Од светот |
Post Reply | Page <1 1415161718 20> |
Author | |
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #301 Posted: 08-Jan-2015 at 12:08 |
Штом успеа да произведе чудо како Тесла возилото, не ме чуди за 10 години да видиме и нешто вакво на тест возење. Секоја чест за човекот.
Edited by гитардемон - 08-Jan-2015 at 12:08 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #302 Posted: 11-Jan-2015 at 11:38 |
Железничката станица во Лиж, Белгија
|
|
За сè има вторпат
|
|
MIKI1
Senior Member Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply #303 Posted: 11-Jan-2015 at 18:35 |
Калатрава...
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #304 Posted: 03-Feb-2015 at 13:18 |
Кина ќе гради железница од Пекинг до Москва
Кина ќе изгради супербрза железница која ќе го поврзува Пекинг со Москва, и која ќе чини 1,5 трилион јуани (242 милијарди долари). Ова го пренесува Bloomberg, повикувајќи се на изјава на властите на социјалната мрежа Weibo.Се претпос тавува дека вкупната должина на железницата ќе изнесува седум илјади километри. Таа ќе минува низ Казахстан, а ќе се патува два дена. Агенцијата го истакнува фактот што Кина промовира на меѓународниот пазар свои супербрзи технологии на полето на изградба на железници, користејќи го влошувањето на односите меѓу Русија, Европа и САД и обидите на руската економија да се справи со паѓањето на цените на нафтата. Во октомври 2014 година Министерството за транспорт на Русија, РЖД, државниот комитет на Кина за развој и реформа, како и корпорацијата „Кинески железници“ (China Railway Construction Corporation) потпишаа меморандум за меѓусебно разбирање на полето на железничкиот сообраќај. РЖД изјави дека целта на документот е разработка на проектот за Евроазиски супербрз транспортен коридор Москва — Пекинг, кој ќе ја вклучува и магистралата Москва – Казањ. http://www.porta3.mk/kina-kje-gradi-zheleznica-od-peking-do-moskva/ |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #305 Posted: 25-Mar-2015 at 17:39 |
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #306 Posted: 07-Apr-2015 at 11:55 |
|
|
За сè има вторпат
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #307 Posted: 07-Apr-2015 at 12:39 |
Австриска технологија.... И кај нас нешто слично само многу многу помало и поспоро се користи за реновирање на пругите. Ова е 90% автоматизирано ,а тие кај нас што ги користеа се околу 30% автоматизирани.
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #308 Posted: 07-Apr-2015 at 22:58 |
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #309 Posted: 08-Apr-2015 at 00:18 |
Првиот ми изгледа поавтоматизиран од вториот многу луѓе работат околу вториов
Како и да е можно е и нешто слично кај нас да работи на Куманово- Бељаковце па затоа засега да стагнира работата |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #310 Posted: 22-Apr-2015 at 11:27 |
НАЈБРЗИОТ ВОЗ ВОЗЕШЕ СО 603 КИЛОМЕТРИ НА ЧАС
ЈАПОНИЈА (АП) - Јапонскиот воз "маглев" што е најбрзиот патнички воз на светот го сруши сопствениот рекорд во брзина. Операторот "ЏР Централ" рече дека возот постигнал брзина од 603 километри на час на вчерашното тест-возење, надминувајќи го сопствениот рекорд од 581км/ч поставен во 2003 година. Возот патуваше само околу 1,8 километри со брзина над 600 км/ч. Јапонската железничка служба за супербрзи возови е една од најнапредните во светот и стотици возови оперираат секој ден со минимални задоцнувања. Меѓутоа, за разлика од обичните "шинкасен" или "куршум-возови" што се движат на челични шини, возовите "маг лев" се движат на принцип на магнетска левитација, односно лебдат над шините поткрепени од моќни магнети. Тест-линијата маглев се наоѓа во близина на планината Фуџи на околу 80 километри западно од Токио и развива технологија што ќе се користи на планираната линија долга 410 километри со која ќе се намали времето за патување меќу Токио и Осака за нешто повеќе од еден час. Моментално минималното време на еден "куршум-воз" за оваа релација е речиси три часа. Возовите "маглев" почнаа како проект на "Џапен ерлајнс" и националната железница со владина поддршка и тестирањата траеја со децении. Изградбата на линијата Токио-Осака што се очекува дека ќе чини над 76 милијарди долари, почна во 2014 година. Линијата главно ќе поминува низ планини и треба да почне да оперира кон крајот на 2020-тите. Сличен систем оперира во Шангај и ги поврзува аеродромот со крајбрежните предградија и метро системот на градот. http://www.vest.mk/default.asp?ItemID=42281A85BE0BC94684B1047D397DA994 |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #311 Posted: 30-May-2015 at 19:07 |
|
|
За сè има вторпат
|
|
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 753 |
Quote Reply #312 Posted: 01-Aug-2015 at 20:51 |
... не заборавете да ги вклучите звучниците!
http://vikaschander.com/ |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #313 Posted: 02-Aug-2015 at 01:11 |
а што е фората со три парни локомотиви во спрега? големи успони па треба поголема снага?
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #314 Posted: 25-Aug-2015 at 01:28 |
Процес на изградба на брза пруга (LGV) во Франција.
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #315 Posted: 27-Sep-2015 at 16:45 |
Ваква локомотива досега не сум видел-лик на дизелка, а електромоторна
railpictures.net |
|
marfimk
Senior Member Joined: 18-Feb-2012 Online Status: Offline Posts: 189 |
Quote Reply #316 Posted: 27-Sep-2015 at 21:29 |
Убава слика ... според информациите на Википедија, тоа се пробни електрични локомотиви, во соработка со ASEA од Шведска
https://en.wikipedia.org/wiki/EMD_GM10B |
|
MIKI1
Senior Member Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply #317 Posted: 28-Sep-2015 at 11:18 |
Слично делува и „Сименс“, каде во шасијата и подножјето од локомотивата, која наликува на BR185/189, се вградува дизел-електричен погон на местото од „електриката„.
Edited by MIKI1 - 28-Sep-2015 at 11:23 |
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #318 Posted: 28-Sep-2015 at 18:08 |
незнам зашто не ги дава сликите но еве ви од фб линкови можете да ги видите и без да имате фејсбук.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10208010176637433&l=8fb65b32ee https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10208010176117420&l=9498ca132e Еве една стара парна локомотива која стои на паркинг во Боблинген, Германија (најверојатно на место каде што поминувала пругата). Јас не се разбирам во овие работи но ми беше интересно да ја сликам за вас колегите на форумот. Тој ден имаше и бувљак пазар со доста модели за колекционерите ама не ми дозволија да ги сликам па од нив немам слики. Edited by daci92 - 28-Sep-2015 at 18:20 |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #319 Posted: 28-Sep-2015 at 18:27 |
Ех, кога јас би начекал бувљак ..............
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #320 Posted: 12-Oct-2015 at 19:03 |
Неверојатно: Воз поминува помеѓу аут линијата и трибината за време на фудбалски натпревар! Неверојатни сцени од Словачка. Во оваа земја постои фудбалски терен на кој се играат натпревари од пониските лиги каде што има пруга помеѓу аут линијата и трибината, па често се случува да помине воз во тек на меч. http://www.mkd.mk/sport/fudbal/neverojatno-voz-pominuva-pomegju-aut-linijata-i-tribinata-za-vreme-na-fudbalski |
|
За сè има вторпат
|
|
Post Reply | Page <1 1415161718 20> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |