Булевар Илинден |
Post Reply | Page <1 3031323334 36> |
Author | ||
alexgizh
Moderator Group Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1975 |
Quote Reply #621 Posted: 18-Dec-2011 at 01:30 | |
Доволно е и до таму засега, се' додека не се направи потребниот мост преку Вардар, па да се продолжи накај Волково.
|
||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #622 Posted: 18-Dec-2011 at 11:53 | |
Имам некое предчуство дека „Илинден“ долги години ќе си остане слепа улица која завршува во нива. Сепак, добро што се сетија да ја прошират до крстосницата со улицата на задна 15-ка, барем тој дел е среден со 2+2 ленти и ќе има капацитет да го прими сообраќајот. Треба единствено да се интервенира и да се направи посебна станица(лента) за таксистите и градскиот превоз на конкретната улица. |
||
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #623 Posted: 26-Mar-2012 at 14:07 | |
ГРАДОТ ЗАГЛАВЕН ВО ИМОТНОПРАВНИ ОДНОСИ
Проширувањето на Илинденска го кочи "Макпетрол" Проширувањето на улицата Илинденска во Карпош е закочено поради имотноправни проблеми што ги има Градот со "Макпетрол". Дел од земјиштето каде што треба да минува новиот булевар е сопственост на компанијата. Станува збор за околу 3.000 квадратни метри. Од "Макпетрол" му бараат на Град Скопје по 200 евра за квадратен метар за го продадат земјиштето. Тоа е околу 600.000 евра, за што од Градот велат дека е премногу. Градот бара намалување на цената, но сега-засега надлежните од "Макпетрол" не попуштаат. Од Град Скопје велат дека во моментов ги средуваат имотноправните односи за проширување на Илинденска. "Имаме неколку проблеми со имотноправните односи, меѓу кои е и оној со 'Макпетрол'. Бараат многу повисока цена за откуп на земјиштето од реалната пазарна цена. Нема да се откажеме од проширувањето на булеварот. Доколку не успееме да се договориме, ќе направиме промена на проектот", велат од кабинетот на градоначалникот Коце Трајановски. Не успеавме да добиеме одговор од "Макпетрол" до каде се преговорите со Град Скопје за откуп на земјиштето и дали ќе прифатат пониска цена за квадратен метар. Градоначалникот Коце Трајановски лани вети дека годинава целата траса на Илинденска ќе биде проширена. Според сегашниот проект, улицата Илинденска треба да прерасне во булевар до населбата Карпош 4. Ќе има четири коловозни ленти, по две во двата правца и пешачки патеки. |
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #624 Posted: 26-Mar-2012 at 19:04 | |
Добро... А зар не можат да го експроприираат? И така не е градежно земјиште, на него неможе да се гради, зеленило е....
|
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #625 Posted: 26-Mar-2012 at 19:33 | |
Не ли мислите дека е подобро парите наменети за проширување на делот на Илинденска од Воената б-ца до Карпош 4, да се наменат за продолжување на улицата од Карпош 4 кон Обиколницата и мостот над Лепенец(?). Мислам дека засега нема некакви особени застои во делот помеѓу Воена и Карпош 4 (да, тоа веројатно ќе се смени кога ќе биде пуштен Молот, но веројатно ситуацијата нема да биде критична). Наместо тоа, Скопје може да добие западен влез во градот и да се растовари метежот на улиците Партизанска и Ѓорче Петров.
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #626 Posted: 26-Mar-2012 at 22:00 | |
никој досега не сфати дека џабе е поширока улица, ако завршува слепо и имаме џворови во градот и дека после кратко време, ќе се појави истиот проблем... дефинитивно му фалат неколку пробивања на улици на градов, ама никој не се нафаќа на тоа, бидејќи не е во интерес на политиката |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #627 Posted: 26-Mar-2012 at 23:53 | |
Проблемот е во тоа што продолжувањето на булеварот и изградба на мостот ќе чини доста повеќе од проширување на преостанатите непроширени делници, а бидејќи знаеме дека со изградба на инфраструктура во најголем дел се зафаќаме опортунистички и шминкерски, не сум воопшто изненаден што сепак се форсира проширувањето, колку и тоа да не е логично. |
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #628 Posted: 04-Jun-2012 at 23:42 | |
Датум: 04.06.2012, 16:40
ИНИЦИЈАТИВА НА ОПОЗИЦИЈАТА ВО СОВЕТОТ НА СKОПЈЕ Kарпош и Ѓорче да се спојат со мост Идејата за изградба на мост преку Вардар е стара 10 години, уште од времето на Ристо Пенов, но досега никој не се нафати за негова реализација Најавата на градската власт за скоро проширување на булеварот Илинден со две нови ленти во делот на Kарпош 4, повторно го актуализира и прашањето за изградба на мост преку Вардар. Предвидено е тој да биде продолжение на булеварот, да почнува од свиокот во Kарпош 4 и овој дел да го спои со населбите Влае и Ѓорче Петров. Реализацијата на ваква инвестиција би значела скратена сообраќајна врска за околу 30.000 граѓани. Точката вчера се најде и на дневен ред на Советот на Скопје, како иницијатива на опозициската СДСМ, но беше повлечена за некоја наредна седница, поради отсуство на градоначалникот Kоце Трајановски. -Нема да имаме квалитетна расправа. Немаме информации од градоначалникот за овој проект, иако е од суштинско значење. Мостот е битен за урбаниот развој на Ѓорче и на Kарпош, но и за Општината Сарај. Исто така и за локалниот-економски развој на индустриските зони во Ѓорче Петров и можноста за инвестиции кон заобиколницата. Вака се создава тесно грло на две места - по Тетовска трошарина - Злокуќани, бидејќи не се користи заобиколницата и Порта Влае кон Ѓорче Петров с` до излезот на Скопје од запад - рече Александар Наумовски. Kоординаторот на советничката група на ВМРО-ДПМНЕ, Дафинка Саздова, му одговори дека градската власт за мостот има изработено идејно решение, но дека проблем е новиот Генерален план на Скопје (ГУП), кој во моментов се изработува и набрзо се очекува да биде усвоен. - Со донесувањето на новиот ГУП се наметнува обврската идејното решение да се разработи и да се дефинираат сите профили на сообраќајни коридори, чиј составен дел е мостот - истакна Саздова. За оваа нова сообраќајна врска се зборува веќе десетина години. Беше еден од предизвиците кои градоначалникот Ристо Пенов обожаваше да ги споменува, но никогаш не се нафати да ги реализира. Неопходноста од негова изградба пред две години ја потенцираше и градоначалникот на Ѓорче Петров, Сокол Митровски со акцент дека овој дел од градот нема алтернативна сообраќајна комуникација со центарот, освен надвозникот по црквата „Свети Петар и Павле“. (А.П.) http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=D35CD8C4411F1F42BE453386B974954C |
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #629 Posted: 13-Jun-2012 at 17:40 | |
Нов мост на Вардар ќе ги спојува Карпош и Ѓорче Петров
Објавено: пред 3 часа Прочитано: 668 Печати Изградбата на мост на Вардар кон населбите Карпош и Ѓорче Петров, како продолжение на булеварот Илинден, иницирана од социјалдемократите на минатата седница на Градското собрание, ќе се гради, но, не годинава. Од Градот информираат дека мостот е предвиден во стратегијата за сообраќај и е во постапка на реализација на булеварот Илинден. - Мостот на булеварот Илинден и поврзувањето со булеварите Црна Гора и Словенија е составен дел на Генералниот урбанистички план 2001-2020 година. Секторот за планирање и уредување на просторот во соработка со Секторот за сообраќај, има изработено идејно сообраќајно решение, но, поради тоа што на самата локација за мостот ЈП „Водовод и канализација“ има бунари кои со идните градежни зафати би биле загрозени. Конечниот профил на булеварот Илинден зависи од сообраќајното решение на ГУП-от кој е во фаза на измена- информираат од градската власт. Точното решение и постапката за изработка на проектна и техничка документација ќе биде по усвојување на ГУП-от, а Градот има обврска да ги дефинира профилите на сообраќајните коридори за мостот. http://www.plusinfo.mk/vest/46054/Nov-most-na-Vardar-kje-gi-spojuva-Karposh-i-Gjorche-Petrov |
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #630 Posted: 13-Jun-2012 at 22:06 | |
Веста како е објавена изгледа како од утре да ќе се гради.
Ваква иста може да објават утре и за мостот кај МЗТ, кај Владата... Сите знаеме дека на тоа место е предвиден мост многу пред опозициониве советници да иницираат разговор на оваа тема. Но во ред, нека се одржува барем идејата за овој мост во живот. |
||
alexgizh
Moderator Group Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1975 |
Quote Reply #631 Posted: 26-Jul-2012 at 11:57 | |
Конечно, продолжуваат со проширување на Илинденска.
Извор |
||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
||
4skopje
Senior Member Joined: 22-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 284 |
Quote Reply #632 Posted: 26-Jul-2012 at 14:36 | |
Булеварот „Илинден“ продолжува да се шири. Премиерот Никола Груевски и таткото на градот Коце Трајановски, денеска го означија почетокот на градежните активности од третата фаза за реконструкција и проширување на „Илинден“, на потег од бензинската пумпа Макпетрол до улицата Љубљанска во должна од 1500 метри.Реконструирана и проширена ќе биде и улицата „Манапо“ на потег од крстосницата со булевар „Партизански одреди“ до крстосницата со булеварот „Илинден“ во должина од 500 метри. -Градот Скопје продолжува со проширувањето и реконструкцијата на булеварите и улиците во градот. Изградбата на овие две сообраќајници на територијата на општина Карпош ќе придонесат за подобар, побезбеден, поефикасен и поеколошки сообраќај во овој дел од Градот, изјави градоначалникот Трајановски при означувањто на почетокот на градежните активности. Со проектот е предвидено „Илинден“ да се прошири со четири коловозни ленти, а од двете страни ќе бидат поставени нови тротоари. Во средишниот дел ќе се изгради жардиниера, а по должината на булеварот ќе биде поставено комплетно ново осветлување. Улицата „Манапо“ исто така ќе се прошири со четири коловозни ленти, а ќе бидат поставени нови тротоари и улично осветлување. Рокот за изведба на третата фаза од булеварот „Илинден“ и „Манапо“ е 90 работни денови, а Град Скопје во овој градежен зафат ќе вложи околу 92 милиони денари. |
||
alexgizh
Moderator Group Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1975 |
Quote Reply #633 Posted: 26-Jul-2012 at 14:48 | |
Вистинските бројки: 1100 метри за Илинденска, 440 метри за МАНАПО.
|
||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #634 Posted: 26-Jul-2012 at 17:58 | |
Поголеми ботови од новинариве наши НЕМА! COPY --- PASTE
Ако тој поглавицата на градот лупа броеви како му дојде има ли некој медиум кој проверува што објавува!? Ја прочитав веста на 6-7 медиуми/портали и сегде истата бројка од 1500 метри. Дури и оние медиуми кои не се баш владини не им текнало да отворат GoogleEarth. 1500 метри има до НИКОЛА ПАРАПУНОВ А до ЉУБЉАНСКА има не повеќе од 950-1000 метри МАКСИМУМ, тука додавам и 110 метри за крстосницата во правец никола парапунов. Исто и за МАНАПО не е 500 туку 440-450, 50 метри не е мала разлика кога ќе израчунаш во пари. На овој дел Илинденска ќе имала по 3 ленти во правец, така рече Коце, се надевам не е и ова маркетиншки лапсуз. Во говор од 30 секунди ни "украде" 600 метри и никој од новинарите тоа не го забележа нели??? |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #635 Posted: 26-Jul-2012 at 22:55 | |
Преминато им е во навика. Лажеа и за Теодосиј Гологанов каде излегоа со податок за 1.100 метри, а всушност се работи за 650 до 700 метри: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1300&PID=131551#131551 Исто така лажеа и за друга улица (ми се чини улицата Козле), каде што ги изманипулираа должините на поединечните сегменти, односно неостварениот дел од една фаза автоматски го префрлија во друга фаза, ама спорниот сегмент според нивната „математика“ остана евидентиран во обете фази. Чим тоа се случува со бројки кои лесно можат да се проверат, којзнае ли што им прават на бројките кои навистина тешко се проверуваат... Edited by Cloverstack - 26-Jul-2012 at 22:57 |
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #636 Posted: 26-Jul-2012 at 23:10 | |
Проблем е што освен неколку „ентузијасти„ кои не има на форумот другите не се ни замарат со точни бројки а мора да признаете тоа донекаде ни е и во менталитетот. Пример за тоа е вчерашата бројка на гледачи на натпреварот Вардар Бате Борисов. Веста одеше вака, „на стадионот имаше ОКОЛУ 31 илјади гледачи. Е сега ова околу може да значи и 25 илјади. Така да Кловер мислам дека не треба многу да се замараме со точни бројки, а за бројките кои неможат да се проверат си уште повеќе во право. Но овој народ се радува кога се гради нешто зошто многу добро ни е познато дека може и да не се гради а парите пак да ги нема. А еално гледано како што сега се гради Скопје инфраструктурално не се градело така никогаш во поновата историја на градот. На крај моја најголема забелешка не се метрите кои се спомнуват по медиумите, туку е делумно површната изработка на булеварите, лоша сигнализација, превисоки тротоари, тенок слој на асфалт и слично.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #637 Posted: 26-Jul-2012 at 23:47 | |
И меѓудругото да направиме една проекција дали Скопје ќе имаше макар 20% од денешната инфраструктура ако со денешново темпо се градело во континуитет во последните 5-6 децении, а исто така да направиме проекција каде ќе биде Скопје за 20 или 30 години, ако продолжи нивото на инвестирање во инфраструктурата какво што е денес... Edited by Cloverstack - 27-Jul-2012 at 01:15 |
||
tonikostov
Senior Member Joined: 18-Oct-2009 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 127 |
Quote Reply #638 Posted: 27-Jul-2012 at 08:34 | |
Се согласувам 100%. Очигледно е дека пишуваат тоа што ќе им го кажат, без да го проверат, без да се посомневаат во веродостојноста на исказот. И ова секогаш се случува кога се барата со бројки. Како и да е, мое мислење е дека е добро што се гради и го делам ставот што беше изнесен тука дека Скопје се гради како никогаш до сега. Тоа е добро! |
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #639 Posted: 27-Jul-2012 at 15:22 | |
некогаш и земањето на кредит од влдата се прикажуваше како успех со реченицата `денес се пуштија во оптек благајнички записи со рок на достасување од ...месеци со каматна стапка од ...` и тоа се кажуваше како да се направил којзнае каков потфат.луѓето мислеа дека владата заработила толку пари,а не дека позајмила.
тоа е кога наместо вистината да се каже дирекно,се завртува околу ќоше,па изгледа некако посимпатично како лага. и со Илинденска е исто |
||
radem1
Newbiе Joined: 06-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #640 Posted: 29-Jul-2012 at 11:39 | |
Дали некој знае што се планира за оваа направена глупост помеѓу двата семафори. Во возење исгледа многу повеќе опасно. Најдобро решение ќе биде да си продолжи зелениот појас до раскрсницата. |
||
Post Reply | Page <1 3031323334 36> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |