Булевар Илинден |
Post Reply | Page <1 23456 36> |
Author | ||
xnx
Senior Member Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
Quote Reply #61 Posted: 26-Dec-2012 at 10:43 | |
nemalo? toa e edna od najgolemite logiki od sve sto se pravi. koja e poentata da vozis po ilindenska i na kraj pak da zavrsis vo slepo crevo kaj porta vlae??
|
||
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2599 |
Quote Reply #62 Posted: 26-Dec-2012 at 03:10 | |
Изгледа не му текнало дека и тука може да се стави мулти-милионска рачно изработена ограда. |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #63 Posted: 25-Dec-2012 at 14:06 | |
Ај да бидам оффтопик, се ближат и локални избори. Понудил ли некој визија, идеја, план... за развој на нова населба надвор од центарот на градот? Да речеме бизнис центар? Понудил ли идеја за некаков мини-град, а притоа да не биде луксузна населба? А и да се запрашаме на што во моментов сите размислуваме? На Скопје 2014? На новите фасади од старите објекти во строгиот центар? На што точно ние размислуваме? |
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #64 Posted: 25-Dec-2012 at 10:40 | |
Тоа е логиката која ја гледаат визионери како нас тука, кои го сакаме нашиот град и не го гледаме како евра.
За сите други најлесно решение е маркица во центар. Да сум јас на власт би забрани да се гради било каков станбен објект во рамките на општина Центар. Зошто нема назад после. А со продолжување на булеватите пример овој ќе има можност за нови населби од типот на Аеродром, Нов Белград и сл. Видете само колку место има под обиколницата, за уште едно Скопје, а сите запнале со тој Центар. Без инфраструктура таму ништо. |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
cako
Newbiе Joined: 17-Nov-2012 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #65 Posted: 24-Dec-2012 at 21:35 | |
Цел град е само зграда до зграда без зеленила а ако се пробие илинденска до обиколница би се отворила голема површина каде би можеле да градиме и блиску до град и истото да биде урбанизирано плански како аеродром во осумдесетите што се градел
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #66 Posted: 24-Dec-2012 at 10:09 | |
Кога поминав пред некој ден се подработуваше по малку. Работата во најголем дел е завршена и всушност се вози по новиот коловоз, а причината зошто е завлекувањето на крајов не ми е јасна. Рокот за реализација измина кон крајот на октомври.
Инаку го ѕирнав делот на интервјуто каде што Коце збори дека немало голема логика продолжувањето на Илинденска кон обиколницата. За жал не ја гледа големата слика и се концентрира само на тесниот појас покрај трасата, врз база на што заклучува дека малку се луѓето што би ја користеле таа сообраќајница. Во реалност, најголем дел од Волково и Даме Груев ќе ја користат наместо Партизанска и мостот Обединети Нации. Особено мостот Обедиенти Нации е тесно грло кое треба да се реши во догледна иднина, а продолжувањето на Илинденска покрај другите бенефити најоптимално ќе го реши и тој проблем. Edited by Cloverstack - 24-Dec-2012 at 10:10 |
||
mr bombastic
Senior Member Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
Quote Reply #67 Posted: 24-Dec-2012 at 02:03 | |
До каде стигнаа овде, се работи ли?
|
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #68 Posted: 23-Dec-2012 at 12:41 | |
ееееее,кој ќе гледа 2 саати,кажи што кажал
|
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #69 Posted: 23-Dec-2012 at 10:12 | |
Еве одговор на прашањето дали е приоритет мостот на Илинденска (25-та минута). Од причина што многу често го спомнуваме на форумов, а еве и одговор од оној кој одлучува.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8zIWvSlLMmo |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #70 Posted: 06-Dec-2012 at 08:36 | |
По правило една лента треба да биде широка 3,5 метри.
Таму најавија дека ќе доградат уште 2 ленти, така и прават. А со оглед на тоа што има доволно место измеѓу нив направија жардињери што е одлично. Штета што такви нема и на М.Т.Гологанов. |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
Oxygen
Newbiе Joined: 24-Jun-2012 Online Status: Offline Posts: 14 |
Quote Reply #71 Posted: 05-Dec-2012 at 23:53 | |
Neznam dali nekoj ima zabelezano deka prodolzuvanjeto na ulica Ilindenska nekako e premnogu tesno. Se stavaat na sred uluca zardinjeri mesto koi moze da se izgradi uste 1 cela lenta. Moze nekoj ima poveke iskustvo dali zardinjerite se da se krade od drzavna pari so namaluvanje na ulicata ili toa se vistinski dimenzi,jas ne sum strucen za ovaa problematika cisto logicki gledam.
|
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #72 Posted: 17-Nov-2012 at 20:41 | |
Не се планира
Сообраќаен мост преку Вардар очигледно е преголем залаг за град Скопје. Освен ако не мислиш за ГУП каде е вцртан од поодамна. |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
cako
Newbiе Joined: 17-Nov-2012 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #73 Posted: 17-Nov-2012 at 20:01 | |
Дечки знае ли некој за кога се планира продолзување на Илинденска до Волково?
|
||
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #74 Posted: 18-Sep-2012 at 13:12 | |
Во денешнта обиколка направив мала фотосесија од моменталниот напредок во изведбата на илиденска на ниво на булевар од раскрсницата со Љубљанска до раскрсницата со Бледски договор. Нешто што ме остави малку збунет е тоа што не видов ниту еднаш инфраструктура за атмосферста кнализација. Може некој да ми објасни дали тоа е вообичаено да се прави таа инфраструктура малку подоцна во изведбата или едноставно е заборавено или замачкано при проектирањето.
1. Поглед од раскрсницата со љубљанска кон Карпош 4 2. Проширување на крајниот дел од љубљанска за раскрсницата со илинденска 3.Поглед од Љубљанска кон Карпош3 4. припреми за краток мост над каналот од тафталиџе 5. Поглед од раскрсницата со манапо кон бензинската макпетрол 6. Поглед од пред бензинската макпетрол кон Карпош 4 7. Поглед од истата позиција кон бензинската 8. Делот каде ќе се спојува веќе проширениот со делот кој сега се проширува |
||
alexgizh
Moderator Group Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1975 |
Quote Reply #75 Posted: 29-Jul-2012 at 14:48 | |
Мапата не е баш точна. Тоа стеснување е поради крајот на автобуската станица, и мислам дека воопшто нема да се разликува од другите делници. Ќе видиме како ќе испадне, но мислам дека сум во право бидејќи повеќепати го имам ова размислувано.
|
||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
||
radem1
Newbiе Joined: 06-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #76 Posted: 29-Jul-2012 at 11:39 | |
Дали некој знае што се планира за оваа направена глупост помеѓу двата семафори. Во возење исгледа многу повеќе опасно. Најдобро решение ќе биде да си продолжи зелениот појас до раскрсницата. |
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #77 Posted: 27-Jul-2012 at 15:22 | |
некогаш и земањето на кредит од влдата се прикажуваше како успех со реченицата `денес се пуштија во оптек благајнички записи со рок на достасување од ...месеци со каматна стапка од ...` и тоа се кажуваше како да се направил којзнае каков потфат.луѓето мислеа дека владата заработила толку пари,а не дека позајмила.
тоа е кога наместо вистината да се каже дирекно,се завртува околу ќоше,па изгледа некако посимпатично како лага. и со Илинденска е исто |
||
tonikostov
Senior Member Joined: 18-Oct-2009 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 127 |
Quote Reply #78 Posted: 27-Jul-2012 at 08:34 | |
Се согласувам 100%. Очигледно е дека пишуваат тоа што ќе им го кажат, без да го проверат, без да се посомневаат во веродостојноста на исказот. И ова секогаш се случува кога се барата со бројки. Како и да е, мое мислење е дека е добро што се гради и го делам ставот што беше изнесен тука дека Скопје се гради како никогаш до сега. Тоа е добро! |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #79 Posted: 26-Jul-2012 at 23:47 | |
И меѓудругото да направиме една проекција дали Скопје ќе имаше макар 20% од денешната инфраструктура ако со денешново темпо се градело во континуитет во последните 5-6 децении, а исто така да направиме проекција каде ќе биде Скопје за 20 или 30 години, ако продолжи нивото на инвестирање во инфраструктурата какво што е денес... Edited by Cloverstack - 27-Jul-2012 at 01:15 |
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #80 Posted: 26-Jul-2012 at 23:10 | |
Проблем е што освен неколку „ентузијасти„ кои не има на форумот другите не се ни замарат со точни бројки а мора да признаете тоа донекаде ни е и во менталитетот. Пример за тоа е вчерашата бројка на гледачи на натпреварот Вардар Бате Борисов. Веста одеше вака, „на стадионот имаше ОКОЛУ 31 илјади гледачи. Е сега ова околу може да значи и 25 илјади. Така да Кловер мислам дека не треба многу да се замараме со точни бројки, а за бројките кои неможат да се проверат си уште повеќе во право. Но овој народ се радува кога се гради нешто зошто многу добро ни е познато дека може и да не се гради а парите пак да ги нема. А еално гледано како што сега се гради Скопје инфраструктурално не се градело така никогаш во поновата историја на градот. На крај моја најголема забелешка не се метрите кои се спомнуват по медиумите, туку е делумно површната изработка на булеварите, лоша сигнализација, превисоки тротоари, тенок слој на асфалт и слично.
|
||
Post Reply | Page <1 23456 36> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |