build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 20>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 08-Jan-2015 at 12:08
Штом успеа да произведе чудо како Тесла возилото, не ме чуди за 10 години да видиме и нешто вакво на тест возење. Секоја чест за човекот.

Edited by гитардемон - 08-Jan-2015 at 12:08
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15038
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 11-Jan-2015 at 11:38
Железничката станица во Лиж, Белгија

За сè има вторпат
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 11-Jan-2015 at 18:35
Калатрава...
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 03-Feb-2015 at 13:18
Кина ќе гради железница од Пекинг до Москва



Кина ќе изгради супербрза железница која ќе го поврзува Пекинг со Москва, и која ќе чини 1,5 трилион јуани (242 милијарди долари). Ова го пренесува Bloomberg, повикувајќи се на изјава на властите на социјалната мрежа Weibo.Се претпос тавува дека вкупната должина на железницата ќе изнесува седум илјади километри. Таа ќе минува низ Казахстан, а ќе се патува два дена.



Агенцијата го истакнува фактот што Кина промовира на меѓународниот пазар свои супербрзи технологии на полето на изградба на железници, користејќи го влошувањето на односите меѓу Русија, Европа и САД и обидите на руската економија да се справи со паѓањето на цените на нафтата.

Во октомври 2014 година Министерството за транспорт на Русија, РЖД, државниот комитет на Кина за развој и реформа, како и корпорацијата „Кинески железници“ (China Railway Construction Corporation) потпишаа меморандум за меѓусебно разбирање на полето на железничкиот сообраќај. РЖД изјави дека целта на документот е разработка на проектот за Евроазиски супербрз транспортен коридор Москва — Пекинг, кој ќе ја вклучува и магистралата Москва – Казањ.

http://www.porta3.mk/kina-kje-gradi-zheleznica-od-peking-do-moskva/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15038
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 25-Mar-2015 at 17:39
In the snow!! by philmetcalfe, on Flickr
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15038
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 07-Apr-2015 at 11:55


За сè има вторпат
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 07-Apr-2015 at 12:39
Австриска технологија.... И кај нас нешто слично само многу многу помало и поспоро се користи за реновирање на пругите. Ова е 90% автоматизирано ,а тие кај нас што ги користеа се околу 30% автоматизирани.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 07-Apr-2015 at 22:58
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 08-Apr-2015 at 00:18
Првиот ми изгледа поавтоматизиран од вториот многу луѓе работат околу вториов
Како и да е можно е и нешто слично кај нас да работи на Куманово- Бељаковце па затоа засега да стагнира работата
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 22-Apr-2015 at 11:27
НАЈБРЗИОТ ВОЗ ВОЗЕШЕ СО 603 КИЛОМЕТРИ НА ЧАС

ЈАПОНИЈА (АП) - Јапонскиот воз "маглев" што е најбрзиот патнички воз на светот го сруши сопствениот рекорд во брзина.

Операторот "ЏР Централ" рече дека возот постигнал брзина од 603 километри на час на вчерашното тест-возење, надминувајќи го сопствениот рекорд од 581км/ч поставен во 2003 година.
Возот патуваше само околу 1,8 километри со брзина над 600 км/ч.
Јапонската железничка служба за супербрзи возови е една од најнапредните во светот и стотици возови оперираат секој ден со минимални задоцнувања.
Меѓутоа, за разлика од обичните "шинкасен" или "куршум-возови" што се движат на челични шини, возовите "маг лев" се движат на принцип на магнетска левитација, односно лебдат над шините поткрепени од моќни магнети.



Тест-линијата маглев се наоѓа во близина на планината Фуџи на околу 80 километри западно од Токио и развива технологија што ќе се користи на планираната линија долга 410 километри со која ќе се намали времето за патување меќу Токио и Осака за нешто повеќе од еден час.
Моментално минималното време на еден "куршум-воз" за оваа релација е речиси три часа.
Возовите "маглев" почнаа како проект на "Џапен ерлајнс" и националната железница со владина поддршка и тестирањата траеја со децении.
Изградбата на линијата Токио-Осака што се очекува дека ќе чини над 76 милијарди долари, почна во 2014 година.
Линијата главно ќе поминува низ планини и треба да почне да оперира кон крајот на 2020-тите.
Сличен систем оперира во Шангај и ги поврзува аеродромот со крајбрежните предградија и метро системот на градот.

http://www.vest.mk/default.asp?ItemID=42281A85BE0BC94684B1047D397DA994
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15038
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 30-May-2015 at 19:07
За сè има вторпат
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 753
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 01-Aug-2015 at 20:51
... не заборавете да ги вклучите звучниците!
http://vikaschander.com/
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 02-Aug-2015 at 01:11
а што е фората со три парни локомотиви во спрега? големи успони па треба поголема снага?
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 25-Aug-2015 at 01:28
Процес на изградба на брза пруга (LGV) во Франција.

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 27-Sep-2015 at 16:45
Ваква локомотива досега не сум видел-лик на дизелка, а електромоторна



railpictures.net
Back to Top
marfimk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Feb-2012
Online Status: Offline
Posts: 189
  Quote marfimk Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 27-Sep-2015 at 21:29
Убава слика ... според информациите на Википедија, тоа се пробни електрични локомотиви, во соработка со ASEA од Шведска
https://en.wikipedia.org/wiki/EMD_GM10B
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 28-Sep-2015 at 11:18
Слично делува и „Сименс“, каде во шасијата и подножјето од локомотивата, која наликува на BR185/189, се вградува дизел-електричен погон на местото од „електриката„.

Edited by MIKI1 - 28-Sep-2015 at 11:23
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 28-Sep-2015 at 18:08
незнам зашто не ги дава сликите но еве ви од фб линкови можете да ги видите и без да имате фејсбук.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10208010176637433&l=8fb65b32ee
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10208010176117420&l=9498ca132e


Еве една стара парна локомотива која стои на паркинг во Боблинген, Германија (најверојатно на место каде што поминувала пругата). Јас не се разбирам во овие работи но ми беше интересно да ја сликам за вас колегите на форумот. Тој ден имаше и бувљак пазар со доста модели за колекционерите ама не ми дозволија да ги сликам па од нив немам слики.



Edited by daci92 - 28-Sep-2015 at 18:20
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 28-Sep-2015 at 18:27
Ех, кога јас би начекал бувљак ..............
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15038
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 12-Oct-2015 at 19:03


Неверојатно: Воз поминува помеѓу аут линијата и трибината за време на фудбалски натпревар!

Неверојатни сцени од Словачка. Во оваа земја постои фудбалски терен на кој се играат натпревари од пониските лиги каде што има пруга помеѓу аут линијата и трибината, па често се случува да помине воз во тек на меч.



http://www.mkd.mk/sport/fudbal/neverojatno-voz-pominuva-pomegju-aut-linijata-i-tribinata-za-vreme-na-fudbalski
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 20>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.184 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.