Од светот |
Post Reply | Page <1 7891011 20> |
Author | |
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #161 Posted: 17-Apr-2011 at 10:29 |
Германските железници купуваат 300 IC возови
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #162 Posted: 17-Apr-2011 at 15:08 |
Што се случува во Тајланд...
Edited by Danielbtmk - 17-Apr-2011 at 15:09 |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #163 Posted: 17-Apr-2011 at 20:50 |
Google превод на веста од ЕВРОПА без граници
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #164 Posted: 04-May-2011 at 18:45 |
Страшна случка во Канада
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #165 Posted: 04-May-2011 at 18:52 |
Нема зезање со природа
|
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #166 Posted: 21-May-2011 at 09:41 |
Нова железничка траса меѓу Европа и Азија Со оваа линија треба да се добие побрз транспорт на стоки и да се избегне царинската бирократија Деновиве беше пуштена во употреба нова железничка линија од
пристаништето во Антверпен во Белгија до кинескиот град Чонгчинг, со
која треба да се добие побрз транспорт на стоки и да се избегне царинска
бирократија. |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #167 Posted: 23-May-2011 at 16:46 |
Налетав на оваа фантастична фотка од Франкфурт. Ова е пристапот кон главната патничка станица.
|
|
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #168 Posted: 23-May-2011 at 21:01 |
Само обично има многу повеќе возови, јас повеќе пати се имам воѕено со воз за франкфурт
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #169 Posted: 06-Jun-2011 at 19:54 |
'Reliable and economical' Russian EMU to roll out next year
06 June 2011
RUSSIA: Following Alstom's acquisition of a 25% stake in Transmashholding, on June 6 the companies confirmed details of their ongoing project to develop a 'reliable and economical' electric multiple-unit for the Russian market. The ED10 modular EMU platform will offer a range of regional and suburban options combining modern standards of passenger comfort and technology with 'particularly competitive' purchase and maintenance costs. Each EMU will have four to 12 cars, giving a capacity up to 1 500 passengers, with provision for multiple working. Top speed will be 160 km/h, with asynchronous traction motors and a bogie designed to offer a better ride and lower track forces than current designs. A range of interior options will be offered, with passenger information systems, modern HVAC, LED lighting and wheelchair access from high and low platforms. Design work is being undertaken by the TRTrans joint
venture of Alstom and TMH. Most of the development will be carried out
in Russia, with the first prototype trainset scheduled to roll out by
the end of 2012. Почна трката за тоа кој производител ќе ги замени популарните „електрички“ во Русија, чиј број изнесува неколку илјади на целата територија на земјата. Странските компании се натпреваруваат да влезат во партнерска изработка со некоја од руските производители за новите електромоторни гарнитури. |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #170 Posted: 06-Jun-2011 at 21:27 |
Евро-возот добива зелено поттик.
Тунелот од 3.2 км на релацијата Париз - Амстердам на кој има 16.000 соларни панели од кој се напојува Антверп станицата и белгиската железничка мрежа. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #171 Posted: 27-Jun-2011 at 19:56 |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #172 Posted: 27-Jun-2011 at 22:20 |
Не ми е јасно, од која причина брзината на овие возови ќе биде намалена од 350 на 300 километри на час, а инаку знам дека има доста неосновани критики зошто Кина толку силно го развива железничкиот сообраќај... кога може да вложи во авионски
|
|
buco55
Newbiе Joined: 20-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 12 |
Quote Reply #173 Posted: 27-Jun-2011 at 23:32 |
Мислам дека ограничувањето е пред се заради комфорот на патниците. За брзини над 350 км/ч бучавата и вибрациите внатре во возот се многу силни и патничите нема да имаат удобен транспорт. Друга причина секако е и екстерната бучава што возот ја прави кога поминува блиску до населени места.
Пред некое време Кина имаше некои планови за развивање на континуиран воз т.е. воз што цело време кружи а патниците чекаат во специјални простории над возот. Можеби сите ови инвстиции во возовите во Кина се и малку proof of concept дека ете Кина може да направи супер брзи возови и нови дизајни. Секако тука и Кина може да има своја фирма која ќе ги произведува додека со авионите е зависна од Airbus и Boing. |
|
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #174 Posted: 28-Jun-2011 at 00:14 |
http://topics.scmp.com/news/china-news-watch/article/Trains-slowed-to-boost--efficiency |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #175 Posted: 15-Jul-2011 at 00:08 |
http://www.build.mk/?p=8493 |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #176 Posted: 23-Jul-2011 at 15:54 |
ако можи ова да се деси во Кина,што ќе се деси кај нас ако имаме супер брзи возови
Кина - Брз воз излетал од шините 23.07.2011 Во Кина денеска екстра-брз воз излетал од шините, јавува државната новинската агенција Ксинхуа. Засега не се знае дали има жртви. Возот сообраќал на релација Хангжои - Венжои, а излетал од шините во областа Жеџијанг. Во извештајот се вели дека најмалку двајца луѓе паднале во блиската река. На 30 јуни, кинескиот премиер Вен Џиабао официјално ја пушти во употреба железничка линија од Пекинг до Шангај, на која сообраќаат брзи возови. Кина потроши 33 милијарди долари за градење на екстра брзата железница. http://www.time.mk/read/dddafbcd5a/d7f3687738/index.html |
|
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #177 Posted: 23-Jul-2011 at 17:16 |
Кај нас за внатрешно-државни услови нема смисла да имаме супер брзи возови бидејчи тие практично би имале смисла само ако има директен воз скопје битола или охрид, е сега како трансбалкански мрежи каде возот би имал на пример следни станици: атина/солун/Скопје/ниш/белград/загреб/љубљана, тогаш има смисла за употреба на „супер“ брѕи возови. Кај доволно е инфраструктурата да дозволува до некои 160 км на час и се користата регинални експреси кои имаат патна брзина од некои 120 км на час. Во основа растојанието на станиците некогаш не прави исплатливост на брѕи возови. На пример во Германија просечната брзина на ICE е под таа на TGV во франција, ама само затоа што во германија доста чест станиците се премногу блиску и возовите немаат доволно пруга да развијат брзина над 250 и ако имаат поради растојанието тоа е сеамо релативно мал дел од патото кој се еинува со таа брзина. |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #178 Posted: 10-Aug-2011 at 19:50 |
Детска железница во Русија во сибирскиот град Иркутск, мали клинци од 10 до 16 години учат да бидат машиновозачи, диспечери, шефови на станица:
Dečja železnica - a nije igračka Fotografija: 7/71 komentar Subota, 06. avgust 2011 18:16 U Irkutsku postoji jedna 26 dečijih železnica u Rusiji, na kojima mali železničari uzrasta od deset do šesnaest godina kroz rad uče da budu mašinovođe, strujardi i stjuardese, dispečeri, šefovi stanica... U Irkutsku dečja pruga, izgrađena 1939. ima 3,25 kilometara, i nije samo školska praksa već i atraktivna turistička destinacija. http://www.mondo.rs/tg5167/Foto/Decja_zeleznica_-_a_nije_igracka.html Edited by Cloverstack - 10-Aug-2011 at 20:53 |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #179 Posted: 11-Aug-2011 at 01:03 |
За жал многу нешта уништивме во МК ПИОНЕРСКИ ВОЗ во Скопје http://locomotiva.webs.com/pionerskivoz.htm |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #180 Posted: 11-Aug-2011 at 01:10 |
малку off topic, ама оваа железничка линија да не е повод за мотото „Скопје, Сарај, Матка, релација кратка“? |
|
Post Reply | Page <1 7891011 20> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |