build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 20>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 26-Dec-2009 at 22:24
Значи кинескиве се базирани на Siemens Velaro, односно се „роднини“ на германските ICE возови:

http://en.wikipedia.org/wiki/China_Railways_CRH3
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 26-Dec-2009 at 22:27
Previous
Одавно се германците навлезени нарочно во железницата во Кина
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 26-Dec-2009 at 22:55
Еве нешто повеќе на таа тема

26.12.2009

Кина диктира темпо

 

Во наредните десет години железничката мрежа во Кина треба да биде проширена за 16 илјади километри пруги на кои возовите ќе се движат со брзини поголеми и од 350 километри на час.

 

Кина диктира темпо во трката за најмодерни железници, кои ќе му конкурираат и на воздушниот сообраќај - веќе во овие последни денови од годинава треба да се скрати патувањето од Вухан до Гуангжу од десет на само три часа. Трасата е долга илјада километри - никаде во светот нема побрза врска на толку долга патека. За кинеските визии експертот за сообраќај Зун Жанг од универзитетот Тонгѓи од Шангај вели: „Кина отсекогаш имаше еден сон: досега ние увезувавме, бевме заостанати. Наша политика е да донесеме технологија од странство. Технологијата не познава граници“.

Кинеската%20железничка%20мрежа%20треба%20да%20биде%20проширена%20за%2016%20илјади%20километри%20

Кинеската железничка мрежа треба да биде проширена за 16 илјади километри

Германските претпријатија кои се активни во Кина постојано се поплакуваат дека кинеските деловни партнери и властите бараат целосен увид во технологијата, до последен детал. Во градењето на пругата Вухан - Гуангжу германските фирми играа подредена улога. Сименс испорачува компоненти за брзите возови, склучи и вносна зделка за елементи за 100 возови за релацијата Пекинг - Шангај. Но, се чини, поминаа времињата кога испорачуваше комплетни возови. На почетокот од наредната година треба да биде донесено решението дали кинескиот државен концерн „ЦСР“, заедно со канадската фирма „Бомбардие“ ќе гради пруга супербрзи возови од Канада до Лас Вегас во САД. Кинезите очекуваат големи налози и од Англија - тие се за 20 проценти поевтини од конкуренцијата од Јапонија или од Германија.  „Кинеските супербрзи возови имаат предност, оти се мешавина од најдоброто што го нудат странските технологии. Ние ги споредивме сите нив“, вели професор Жанг.

Користејќи го добиеното ноу-хау од странските фирми, Кина ќе го направи наредниот чекор - самата ќе развива возови со брзина до 380 километри на час.

Автор: Астрид Фрајајзен/Зоран Јордановски

Редактор: Александра Трајковска

http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5058206,00.html?maca=maz-TB_maz_dnevnik_KOPIE-4629-html-cb
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 27-Dec-2009 at 00:16
Она што ме привлече кај оваа вест не се брзите возови (веќе видени на многу места на светот) иако просечната брзина е за почит, повисока отколку во многу развиени земји.

Но ги разгледував трасите, се создава една солидна врска некаде од Хонг Конг па се нагоре до Пекинг. Ако оваа траса ќе се проаѓа за 3-4 часа сега, веројатно на крајот патувањето Хонг Конг - Пекинг ќе се сведе на 10-12 часа кога ќе се комплетираат пругите. Тоа е навистина импресивно за толку голема земја и можам да замислам каков импулс ќе даде сето тоа за развој на тој дел од Кина.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 04-Jan-2010 at 20:35
Свет - 04.01.2010
ВО ХЕЛСИНКИ ВОЗ УДРИ ВО ХОТЕЛ !

Еден брз воз денеска претпладне удри во ѕидот на хотелот „Холидеј ин“ на централната железничка станица во финскиот главен град Хелсинки, јави Финската телевизија ИЛЕ. Несреќата најверојатно е предизвикана од дефект на ситемот за кочење, а при ударот полесно е повредено едно лице, јави дописникот на МИА. Во моментот на несреќата, освен перосналот, немало други патници. Возот навлегол отприлика десетина метри во зградата на хотелот. по што сите гости биле евакуирани поради ризик од уривање. Несреќата предизвика големи нарушувања во железничкиот сообраќај во финската престолнина.
http://www.telma.com.mk/vest.aspx?vest=7207

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 18-Jan-2010 at 02:51
Супер репортажа на Русцката национална телевизија РТР за експресниот воз САПСАН кој вози на релацијата Петроград-Москва и од 2010 Москва-Нижнии Новогород. Рускиот (барем за мене) не претставува никаков проблем и исрдечно ви ја препорачувам.

Скоростные поезда в России стали реальностью

http://www.vesti.ru/doc.html?id=336201
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 10-Feb-2010 at 20:01

еее... каде сме ние во споредба со овие железници... ?!

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 15-Feb-2010 at 11:37
Најмалку 20 луѓе се загинати во судирoт помеѓу два возови во Белгија, во близината на Хале - 15 км од Блисел.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 22-Feb-2010 at 18:58
Воз на Евростар се заглави на половина пат
Ивана Салтировска 22.02.2010

Преполн воз на Евростар повторно ги остави своите патници на половина пат. Композиција на линијата Париз-Лондон се заглави, за среќа на отворено, близу до железничката станица Ешфорд во англиската област Кент.

Само 10 минути откако ја поминал станицата, возот наеднаш застанал. Светлата се изгаснале и внатре станало мошне задушливо бидејќи не работела и вентилацијата.

Очевидци раскажуваат дека некои од луѓето почнала да ги фаќа паника, а низ вагоните се слушал и детски плач.

Возот уште од Париз тргнал со поголемо задоцнување поради безбедносни причини - била откриена торба без сопственик.

Низ критичниот дел, тунелот под Ламанш, композицијата поминала без никакви проблеми, па затоа е нејасно зошто одненадеж останала без сила, велат од управата на Евростар.

За сега не се знае што го предизвикало блокирањето, само дека се работи за „поголем технички проблем.

На спас на патниците им била испратена нова композиција, која ги пренела во Лондон во раните утрински часови. Патниците се пожалија дека Евростар несоодветно се справил со спасувачката операција.

Пред малку повеќе од 2 месеци, во неколку инциденти, воз на Евростар остави заглавени под Ла Манш повеќе од 2 ипол илјади патници повеќе од пет часа. Причината беше големата температурна разлика меѓу топлиот тунел и невообичаено студеното време што ја зафати Западна Европа.
http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=120168
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 11-Mar-2010 at 11:53
Кина ќе гради “Ориент Експрес“ линија од Пекинг до Лондон

Кинеските власти изработиле амбициозен проект, кој планира изградба на железничка траса во стилот на “Ориент Експрес“. Линијата од Пекинг до Лондон можно е да биде реализирана за само неколку години. Проектот целосно би го финансирале земјите од Блискиот исток, Азија и Индија, во замена за пристап до природните ресурси на земјите низ кои железничката линија би минувала. Кинезите планираат да употребат воз, чија брзина е фантастични 320 километри на час.

Главната траса би ги поврзувала Лондон и Пекинг преку Париз, Берлин, Варшава, Киев, Санкт Петерсбург и Москва, се до крајниот исток на Русија, објавува британскиот “Дејли Меил“, пренесува Нетпрес. На таа траса би се надоврзале и Туркменистан, Иран, Индија, Виетнам, Тајланд, Камбоџа, Малезија и Сингапур. Иако на пример лет со авион од Пекинг до Лондон трае околу 10 часа, железничката линија, чија должина изнесува нешто повеќе од 8.000 километри, истата таа релација би ја минала за само два дена, тврди Ванг Менгшу, консултант во кинеските железници.

http://www.netpress.com.mk/vestiimages/69328/orient-ekspres.jpg
 
Во Кина, неодамна, беше пуштен во употреба најбрзиот воз во светот, кој може да постигне брзина и до 400 километри на час. Според ова, возот за новиот “Ориент Експрес“ е веќе подготвен.

“Во најлош случај, трасата целосно би била готова за најмногу десет години“, рекол Ванг и додал дека оваа идеја всушност не ја форсирала Кина, туку дека предлозите дошле од други земји. Она што Кина го бара од другите земји, за изградба на трасата, всушност не се парите, туку наплата во природни реурси.

http://netpress.com.mk/vest.asp?id=69328&kategorija=6
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 12-Mar-2010 at 11:20
Да бидеме реални, да го бараме невозможното, на оваа секвенца од 60-тите години ме потсетува овој кинески проектSmile.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 12-Mar-2010 at 15:40


Тоа е секаде во светот е страшен подем.

Еве само некој многу мал дел од ИСТОКОТ, да не набројувам на западот, боли глава колку овакви специјални линии има.

Африка - Rovos Rail Luxury Train





Индија - Има 5 (пет) овакви луксузни возови пр. Royal Rajasthan on Wheels, Deccan Odyssey, Deccan Odyssey - The Indian Maharaja и Golden Chariot.





Виетнам - Victoria Train





Малезија и Сингапур - Eastern & Oriental





.... и уште најмалку десетина во овој „затуцан“ дел
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 12-Mar-2010 at 15:50
Иначе постои таа линија долга 9288 км од Москва до Владивосток преминувајќи 8 временски зони

Deluxe Trans-Siberian Express







Останува да се убрза
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 24-Mar-2010 at 23:18
ВО ИНДИЈА СООБРАЌА НАЈЛУКСУЗНИОТ ВОЗ НА СВЕТОТ
 
Во "Махараџа експрес" патникот е крал!
 
За патувањето достојно на кралеви се плаќа најмалку 800 долари за ноќ
 
Во Индија е пуштен во сообраќај најскапиот и најлуксузен воз на светот, наменет за богатите туристи кои се подготвени за една ноќ да платат најмалку 800 долари. Возот наречен Махараџа експрес", што може да прими само 84 патници, првото патување меѓу Калкута и Њу Делхи го имаше викендов. Тоа е првата рута и е наречена Класична Индија", а следната е Делхи - Мумбај или рутата Кралска Индија". Секој патник располага со кабина - вистински апартман со сопствена бања, климатизација и телевизор со рамен екран. На патниците на располагање им се два ресторана во кои се служи најразновидна храна, а можат да се опуштат во салон за одмор, опремен со маси за игра, пренесува МИА.
- Патувањето со овој воз е достојно на кралските семејства. Патниците навистина се третирани како кралеви, изјави промоторот на возот Томас Тотатил, по повод неговото пуштање во сообраќај. Најевтината кабина чини 800 долари за ноќ, додека претседателскиот апартман, кој подразбира две кабини, чини 2.500 долари за ноќ. Патувањето од Калкута до Њу Делхи трае околу една недела и вклучува неколку егзотични дестинации меѓу кои и светиот град Варанаси и Таџ Махал во Агра.


 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 17-Apr-2010 at 08:02

Очигледно веснициве го читаат Build
-----------------------------------------------------
И Америка почнува со ЕКО

Norfolk Southern NS 999: The World’s First Battery Powered All-Electric Train



Plug-in electric cars make plenty of sense now. But a train? Norfolk Southern just unveiled their prototype locomotive, the 100% battery-powered NS 999.

Developed in partnership with the US Department of Energy, the Federal Railroad Administration and Penn State, the barreling green beast won't be carrying a diesel engine like other trains. Instead, it's going to roll using a 1,500 horsepower electric motor, powered exclusively by a 1,080 units of 12-volt lead-acid batteries.

The Norfolk Southern NS 999 can carry the same load as an equally-sized switching train and costs around the same price to build, making it a logical replacement for traditional gas-guzzling choo-choos. It draws power directly from the grid and picks up trickles of energy from regenerative braking.

Battery life is carefully monitored through a computer-based management system, assuring safe and continuous operation. A single two-hour charge will let it operate for an entire 24 hours (three shifts), with weekly calibrations required for optimal use.

While not yet operational, the zero-emissions prototype seems like a feasible idea. In fact, the team has already secured an initial $1.3 million funding for further development and testing. More than likely, this thing should debut in one of Norfolk Southern's routes among its 22 service states sometime soon.


Edited by Vladimir P - 17-Apr-2010 at 08:07
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 04-May-2010 at 01:55
Знаеме нешто за ова? Shifty Се сомневам за фотки Big%20smile можда од циа, фби, кгб... 
 
.."суперлуксузен блиндиран воз"..
 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 04-May-2010 at 08:44
Е кога би знаеле би биле ексклузивци

Само овие две слики



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 07-May-2010 at 18:02

Првиот брз воз почнува со работа три дена пред Светското првенство

07 мај 2010, 18:22
Извор: Макфакс
Кептаун

Првиот експресен воз во Јужна Африка ќе биде пуштен во сообраќај на 8 јуни, три дена пред почетокот на Светското првенство во фудбал .

Француската градежна компанија која е носител на проектот објави дека линијата ќе биде воспоставена на делницата од аеродромот ОР Тамбо до Јоханезбург.

Посетителите на Светското првенство ќе можат со возот да стигнат до аеродромот во елитната населба Сандтон во Јоханезбург за помалку од 15 минути.

Цената на билетот ќе изнесува 10 евра.

Јужноафриканската власт најави пуштање во сообраќај на пруга во средината на 2011 година која ќе ги поврзува Преториа и Јоханезбург./крај/сх/ми

http://www.makfax.com.mk/#106939
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 07-May-2010 at 18:51
Возот Gautrain е со брзина од 160 км/час и ова е првата фаза од проектот Јоханезбург - Преторија кој треба да се заврши до средината на 2011 и кошта 3,25 милиарди $

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 08-May-2010 at 13:07
Siska bridges, Fraser Canoyn, BC, Canada

1.

2.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 20>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.172 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.