build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 20>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 12-May-2010 at 12:04
Како кинезите размислуваат за новата генерација на транспорт

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 16-May-2010 at 19:16
Железничкиот сообраќај под Ла Манш прекинат
Автор: Ивана Терзиевска
15 мај 2010, 12:13
Извор: Макфакс


Лондон
Движењето на возовите на Евростар беше запрено утринава од компанијата Евротунел поради загриженост дека е можно да избие пожар поради појавата на чад.
„Имаше појава на дим и сите патници беа евакуирани од тунелот, рече неименуваната портпаролка на Евротунел, која изјави дека не дошло до опожарување.
Ниту еден воз на Евростар не се движи изутрина во тунелот под Ла Манш и патниците чекаат на станиците. Двете компании се надеваат дека многу скоро ќе почнат нормало да функционираат.
http://www.makfax.com.mk/_home/home#107683
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 19-May-2010 at 20:07
30 ранени при влакова катастрофа на о. Майорка


Дерайлирал влак рани 30 души на испанския остров Майорка, предаде El Mundo.

Инцидентът е станал рано тази сутрин.
Някои от ранените са в тежко състояние.
Причина за катастрофата е подпора, паднала върху релсите в следствие на проливни дъждове.
Влакът не се е движел с висока скорост и това предотвратило по-голям инцидент.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
SJCF View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 10-Nov-2009
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote SJCF Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 19-May-2010 at 21:57
Originally posted by Vladimir P

Како кинезите размислуваат за новата генерација на транспорт



Интересно ама за да има сметка во ова возот треба да е стварно многу брз а така колку долга платформа треба за да може модулот за истовар да застане и модулот за утовар да се забрза доволно? Делува непрактично за помали станици а за оние големите станици вакви стандардни мали модули дали ќе имаат доволен капацитет? Исто нели е проблем за електрифицирани пруги дека модулот ќе биде одма испод напојувањето?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 19-May-2010 at 22:26
Ова е само идеја која ја разработуваат ситните жолти мали но ...

Иначе што велиш „електрифицирани пруги“, не, се работи за маглев систем каде нема класични контакти за напојување.



Edited by Vladimir P - 19-May-2010 at 22:27
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 26-May-2010 at 20:42
Франкфурт на Мајна

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 02-Jun-2010 at 10:11
Држава: Намибија, регион:Јужна Африка

Случајно проверувајќи го БДП-то по глава на жител на Македонија разбрав дека сме рамо-до-рамо со Намибија. Разлистав малку и дојдов до информација дека Намибија била поранешна германска колонија, во која германците направиле голем погром на почетокот од 20-ти век.

Како и да е, денес Намибија ја има истата архитектура како Германија зачинета со клима слична на медитеранската, на некои места блиска и до умерено-континенталната, но и сурова пустинска. Досега не сум видел германска архитектура накитена со палми, така што сум воодушевен од земјава.

Главниот град Виндхук


Градот Luderitz




Намибија има железничка мрежа од 2382 километри, а главен оператор е компанија Transnamib. Намибија има железница уште од крајот на 19-тиот век, која што до денешен ден се проширува низ пространите пустински предели.

Железничка инфраструктура во Намибија:



Железничкиот транспорт воглавно е ориентиран кон товарниот сообраќај.




Сепак, постои и патнички сообраќај под името Starline, Namibia. На фотографијата се спални вагони на ноќен воз.



Главна туристичка атракција во однос на возовите е Desert Express, гордоста на Намибија













Desert Express сообраќа помеѓу главниот град Windhoek и туристичкиот центар Swakopmund



Па доколку ве води некогаш патот натаму...Big%20smile

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 04-Jun-2010 at 17:07


Да не наиде на податок колкава е должината на патувањето со Desert Express и какви се цените?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 04-Jun-2010 at 18:36

Еднодневна тура (преспивање) е од ~250 £, има тури и до 13 дена со пропрани забави, тие се 10-ци илјади.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 04-Jun-2010 at 19:05
Хе, хе, Владимир одговори пред менеBig%20smile. Има посебна веб-страница на Desert Express, на која се закачени сите важни информации... уште во моментов да можев да ја најдам...Ohno
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 04-Jun-2010 at 22:55
Ги имам сите филмови-DVD од сите тие езотерични возови од свет со нивните услови и услуги, и додуше само еден сум пробал
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 24-Jun-2010 at 13:29
Генерален штрајк на француската железница
Автор: Катарина Стојанова
24 јуни 2010,
Извор: Макфакс
Париз

Вработените во француската железница започнаа 24 – часовен генерален штрајк, поради плановите на Владата да изврши реформи во пензискиот систем и да ја зголеми старосната граница за заминување во пензија, јавуваат француските медиуми.
Владата најави дека има намера да ги зголеми годините за стаж за заминување во пензија, од сегашните 60 на 62 години.
Француските железничари соопштуваат дека само секој втор воз ќе биде ставен во функција на меѓународните и на домашните линии.
Исто така и летовите на парискиот аеродром Шарл де Гол ќе бидат намалени за 15 отсто, во периодот од 5 до 12 часот, поради предупредувачкиот штрајк од работниците во авионската индустрија, соопштуваат властите на цивилната авијација, не прецизирајќи кои работници ќе штрајкуваат.
За утре се најавува на штрајкот да се приклучат и вработените од другите јавни сектори, меѓу кои транспорт, образование и државна администрација, пренесува Ројтерс

http://www.makfax.com.mk/_home/home#110680
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 24-Jun-2010 at 13:32
Најмалку 12 загинати и 17 повредени во железничка несреќа во Шпанија
24 јуни 2010,
Извор: Макфакс

Барселона
Најмалку 12 лица го изгубија животот, а уште 17 се тешко повредени, кога синоќа налетале на воз додека ја преминувале пругата во близина на шпанскиот град Барселона.
Несреќата се случила околу полноќ, кога поголема група се упатила на фестивал по повод одбележувањето на Свети Јован.
Луѓето ја преминувале пругата, наместо да го користат преминот под железничката пруга што ја поврзува Барселона и Аликанте.
Според изјавите на спасувачите, кои биле на местото на несреќата, групата најверојатно се симнала на блиската станица, а потоа преку пругата се упатила кон плажата.
Над стотина луѓе, претежно млади синоќа учествуваа во славењето на плажата во близина на главниот град на Каталонија.

http://www.makfax.com.mk/_home/home#110662
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 05-Jul-2010 at 20:10
Една вест за Германија од Дневник. Но не успеав да најдам ништо за тие ICH возови, по се изгледа е новинарска утка и всушност се работи за ICx возови, (како што е во втората вест што е на англиски јазик, мада таа е прилично постара)

„Дојче бан“ ќе инвестира 40 милијарди евра до 2014

Државната германска железничка компанија „Дојче бан“ планира да ја реализира најголемата инвестиција во својата историја во периодот до 2014 година, пренесува агенцијата Франс прес.

Компанијата ќе инвестира околу 41 милијарда евра во своите оперативни дејности, од кои 75 отсто ќе се искористат за железничката мрежа и за модернизација на станиците, додека остатокот од средствата ќе се користат за купување возови, соопшти Фолкер Кефер, технички директор на „Дојче бан“.

„Дојче бан“ планира да купи до 300 нови брзи возови ИЦХ, што ќе ги заменат возовите од типот ИЦЕ, што се користат сега.

Според Кефер, со овие инвестиции времето за патување ќе биде пократко, возовите ќе бидат поточни, но и покомфорни.
http://dnevnik.com.mk/?ItemID=DB8EB78F52A64A4386189D4E25EBE72C


Siemens preferred bidder for ICx inter-city train deal

25 January 2010
DB%20inter-city%20train.

GERMANY: The high-profile ICx programme to renew DB's inter-city fleet took a decisive step forward on January 25, when DB Chairman Rüdige Grube announced the selection of Siemens as preferred bidder for a framework agreement. Detailed negotiations will now begin, with the aim of signing a firm contract this summer.

DB confirmed to Railway Gazette International that it has opted for fixed-formation trainsets with distributed traction, and is negotating for a range of different sets with various lengths, power rating and top speeds.

When DB launched the ICx concept in 2008, the top priority was to replace its locomotive-hauled InterCity and EuroCity stock, which despite refurbishment is approaching life-expiry. The original order was put at between 100 and 130 trainsets, with a maximum speed of 200 to 250 km/h.

The ICx programme was subsequently expanded to include replacement of DB's first generations of high speed train, the ICE1 and ICE2 sets. Intended to run at 280 km/h or more, these trains would lift the potential size of the ICx fleet to around 300 trainsets.

Bids were received last year from Alstom Transport and Siemens Mobility, which had reached agreement for Bombardier Transportation to act as a subcontractor. However, DB Board Member, Passenger, Ulrich Homburg said in October that the prices ranging from €5bn to €8bn were not acceptable. But despite DB warning that it might invite new tenders on the basis of smaller tranches, negotiations continued with both bidders.

Announcing the appointment of Siemens as preferred bidder, Grube said that 'even in these economically challenging times, the modernisation of our rolling stock fleet has highest priority', adding that 'we will drive the process forward in the coming months'. Board Member for Engineering Dr Volker Kefer emphasized that with the ICx forming the platform for DB's next generation of long-distance trains, 'the quality of the technology is an essential requirement. Setting milestones for quality assurance will be a crucial element in the negotiations.'

http://www.railwaygazette.com/news/single-view/view/10/siemens-preferred-for-icx-framework-deal.html
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 05-Jul-2010 at 21:39
Како и секогаш од нашите новинари, слушнато недослушнато, кажано недокажано и никогаш не истражено.

Се работи за нови серии ICE возови, иначе до сега ги имаат

ICE 1 од 1989-1993 год.

ICE 2 од 1995—1997 год.

ICE 3 од 2000-

Постојат усте некој серии (подсерии) како ICE S, ICE T, ICE TD
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 05-Jul-2010 at 22:12
ICE T, добро име (Ice Tea)

Тој беше "Tilting" (нагибен) така? За развивање на поголеми брзини на пруги со помал радиус на кривини?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 05-Jul-2010 at 22:37

ICE "Т" за Triebzug (повеќе единица), во периодот од ICE 1 кон развојот за ICE 2. Мада има усте подсерии во развојот како и ICT-VT Verbrennungstriebwagen дизел единица.

Работат лугето нема што
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 07-Jul-2010 at 08:10
Иначе распишан е тендер за идејно решение за нови тип на IC возови под работен наслов IC x - или возови од четврта генерација, еден од условите е да бидат проектирани до 230 км/час ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 07-Jul-2010 at 08:13
Екс функционери на италијанските железници приведени поради корупција
06 јули 2010
Извор: АФП/Хина

Рим
Двајца поранешни директори на јавното претпријатие на италијанските железници „Трениталија“ и двајца инвеститори се уапсени денеска во рамки на истрагата на Обвинителството за корупција во Неапол.
Четворицата, како што пренесува агенцијата Франс прес, се товарат за корупција, перење пари и местење на тендери, соопшти финансиската полиција.
Поранешните директори на „Трениталија“ Рафаеле Арена и Фиоренцо Карасаи им местеле на двајца бизнисмени повеќе зделки за одржување на вагоните и локомотивите, а тие за возврат на сметките на сопругата на првиот и синот на вториот уапсен им уплаќале пари.
Вредноста на тендерите од 2001. до 2007. година изнесува повеќе милиони евра.
Рафаеле Арена и Фиоренцо Карасаи уште претходно се отпуштени од „Трениталија“ поради „сериозни неправилности“ во работењето.
„Трениталија“ вработува 83.000 луѓе и секоја година превезува околу 600 милиони патници.

http://www.makfax.com.mk/_home/home#111570
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 15-Jul-2010 at 21:17
„Сименс“ профитираше од средбата во Екатеринбург

Како потврда на заедничките намери за подобра економска соработка, Германија и Русија, на владините
Сименс-возови за Русија, зделка вредна 2,2 милијарди евра консулатции во Екатеринбург потпишаа договори вредни милијарди евра. Концернот „Сименс“, руската желензица „РЗД“ и московската фирма „Аероекспрес“ договорија во наредните десет години да бидат испорачани 240 регионални возови од Германија, во вредност од 2,2 милијарди евра, а 600 милиони евра треба да бидат вложени и во модернизација на железнички станици во Русија...

http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5795226,00.html
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 20>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.219 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.