build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Илинден

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 36>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 26-Dec-2012 at 10:43
nemalo? toa e edna od najgolemite logiki od sve sto se pravi. koja e poentata da vozis po ilindenska i na kraj pak da zavrsis vo slepo crevo kaj porta vlae??
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 26-Dec-2012 at 03:10
Originally posted by Cloverstack

Инаку го ѕирнав делот на интервјуто каде што Коце збори дека немало голема логика продолжувањето на Илинденска кон обиколницата.


Изгледа не му текнало дека и тука може да се стави мулти-милионска рачно изработена ограда.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 25-Dec-2012 at 14:06
Originally posted by alexsend

Тоа е логиката која ја гледаат визионери како нас тука, кои го сакаме нашиот град и не го гледаме како евра.
За сите други најлесно решение е маркица во центар.

Да сум јас на власт би забрани да се гради било каков станбен објект во рамките на општина Центар. Зошто нема назад после. А со продолжување на булеватите пример овој ќе има можност за нови населби од типот на Аеродром, Нов Белград и сл. Видете само колку место има под обиколницата, за уште едно Скопје, а сите запнале со тој Центар. Без инфраструктура таму ништо.


Ај да бидам оффтопик, се ближат и локални избори. Понудил ли некој визија, идеја, план... за развој на нова населба надвор од центарот на градот? Да речеме бизнис центар? Понудил ли идеја за некаков мини-град, а притоа да не биде луксузна населба? А и да се запрашаме на што во моментов сите размислуваме? На Скопје 2014? На новите фасади од старите објекти во строгиот центар? На што точно ние размислуваме?
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 25-Dec-2012 at 10:40
Тоа е логиката која ја гледаат визионери како нас тука, кои го сакаме нашиот град и не го гледаме како евра.
За сите други најлесно решение е маркица во центар.

Да сум јас на власт би забрани да се гради било каков станбен објект во рамките на општина Центар. Зошто нема назад после. А со продолжување на булеватите пример овој ќе има можност за нови населби од типот на Аеродром, Нов Белград и сл. Видете само колку место има под обиколницата, за уште едно Скопје, а сите запнале со тој Центар. Без инфраструктура таму ништо.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
cako View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 17-Nov-2012
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote cako Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 24-Dec-2012 at 21:35
Цел град е само зграда до зграда без зеленила а ако се пробие илинденска до обиколница би се отворила голема површина каде би можеле да градиме и блиску до град и истото да биде урбанизирано плански како аеродром во осумдесетите што се градел
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 24-Dec-2012 at 10:09
Кога поминав пред некој ден се подработуваше по малку. Работата во најголем дел е завршена и всушност се вози по новиот коловоз, а причината зошто е завлекувањето на крајов не ми е јасна. Рокот за реализација измина кон крајот на октомври.

Инаку го ѕирнав делот на интервјуто каде што Коце збори дека немало голема логика продолжувањето на Илинденска кон обиколницата. За жал не ја гледа големата слика и се концентрира само на тесниот појас покрај трасата, врз база на што заклучува дека малку се луѓето што би ја користеле таа сообраќајница. Во реалност, најголем дел од Волково и Даме Груев ќе ја користат наместо Партизанска и мостот Обединети Нации. Особено мостот Обедиенти Нации е тесно грло кое треба да се реши во догледна иднина, а продолжувањето на Илинденска покрај другите бенефити најоптимално ќе го реши и тој проблем.


Edited by Cloverstack - 24-Dec-2012 at 10:10
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 24-Dec-2012 at 02:03
До каде стигнаа овде, се работи ли?
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 23-Dec-2012 at 12:41
ееееее,кој ќе гледа 2 саати,кажи што кажал
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 23-Dec-2012 at 10:12
Еве одговор на прашањето дали е приоритет мостот на Илинденска (25-та минута). Од причина што многу често го спомнуваме на форумов, а еве и одговор од оној кој одлучува.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8zIWvSlLMmo
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 06-Dec-2012 at 08:36
По правило една лента треба да биде широка 3,5 метри.
Таму најавија дека ќе доградат уште 2 ленти, така и прават. А со оглед на тоа што има доволно место измеѓу нив направија жардињери што е одлично. Штета што такви нема и на М.Т.Гологанов.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Oxygen View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Jun-2012
Online Status: Offline
Posts: 14
  Quote Oxygen Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 05-Dec-2012 at 23:53
Neznam dali nekoj ima zabelezano deka prodolzuvanjeto na ulica Ilindenska nekako e premnogu tesno. Se stavaat na sred uluca zardinjeri mesto koi moze da se izgradi uste 1 cela lenta. Moze nekoj ima poveke iskustvo dali zardinjerite se da se krade od drzavna pari so namaluvanje na ulicata ili toa se vistinski dimenzi,jas ne sum strucen za ovaa problematika cisto logicki gledam.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 17-Nov-2012 at 20:41
Не се планира
Сообраќаен мост преку Вардар очигледно е преголем залаг за град Скопје. Освен ако не мислиш за ГУП каде е вцртан од поодамна.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
cako View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 17-Nov-2012
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote cako Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 17-Nov-2012 at 20:01
Дечки знае ли некој за кога се планира продолзување на Илинденска до Волково?
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 18-Sep-2012 at 13:12
Во денешнта обиколка направив мала фотосесија од моменталниот напредок во изведбата на илиденска на ниво на булевар од раскрсницата со Љубљанска до раскрсницата со Бледски договор. Нешто што ме остави малку збунет е тоа што не видов ниту еднаш инфраструктура за атмосферста кнализација. Може некој да ми објасни дали тоа е вообичаено да се прави таа инфраструктура малку подоцна во изведбата или едноставно е заборавено или замачкано при проектирањето.

1. Поглед од раскрсницата со љубљанска кон Карпош 4


2. Проширување на крајниот дел од љубљанска за раскрсницата со илинденска


3.Поглед од Љубљанска кон Карпош3


4. припреми за краток мост над каналот од тафталиџе


5. Поглед од раскрсницата со манапо кон бензинската макпетрол


6. Поглед од пред бензинската макпетрол кон Карпош 4


7. Поглед од истата позиција кон бензинската


8. Делот каде ќе се спојува веќе проширениот со делот кој сега се проширува


Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 29-Jul-2012 at 14:48
Мапата не е баш точна. Тоа стеснување е поради крајот на автобуската станица, и мислам дека воопшто нема да се разликува од другите делници. Ќе видиме како ќе испадне, но мислам дека сум во право бидејќи повеќепати го имам ова размислувано.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
radem1 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 06-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote radem1 Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 29-Jul-2012 at 11:39
Originally posted by lslcrew

Една скица од тоа како раскрницава е изведена. Трасата е малку измесена и на скицава може и да не се приметува драматичноста на таквото импровизирање кое не ми е воопшто јасно зашто било потребно. Со црвени линии е до каде е изградена трасата, а сината линија е влезот во бензинската при што многу лоша привидна S кривина се создава кога сакате да влезето во бензинска доаѓајки од кај центар. Драго ми е што се случува продолжување на Илинденска но впечатокот позитивен ми се нарушува со некои вакви необјасниви, неочекувани, непотребни зафати. Како да не беа доволно вакви поместувња за пола лента по Теодосиј Гологанов кај Алумина или на којзнае уште колку места низ градов, или како да не можеше, кога веќе решиле да го изменат профилот, да се направи постепено тоа.




Дали некој знае што се планира за оваа направена глупост помеѓу двата семафори.
Во возење исгледа многу повеќе опасно.
Најдобро решение ќе биде да си продолжи зелениот појас до раскрсницата. 
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 27-Jul-2012 at 15:22
некогаш и земањето на кредит од влдата се прикажуваше како успех со реченицата `денес се пуштија во оптек благајнички записи со рок на достасување од ...месеци со каматна стапка од ...` и тоа се кажуваше како да се направил којзнае каков потфат.луѓето мислеа дека владата заработила толку пари,а не дека позајмила.

тоа е кога наместо вистината да се каже дирекно,се завртува околу ќоше,па изгледа некако посимпатично како лага.

и со Илинденска е исто
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 27-Jul-2012 at 08:34
Originally posted by alexsend

Поголеми ботови од новинариве наши НЕМА!
Во говор од 30 секунди ни "украде" 600 метри и никој од новинарите тоа не го забележа нели???


Се согласувам 100%. Очигледно е дека пишуваат тоа што ќе им го кажат, без да го проверат, без да се посомневаат во веродостојноста на исказот. И ова секогаш се случува кога се барата со бројки.

Како и да е, мое мислење е дека е добро што се гради и го делам ставот што беше изнесен тука дека Скопје се гради како никогаш до сега. Тоа е добро!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 26-Jul-2012 at 23:47
Originally posted by kultuzin

Но овој народ се радува кога се гради нешто зошто многу добро ни е познато дека може и да не се гради а парите пак да ги нема.
Овој народ ако веќе стигнал до ниво да вегетира и да срка дури и лаги за егзактни ем очигледни работи, ќе отиде во пропаст многу експедитивно, и тука никакви прикаски за минатото (до која мерка вистинити а до која лажни, во случајов е небитно) нема да му помогнат. Кога веќе еднаш ќе почнеме да се занимаваме со она што ни се случува сега? Можеби во 2030 година, ако сеуште сме ваква катастрофа како и денеска, конечно ќе почнеме да се занимаваме со 2012, наместо тогаш да се занимаваме со проблемите кои ќе не мачат во 2030 година... До кога ќе се вртиме во овој круг како колективниот коефициент на интелигенција да ни е под 70?


Originally posted by kultuzin

А еално гледано како што сега се гради Скопје инфраструктурално не се градело така никогаш во поновата историја на градот.
Всушност, се работи за многу помпа и пропаганда, а реализираните инфраструктурни проекти се ужасно малку на број и се прилично минорни. Ако сакаш да дебатираме на оваа тема, можеме да продолжиме во нишката за градска инфраструктура, едноставно направи листа на реализираните проекти, ќе ми биде задоволство да ја ставам на тест
И меѓудругото да направиме една проекција дали Скопје ќе имаше макар 20% од денешната инфраструктура ако со денешново темпо се градело во континуитет во последните 5-6 децении, а исто така да направиме проекција каде ќе биде Скопје за 20 или 30 години, ако продолжи нивото на инвестирање во инфраструктурата какво што е денес...


Edited by Cloverstack - 27-Jul-2012 at 01:15
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 26-Jul-2012 at 23:10
Проблем е што освен неколку „ентузијасти„ кои не има на форумот другите не се ни замарат со точни бројки а мора да признаете тоа донекаде ни е и во менталитетот. Пример за тоа е вчерашата бројка на гледачи на натпреварот Вардар Бате Борисов. Веста одеше вака, „на стадионот имаше ОКОЛУ 31 илјади гледачи. Е сега ова околу може да значи и 25 илјади. Така да Кловер мислам дека не треба многу да се замараме со точни бројки, а за бројките кои неможат да се проверат си уште повеќе во право. Но овој народ се радува кога се гради нешто зошто многу добро ни е познато дека може и да не се гради а парите пак да ги нема. А еално гледано како што сега се гради Скопје инфраструктурално не се градело така никогаш во поновата историја на градот. На крај моја најголема забелешка не се метрите кои се спомнуват по медиумите, туку е делумно површната изработка на булеварите, лоша сигнализација, превисоки тротоари, тенок слој на асфалт и слично. 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.234 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.