build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 20>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 19-Jul-2010 at 08:57

Виена ќе има најсовремена железничка станица

19 јули 2010, 07:50
Извор: СТА
Виена

Виена до крајот на 2014 година ќе добие најсовремена железничка станица, а крај неа ќе никне кварт, со 5000 станови, канцеларии, училишта, градинки и парк.

Изградбата на комплексот на местото на некогашната Јужна железничка станица, срушена во јануари, ќе чини две милијарди евра.

Средствата за како што го нарекуваат „Проектот на столетието“, ги обезбедуваат австриската железница, градот Виена, приватни инвеститори и Европската унија.

Станицата делумно треба да биде отворена во декември 2012 година, а до 2025 се очекуваат илјадници возови и 120 илјади патници на ден. Во јужната железничка станица во Виена ќе се крстосуваат единаесет брзи железници, три трамвајски линии, како и бројни градски и регионални автобуси./крај/ста/мп

http://www.makfax.com.mk/#112342;jsessionid=B9787F3EBD5BC2413F9F9D5B31A760A3
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 19-Jul-2010 at 14:19










Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 29-Jul-2010 at 10:00
Статија напишана на порталот од нашиот колега BOJAN Cheers

http://www.build.mk/?p=4095

Кликнете на линкот бидејќи статијата излегува растурена на форумов (сликите и текстот се разместуваат) и е попријатна за читање на порталот.

Railjet патување од соништата

#  # #

# #

Доколку планирате патување низ Европа со воз, тогаш никако немојте да го пропуштите патувањето преку Будимпешта или Виена. Причина за тоа е новиот Railjet брз воз на Австриските железници којшто сообраќа на сите дневни поаѓања од унгарската престолнина кон Виена, Салзбург, Минхен и Цирих, а од 2012 година и од Љубљана, Загреб и Венеција.


Проектот Railjet е по многу нешта е уникатен и единствен. Модерниот изглед и луксузноста се карактеристика на овој воз што може да се потврди од она што возот може да го понуди. Имено, патниците имаат избор при своето патување да бидат сместени во прва класа, економска класа или премиум класа. Сите патници имаат пристап до бистро-барот, во кој е достапна храна и пијалоци долж целото патување до посакуваната дестинација. Патувањето во повисока класа во Railjet овозможува вклучен појадок и пијалок, додека економската класа нуди посебен оддел за деца, во кој може да се проследат некои од најпопуларните цртани филмови. Покрај луксузноста, Railjet ги овозможува сите стандардни услуги во европските возови: брз интернет и климатизација на вагоните. Railjet се грижи и за хендикепираните лица, така што возот е достапен за патување за лица во инвалидска количка.


Брзината на движење на возот во моментов е 200 километри на час, но се прават напори во иднина максималната брзина да се зголеми на 230 километри на час. Во моментов сообраќаат 13 пара Railjet возови, а од понудените патувања го препорачуваме она од Будимпешта до Виена, од каде што со тактни поаѓања на секои 2 часа може да се стигне во австриската престолнина за 3 часа, пократко отколку целокупното време за да се фати авион или да се вози автомобил. Неповторливо е и патувањето низ австриските Алпи од Будимпешта до Минхен преку Виена коешто трае 7 часа и 20 минути.


Накратко, и по техничките карактеристики Railjet се разликува од останатите возови, бидејќи е нешто помеѓу електромоторна гарнитура (француски TGV и европските ICE)  и стандардна локомотива со патнички вагони.  На чело на возот е новата трета генерација на локомотиви Taurus на германскиот производител Siemens.


Австриската железница, на чие тло започнува Коридорот 10, планира развој на Railjet возовите и кон Балканскиот полуостров, и тоа првенствено кон Словенија и Хрватска, а подоцна и кон Србија, Македонија и Грција, но како главна пречка за воведување на овој воз е ниската брзина на пругите во балканските држави.



http://www.build.mk/?p=4095

Edited by pbanks - 29-Jul-2010 at 10:02
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 03-Aug-2010 at 19:28
Ново лудило во светот

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 04-Aug-2010 at 12:00
Ситуација на врските во Европа
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 28-Aug-2010 at 10:14

Модернизацијата на Штутгарт ги подели граѓаните

 

Во Штутгарт почна уривањето на старата железничка станица која беше заштитена како споменик на културата. Уривањето е дел од проектот за модернизација вреден 5 милијарди евра. Дел од граѓаните на Штутгарт протестираат.

 

„Штутгарт 21“ е најголемата инвестиција во историјата на покраината Баден Виртемберг и еден од најголемите проекти за модернизација во Германија во догледно време. Тоа е проект за подземна железница, тунел долг девет километри, нова делница во продолжение и нова населба со големина од 140 фудбалски игралишта. Сето ова треба да се изгради до 2016 година, за речиси пет милијарди евра. 

Железничката станица во Штутгарт, со своите 16 перони и околу 300.000 патници дневно, е една од најголемите во Германија.

Возовите на станицата во швапската метропола, изградена во дваесетите години од минатиот век, можат да влезат и излезат само од едната страна. Сега треба да биде изградена подземна железница, која ќе биде поврзана со аеродромот и со мрежата на брзи меѓународни возови. Портпаролот Јирген Фридман зборуваше за големиот проект:

„Модерниот концепт на железничката станица во Штутгарт, претставува можност за флексибилно патување од и во сите правци. Тоа е предност, оти возовите нема да си пречат како на старата станица. Во иднина ќе имаме двоен капацитет, и времето за патувањето од Штутгарт до Улм ќе се преполови.“ Изгледот%20на%20новата%20железничка%20станица%20во%20ШтутгартBildunterschrift: Großansicht des Bildes mit der Bildunterschrift:  Изгледот на новата железничка станица во Штутгарт

Најголемо градилиште во Европа

Во наредните десет години во срцето на Штутгарт ќе биде најголемото градилиште во Европа. Градоначалникот Волфганг Шустер вели:

„На Европа и‘ се потребни брзи делници. Инаку која би била алтернативата во Средна Европа? Или мораме да изградиме нови автопати, што еколошки не е пожелно. Или да го засилиме авионскиот сообраќај, што е едвај изводливо, ако се земе предвид преоптовареноста на воздушниот простор над Париз или Франкфурт.“

Европската унија ќе го поддржи проектот со 250 милиони евра. Покраината Баден Виртемберг ќе издвои скоро една милијарда, а државата 1,5 милијарди. Над новоизградените перони, во центарот на Штутгарт ќе се издигне нова населба.

Локалните економски здруженија ја поздравуваат одлуката за „Штутгарт 21“. Андреас Рихтер, раководителот на Индустриската и трговска комора вели:

„Баден Виртемберг е регион ориентиран кон извоз. Во целиот свет моментално сме можеби најголемиот индустриски центар. Но, нашата економија е зависна од добри сообраќајни врски.“Bildunterschrift:

Голем број граѓани против проектот

Но, проектот „Штутгарт 21“ има и многу противници. Ганголф Штокер е портпарол на граѓанското движење „Живеењето во Штутгарт“:

„Покраинската влада веќе најави дека планира двете милијарди делумно да ги издвои од средствата за регионализација, кои служат за набавки во регионалниот сообраќај. Тоа е на штета на регионалниот сообраќај.“

Покрај тоа треба да биде урната надворешната фасада на старата станица, а загрозени се и многу дрвја. Од железницата, пак, истакнуваат дека новата станица ќе биде со еколошки карактер. Портпаролот Јирген Фридман истакнува дека преку ден нема да има вештачко осветлување, ниту греење или климатизација, оти има постојана циркулација на воздух, и затоа проектот го смета за чекор напред во заштитата на животната средина.

http://www.time.mk/read/NONE/38e06e6c83/index.html
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 05-Sep-2010 at 23:17

WKT или „West Kowloon Terminus“ е името на еден од најголемите и најзанчајните проекти, кој што се гради во Хонг Конг. Железничката станица WKT е специфична по тоа што ќе има за задача да обедини три различни сообраќајни типа на железнички сообраќај и тоа директната брза линија до аеродромот, експресниот меѓународен сообраќај и градските линии.



Поставен е на значајна локација со површина од 400.000 м², точно спроти познатото пристаниште Викторија, позиција која наскоро ќе претставува граница или влез во новопроектираниот културен дистрикт на Хонг Конг.

Архитектите од проектантското студио Aedas го замислија овој објект како зелена оаза во која покривната површина ќе  биде обложена со зелени тревни насади и ќе претставува еко- портал за влез во овој милионски град.






Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 16-Sep-2010 at 10:22

Железничка несреќа во Белгија, 56 лица се повредени

Најмалку 56 лица се повредени синоќа при судир на два воза на влезот во железничката станица во белгискиот град Арлон, кој се наоѓа во близина на границата со Луксембург.

Како што соопшти локалната полиција, при несреќата нема загинати, а сите жртви минале со полесни повреди. Само 23-ца од повредените се задржани во болница, додека останатите по укажаната медицинска помош се пуштени на домашно лекување.

До несреќата дошло кога патнички воз, кој пристигнувал од Луксембург, удрил во друг патнички воз, кој поаѓал од Арлон кон Луксембург. Во двата воза имало околу 200 патници.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 23-Sep-2010 at 17:21

По близу 100 години повторно тргнува луксузниот воз Москва-Ница

23 септември 2010, 15:55
Извор: Макфакс
Москва

Русија денеска го пушта во сообраќај новиот луксузен воз со кој ќе се патува 49 часа од Москва до Ница на југот на Франција, дестинација на високото друштво веќе 100 години, пишува рускиот весник „Известија“ во текстот со наслов „Гламур на шините“.

Возот треба да тргне од железничката станица „Белорусија“ во 16.17 часот по локално време, а треба да пристигне во Ница во сабота по 49 часовно патување.

Пред да стигне на крајната дестинација на Азурниот брег, возот ќе помине низ Минск, Варшава, виена, Милано, Женева и францускиот град Ментон.Оваа железничка врска помеѓу Москва и Ница не е новина, бидејќи на крајот на 19 век во Царска Русија, па се до 1914 година, се обраќале возови по оваа траса.

„Голем број на членови на руското кралско семејство, како и нивни роднини и потомци поседувале имот во Ница и редовно патувале натаму“, пренесува весникот.

Персоналот, кој го сочинуваат само Руси, се избрани по пат на конкурс, а тие морале да научат и англиски и француски јазик, како и добри манири пред да бидат примени да работат во најгламурозниот воз.

Предвидено е возот на оваа линија да се обраќа еднаш неделно. Возот има 12 вагони, меѓу кои има и два ресторан вагони. Цената на железничкиот билет во втората класа во еден правец изнесува 306 евра, а во првата класа, каде во кабината ќе има голем кревет, туш, тоалет и бар изнесува 1.200 евра.

Ница има долга традиција во гоштевањето на Русите која започнала во 1850 година. Руската црква во Ница, најголемата руска православна градба надвор од Русија, се наоѓа пред железничката станица, која секоја година е посетена од 100 до 150 илјади посетители

http://makfax.com.mk/#116865
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 23-Sep-2010 at 20:13
Цените и времето за патување со возот Москва - Ница



Edited by Vladimir P - 23-Sep-2010 at 20:22
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 15-Oct-2010 at 07:57
Денеска свечано ќе биде пробиен најдолгиот тунел и инженерското чудо Gotthard тунел во Швајцарија.



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 15-Oct-2010 at 08:17
Пробивање на последниот метар од најдолгиот тунел во светот
15 октомври 2010, 07:37
Извор: Бета

Женева
Пробивањето на последниот метар од најдолгиот железнички тунел Готхард Бејз, долг 57 километри, треба да се случи денеска, кога џиновската машина под име „Сиси“ треба да го ископа последниот метар.

Тунелот вреден 10 милијарди долари минува низ масивот Готхард, долж патот за Италија, а е дел од поголем проект за транспорт на стока од камиони на железницата, инициран поради стравувањата дека тешките камиони го уништуваат алпскиот пејзаж, пренесува Асошиејтед прес.

Швајцарските гласачи, од кои секој плаќа по 1.300 евра за финансирање на проектот, ја одобрија изградбата на тунелот преку серија референдуми пред речиси две децении, а ќе почекаат уште неколку години до довршувањето на тунелот.

Генерално уверување е дека парите се добро потрошени, иако по 23 години изградба новиот тунел ќе го скрати железничкиот сообраќај меѓу северна Европа и Италија за само еден час.

За да ги заштитат своите планини, Швајцарците решија да го спроведат планот стар преку 60. години, наместо да забранат на странските камиони премин преку земјата.

Тунелот се очекува да биде пуштен во употреба во 2017. година, кога ќе го симне од прво место јапонскиот тунел Сеикан, долг 53,6 километри.

Дополнителни 14 милијарди долари ќе бидат потрошени за редица пократки тунели и железнички врски на брзите пруги, што ќе овозможи возовите со големи брзини од Германија да продолжат кон Италија да возат со брзина од 250 километри на час.

Околу 13 милиони кубни метри камен изваден од планините е искористен за обнова на алпските езера, загрозени со вадењето на песок, додека топлата вода што тече длабоко под планините и може да достигне до 50 Целзиусови степени, ќе се користи во рибниците.

http://www.makfax.com.mk/_home/home#118668
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 15-Oct-2010 at 14:24
Браво за новиов тунел. Кај Седрун треба да има подземна железничка станица, така? Мислам дека на некоја скица што ја имам гледано имаше такво нешто.

Интересно ова на страта пруга тие 360 свртувања да се совладаат висинските разлики. Колку што се сеќавам и кај нас имаше некој предлог, една од трите можни верзии на трасата за Бугарија некаде пред Крива Паланка?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 15-Oct-2010 at 14:29
Македонското знаме се вее во најдолгиот тунел во светот

Женева, 15. октомври 2010 (ИНПРЕС)

Денеска ќе биде пробиен последниот метар од најдолгиот железнички тунел во светот. Најдолгиот железнички тунел Готхард Бејз, е долг 57 километри и вреди преку 10 милијарди долари.


Тунелот кој минува низ масивот Готхард во Швајцарија има за цел да ги заштити планините од транзитот на странски камиони низ земјата и ќе биде пуштен во употреба за седум години.

Според најавите ќе бидат изградени и неколку помали тунели за железнички врски меѓу Швајцарија, Германија и Италија.

Во историската акција за пробивање на најдолгиот тунел на светот учествуваат и македонски државјани.

Охриѓанецот Горан Ангелески кој е на привремена работа во Швајцарија за агенцијата Инпрес вели дека ова е вистинско чудо, особено моќта и силата на  џиновската машина „Сиси“ со која денеска се ископува последниот метар.

Од вчера на ѕидовите од тунелот се вее и македонското знаме.

http://www.inpress.com.mk/default.asp?ItemID=2A239E865C2E114393FE8E4FB39D8475
Cheers
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 16-Oct-2010 at 10:10
Моментот на побивот





и повторно МК знаме



и министрите на транспорт од ЕУ


фото од: Deadeye Reloaded
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 26-Oct-2010 at 22:25

Нова линија за брзи возови во Кина

26.10.2010 10:19
 

 

Најбрзите возови во светот денеска тргнаа од станицата во Шангај, за да ја отворат најновата линија на брзи пруги во Кина, пренесува Асошиејтед прес.

Возовите новата делница од Шангај до Хандзоу, долга 200 километри, ќе ја минуваат за само 45 минути. Овие два воза од типот „CRH380“ го рушат светскиот рекорд со брзина од 420 километри на час.

Минатата година во декември, најбрзиот воз кој Кина го пушти во употреба, се движеше со брзина од 350 километри на час.

До 2012. година Кина планира да има 13.000 километри пруги за големи брзини. Додека управата на железниците неодамна објави дека работи на технологија што брзината на возовите ќе ја зголеми на преку 500 километри на час.

Една од најголемите брзи пруги во изградба е линијата Пекинг - Шангај, долга 1.318 километри, што ќе чини 32,5 милијарди долари.

Пругата треба да биде отворена во 2012. година и ќе го преполови патувањето меѓу двата најголеми кинески града на пет часа.


Извор: http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=129296

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 26-Oct-2010 at 22:54


Овие од А1 побркале нешто, светскиот рекорд е значително повисок. Дали можеби овде се работи за рекорд на редовна патничка линија? Или пак нема никаков рекорд?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 26-Oct-2010 at 23:40
А1 требале да стават просечна брзина од 350 км/ч

А друга е работа за каков рекорд се работи, прво шина или маглев, потоа во пролаз или стална, просечна, ... во редовна линија ...

Во секој случај Кинезите (со инициална помош на Германија) прават чуда во железницата.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 05-Nov-2010 at 16:08
Дали некој знае како се напојуваат со струја возовите во градската железница во Лондон, бидејќи нема жици над пругите? Претпоствувам дека струјата е на пругите. Дали е таа опасна?
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 05-Nov-2010 at 16:36
Не сум бил во Лондон, ама претпоставувам исто како метрото во Њујорк (и на многу други места), со трета шина.

http://en.wikipedia.org/wiki/Third_rail
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 20>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.221 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.