build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 20>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 07-Oct-2013 at 12:22
Да, факт е дека со возови е поспоро, али па доживувањето е бесценето. Од друга страна, најдобра опција е со автобус до Белград, а од натаму со воз, плус има автобуски карти кои се поефтини за некој 200 денари од возот. Најкомфорна е ноќната линија ама во кушет или спавача кола, али така се доплаќа плус 6 евра, на повратна плус 12 евра, па Ск-Бг испаѓа скоро 50 евра (не баш ефтино).
За Прага-Берлин не знам точно, немам баш време да ја најдам опцијата на нет, на страната на Чешке Драги имаше некоја опција Споро или така нешто, на која ја најдов споменатата повратна карта до Дрезден за 38 евра.
23ka.wordpress.com
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 07-Oct-2013 at 15:50
Јас барав на Ческе Драхе ама не не ми излегуваа цени ,ај ќе ја разгледам и опцијата за споро па ќе видам што има ,благодарам за информациите. Инаку да знам дека доживувањето е одлично ,јас лично при враќање во Македонија имав можност да изберам секакво превозно средство (платен пат од работодавците) но во втора класа ,мојот избор падна директно на воз без размислување бидејќи се работеше за релација која ја имам поминато во воз целосно во едниот правец па сакав и во другиот.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 08-Oct-2013 at 02:27
Луксембург








Вакви возови се користат на релација Фра-Лукс-Гер, нешто као Срб-Мкд-Буг у триаголник Софија-Ниш-Скопје. Еве колку сме ние заостанати и колку "не чини" ЕУ.




И една земја 3 пати помала од нас има далеку пообемен железнички сообраќај




Сите слики се направени на станицата во главниот град

И еден фрапантен податок:

23ka.wordpress.com
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 08-Oct-2013 at 13:18
Во многу европски земји железницата е еден од главните сообраќајни крвотоци, но за жал ние не спаѓаме во нив.
За сè има вторпат
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 08-Oct-2013 at 13:44
Originally posted by daci92

Јас сум ја пробал таа опција до Братислава и искуството ми е позитивно освен можеби со брзината на возење низ Србија (одбивно до бескрај). Инаку не сум знаел дека Будимпешта-Прага е 40 евра. Кога сме веќе кај возови ,да не знаеш Прага - Берлин како се движат цените ?



Прага-Берлин околу 25 евра повратна.Но имаш повеќе линии и треба да се прекачуваш 2-3 пати и се патува околу 6-7 саати.Друга опција е Student Agency во Прага(доколку си студент) имаш за 40 евра до Берлин многу добри автобуси со Wi-fi,климатизирани јас се возев(те служат и со кафе,грицки итн).Вака патувањето е околу 4 саата.
Со автобус е поскапо да, ама со воз можностите да има закснување на возовите се големи а така ја пропушташ линијата и мораш да ја чекаш наредната минимум 2 саати.

Edited by jyvation - 08-Oct-2013 at 13:45
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 08-Oct-2013 at 16:25
Франција (Стразбур)













Регионален воз према Базел



23ka.wordpress.com
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 08-Oct-2013 at 18:42
Originally posted by jyvation

Originally posted by daci92

Јас сум ја пробал таа опција до Братислава и искуството ми е позитивно освен можеби со брзината на возење низ Србија (одбивно до бескрај). Инаку не сум знаел дека Будимпешта-Прага е 40 евра. Кога сме веќе кај возови ,да не знаеш Прага - Берлин како се движат цените ?



Прага-Берлин околу 25 евра повратна.Но имаш повеќе линии и треба да се прекачуваш 2-3 пати и се патува околу 6-7 саати.Друга опција е Student Agency во Прага(доколку си студент) имаш за 40 евра до Берлин многу добри автобуси со Wi-fi,климатизирани јас се возев(те служат и со кафе,грицки итн).Вака патувањето е околу 4 саата.
Со автобус е поскапо да, ама со воз можностите да има закснување на возовите се големи а така ја пропушташ линијата и мораш да ја чекаш наредната минимум 2 саати.

Сакаш да кажеш дека ОС односно Регионални возови возат до Берлин ?
Јас што гледав на Ческе Драхе има директна линија со Рихлик(забрзан воз на Словачки/Чешки) и Експрес , не забележав за ИЦ.
Инаку знам за Студентка Агенција и за линијата, но јас сум љубител на возење во воз ,особено тие низ Европа.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 08-Oct-2013 at 21:48
Рихлик не е ли најбрзата категорија внатрешни зборови на ЧД?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 08-Oct-2013 at 21:57
Не ,тие се дури и поспори од Експрес односно Ex ,најбрза е СЦ (SC) 
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 08-Oct-2013 at 22:06
А што е СЦ (мислам од што е кратенка)?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 09-Oct-2013 at 00:24
Super City
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 26-Oct-2013 at 18:29
Made in Turkey

"Silkworm" Tram by Durmazlar Machinery

За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 26-Oct-2013 at 18:30








За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 28-Oct-2013 at 08:47
НАЈСТРМНАТА ЖЕЛЕЗНИЦА ВО СВЕТОТ

Железничката Пилатус во Швајцарија го поврзува Алпнаштад на езерото Луцрене до терминал во близина на врвот на планината Пилатус на надморска височина од 2073 метри.



Патеката се искачува на наклон од повеќе од 1.600 метри на само 4.6 километри, со што таа го има најстрмниот колосек во светот. Нејзината стрмнина е околу 38%, а максимумот изнесува 48% - пострмна од најстрмната улица во светот.

Проектот за изградба на линијата бил предложен во 1873 година, што укажува на 25% стрмнина. Сепак, било констатирано дека проектот не бил економски одржлив. Тогаш, Едуард Локер, инженер со големо искуство, измислил единствен систем со кој можела да се намали должината на рутата на половина. Конвенционалните системи во тоа време не можеле да се справат со такви стрмнини бидејќи вертикалните запченици во тоа време ја притискале решетката од горе со што доколку постоела поголема стрмнина, вагонот би излегол. Наместо тоа, Локер поставил хоризонтална двојна решетка меѓу двете шини со кои се чувала секоја страна.





Така, овој дизајн ја елиминирал можноста да се преврти вагонот дури и при тешки ветрови кои се честа појава во оваа област. Системот исто така го води вагонот без потреба од прирабници на тркала.

Линијата била отворена користејќи водена пареа на 4 јуни 1889 година, а била електрифицирана на 15 мај 1937 година, користејќи високо снабдување со електрична енергија од 1550 V DC.





Оригиналните локомотиви на пареа за 32 патници возеле 3 до 4 километри на час и им било потребно повеќе од час за да стигнат. Денес локомотивите со капацитет од 40 патници одат 9 километри на час и патувањето е околу половина час.

http://www.fakulteti.mk/news/13-10-28/najstrmnata_zheleznica_vo_svetot.aspx
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 05-Nov-2013 at 12:24
Некаде во Швајцарија, ако не се лажам...



За сè има вторпат
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 05-Nov-2013 at 16:52
Овој мост во комбинација со тунелот е најфотографирсно место во Швајцарија од љубителите на железниците.Има многу слики на форумите за железници
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 28-Nov-2013 at 18:57
Менување на оските на австриска локомотива во нивната Колска во Линц...

За сè има вторпат
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 01-Dec-2013 at 15:52

Јапонија

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 21-Jan-2014 at 23:25
Олимписките игри во Сочи се ближат, а Руските државни железници по тој повод имаат направено една игрица:http://rzd.itar-tass.com/. Се одговараат прашања за секој град во кој досега била штафетата, а вие собирате штафети преку точно одговорени прашања. Мала забава и едукација на едно место.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 24-Jan-2014 at 08:22
Развојот на подземната железница во Пекинг

За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 20>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 4.031 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.