Од светот |
Post Reply | Page <1 1213141516 20> |
Author | ||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #261 Posted: 07-Oct-2013 at 12:22 | |
Да, факт е дека со возови е поспоро, али па доживувањето е бесценето. Од друга страна, најдобра опција е со автобус до Белград, а од натаму со воз, плус има автобуски карти кои се поефтини за некој 200 денари од возот. Најкомфорна е ноќната линија ама во кушет или спавача кола, али така се доплаќа плус 6 евра, на повратна плус 12 евра, па Ск-Бг испаѓа скоро 50 евра (не баш ефтино).
За Прага-Берлин не знам точно, немам баш време да ја најдам опцијата на нет, на страната на Чешке Драги имаше некоја опција Споро или така нешто, на која ја најдов споменатата повратна карта до Дрезден за 38 евра. |
||
23ka.wordpress.com
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #262 Posted: 07-Oct-2013 at 15:50 | |
Јас барав на Ческе Драхе ама не не ми излегуваа цени ,ај ќе ја разгледам и опцијата за споро па ќе видам што има ,благодарам за информациите. Инаку да знам дека доживувањето е одлично ,јас лично при враќање во Македонија имав можност да изберам секакво превозно средство (платен пат од работодавците) но во втора класа ,мојот избор падна директно на воз без размислување бидејќи се работеше за релација која ја имам поминато во воз целосно во едниот правец па сакав и во другиот.
|
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #263 Posted: 08-Oct-2013 at 02:27 | |
Луксембург
Вакви возови се користат на релација Фра-Лукс-Гер, нешто као Срб-Мкд-Буг у триаголник Софија-Ниш-Скопје. Еве колку сме ние заостанати и колку "не чини" ЕУ. И една земја 3 пати помала од нас има далеку пообемен железнички сообраќај Сите слики се направени на станицата во главниот град И еден фрапантен податок: |
||
23ka.wordpress.com
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15040 |
Quote Reply #264 Posted: 08-Oct-2013 at 13:18 | |
Во многу европски земји железницата е еден од главните сообраќајни крвотоци, но за жал ние не спаѓаме во нив.
|
||
За сè има вторпат
|
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #265 Posted: 08-Oct-2013 at 13:44 | |
Прага-Берлин околу 25 евра повратна.Но имаш повеќе линии и треба да се прекачуваш 2-3 пати и се патува околу 6-7 саати.Друга опција е Student Agency во Прага(доколку си студент) имаш за 40 евра до Берлин многу добри автобуси со Wi-fi,климатизирани јас се возев(те служат и со кафе,грицки итн).Вака патувањето е околу 4 саата. Со автобус е поскапо да, ама со воз можностите да има закснување на возовите се големи а така ја пропушташ линијата и мораш да ја чекаш наредната минимум 2 саати. Edited by jyvation - 08-Oct-2013 at 13:45 |
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #266 Posted: 08-Oct-2013 at 16:25 | |
Франција (Стразбур)
Регионален воз према Базел |
||
23ka.wordpress.com
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #267 Posted: 08-Oct-2013 at 18:42 | |
Сакаш да кажеш дека ОС односно Регионални возови возат до Берлин ? Јас што гледав на Ческе Драхе има директна линија со Рихлик(забрзан воз на Словачки/Чешки) и Експрес , не забележав за ИЦ. Инаку знам за Студентка Агенција и за линијата, но јас сум љубител на возење во воз ,особено тие низ Европа. |
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #268 Posted: 08-Oct-2013 at 21:48 | |
Рихлик не е ли најбрзата категорија внатрешни зборови на ЧД?
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #269 Posted: 08-Oct-2013 at 21:57 | |
Не ,тие се дури и поспори од Експрес односно Ex ,најбрза е СЦ (SC)
|
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #270 Posted: 08-Oct-2013 at 22:06 | |
А што е СЦ (мислам од што е кратенка)?
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #271 Posted: 09-Oct-2013 at 00:24 | |
Super City
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15040 |
Quote Reply #272 Posted: 26-Oct-2013 at 18:29 | |
Made in Turkey
"Silkworm" Tram by Durmazlar Machinery |
||
За сè има вторпат
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15040 |
Quote Reply #273 Posted: 26-Oct-2013 at 18:30 | |
|
||
За сè има вторпат
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15040 |
Quote Reply #274 Posted: 28-Oct-2013 at 08:47 | |
НАЈСТРМНАТА ЖЕЛЕЗНИЦА ВО СВЕТОТ
Железничката Пилатус во Швајцарија го поврзува Алпнаштад на езерото Луцрене до терминал во близина на врвот на планината Пилатус на надморска височина од 2073 метри. Патеката се искачува на наклон од повеќе од 1.600 метри на само 4.6 километри, со што таа го има најстрмниот колосек во светот. Нејзината стрмнина е околу 38%, а максимумот изнесува 48% - пострмна од најстрмната улица во светот. Проектот за изградба на линијата бил предложен во 1873 година, што укажува на 25% стрмнина. Сепак, било констатирано дека проектот не бил економски одржлив. Тогаш, Едуард Локер, инженер со големо искуство, измислил единствен систем со кој можела да се намали должината на рутата на половина. Конвенционалните системи во тоа време не можеле да се справат со такви стрмнини бидејќи вертикалните запченици во тоа време ја притискале решетката од горе со што доколку постоела поголема стрмнина, вагонот би излегол. Наместо тоа, Локер поставил хоризонтална двојна решетка меѓу двете шини со кои се чувала секоја страна. Така, овој дизајн ја елиминирал можноста да се преврти вагонот дури и при тешки ветрови кои се честа појава во оваа област. Системот исто така го води вагонот без потреба од прирабници на тркала. Линијата била отворена користејќи водена пареа на 4 јуни 1889 година, а била електрифицирана на 15 мај 1937 година, користејќи високо снабдување со електрична енергија од 1550 V DC. Оригиналните локомотиви на пареа за 32 патници возеле 3 до 4 километри на час и им било потребно повеќе од час за да стигнат. Денес локомотивите со капацитет од 40 патници одат 9 километри на час и патувањето е околу половина час. http://www.fakulteti.mk/news/13-10-28/najstrmnata_zheleznica_vo_svetot.aspx |
||
За сè има вторпат
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15040 |
Quote Reply #275 Posted: 05-Nov-2013 at 12:24 | |
Некаде во Швајцарија, ако не се лажам...
|
||
За сè има вторпат
|
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #276 Posted: 05-Nov-2013 at 16:52 | |
Овој мост во комбинација со тунелот е најфотографирсно место во Швајцарија од љубителите на железниците.Има многу слики на форумите за железници
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15040 |
Quote Reply #277 Posted: 28-Nov-2013 at 18:57 | |
Менување на оските на австриска локомотива во нивната Колска во Линц...
|
||
За сè има вторпат
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #278 Posted: 01-Dec-2013 at 15:52 | |
Јапонија |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #279 Posted: 21-Jan-2014 at 23:25 | |
Олимписките игри во Сочи се ближат, а Руските државни железници по тој повод имаат направено една игрица:http://rzd.itar-tass.com/. Се одговараат прашања за секој град во кој досега била штафетата, а вие собирате штафети преку точно одговорени прашања. Мала забава и едукација на едно место.
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15040 |
Quote Reply #280 Posted: 24-Jan-2014 at 08:22 | |
Развојот на подземната железница во Пекинг
|
||
За сè има вторпат
|
||
Post Reply | Page <1 1213141516 20> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |