build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 20>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 17-Apr-2011 at 10:29
Германските железници купуваат 300 IC возови

Germany's Bahn and Siemens reach train order deal-sources

BERLIN, April 14

(Reuters) - German national rail operator Deutsche Bahn DBN.UL has reached a deal for a new order worth over five billion euros for high-speed trains from producer Siemens (SIEGn.DE), industry sources told Reuters on Thursday.

"The parties have agreed," an industry source familiar with the negotiations said, declining to be named.

"We are in the final end phase of the talks," a spokesman for Deutsche Bahn said.

The deal involves the purchase of 300 high-speed ICE trains and would be the largest order ever by Deutsche Bahn. (Reporting by Markus Wacket, writing by Brian Rohan)

http://www.reuters.com/article/2011/04/14/siemens-bahn-order-idUSBAT00616320110414
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 17-Apr-2011 at 15:08
Што се случува во Тајланд...




Edited by Danielbtmk - 17-Apr-2011 at 15:09
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 17-Apr-2011 at 20:50
Google превод на веста од ЕВРОПА без граници
Франција ги откажа мигранциските возови од Италија



Тунискиот мигранти редица пред привремениот логор на италијанскиот остров Лампедуса на.
AFP / Роберто Salomone
Со РФИ


Италија има поднесено жалба до француската влада, откако Франција го откажа прекугранични услуги воз во неделата за да се спречи планираниот протест против имиграцијата контроли. Активистите за човекови права го блокираа италијански станица на Ventimiglia, наместо.

Француски, италијански и Тунис, демонстрантите планираат да се качат во она што се нарекува "возот на достоинство" во Ventimiglia и се патува во Ница во јужна Франција, во пркос на границите на имиграцијата воведен во пресрет на последните немири во Северна Африка.

Демонстрантите сакаат да се "отвори границите, се гарантира слободниот пристап до европска територија, и ги потсети луѓето дека не е човечко суштество е" незаконски ", според организаторите.

Но, сите mainline воз услуги од Италија на Франција се откажани, во неделата попладне.

Активистите изјавија дека ќе спијат во станицата и се обидуваат да се качат во возот во понеделникот.

Рим побара појаснување за одлуката на Франција да го блокира користењето на услугите, кои "се чини дека се незаконски и е јасно прекршување на европските принципи", според министерот за надворешни работи Франко Фратини.

Француската влада се противи на неодамнешната одлука на Италија да му се даде привремен визи до илјадници доселеници од Тунис, велејќи дека тоа не сака прилив на имигранти кои пристигнуваат во Франција.

http://www.english.rfi.fr/europe/20110417-france-cancels-trains-italy-stop-immigration-protest
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 04-May-2011 at 18:45
Страшна случка во Канада

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 04-May-2011 at 18:52
Нема зезање со природа
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 21-May-2011 at 09:41

Нова железничка траса меѓу Европа и Азија

Со оваа линија треба да се добие побрз транспорт на стоки и да се избегне царинската бирократија

Деновиве беше пуштена во употреба нова железничка линија од пристаништето во Антверпен во Белгија до кинескиот град Чонгчинг, со која треба да се добие побрз транспорт на стоки и да се избегне царинска бирократија.

„Товарниот воз тргнува на пат од пристаништето во Антверпен дури петпати во неделата. Преку пругата во Германија, Полска, Украина, Русија и Монголија па се до градот Чонгчинг во централна Кина, тој поминува единаесет илјади километри. Предностите од овој вид транспорт ни стојат на дланка“, вели Зинг Су, претставник од службата за развојна помош на Антверпен во Чонгчинг: „Покрај скапиот и брз авионски превоз, како и бавниот и поволен бродски транспорт, сега имаме и релативно брза, но евтина алтернатива. Доколку некој клиент има повисоки побарувања, што се однесува до транспортот, тогаш може да се одлучи за железничкиот транспорт“.

Во проектот, што беше започнат минатата година, учествуваат градовите Антверпен и Чонгчинг, швајцарската фирма Хупац, како и по една руска и кинеска градежна фирма. Трасата проработи на почетокот од неделава на веќе постоечките шини. Посебното во проектот е тоа што транспортниот воз, и покрај тоа што преминува шест граници, сепак нема да наидува на големи застои поради царинската бирократија. „Во проектот белгиската царина направи пионерска работа“, вели Марк ван Пел, претседател на пристанишната служба Антверпен. „Сакаме да создадеме т.н. ’зелена траса’, што подразбира царински договори со поединечни земји. Се надеваме дека тоа и ќе го постигнеме до октомври, што значи дека потоа царинската бирократија ќе биде екстремно намалена“, истакна ван Пел.

Поради компликуваните царини, патот од Антверпен до Чонгчинг сепак трае 23 дена. Од октомври би требало да се скрати на само 18. Иако на Запад е малку познат, Чонгчинг е еден од најголемите градови на светот. Тој има централна управа и се наоѓа покрај реката Јангце. Градот е голем колку Белгија и Холандија заедно и има 30 милиони жители.

Кинеската влада со години вложува во градот, со намера тој да стане важен индустриски и трговски центар во кинеската провинција. Од тоа треба да профитира и релативно неразвиената област во западна Кина. Со изградбата на гигантската акумулациона брана „Три клисури”, градот Чонгчинг има директен излез на источното Кинеско Море. Од браната се создаде вештачко езеро со должина од 600 километри, каде можат да пловат прекуокеански бродови се? до Чонгчинг, кој е оддалечен 1.500 километри од морето.

Затоа, железничката линија е важна дополнителна алтернатива за бродскиот сообраќај, вели Зинг Су: „Железничката линија отвора сосема нови можности, кога е во прашање логистиката во Чонгчинг. Нашиот сервис помага да се развие внатрешниот, периферен дел на земјата“, вели Зинг Су. Пристаништето во Антверпен е второ по големина во Европа и е важен крстопат за трговската размена меѓу европските земји, но и за трговијата со американскиот и со африканскиот континент. (Дојче веле)

http://www.time.mk/read/NONE/a8c2265081/index.html
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 23-May-2011 at 16:46
Налетав на оваа фантастична фотка од Франкфурт. Ова е пристапот кон главната патничка станица.


Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 23-May-2011 at 21:01
Само обично има многу повеќе возови, јас повеќе пати се имам воѕено со воз за франкфурт
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 06-Jun-2011 at 19:54

'Reliable and economical' Russian EMU to roll out next year

06 June 2011

RUSSIA: Following Alstom's acquisition of a 25% stake in Transmashholding, on June 6 the companies confirmed details of their ongoing project to develop a 'reliable and economical' electric multiple-unit for the Russian market.

The ED10 modular EMU platform will offer a range of regional and suburban options combining modern standards of passenger comfort and technology with 'particularly competitive' purchase and maintenance costs.

Each EMU will have four to 12 cars, giving a capacity up to 1 500 passengers, with provision for multiple working. Top speed will be 160 km/h, with asynchronous traction motors and a bogie designed to offer a better ride and lower track forces than current designs. A range of interior options will be offered, with passenger information systems, modern HVAC, LED lighting and wheelchair access from high and low platforms.

Design work is being undertaken by the TRTrans joint venture of Alstom and TMH. Most of the development will be carried out in Russia, with the first prototype trainset scheduled to roll out by the end of 2012.


Извор: http://www.railwaygazette.com/nc/news/single-view/view/reliable-and-economical-russian-emu-to-roll-out-next-year.html


Почна трката за тоа кој производител ќе ги замени популарните „електрички“ во Русија, чиј број изнесува неколку илјади на целата територија на земјата. Странските компании се натпреваруваат да влезат во партнерска изработка со некоја од руските производители за новите електромоторни гарнитури.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 06-Jun-2011 at 21:27
Евро-возот добива зелено поттик.



Тунелот од 3.2 км на релацијата Париз - Амстердам на кој има 16.000 соларни панели од кој се напојува Антверп станицата и белгиската железничка мрежа.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 27-Jun-2011 at 19:56
Тргна нов воз на линија Пекинг – Шангај, ќе помине 1 318 километри за 5 часа



Возот на релација Пекинг - Шангај тргна на своето прво пробно возење на кое треба да мине 1 318 километри за 5 часа, што е двојно поголема брзина од онаа на возовите во Кина досега.

Во возот се државни претставници, директори на компаниите кои ја изградија пругата и новинари. Кинеската влада гради илјадници километри пруга за големи брзини, за да ги поврзе оддалечените области и да го покаже растечкото богатство и технолошката моќ на земјата.

Кинеските возови се базирани на јапонската, француската и германската технологија. Владата планира годинава да потроши 700 милијарди јуани (106 милијарди долари) на брзи пруги. Пругата Пекинг – Шангај, според владата, чини 215 милијарди јуани (32,5 милијарди долари).
www.kanal5.com.mk





Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 27-Jun-2011 at 22:20
Не ми е јасно, од која причина брзината на овие возови ќе биде намалена од 350 на 300 километри на час, а инаку знам дека има доста неосновани критики зошто Кина толку силно го развива железничкиот сообраќај... кога може да вложи во авионски
Back to Top
buco55 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 20-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote buco55 Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 27-Jun-2011 at 23:32
Мислам дека ограничувањето е пред се заради комфорот на патниците. За брзини над 350 км/ч бучавата и вибрациите внатре во возот се многу силни и патничите нема да имаат удобен транспорт. Друга причина секако е и екстерната бучава што возот ја прави кога поминува блиску до населени места.
Пред некое време Кина имаше некои планови за развивање на континуиран воз т.е. воз што цело време кружи а патниците чекаат во специјални простории над возот. Можеби сите ови инвстиции во возовите во Кина се и малку proof of concept дека ете Кина може да направи супер брзи возови и нови дизајни. Секако тука и Кина може да има своја фирма која ќе ги произведува додека со авионите е зависна од Airbus и Boing.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 28-Jun-2011 at 00:14
Originally posted by BOJAN

Не ми е јасно, од која причина брзината на овие возови ќе биде намалена од 350 на 300 километри на час

http://topics.scmp.com/news/china-news-watch/article/Trains-slowed-to-boost--efficiency
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 15-Jul-2011 at 00:08
Инфраструктурни чуда долж брзата пруга Пекинг – Шангај


За време на одбележувањето на 90 – годишнината од основањето на Комунистичката партија на Кина, на 30 јуни 2011 година беше пуштена во употреба брзата пруга помеѓу Пекинг и Шангај. Супер брзите возови ја минуваат 1.318 километри долгата пруга со брзина од 300 километри на час за времетраење од само 4 часа и 48 минути. Брзата пруга, вредна 32 милијарди долари, минува низ железнички станици, мостови и вијадукти кои претставуваат инфраструктурни чуда на денешницата. Во продолжение следуваат само дел од реализираните брилијантни проекти:

 

 

1. Danyang – Kunshan, најдолгиот мост на светот

 

Комбинацијата од вијадукт и мост со вкупна должина од 164,8 километри е главната карактеристика на Danyang – Kunshan мостот, кој влегува во историјата како најдолг мост на светот. Времетраењето на градбата на мостот изнесуваше 4 години и истата заврши во 2010 година, а за неговата изградба се потрошија фантастични 8,5 милијарди долари. Danyang – Kunshan мостот е изграден воглавно за железнички сообраќај на брзата пруга Пекинг – Шангај, иако во рамките на овој голем проект влегува и Qingdao Haiwan мостот за патен сообраќај, кој воедно го држи рекордот за најдолг мост преку вода во светот.

 

 

 

 

 

2. Dashengguan железнички мост

 

Dashengguan претставува најдолгиот сводест мост на светот изграден над навигационите канали на реката Јангце како дел од брзата пруга помеѓу Пекинг и Шангај. Вкупната должина на мостот изнесува 9.273 метри, од кои главниот мост и пристапот од југ се долги 3.674 метри. Dashengguan претставува исклучиво железнички мост со 6 колосеци со максимална дозволена брзина од 300 километри на час, од кои 2 колосека се за пругата Пекинг – Шангај, 2 за пругата Шангај – Вухан и 2 за постоечката метро линија. Главниот мост е составен од челична сводова конструкција со вкупна должина од 1.615 метри која се издигнува високо кон небото. Специфичната челична структура на мостот Dashengguan претставува една од најимпресивните градежни конструкции на денешнината.

 

 

 

 

 

3. Hongqiao железничка станица во Шангај

 

Поаѓањето на супер брзиот воз за Пекинг е од шангајската железничка станица Hongqiao, која беше пуштена во употреба на 1 јули 2010 година. Вкупната вредност на станицата изнесува 2,3 милијарди долари, а истата се наоѓа на површина од 1,3 милиони метри квадратни со 30 железнички колосеци наменети воглавно за супер брзи возови.

 

За изградбата на железничката станица се употребени 80.000 тони челик, а главната хала на станицата се простира на површина поголема од 10.000 метри квадратни. Железничката станица е позната по инсталираните 20.000 соларни панели на површина од 61.000 метри квадратни со моќност од 6,68 мегавати, со што овој објект претставува најголемиот самостоен фотоволтаичен проект на светот.

 

 

 

 

 

 

 

4. Beijing South Railway Station

 

Јужната железничка станица во Пекинг, на која пристигнува супер брзиот воз од Шангај, се простира на 320.000 метри квадратни  и има 24 железнички колосеци кои опслужуваат преку 30.000 патници на секои 60 минути. За проектирањето на железничката станица се погрижи познатиот британски архитект Тери Фарел. При изградбата на станицата се вградени 60.000 тони челик и 490.000 метри кубни бетон, а истата беше пуштена во употреба на 1 август 2008 година.

 

 

 

 

 

 

Бојан Блажевски




http://www.build.mk/?p=8493

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 23-Jul-2011 at 15:54
ако можи ова да се деси во Кина,што ќе се деси кај нас ако имаме супер брзи возови

Кина - Брз воз излетал од шините

23.07.2011
Во Кина денеска екстра-брз воз излетал од шините, јавува државната новинската агенција Ксинхуа. Засега не се знае дали има жртви. Возот сообраќал на релација Хангжои - Венжои, а излетал од шините во областа Жеџијанг. Во извештајот се вели дека најмалку двајца луѓе паднале во блиската река. На 30 јуни, кинескиот премиер Вен Џиабао официјално ја пушти во употреба железничка линија од Пекинг до Шангај, на која сообраќаат брзи возови. Кина потроши 33 милијарди долари за градење на екстра брзата железница.


http://www.time.mk/read/dddafbcd5a/d7f3687738/index.html
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 23-Jul-2011 at 17:16
Originally posted by gjoko

ако можи ова да се деси во Кина,што ќе се деси кај нас ако имаме супер брзи возови


Кај нас за внатрешно-државни услови нема смисла да имаме супер брзи возови бидејчи тие практично би имале смисла само ако има директен воз скопје битола или охрид, е сега како трансбалкански мрежи каде возот би имал на пример следни станици: атина/солун/Скопје/ниш/белград/загреб/љубљана, тогаш има смисла за употреба на „супер“ брѕи возови. Кај доволно е инфраструктурата да дозволува до некои 160 км на час и се користата регинални експреси кои имаат патна брзина од некои 120 км на час. Во основа растојанието на станиците некогаш не прави исплатливост на брѕи возови. На пример во Германија просечната брзина на ICE е под таа на TGV во франција, ама само затоа што во германија доста чест станиците се премногу блиску и возовите немаат доволно пруга да развијат брзина над 250 и ако имаат поради растојанието тоа е сеамо релативно мал дел од патото кој се еинува со таа брзина.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 10-Aug-2011 at 19:50
Детска железница во Русија во сибирскиот град Иркутск, мали клинци од 10 до 16 години учат да бидат машиновозачи, диспечери, шефови на станица:

Dečja železnica - a nije igračka

Fotografija: 7/71 komentar Subota, 06. avgust 2011 18:16
U Irkutsku postoji jedna 26 dečijih železnica u Rusiji, na kojima mali železničari uzrasta od deset do šesnaest godina kroz rad uče da budu mašinovođe, strujardi i stjuardese, dispečeri, šefovi stanica... U Irkutsku dečja pruga, izgrađena 1939. ima 3,25 kilometara, i nije samo školska praksa već i atraktivna turistička destinacija.

http://www.mondo.rs/tg5167/Foto/Decja_zeleznica_-_a_nije_igracka.html




Edited by Cloverstack - 10-Aug-2011 at 20:53
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 11-Aug-2011 at 01:03

За жал многу нешта уништивме во МК

ПИОНЕРСКИ ВОЗ во Скопје

http://locomotiva.webs.com/pionerskivoz.htm
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 11-Aug-2011 at 01:10
Originally posted by Vladimir P


За жал многу нешта уништивме во МК

ПИОНЕРСКИ ВОЗ во Скопје

http://locomotiva.webs.com/pionerskivoz.htm


малку off topic, ама оваа железничка линија да не е повод за мотото „Скопје, Сарај, Матка, релација кратка“?


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 20>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.254 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.