. Overall, fares are set to
rise above inflation every year for the foreseeable future.
The
FirstGroup bid depends on passenger growth of 5.8% each year, a figure
O'Toole said matched government predictions for trains to be at the
limits of capacity by 2026, when the proposed high speed rail network
should start operating. Responding to Branson's criticisms, he said: "I
think he lost the bid."
Virgin Trains, which is 49% owned by the
transport group Stagecoach, is believed to be considering challenging
the decision in the courts. Stagecoach said that it was "disappointed"
by the decision. It said it had bid for the new franchise but only on
terms that offered "an acceptable risk".
"We considered that a
number of the features of the new franchise increased the risk to the
train operating company relative to other franchises awarded over recent
years," Stagecoach said. The features included the increased length of
the franchise, the method used to calculate premiums and "greater
macroeconomic uncertainty" which would make it harder for the operator
to make a return.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum